abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:26:28 #71
47102 Elvi
miemkwien
pi_39790173
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan , door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit... Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken

Die is echt heel erg!
pi_39790315
quote:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan , door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit... Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
oh me hele dag is goed
pi_39790874
PWND
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39792840
Dat wc verhaal
pi_39813529
tvp
My computer has beaten me once... with chess, but with kickboxen he doesn't had any chance.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:27:11 #76
16245 CarOnline
met lange O
pi_39819363
Hehe ik zie net dat mijn nachtmarkt verhaal een hoogtepunt is
Geweldig topic is dit ook

Laatst ook nog eentje: Ik zit op de fiets (ja alweer) en heb een tas schuin om. Onderaan de tas zitten 2 sluitingen met een soort klemmetjes, van die zwarte plastic dingen die je in elkaar moet schuiven. Ik had ze niet in elkaar geschoven, en tijdens het fietsen is 1 zo'n klemmetje onder de bagagedrager-met- klem geschoven. Ik fietste op dat moment op de fiets van mijn man, met stang dus. Ik zwaai sierlijk mijn been over de stang als ik af wil stappen. Dan blijkt tot mijn grote schrik dat dat niet kan. Ik heb dus mijn tas om, met de sluiting tussen mijn benen door vast aan mijn fiets!
Mijn been krijg ik ook niet meer zo hoog gezwaaid omdat ik de fiets schuin vast moet houden omdat ik anders mijn tas in mijn kruis trek
Jaaa heel ingewikkeld.
Ik frot al scheldend in mezelf de sluiting tussen klemmetje-van-bagagedrager en de bagagedrager zelf weg, en kan gelukkig weer normaal gaan staan. Helaas gebeurde dit midden in de stad dus ik weet zéker dat mensen dit gezien hebben. Ik heb niet om me heen gekeken.
Die tas neem ik dus nooit meer mee
Screw them.
We're going home.
pi_39824025
ik snap er niets van..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:28:00 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39824968
quote:

Geniaal!

maar wel lullig voor je
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39829641
Whehe, grappig.

Zoiets had ik ook laatst. Had een verjaardagsfeestje ergens buiten, waar natuurlijk wat alcohol aan te pas kwam. Ik moest dus nodig naar de wc, en ging een hokje in dat de wc scheen te zijn. Ik dacht goed te staan en deed de deur niet op slot. Komen er twee meiden binnen... Waarna ze me er even op attenderen dat ik in het vrouwengedeelte stond en hoorde ze giechelen dat ze mijn toedeledokie gezien hadden. Zit je ook niet lekker meer
pi_39830894
Ik ging eens bij een vriendin eten op de camping... haar moeder had gekookt enzo.
Dus die moeder brengt het eten op tafel.. van de lucht alleen al ging ik bijna over mijn nek.
Het was iets buitenlands ofzo,.. dus op een gegeven moment zit ik zo heel houterig te eten enzo...
Maar opeens

er gleed zo'n draadje van een sperzieboon mijn keel in terwijl de boon nog in mijn mond zat wat tot gevolg had dat ik heel erg moest kokhalzen

Dus ik zat zo aan tafel zo; BLuuuHhuHUhUhU uche uche BulUHlauhHhu
Vet rooie kop enzo, tranen over mijn wangen (van het hoesten en kokhalzen)
omg... wat een lullige ervaring

Maar ik maakte echt zo'n kut geluid vanuit mijn keel, zo'n dinosaurus geluid;

Pgggggggggggggggggggggggggggg BluHuHuHuhuhuHUH
You've just been F'd in the A
pi_39840205
Ik weet er wel een paar van me zusje:

Kort brommer bezit:
Zij wilde toen zij 16 of 17 was graag een "dames" brommer.
Dus ik via een vriend een Puch Maxi "Lady" geregeld voor haar.
Na diverse malen uitgelegd te hebben hoe de brommer gestart moest worden, hoe de remmen zaten (andersom ten opzichte van een fiets) en diverse kleine lessen wat betreft brommerrijden gingen wij naar een park in de buurt waar een groep vrienden (van mij) zaten.
In die periode zaten wij altijd in het park bij een grote vijver met een fontein (Weizigtpark in Dordrecht, voor de kenners).
Het gras was een beetje vochtig, maar dat mag de pret niet drukken.
Mijn zusje heeft er genoeg van en wil wegrijden.
Zij start haar brommer (op het gras) geeft gas, draaid het stuur om om te draaien en ....
knijpt haar voorrem in
Het resultaat:
1. Zusje onderuit op het gras
2. Zusje gelijk
3. Vrienden (en ik) in een deuk
4. Iemand anders blij gemaakt met een Puch Maxi "Lady" omdat zusje het zet was (ze had de brommer net 2 weken ofzo).

Tijdens oud & nieuw vuurwerk afsteken:
Ik had (baby)vuurpijlen die ik vasthield (zodat ik een beetje kon mikken) terwijl ik ze afstak.
Mijn zusje (toen een jaar of 14 of 15) wilde dat ook wel eens proberen.
Zij pakt een (baby)vuurpijl, steekt deze aan en durfde hem toen niet meer vast te houden en gooit hem weg.
Het resultaat was:
1. De (baby)vuurpijl komt op de grond terecht en het kruid begint te branden en de pijl vliegt weg.
2. Met een soort vanboemerangeffect ging de pijl richting mijn zusje.
3. Zusje draaid zich om en wil wegrennen maar de vuurpijl is sneller en raakt haar dus.
4. Zusje heeft hard "AUW" geroepen.
5. Zusje heeft diverse vloeken haar mond uit gegooid.
6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan
pi_39841095
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:

-verhaal-
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten .
pi_39841860
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:09 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten .
Je mag ze ook wel zelf posten hoor
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:41:01 #84
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_39848826
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.

Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.

dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.

Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar

Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen

Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van

En ik van
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_39848872
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:

6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:56:22 #86
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39849153
tvp
pi_39849293
Op de eerste dag van mijn vorige opleiding besloot ik om koffie te gaan halen. Ik gooi geld in de automaat en druk maak mijn keuze. Daana draai ik me om en glimlach naar het groepje meisjes dat vlakbij staat te praten. Ze lachen zeer vriendelijk terug en ik voelde me gelijk helemaal de man. Ik wil mijn koffie pakken en merk vervolgens dat dit zo'n automaat is waar je zelf een bekertje onder moet zetten .

Uitlachen en toelachen lijken zoveel op elkaar
pi_39852538
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.

Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.

dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.

Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar

Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen

Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van

En ik van
Whahahaha broertje toch
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even
pi_39852803
Maar ik zal ook wel even een blunder van mezelf erop zetten dan en die was vorige week..

Ik was op mijn werk en had van een vriendin foto's gekregen via de mail (hotmail) die foto's waren van een feestje waar we nogal lallend opstonden.
Ik dacht oh leuk die ga ik doorsturen aan mijn vriend maar deed dat via outlook alleen blijkbaar was het bestand te groot (ik heb niet heel veel verstand van computers) en kreeg mijn baas hem met de melding dat het een te groot bestand was.. hij stuurd mij een mailtje terug dat ik dit niet kan mailen omdat het te groot was ik schaamde me dood omdat hij het dus had gezien en ik werk er net

En laatst met voetbal dat gingen we in de kroeg kijken met z'n allen... iedereen blij we hadden gewonnen ik ook blij en ik wil weg lopen naar iemand toe ofzo glij ik keihard onderuit in een soort van spagaat en iedereen zag het.. en het deed erg veel pijn maar dat kon ik natuurlijk niet laten merken ik stond echt voor lul
  zondag 16 juli 2006 @ 11:17:46 #90
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_39871409
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef wendy4ever het volgende:

[..]

Whahahaha broertje toch
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even
Hey zus jij hier ook FOK
Je moet je was ophalen bij mama.....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_39897509
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hey zus jij hier ook FOK
Je moet je was ophalen bij mama.....
Broer, zus, ga ook eens in reallife met elkaar praten
My computer has beaten me once... with chess, but with kickboxen he doesn't had any chance.
pi_39897904
Op Utrecht centraal hadden ze net gedwijld voor de burger king en ik rende nog snel even wat eten halen voor in de trein. Het was erg druk op het station en ik ging vol onderuit.. Je kunt natuurlijk al raden hoe ik me voelde toen als die gezichten mijn kant op keken en begonnen te lachen..
pi_39898476
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven

1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.

Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).

Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_39903499
Op kamp, ik wil mijn haar wassen bij de grote buitenwasbak. De jongen waar ik in stilte afschuwelijk verliefd op ben komt naast me staan, zijn tanden poetsen. Lichtelijk duizelig van de feromonen duw ik mijn hoofd onder de kraan, maak mijn haar nat, en smeer er shampoo in. Het schuimt echt voor geen meter, jeetje, was mijn haar zo goor? Dus ik pak nog wat meer, onderwijl vagelijk registrerend dat de shampoo wel erg vreemd ruikt. Maar schuimen, ho maar. Ik zie uit mijn ooghoek dat het object van mijn affectie intussen zowat in zjin tandpasta stikt van het lachen.
Dan kijk ik wat ik eigenlijk in mijn haar aan het smeren ben. Aha, de zonnebrand. Joy.
pi_39903903
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Gitanki het volgende:
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven

1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.

Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).

Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
Maar hoezo dan 'oma's vuurwerk'..
  maandag 17 juli 2006 @ 13:46:09 #96
31905 SLETPower
With the Passion
pi_39905299
echt super
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" Soichiro Honda
  woensdag 19 juli 2006 @ 02:22:59 #97
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_39962163

Schiet me zowaar ineens wat te binnen
Paar jaar geleden, had ik samen met mn neef een jointje gerookt ergens op een bankje.
Lekker knetter lopen we naar de bus om naar de mac te gaan in de stad, in Arnhem.
Maar het jointje viel dus niet bepaald lekker en ik zakte steeds meer weg met de gedachte van "Ohh nu dus níet kotsen".
Affijn, wij de bus uit, leek weer beter te gaan, tot we bij de mac binnen stonden..
Ik stond tegen een pilaar te leunen en ik werd steeds kutter en kutter. Zakte door mn knieen, zweten, duizelig, misselijk enz enz.
Dus mn neef zo van ja ga ff naar buiten dan, op t teras zitten.

Zwaar drukke winkelstraat, liepen vertyft veel mensen.
Dus ik daar neer crashen op zo'n stoeltje buiten, komt mn neef er aan met de bestelling, een BigMac menu, en et ging nogsteeds kut..

En ik zit met mn droge smoel heel suf op een paar droge frietjes te kauwen, voel ik het spóntaan opkomen. En zonder aarzelen richt ik mn hoofd naast de stoel en klettert er een heuse klodder warme kots er neer op de grond midden op het teras in de drukke winkelstraat.

Ik hoorde het winkelende publiek vaag roepen van "Oeh! " en "wtf!" en "ieeuw! " op de achtergrond.

Maar weggezakt in mn eigen hoofd drong het niet tot me door en ik voelde me gelijk weer helemaal goed waarna ik gezellig veder ging met mn maaltijd als of er niets aan het handje was.

Mn neef zat me verbijsterd aan te kijken, wierp een blik op de dampende substantie op de grond en stond op, trok me mee, en ik maar vragen "ja waar ga je heen ik ben nog niet klaar man! "

Later heeft ie zn hele menu nog in de afvalbak gegooid want zn eetlust was verdwenen...
Maar goed.

Het drong pas later tot me door wat er gebeurd was en wat die mensen wel niet moesten denken en vooral de andere mensen op t teras

Maar goed t was ook niet zoiets dat ik zo had kunnen weten dat zou kunnen gebeuren
Achteraf gezien was het wel grappig maar ja... Wtf anders kots je ff het teras onder

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 juli 2006 @ 02:30:28 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_39962301
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_39962337
Wat een afgangen!
Bestaat dat meervoud?
*Nog even nadenken over een beschamend moment dat geschikt is voor publicatie...
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:03:03 #100
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_39962730
Trouwens ook een recente.
Zat ik achter de pc een of ander SEX topique te kijken.
Ga ik ff tv kijken, met de gedachte zo terug te zijn, sneakt mn ma achter de pc.
Hoor ik inneens "Zooooooo ik weet niet wat je allemaal doet achter de pc, maar je leert er wel een hoop van " Waar de rest van het gezin + aanhang bij zat..

Ik heb maar een matige moeder
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_39962890
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Printer verhaal
aiiii Ernstig

[ Bericht 11% gewijzigd door kev256 op 19-07-2006 14:29:10 ]
pi_39963193
tvp
  woensdag 19 juli 2006 @ 06:12:24 #103
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_39964004
tvp'tje
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_39964046
blijft een leuk topic toch
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39964075
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef maok het volgende:

[..]

dat komt me bekend voor, zoiets had ik een keer in een echt bushokje. Daar zaten ook van die stickers op. Ik was een beetje duf en toen wilde ik bukken om onder zo'n sticker door te lopen. Dat was een behoorlijke knal, helaas stond het hokje behoorlijk vol
Haha bukken om onder die sticker door te lopen
pi_39966286
Koningingedag in Rotterdam 8 jaar geleden, ik liep door de stad met mijn discman in de hand oordopjes in, vervolgens kom ik bij het American dream cafe waar het erg druk is voor me dus ik besluit via het volle terras een sluiproute te nemen aangezien dat iets rustiger leek.
Helaas kom ik alleen tot de conclusie dat het terras is afgezet met van die dranghekken, ik vond het lullig om om te draaien dus ik besloot in een opwelling dat ik met 1 hand over het hek zou springen.
Maar omdat ik de andere hand niet kon gebruiken (die hield mijn discman vast) was mijn sprong niet hoog genoeg waardoor ik met mijn voet bleef steken en ik achter het hek op mijn plaat ging voor een vol cafe en een vol terras. Mijn discman spatte op de grond waardoor batterijen en de cd over de straat onder een auto rolde. Ik voelde mij zo voor lul staan dat ik gelijk ben doorgelopen zonder die batterijen en cd van de straat te halen.
pi_39970878

L0000000000000llerZZ 111!!!!234
the shore
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:01:08 #108
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_39978074
quote:
Begin van zaterdag avond, voelde me niet zo lekker maar had beloofd om mee uit te gaan. Dus ik lekker rustig aan doen, aan de cola en ander fris.

Het ging gelukkig allemaal goed tot ik rond 12 uur naar huis wou gaan
Ik sta op, voel wat "bubbels" in mn maag, hol naar de wc (natuurlijk bezet) kots de vloer voor de wc onder.
snel naar buiten.
in wat bosjes kotsen.
Iedereen die buiten was kijkt je aan van "daar heb je weer zon kansloze alcoholist"
Snel naar huis fietsen. Thuis aangekomen weer kotsen. Wordt mn moeder wakker (toen woonde ik nog thuis)
"Heb je teveel gezopen!!??"
ik: "nee ik voel me niet lekker, heb alleen maar fris op
"ja ja tuurlijk"

Toen ik de hele nacht zo ongeveer om het uur moest kotsen geloofde ze me wel dat ik niet gedronken had maar gewoon ziek was. Maar wel beschamend omdat iedereen bij dat cafe dacht dat ik veel te veel gedronken had.
even schaamteloos mijn vorige post nog een keer en om grupoblanca te antwoorden, ja ik had buikgriep.
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
pi_39983367
Met scooter :

net 70cc erop je kent het wel wil fftjes wegtrekken voor een café blijft me gas hangen terwijl ik wil remmen.
Rij ik zo een reclame bord omver en tegen een fiets .
Afyn contact uit gezet gashendel eventjes weer goed gemaakt wil ik wegrijden weer hard vlamme over de straat.
Rij ik VOL over een drempel breekt me schokdemper achter voor allemaal lekkere chicks

Tijdens het stappe xtc genomen en was al aardig op weg met het dansen dus vrienden allemaal meedoen krijg ik opeens zo'n soort sjaal met allemaal veertjes erop ( oranje ) blijf ik daar nog vrolijk mee rond dansen voor een lange tijd

Na het stappen nog ff napraten met wat vrienden anyway we zien een hele groep wouten staan, zeg tegen een vriend 'Kom we gaan naar die wout toe gaan we een zinvolle discussie met hem aan over drugs (dacht ik)'
Wij dus lopen naar die agent 'Hallo een hele goede morgen meneer de agent, Ik wil een zinloze discussie met u beginnen!'

Klein feestje bij mij thuis iedereen helemaal gek natuurlijk dus kom met een vriend op het idee om naakt over straat te gaan fietsen ( alleen nog onderbroek dat wel ). Afijn alles uitgedaan wij dus fietsen door het dorp willen we weer terug gaan wij hard fietsen hoor je opeens ( wat een asociale jongeren zeker geen opvoeding gehad )
Thuis gekomen broek had ik voor de helft aan en wie kwam daar aan ja hoor : MOEDERS 'Waren jullie dat net?' Wij : 'Ja we hadden een weddeschap voor een broodje rosbief'
Wel kut dat ze thuis kwam precies op dat moment

Helemaal dronke op een verjaardag van me neef die uit usa was bij me broer zitten met allemaal tantes enzo opeens begint me neef uit usa mij uit te dagen weet niet precies meer wat ik zei maar dat ging over z'n moeder,neuken en z'n lelijkheid.
Zag iig me tantes allemaal kijken van WTF wat doe je en de rest allemaal lachen

Met me neef fiets ophalen van het stappe van de avond daarvoor ik op de terugweg achterop bij hem fietsen we langs een terrasje en ik zat niet echt relaxt op die fiets dus wou ff wat beter gaan zitten tyf ik zo vol van die fiets af.
ik snel dat rekje grijpen en me neef fietst gewoon nog door paar meters meegegleden over de grond

Helemaal dronke thuis genomen en moest pisse maar de wc was toen ver weg voor mij dus dacht dat ik wel uit het raam kon pisse dus raampje open met me knietjes erop broek open en pisse fietsen er mensen langs en zien me

Vast nog wel meer maar ken er ff niet opkomen
Gabbertjuhhhhh
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:11:45 #110
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39996665
geweldig topic..dus ik vind na het "uitlachen" van andere dat ik mezelf maar verplicht moet voelen om ook wat beschamende blunderende momenten met jullie moet delen.

Ik werkte in een bloemenzaak..me 1e week en ik had de taak gekregen om de buiten presentatie (plantjes-gebeuren) te voorzien van water..

Aangezien dit bedrijf een grote oppervlakte(beetje berg-op) had voor de buiten-presentatie,was het wel zo makkelijk om de plantjes water tegeven met de tuinslang..Mooi precies een werkje voor mij..midde zomer, was die lastige naar zweet ruikende mensen best zat en ik kon stiekum een sigaretje roken

Dus ik rol buiten mooi die tuinslang uit..leg de slang al netjes stukje verder op..zodat ik mooi vanaf boven naar beneden kon werken..Normaal geven we dan een gil en draait collega de kraan open zodat je niet weer naar de kraan hoefde telope.ik was nog even plantjes aantrecht zetten..Op dat moment dat ik wilde roepen: JAAAH..riep een fietsende voorbijganger zijn jullie open tot 6??dus ik roep wat harder JAAAH..collega dacht dat die JAAAH voor haar bedoeld was om de kraan te openen..(dat voorste stukje van het sproeiertje was niet dicht gedraait) begintie slang in de rondte te zwiepe door het winkelend publiek.. ik probeer die slang tevange..
schreeuw richting winkel zet die kraan uit..maar die mutsen hoorde me niet..heb toch voor mijn gevoel lang staan teklooie en de meest gekste bewegingen gemaakt om die slang tekunnen pakken..ik was zeiknat

Die zelfde dag..en na het waterpret gebeuren..eindelijk die arme dorstige plantjes aant bewateren..ik sta half bukkend water tegeven en af en toe zette ik de druk van de straal wat harder om meteen de modder resten weg tespuiten zodat we niet zoveel hoefde tevegen na sluitingstijd..omdat moment hoor ik rechts naast me..mevrouw mag ik wat vragen?? en ik: ja hoor het postkantoor waar kan ik die vinden?..dus ik kom omhoog en zeg dat is die kant op en wijs naar rechts..met de tuinslang in me handen vol dat wijf nat gespoten hahaha.. automatisch ging me rechthand gewoon als extra aanwijzing naar rechts toe ..heb me excuses aan geboden en heb dr een mooie plant mee gegeven..ze kon dr wel omlachen:)

En me Collega heeft het wel geweten na 6uur

[ Bericht 2% gewijzigd door Stamp_Kip op 20-07-2006 01:21:36 ]
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 juli 2006 @ 01:26:14 #111
Rawr
pi_39997071
jesis, dr-phil
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_39997391
Zonnet nog naar de mac drive.
Laat ik bij het betalen 50 cent vallen, te weinig ruimte om even uit te stappen natuurlijk dus ik denk hup door het raam en terwijl ik daarzo half uit het raam hing verlies ik me evenwicht en flikker zo die auto uit.
Echt al die gasten kijken van wtf doet tie dan?
Snel afgerekend en terug geklommen:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_40001519
Toen ik nog kind was, gingen m'n ouders en ik een keer een uitstapje maken met m'n oma. We hadden afgesproken om elkaar bij het Centraal Station van Rotterdam te ontmoeten, en toen onze bus daar aankwam zag ik m'n oma al klaarstaan op de stoep, zo'n twintig meter verderop, met twee grote tassen. En ik was dol op haar, dus ik ren enthousiast die bus uit, sjees op haar af met m'n armen wijd om haar te omhelzen, en vlak vóór haar glij ik ineens uit... BAF, vol tegen haar aan en beduusd lagen we elkaar aan te kijken.

Gelukkig had ze zich niet bezeerd, doordat ze op de tassen terecht was gekomen, dus ze kon er zelf ook smakelijk om lachen. Toen ik de mensen om ons heen allemaal in de lach hoorde schieten schaamde ik me rot natuurlijk, maar daarna gierden we het zelf ook allebei uit. Zij nog steeds liggend op die tassen en ik erbovenop.
De rest van de dag kon niet meer stuk na zo'n daverende binnenkomer, haha!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_40007653
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Geerd het volgende:
Zonnet nog naar de mac drive.
Laat ik bij het betalen 50 cent vallen, te weinig ruimte om even uit te stappen natuurlijk dus ik denk hup door het raam en terwijl ik daarzo half uit het raam hing verlies ik me evenwicht en flikker zo die auto uit.
Echt al die gasten kijken van wtf doet tie dan?
Snel afgerekend en terug geklommen:P
Hahahah ik zit letterlijk hardop te lachen hiero

Ik zie het zo voor me

the shore
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:00:30 #115
148491 Frenky-boy
dedonkerewolk.nl
pi_40015283
ik heb 2 zomers op een groot buitenzwembad gewerkt als badmeester. Toen ik werd opgeroepen om met mijn ehbo kunsten zo snel mogelijk richting een deel van het zwembad te komen leek het mij verstandig om een afkorting te nemen (over 2 glijbanen aan de rand van het water stappen)...

Dit had ik beter niet kunnen doen...de eerste twee passen gingen goed maar toen ik op de rand ging staan van de tweede (gele) glijbaan gleed ik uit en viel ik zo naar beneden het water in (incl. portofoon) voor het oog van weet ik 't hoeveel man....zelden me zo diep geschaamd...
Een dag niet gezopen, is een dag niet geleefd !!
DDW 4-Life www.dedonkerewolk.nl
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:24:36 #116
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_40019962
Afgelopen zondag tijdens een jamsessie zakte de drumkruk in. Gewoon doordrummen niemand had het door. LET OP --> ik kon nog net over het drumstel de zaal inkijken!!

kzal nog wel wat meer drumblunders posten alsk de tijd heb!
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_40026180
teeveepee
  vrijdag 21 juli 2006 @ 04:48:52 #118
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40037599
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef Danny_Ramone het volgende:
Afgelopen zondag tijdens een jamsessie zakte de drumkruk in. Gewoon doordrummen niemand had het door. LET OP --> ik kon nog net over het drumstel de zaal inkijken!!

kzal nog wel wat meer drumblunders posten alsk de tijd heb!
of je baspedaal raakt los midden in een nummer - dan maar door drummen zonder bas - maar dan tijdens een breakje in het nummer snel proberen die bas weer vast te zetten, en dán van je krukje vallen
nouh dat hebben ze wel door hoor
pi_40039686
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef Stamp_Kip het volgende:
geweldig topic..dus ik vind na het "uitlachen" van andere dat ik mezelf maar verplicht moet voelen om ook wat beschamende blunderende momenten met jullie moet delen.

Ik werkte in een bloemenzaak..me 1e week en ik had de taak gekregen om de buiten presentatie (plantjes-gebeuren) te voorzien van water..

Aangezien dit bedrijf een grote oppervlakte(beetje berg-op) had voor de buiten-presentatie,was het wel zo makkelijk om de plantjes water tegeven met de tuinslang..Mooi precies een werkje voor mij..midde zomer, was die lastige naar zweet ruikende mensen best zat en ik kon stiekum een sigaretje roken

Dus ik rol buiten mooi die tuinslang uit..leg de slang al netjes stukje verder op..zodat ik mooi vanaf boven naar beneden kon werken..Normaal geven we dan een gil en draait collega de kraan open zodat je niet weer naar de kraan hoefde telope.ik was nog even plantjes aantrecht zetten..Op dat moment dat ik wilde roepen: JAAAH..riep een fietsende voorbijganger zijn jullie open tot 6??dus ik roep wat harder JAAAH..collega dacht dat die JAAAH voor haar bedoeld was om de kraan te openen..(dat voorste stukje van het sproeiertje was niet dicht gedraait) begintie slang in de rondte te zwiepe door het winkelend publiek.. ik probeer die slang tevange..
schreeuw richting winkel zet die kraan uit..maar die mutsen hoorde me niet..heb toch voor mijn gevoel lang staan teklooie en de meest gekste bewegingen gemaakt om die slang tekunnen pakken..ik was zeiknat

Die zelfde dag..en na het waterpret gebeuren..eindelijk die arme dorstige plantjes aant bewateren..ik sta half bukkend water tegeven en af en toe zette ik de druk van de straal wat harder om meteen de modder resten weg tespuiten zodat we niet zoveel hoefde tevegen na sluitingstijd..omdat moment hoor ik rechts naast me..mevrouw mag ik wat vragen?? en ik: ja hoor het postkantoor waar kan ik die vinden?..dus ik kom omhoog en zeg dat is die kant op en wijs naar rechts..met de tuinslang in me handen vol dat wijf nat gespoten hahaha.. automatisch ging me rechthand gewoon als extra aanwijzing naar rechts toe ..heb me excuses aan geboden en heb dr een mooie plant mee gegeven..ze kon dr wel omlachen:)

En me Collega heeft het wel geweten na 6uur
ROFL, ik heb tranen in mijn ogen van t lachen, merci!
pi_40050782
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 04:48 schreef Bog het volgende:

[..]

of je baspedaal raakt los midden in een nummer - dan maar door drummen zonder bas - maar dan tijdens een breakje in het nummer snel proberen die bas weer vast te zetten, en dán van je krukje vallen
nouh dat hebben ze wel door hoor
Zo was ik een keer heel erg enthousiast aan het drummen en ik zat iets te dicht op het paspedaal "duw" ik mezelf zo achterover vol met kruk en al achterover
Of je zelf in je gezicht slaan met een drumstok
pi_40051461
Leuk topic

Vorig jaar ging ik op vakantie naar Spanje. Het strand in Calella is best mooi, maar de golven zijn er enorm krachtig. Ik ff lekker in het water gezwonnen, wou ik eruit zag ik dat voor mij allemaal jongeren lagen. Ik voelde me die dag goed, nieuwe bikini, strak lijf voor de zomer . Ik dacht ik ga eens proberen sexy uit het water te komen. Ik sta op, wrijf mijn haar naar achter, trek mijn bikini strikje wat strakker aan.

Het werkt ik had de aandacht. Ik kreeg echter nog meer aandacht toen ik van achter door een grote golf keihard het zand in werd geworpen. Toen ik wou opstaan kwam er nog een en rolde ik 5 meter verder weer het water in ik was helemaal verdwenen behalve mijn benen die staken nog mooi boven het water uit! . De kiezel zat overal, in mijn broek, mijn haar echt overal. Ik wist niet hoe snel ik onder mijn parasol moest kruipen.
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_40051922
teeveepee

goed topic!
er is nog plaats in de hel
pi_40053136
tvp
Goodbye mein Liebe Herr
It was a fine affair
but now it's over
pi_40053551
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Retro_Doll het volgende:
Leuk topic

Vorig jaar ging ik op vakantie naar Spanje. Het strand in Calella is best mooi, maar de golven zijn er enorm krachtig. Ik ff lekker in het water gezwonnen, wou ik eruit zag ik dat voor mij allemaal jongeren lagen. Ik voelde me die dag goed, nieuwe bikini, strak lijf voor de zomer . Ik dacht ik ga eens proberen sexy uit het water te komen. Ik sta op, wrijf mijn haar naar achter, trek mijn bikini strikje wat strakker aan.

Het werkt ik had de aandacht. Ik kreeg echter nog meer aandacht toen ik van achter door een grote golf keihard het zand in werd geworpen. Toen ik wou opstaan kwam er nog een en rolde ik 5 meter verder weer het water in ik was helemaal verdwenen behalve mijn benen die staken nog mooi boven het water uit! . De kiezel zat overal, in mijn broek, mijn haar echt overal. Ik wist niet hoe snel ik onder mijn parasol moest kruipen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:47:14 #125
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40053572
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Darkmind het volgende:

[..]

Of je zelf in je gezicht slaan met een drumstok
herkenbaar
pi_40053638
oh ik heb erzelf ook een

Vorig jaar september, bedrijfsuitje van mijn vriend. Op het programma stond een heuse solex-tocht door Den Bosch. Ik had er al weinig zin in, was veruit de jongste van het gezelschap en aangezien ik praktisch uit Den Bosch kom, was er voor mij weinig nieuws te zien.
Afijn, we kregen uitleg over het hele solex-gebeuren: heel hard op dat ding wegfietsen, en zodra je vaart maakt, het motorachtige ding op je voorband gooien.
Maar goed, wij met een groepje van gelukkig nog betrekkelijk jonge mensen op stap. In de binnenstad was een of ander achterlijk festival aan te gaan dus wij besloten zeer rebels een andere route te nemen, door de polder.
Nou het viel allemaal wel mee, lekker weer, beetje rijden etc.
Op een gegeven moment kwamen we op zon brede polderweg uit, je kent ze wel, vooral veel weilanden, wegen amper verhard en geen kip te bekennen. Ik voelde ( ) dat ik ongesteld werd dus ik wilde snel terug. Dat kwam goed uit want we moesten ook weer richting binnenstad.
Dus ik dacht ik trek ff een sprintje Dus ikl met mijn gammele solex iedereen voorbij racen, ik voelde mezelf megastoer als benjamin op mijn supersnelle solex
Dus ik wil achterom kijken om iedereen heel hard uit te lachen dat ik zoooooveel sneller ben, ik kom in de berm terecht, knal met solex en al keihard op het asfalt en iedereen haalde me in

(het zag er blijkbaar heel grappig uit, maar achteraf was het minder grappig met een hersenschudding en een open gezicht )
Goodbye mein Liebe Herr
It was a fine affair
but now it's over
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:03:36 #127
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40054038
of in een rivier in frankrijk met een groep kanoën, en dan achterwaarts de stroomversnelling af, terwijl je heel stoer mensen inhaalt en luidkeels roepend: "JEZUS NAABS< SCHIET EEN BEETJE OP OFZO BWAHAHAHA< CHECK MIJ DAN OWNEN DAN MOEOEOEHAHAA", en dan 3 meter nadat de stroomversnelling afgelopen is omslaan....en dan je kano legen....

ik was helemaal de man

Moderator / Redactie FP vrijdag 21 juli 2006 @ 18:18:15 #128
Rawr
pi_40054375
Bog
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_40057691
Ik had gisteren iets:

ik kwam uit mijn werk om 1 uur (afwassen in een gerenommeerd restaurant) en ik stop mijn sleutel in mijn fiets, maar het slot weigert. nu gebeurt dit wel vaker dusik schopte tegen het slot maar het bleef vastzitten. Na vijf minuten schoppen slaan en sleuteltje omdraaien, besloot ik om de fiets lopend mee naar huis te nemen, mijn huis is toch niet zo verweg, na een goede honderd meter denk ik opeens: OMG WTF!?! waar is mijn stang gebleven....

bleek dat ik de fiets van een vrouwelijke collega mee had gepakt, die van het zelfde merk en type en kleur was als mijn fiets....
pi_40058354
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef fondue het volgende:
Ik had gisteren iets:

ik kwam uit mijn werk om 1 uur (afwassen in een gerenommeerd restaurant) en ik stop mijn sleutel in mijn fiets, maar het slot weigert. nu gebeurt dit wel vaker dusik schopte tegen het slot maar het bleef vastzitten. Na vijf minuten schoppen slaan en sleuteltje omdraaien, besloot ik om de fiets lopend mee naar huis te nemen, mijn huis is toch niet zo verweg, na een goede honderd meter denk ik opeens: OMG WTF!?! waar is mijn stang gebleven....

bleek dat ik de fiets van een vrouwelijke collega mee had gepakt, die van het zelfde merk en type en kleur was als mijn fiets....
Hahahahahaha ik zit hier hard te lachen
pi_40059188
een klasgenoot had eens een verhaal, of het waar is is nog maar de vraag:

Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:39:58 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40060137
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:

Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:56:36 #133
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40064184
quote:

zoiets had ik ook
alleen zei mn moeder net ff wat anders: "moet ik je soms een handje helpen?"

toen zei ik :"nee rot op smerige kuthoer"
zij weer van: "ah tooee"

...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 01:07:43 #134
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_40064509
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:56 schreef Bog het volgende:

[..]

zoiets had ik ook
alleen zei mn moeder net ff wat anders: "moet ik je soms een handje helpen?"

toen zei ik :"nee rot op smerige kuthoer"
zij weer van: "ah tooee"

...
Vrouwen houden van een kleine
Asjemenou
pi_40065427
Geweldige topic
pi_40067330
quote:

zaterdag 22 juli 2006 @ 12:09:26 #137
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_40070895
puik topique

Een paar jaar geleden met een paar maten op vakantie. Ik zat ff lekker op de plee te schijten gaat een maat van me ineens wc-verfrisser onder de deur door spuiten. Ik zeg: wat ben je aan het doen? Hij: het stinkt hier, tegen de stank. Inmiddels was er al een flinke walm de wc ingespoten. Hoor ik ineens: tjsik, tsjik. Was hij met een aansteker bezig de boel in de fik te zetten. Dat gas vatte dus vlam, van beide benen de helft van het beenhaar kwijt.

Dag erna zat hij op de wc te schijten, ik dus met een bus wc-verfrisser onder de deur door spuiten en aansteken. Ik m'n vingers verbrand, steekvlam kwam onder de duer door. Maar hij stond net z'n billen af te vegen...
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_40241222
Haha dat je probeerd het terug te doen en dat het dan fout gaat!

(verkapte schop post)
pi_40244016
Ik was een jaar of 12, het was bij een verjaardag van een tante, en we waren in een zaaltje omdat ze geloof ik 50 werd. Terwijl ik daar zat met mijn neefjes en nichtjes en andere familieleden, was er een moment dat er even niemand tegen me sprak of me aankeek, ik was even helemaal alleen in een drukke ruimte. Op dat moment voelde ik dat er een grote Piet dwarszat in mijn neus. Omdat niemand keek, peuterde ik onopvallend en haalde hem eruit. Ik weet nog dat ik iets verder door moest baggeren, omdat het een Grote Piet was die toch wel steviger vast bleek te zitten dan ik had verwacht. Gelukkig kon ik Hem er zonder al te veel problemen eruit trekken en wegschieten, nog steeds onopvallend. Ik was trots op mezelf omdat ik dat gedaan had en het niemand was opgevallen.
Een week later vertelde mijn moeder dat de film die mijn oom op de verjaardag van mijn tante had gemaakt goed was gelukt. Ik stond er niet zo veel op, maar wàt er van mij opstond was erg lachwekkend geweest. Mijn oom heeft heel mijn reis van mijn vinger in mijn neus vastgelegd voor het nageslacht....
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_40244278
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')