quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan, door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit...
Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
![]()
![]()
oh me hele dag is goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan, door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit...
Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat postenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik weet er wel een paar van me zusje:
-verhaal-
Je mag ze ook wel zelf posten hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:09 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik weet er wel een paar van me zusje:
6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan![]()
Whahahaha broertje tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.
Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.
dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.
Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar![]()
Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen![]()
Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van![]()
![]()
En ik van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey zus jij hier ook FOKquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Whahahaha broertje toch![]()
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even![]()
Broer, zus, ga ook eens in reallife met elkaar pratenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey zus jij hier ook FOK![]()
![]()
Je moet je was ophalen bij mama.....![]()
Maar hoezo dan 'oma's vuurwerk'..quote:Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Gitanki het volgende:
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven
1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.
Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).
Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op![]()
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
aiiii Ernstigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Printer verhaal
Haha bukken om onder die sticker door te lopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:01 schreef maok het volgende:
[..]
dat komt me bekend voor, zoiets had ik een keer in een echt bushokje. Daar zaten ook van die stickers op. Ik was een beetje duf en toen wilde ik bukken om onder zo'n sticker door te lopen. Dat was een behoorlijke knal, helaas stond het hokje behoorlijk vol![]()
even schaamteloos mijn vorige post nog een keer en om grupoblanca te antwoorden, ja ik had buikgriep.quote:Begin van zaterdag avond, voelde me niet zo lekker maar had beloofd om mee uit te gaan. Dus ik lekker rustig aan doen, aan de cola en ander fris.
Het ging gelukkig allemaal goed tot ik rond 12 uur naar huis wou gaan
Ik sta op, voel wat "bubbels" in mn maag, hol naar de wc (natuurlijk bezet) kots de vloer voor de wc onder.
snel naar buiten.
in wat bosjes kotsen.
Iedereen die buiten was kijkt je aan van "daar heb je weer zon kansloze alcoholist"
Snel naar huis fietsen. Thuis aangekomen weer kotsen. Wordt mn moeder wakker (toen woonde ik nog thuis)
"Heb je teveel gezopen!!??"
ik: "nee ik voel me niet lekker, heb alleen maar fris op
"ja ja tuurlijk"
Toen ik de hele nacht zo ongeveer om het uur moest kotsen geloofde ze me wel dat ik niet gedronken had maar gewoon ziek was. Maar wel beschamend omdat iedereen bij dat cafe dacht dat ik veel te veel gedronken had.
Hahahah ik zit letterlijk hardop te lachen hieroquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Geerd het volgende:
Zonnet nog naar de mac drive.
Laat ik bij het betalen 50 cent vallen, te weinig ruimte om even uit te stappen natuurlijk dus ik denk hup door het raam en terwijl ik daarzo half uit het raam hing verlies ik me evenwicht en flikker zo die auto uit.
Echt al die gasten kijken van wtf doet tie dan?
Snel afgerekend en terug geklommen:P
of je baspedaal raakt los midden in een nummer - dan maar door drummen zonder bas - maar dan tijdens een breakje in het nummer snel proberen die bas weer vast te zetten, en dán van je krukje vallenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef Danny_Ramone het volgende:
Afgelopen zondag tijdens een jamsessie zakte de drumkruk in. Gewoon doordrummen niemand had het door. LET OP --> ik kon nog net over het drumstel de zaal inkijken!!
kzal nog wel wat meer drumblunders posten alsk de tijd heb!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef Stamp_Kip het volgende:
geweldig topic..dus ik vind na het "uitlachen" van andere dat ik mezelf maar verplicht moet voelen om ook wat beschamende blunderende momenten met jullie moet delen.
Ik werkte in een bloemenzaak..me 1e week en ik had de taak gekregen om de buiten presentatie (plantjes-gebeuren) te voorzien van water..
Aangezien dit bedrijf een grote oppervlakte(beetje berg-op) had voor de buiten-presentatie,was het wel zo makkelijk om de plantjes water tegeven met de tuinslang..Mooiprecies een werkje voor mij..midde zomer, was die lastige naar zweet ruikende mensen best zat en ik kon stiekum een sigaretje roken
![]()
Dus ik rol buiten mooi die tuinslang uit..leg de slang al netjes stukje verder op..zodat ik mooi vanaf boven naar beneden kon werken..Normaal geven we dan een gil en draait collega de kraan open zodat je niet weer naar de kraan hoefde telope.ik was nog even plantjes aantrecht zetten..Op dat moment dat ik wilde roepen: JAAAH..riep een fietsende voorbijganger zijn jullie open tot 6??dus ik roep wat harder JAAAH..collega dacht dat die JAAAH voor haar bedoeld was om de kraan te openen..(dat voorste stukje van het sproeiertje was niet dicht gedraait) begintie slang in de rondte te zwiepe door het winkelend publiek..ik probeer die slang tevange..
schreeuw richting winkel zet die kraan uit..maar die mutsen hoorde me niet..heb toch voor mijn gevoel lang staan teklooie en de meest gekste bewegingen gemaakt om die slang tekunnen pakken..ik was zeiknat![]()
Die zelfde dag..en na het waterpret gebeuren..eindelijk die arme dorstige plantjes aant bewateren..ik sta half bukkend water tegeven en af en toe zette ik de druk van de straal wat harder om meteen de modder resten weg tespuiten zodat we niet zoveel hoefde tevegen na sluitingstijd..omdat moment hoor ik rechts naast me..mevrouw mag ik wat vragen?? en ik: ja hoorhet postkantoor waar kan ik die vinden?..dus ik kom omhoog en zeg dat is die kant op en wijs naar rechts..met de tuinslang in me handen
vol dat wijf nat gespoten hahaha..
automatisch ging me rechthand gewoon als extra aanwijzing naar rechts toe
..heb me excuses aan geboden en heb dr een mooie plant mee gegeven..ze kon dr wel omlachen:)
En me Collega heeft het wel geweten na 6uur![]()
Zo was ik een keer heel erg enthousiast aan het drummen en ik zat iets te dicht op het paspedaal "duw" ik mezelf zo achterover vol met kruk en al achteroverquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:48 schreef Bog het volgende:
[..]
of je baspedaal raakt los midden in een nummer - dan maar door drummen zonder bas - maar dan tijdens een breakje in het nummer snel proberen die bas weer vast te zetten, en dán van je krukje vallen
nouh dat hebben ze wel door hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:29 schreef Retro_Doll het volgende:
Leuk topic
Vorig jaar ging ik op vakantie naar Spanje. Het strand in Calella is best mooi, maar de golven zijn er enorm krachtig. Ik ff lekker in het water gezwonnen, wou ik eruit zag ik dat voor mij allemaal jongeren lagen. Ik voelde me die dag goed, nieuwe bikini, strak lijf voor de zomer. Ik dacht ik ga eens proberen sexy uit het water te komen. Ik sta op, wrijf mijn haar naar achter, trek mijn bikini strikje wat strakker aan.
Het werkt ik had de aandacht. Ik kreeg echter nog meer aandacht toen ik van achter door een grote golf keihard het zand in werd geworpen. Toen ik wou opstaan kwam er nog een en rolde ik 5 meter verder weer het water inik was helemaal verdwenen behalve mijn benen die staken nog mooi boven het water uit! . De kiezel zat overal, in mijn broek, mijn haar echt overal. Ik wist niet hoe snel ik onder mijn parasol moest kruipen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Darkmind het volgende:
[..]
Of je zelf in je gezicht slaan met een drumstok
Hahahahahaha ik zit hier hard te lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef fondue het volgende:
Ik had gisteren iets:
ik kwam uit mijn werk om 1 uur (afwassen in een gerenommeerd restaurant) en ik stop mijn sleutel in mijn fiets, maar het slot weigert. nu gebeurt dit wel vaker dusik schopte tegen het slot maar het bleef vastzitten. Na vijf minuten schoppen slaan en sleuteltje omdraaien, besloot ik om de fiets lopend mee naar huis te nemen, mijn huis is toch niet zo verweg, na een goede honderd meter denk ik opeens: OMG WTF!?! waar is mijn stang gebleven....
bleek dat ik de fiets van een vrouwelijke collega mee had gepakt, die van het zelfde merk en type en kleur was als mijn fiets....
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
een klasgenoot had eens een verhaal, of het waar is is nog maar de vraag:
Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
zoiets had ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
Hij zat zichzelf af te trekken in zijn kamer, komt zijn moeder binnen en enigszins verbrouwereerd stamelt ze:eehm... Koekje erbij?...
Vrouwen houden van een kleinequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:56 schreef Bog het volgende:
[..]
zoiets had ik ook
alleen zei mn moeder net ff wat anders: "moet ik je soms een handje helpen?"
![]()
toen zei ik :"nee rot op smerige kuthoer"
zij weer van: "ah tooee"
...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:57 schreef fondue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |