Schiet me zowaar ineens wat te binnen
![]()
Paar jaar geleden, had ik samen met mn neef een jointje gerookt ergens op een bankje.
Lekker knetter lopen we naar de bus om naar de mac te gaan in de stad, in Arnhem.
Maar het jointje viel dus niet bepaald lekker en ik zakte steeds meer weg met de gedachte van "Ohh nu dus níet kotsen".
Affijn, wij de bus uit, leek weer beter te gaan, tot we bij de mac binnen stonden..
Ik stond tegen een pilaar te leunen en ik werd steeds kutter en kutter. Zakte door mn knieen, zweten, duizelig, misselijk enz enz.
Dus mn neef zo van ja ga ff naar buiten dan, op t teras zitten.
Zwaar drukke winkelstraat, liepen vertyft veel mensen.
Dus ik daar neer crashen op zo'n stoeltje buiten, komt mn neef er aan met de bestelling, een BigMac menu, en et ging nogsteeds kut..
En ik zit met mn droge smoel heel suf op een paar droge frietjes te kauwen, voel ik het spóntaan opkomen. En zonder aarzelen richt ik mn hoofd naast de stoel en klettert er een heuse klodder warme kots er neer op de grond midden op het teras in de drukke winkelstraat.
Ik hoorde het winkelende publiek vaag roepen van "Oeh!
![]()
" en "wtf!" en "ieeuw!
![]()
" op de achtergrond.
Maar weggezakt in mn eigen hoofd drong het niet tot me door en ik voelde me gelijk weer helemaal goed waarna ik gezellig veder ging met mn maaltijd als of er niets aan het handje was.
Mn neef zat me verbijsterd aan te kijken, wierp een blik op de dampende substantie op de grond en stond op, trok me mee, en ik maar vragen "ja waar ga je heen ik ben nog niet klaar man!
![]()
"
Later heeft ie zn hele menu nog in de afvalbak gegooid want zn eetlust was verdwenen...
Maar goed.
Het drong pas later tot me door wat er gebeurd was en wat die mensen wel niet moesten denken en vooral de andere mensen op t teras
Maar goed t was ook niet zoiets dat ik zo had kunnen weten dat zou kunnen gebeuren
Achteraf gezien was het wel grappig maar ja... Wtf anders kots je ff het teras onder