Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef _Liquid_ het volgende:
-verhaal-
dat komt me bekend voor, zoiets had ik een keer in een echt bushokje. Daar zaten ook van die stickers op. Ik was een beetje duf en toen wilde ik bukken om onder zo'n sticker door te lopen. Dat was een behoorlijke knal, helaas stond het hokje behoorlijk volquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef CherryLips het volgende:
niet bij mezelf, maar wat ik bij een ander heb zien gebeuren.
Er stond een vrouw d´r parkeergeld te betalen. Die automaat staat dan in een soort bushokje. Op de wanden, die doorzichtig zijn, zitten wel van die stickers, dat je ziet dat je er niet doorheen kunt lopen. Maar we stonden achter d´r, ze was klaar, draait zich om, en loopt keihard tegen zo´n wand aan.
Knipte hij je haar en ging toen het licht aan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef hannowannabe het volgende:
ik had van de week op stage ook iets doms
normaal ben ik niet als eerste maar die dag dus wel maar ik loop er nog niet zolang stage dus weet ik veel waar dat ligt zit!
dus ik zet mn pc aan, kopje koffie erbij, ff krantje lezen die ik had mee genomen, maar wel in het donker dus
komt een collega binnen: waarom zit je in het donker?
ik: tsjah ach
hij: kan je het licht niet vinden?
ik: nee
hij: ok dan doe ik het wel ff aan
ik kijk goed waar die heen loopt, komt die naast me staan zegt die: let op
knip met zn vingers en voila: er was licht
wat voelde ik me toen dom
Losse ramen en een auto die looptquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef A_L_N_F het volgende:
vanavond ben ik weer naar mijn kamertje gegaan voor de grote schoonmaak en om spullen voor de vakantie te pakken.
onder het rijden bedacht ik me dus dat ik nog ff peuken moest halen. ik sla linksaf naar mijn vaste tankstation waar ik peuken haal. ik pak mijn portomonnee, zet de motor uit en loop naar de deur van de shop. bedenk ik me opeens dat het misschien verstandig is om mijn gsm mee te nemen die nog in de auto ligt (had mijn raampjes los en je weet maar nooit).
ik draai me om en zie mijn auto naar achteren lopen, aangezien hij op een kleine helling stond begon hij dus vaart te maken naar de weg die behoorlijk druk was.
ren achter mijn auto aan, spring half door het geopende portier om dan snel de handrem aan te trekken die ik vergeten was.
volgensmij zag niemand het
Brabant of Groningenquote:
twente, enschedequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Brabant of Groningen
Of ergens daar tussenin, maar dan wel aan de uiterste oostkant van Nederland
Het was mij als Groninger niet opgevallen.
rot opquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
tvp
ik wil beschamende momenten van Etcetera lezen![]()
in dat kader heb ik ook eens in een koekjesfabriek (quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
rot op
zoek het vorige topic maar ff af, staat wel wat van me tussen
oh ja, heb ooit tijdens m'n baantje (vakkenvullen) een doos appelmoes potten laten donderen. 5 stuk van de 12 (van die grote potten van Koelemans)en da's ranzig hoor
en toen werkte ik er niet zo lang, dus had meteen een naam
![]()
![]()
ok, jij wintquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in dat kader heb ik ook eens in een koekjesfabriek () een stapel verpakkingen verkeerd om in de machine had gedaan, terwijl die kerel nog zo had uitgelegd hoe die dingen erin moesten.
Heb pakweg 50 pakken koekjes naar de kloten geholpen![]()
OMGquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan, door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit...
Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan, door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit...
Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
![]()
![]()
oh me hele dag is goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat postenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik weet er wel een paar van me zusje:
-verhaal-
Je mag ze ook wel zelf posten hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:09 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik weet er wel een paar van me zusje:
6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan![]()
Whahahaha broertje tochquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.
Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.
dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.
Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar![]()
Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen![]()
Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van![]()
![]()
En ik van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey zus jij hier ook FOKquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Whahahaha broertje toch![]()
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even![]()
Broer, zus, ga ook eens in reallife met elkaar pratenquote:Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey zus jij hier ook FOK![]()
![]()
Je moet je was ophalen bij mama.....![]()
Maar hoezo dan 'oma's vuurwerk'..quote:Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Gitanki het volgende:
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven
1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.
Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).
Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op![]()
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |