abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:39:26 #51
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39756365
Haha dit is echt leuk. Zal ik dan ook maar meedoen , heb wel wat hoogtepunten

Was 14 en had een opgevoerde brommer waar ik en mijn vrienden altijd op scheurden
Mijn vrienden zeiden dat ik daar onmogelijk vanaf kon springen en dan rennend mij staande houden. Ik kon het wel, zei ik..
Sterker nog, ik durfde zelfs te beweren dat ik dit kon terwijl de brommer voluit reed!

Ik nam een aanloop met de brommer (het regende trouwens) en gaf vol gas.. ik trok op en na een fiks aantal meters voelde ik mij op topsnelheid (60 ongeveer) en... sprong eraf!
Schuiffffffffff... voluit onderuit (uiteraard) voorover, broek compleet opengescheurd. Horloge kapot. Knie kapot. Brommer kapot.
''Ehm.. okay, het kan niet''
Volgende 3 weken thuisgezet met been omhoog want bij elke stap scheurde die wond open

Half jaartje later met een andere brommer was het weer aan het regenen en ik durfde niet meer zo hard door de bocht met regen (door dat vorige ongeval) maar er kwam een vrij scherpe bocht aan.. ik half door die bocht heen, er achterkomend dat de remmen niet goed werken.. mezelf overeind proberen te houden.. volop tegen een hek rijden, erover heen knallen en naar beneden rollen een sloot in

2 jaar terug, met de auto van mijn moeder naast iemand staan bij het stoplicht... heel stoer gas geven in de trand van ''racen?''
wegtrekken bij groen
verliezen
vervolgens erachter rijden
erachter komen dat ook deze remmen niet goed werken
volop op hem knallen
mama's auto totalloss rijden

Ik kan goed rijden
:r Patty Brard :r
pi_39762669
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef _Liquid_ het volgende:

Ik kan goed rijden
ik wou het niet zeggen
pi_39763870
Van de duikplank springen en niet in de gaten hebben dat je tet uit je bikinitopje hangt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:57:16 #54
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_39764151
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef _Liquid_ het volgende:
-verhaal-
Natuurlijke selectie.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:01:30 #55
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_39764311
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef CherryLips het volgende:
niet bij mezelf, maar wat ik bij een ander heb zien gebeuren.
Er stond een vrouw d´r parkeergeld te betalen. Die automaat staat dan in een soort bushokje. Op de wanden, die doorzichtig zijn, zitten wel van die stickers, dat je ziet dat je er niet doorheen kunt lopen. Maar we stonden achter d´r, ze was klaar, draait zich om, en loopt keihard tegen zo´n wand aan.
dat komt me bekend voor, zoiets had ik een keer in een echt bushokje. Daar zaten ook van die stickers op. Ik was een beetje duf en toen wilde ik bukken om onder zo'n sticker door te lopen. Dat was een behoorlijke knal, helaas stond het hokje behoorlijk vol
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:15:00 #56
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39769077
vanavond ben ik weer naar mijn kamertje gegaan voor de grote schoonmaak en om spullen voor de vakantie te pakken.

onder het rijden bedacht ik me dus dat ik nog ff peuken moest halen. ik sla linksaf naar mijn vaste tankstation waar ik peuken haal. ik pak mijn portomonnee, zet de motor uit en loop naar de deur van de shop. bedenk ik me opeens dat het misschien verstandig is om mijn gsm mee te nemen die nog in de auto ligt (had mijn raampjes los en je weet maar nooit).

ik draai me om en zie mijn auto naar achteren lopen, aangezien hij op een kleine helling stond begon hij dus vaart te maken naar de weg die behoorlijk druk was.
ren achter mijn auto aan, spring half door het geopende portier om dan snel de handrem aan te trekken die ik vergeten was.
volgensmij zag niemand het
ik ben lief :)
pi_39770011
ik had van de week op stage ook iets doms
normaal ben ik niet als eerste maar die dag dus wel maar ik loop er nog niet zolang stage dus weet ik veel waar dat ligt zit!
dus ik zet mn pc aan, kopje koffie erbij, ff krantje lezen die ik had mee genomen, maar wel in het donker dus
komt een collega binnen: waarom zit je in het donker?
ik: tsjah ach
hij: kan je het licht niet vinden?
ik: nee
hij: ok dan doe ik het wel ff aan
ik kijk goed waar die heen loopt, komt die naast me staan zegt die: let op
knip met zn vingers en voila: er was licht

wat voelde ik me toen dom
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
  donderdag 13 juli 2006 @ 01:26:18 #58
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_39775841
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef hannowannabe het volgende:
ik had van de week op stage ook iets doms
normaal ben ik niet als eerste maar die dag dus wel maar ik loop er nog niet zolang stage dus weet ik veel waar dat ligt zit!
dus ik zet mn pc aan, kopje koffie erbij, ff krantje lezen die ik had mee genomen, maar wel in het donker dus
komt een collega binnen: waarom zit je in het donker?
ik: tsjah ach
hij: kan je het licht niet vinden?
ik: nee
hij: ok dan doe ik het wel ff aan
ik kijk goed waar die heen loopt, komt die naast me staan zegt die: let op
knip met zn vingers en voila: er was licht

wat voelde ik me toen dom
Knipte hij je haar en ging toen het licht aan?
Asjemenou
pi_39776255
Ik gok dat ie in zn vingers knipte *snap*
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:08:36 #60
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_39778712
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:15 schreef A_L_N_F het volgende:
vanavond ben ik weer naar mijn kamertje gegaan voor de grote schoonmaak en om spullen voor de vakantie te pakken.

onder het rijden bedacht ik me dus dat ik nog ff peuken moest halen. ik sla linksaf naar mijn vaste tankstation waar ik peuken haal. ik pak mijn portomonnee, zet de motor uit en loop naar de deur van de shop. bedenk ik me opeens dat het misschien verstandig is om mijn gsm mee te nemen die nog in de auto ligt (had mijn raampjes los en je weet maar nooit).

ik draai me om en zie mijn auto naar achteren lopen, aangezien hij op een kleine helling stond begon hij dus vaart te maken naar de weg die behoorlijk druk was.
ren achter mijn auto aan, spring half door het geopende portier om dan snel de handrem aan te trekken die ik vergeten was.
volgensmij zag niemand het
Losse ramen en een auto die loopt
:r Patty Brard :r
pi_39780521
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 08:08 schreef _Liquid_ het volgende:

[..]

Losse ramen en een auto die loopt
Brabant of Groningen
Of ergens daar tussenin, maar dan wel aan de uiterste oostkant van Nederland
Het was mij als Groninger niet opgevallen.

Oja Ik had een keer in Amersfoort de volgende situatie:
Koffie halen in een kantine (waar ik nog nooit eerder geweest was) ik haalde 5 koppen in een keer, aangezien ik ook meteen koffie haalde voor de rest.

ik: hoi
achter de kassa persoon: hoi
ik betaal
ik: Mag ik er even een bret bij? loopt anders zo moeilijk.
zij: wat?
ik: mag ik er een bret bij?
zij: kijkt me verbijsterd aan....
ik: kijk nou niet zo raar, geef me gewoon een bret
zij: wat is een bret?
ik: is dat niet Nederlands??
ik (heel kleintjes): en dienblad zou fijn zijn

Echt, normaal is mijn Nederlands redelijk accentloos, maar ik had me nooit gerealiseerd dat dit geen Nederlands woord was
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:17:14 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39780692
tvp

ik wil beschamende momenten van Etcetera lezen
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:33:14 #63
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39781064
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Brabant of Groningen
Of ergens daar tussenin, maar dan wel aan de uiterste oostkant van Nederland
Het was mij als Groninger niet opgevallen.
twente, enschede

mierenneukers!

het raam is hier gewoon los en een auto loopt weg
ik ben lief :)
  Redactie Frontpage donderdag 13 juli 2006 @ 10:43:16 #64
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_39781335
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
tvp

ik wil beschamende momenten van Etcetera lezen
rot op

zoek het vorige topic maar ff af, staat wel wat van me tussen

oh ja, heb ooit tijdens m'n baantje (vakkenvullen) een doos appelmoes potten laten donderen. 5 stuk van de 12 (van die grote potten van Koelemans) en da's ranzig hoor en toen werkte ik er niet zo lang, dus had meteen een naam
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:49:04 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39781537
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Etcetera het volgende:

[..]

rot op

zoek het vorige topic maar ff af, staat wel wat van me tussen

oh ja, heb ooit tijdens m'n baantje (vakkenvullen) een doos appelmoes potten laten donderen. 5 stuk van de 12 (van die grote potten van Koelemans) en da's ranzig hoor en toen werkte ik er niet zo lang, dus had meteen een naam
in dat kader heb ik ook eens in een koekjesfabriek ( ) een stapel verpakkingen verkeerd om in de machine had gedaan, terwijl die kerel nog zo had uitgelegd hoe die dingen erin moesten.

Heb pakweg 50 pakken koekjes naar de kloten geholpen
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage donderdag 13 juli 2006 @ 10:51:09 #66
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_39781605
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in dat kader heb ik ook eens in een koekjesfabriek ( ) een stapel verpakkingen verkeerd om in de machine had gedaan, terwijl die kerel nog zo had uitgelegd hoe die dingen erin moesten.

Heb pakweg 50 pakken koekjes naar de kloten geholpen
ok, jij wint
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 juli 2006 @ 11:17:29 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39782430
Mijn stiefvader is hier ook heel goed in

Gaat 's morgens naar zijn werk, tas mee, vuilniszak mee die hij aan de stoeprand moet zetten, want de vuilnisman komt. Eenmaal op zijn werk doet hij de achterklep van zijn auto open om vervolgens neer te kijken op de vuilniszak. Had hij zijn tas aan de stoeprand gezet Snel naar huis terug, tas stond er nog

Hij wil een nieuwe zwembroek kopen. We staan bij een rek met zwembroeken en hij ziet een stukje verder nóg zo'n rek. Loopt erheen: BOINK!!! Dat rek zag ie dus in de spiegel Mij kon je wegdragen, ik snap tot nu toe nog altijd niet dat hij zichzelf niet zag aankomen in die spiegel

In de voortuin staat een grote larix. Nu moet de voortuin opnieuw bestraat worden, dus alle struikenrommel en wortels worden rigoureus weggehakt; zo ook een grote wortel van die bewuste larix. Een uur later loopt hij naar buiten en ziet tot zijn verbazing een horizontale larix, gedrapeerd over een auto

Larixen hebben een penwortel. 1 wortel dus.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:40:05 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39783086
We waren met het gezin op de camping ( ) en we keken 's avonds naar een griezelfilm ( ik was toen een jaar of 8/9 ).

Daarna kreeg mijn zus zin in ijs en ik ook opeens

Omdat mijn zus niet durfde te gaan halen in het donker ben ik maar gegaan, maar met die griezelfilm in mijn hoofd scheet ik ook in mijn broek onderweg.

Nou ik die ijsjes gehaald, en de aardige man had ze in een papieren zakje gedaan.

Op de terugweg blafte er opeens een hond super hard naar me dat ik ervan schrok, en het op een rennen zette....
Onderweg 2x gevallen en toen ik bij de caravan was haalde ik het papieren zakje tevoorschijn.. althans wat daar van over was.

Ik had alleen nog maar het bovenste gedeelte van die zak vast en de rest lag ergens op het gras daar op die vervloekte camping
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_39785717
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan , door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit... Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
My computer has beaten me once... with chess, but with kickboxen he doesn't had any chance.
pi_39786742
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef dokkie0527 het volgende:
Ik tijdje geleden, op excursie, we gingen onderweg ff ergens wat drinken. Voordat we weg gingen moest ik al naar de wc (poepen) maar omdat ik laat was, had ik daar geen tijd meer voor.
Dus dacht ik mooi van deze gelegenheid gebruik te kunnen maken om ff lkkr mn behoefte te doen.
Dus ik daar naar de wc (was maar 1 wc waar wij waren) Zit je lekker op de wc, ben je net je kont aan het afvegen, wordt opeens de deur opengedaan , door dat ene meisje waar je al zolang achteraan zit... Sta je daar met bruin papier in je hand, uuh hoi, ik hier? Bleek het slot van die wc niet te werken
OMG das wel heel erg!
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:26:28 #71
47102 Elvi
miemkwien
pi_39790173
quote:

Die is echt heel erg!
pi_39790315
quote:
oh me hele dag is goed
pi_39790874
PWND
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39792840
Dat wc verhaal
pi_39813529
tvp
My computer has beaten me once... with chess, but with kickboxen he doesn't had any chance.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:27:11 #76
16245 CarOnline
met lange O
pi_39819363
Hehe ik zie net dat mijn nachtmarkt verhaal een hoogtepunt is
Geweldig topic is dit ook

Laatst ook nog eentje: Ik zit op de fiets (ja alweer) en heb een tas schuin om. Onderaan de tas zitten 2 sluitingen met een soort klemmetjes, van die zwarte plastic dingen die je in elkaar moet schuiven. Ik had ze niet in elkaar geschoven, en tijdens het fietsen is 1 zo'n klemmetje onder de bagagedrager-met- klem geschoven. Ik fietste op dat moment op de fiets van mijn man, met stang dus. Ik zwaai sierlijk mijn been over de stang als ik af wil stappen. Dan blijkt tot mijn grote schrik dat dat niet kan. Ik heb dus mijn tas om, met de sluiting tussen mijn benen door vast aan mijn fiets!
Mijn been krijg ik ook niet meer zo hoog gezwaaid omdat ik de fiets schuin vast moet houden omdat ik anders mijn tas in mijn kruis trek
Jaaa heel ingewikkeld.
Ik frot al scheldend in mezelf de sluiting tussen klemmetje-van-bagagedrager en de bagagedrager zelf weg, en kan gelukkig weer normaal gaan staan. Helaas gebeurde dit midden in de stad dus ik weet zéker dat mensen dit gezien hebben. Ik heb niet om me heen gekeken.
Die tas neem ik dus nooit meer mee
Screw them.
We're going home.
pi_39824025
ik snap er niets van..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:28:00 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_39824968
quote:

Geniaal!

maar wel lullig voor je
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_39829641
Whehe, grappig.

Zoiets had ik ook laatst. Had een verjaardagsfeestje ergens buiten, waar natuurlijk wat alcohol aan te pas kwam. Ik moest dus nodig naar de wc, en ging een hokje in dat de wc scheen te zijn. Ik dacht goed te staan en deed de deur niet op slot. Komen er twee meiden binnen... Waarna ze me er even op attenderen dat ik in het vrouwengedeelte stond en hoorde ze giechelen dat ze mijn toedeledokie gezien hadden. Zit je ook niet lekker meer
pi_39830894
Ik ging eens bij een vriendin eten op de camping... haar moeder had gekookt enzo.
Dus die moeder brengt het eten op tafel.. van de lucht alleen al ging ik bijna over mijn nek.
Het was iets buitenlands ofzo,.. dus op een gegeven moment zit ik zo heel houterig te eten enzo...
Maar opeens

er gleed zo'n draadje van een sperzieboon mijn keel in terwijl de boon nog in mijn mond zat wat tot gevolg had dat ik heel erg moest kokhalzen

Dus ik zat zo aan tafel zo; BLuuuHhuHUhUhU uche uche BulUHlauhHhu
Vet rooie kop enzo, tranen over mijn wangen (van het hoesten en kokhalzen)
omg... wat een lullige ervaring

Maar ik maakte echt zo'n kut geluid vanuit mijn keel, zo'n dinosaurus geluid;

Pgggggggggggggggggggggggggggg BluHuHuHuhuhuHUH
You've just been F'd in the A
pi_39840205
Ik weet er wel een paar van me zusje:

Kort brommer bezit:
Zij wilde toen zij 16 of 17 was graag een "dames" brommer.
Dus ik via een vriend een Puch Maxi "Lady" geregeld voor haar.
Na diverse malen uitgelegd te hebben hoe de brommer gestart moest worden, hoe de remmen zaten (andersom ten opzichte van een fiets) en diverse kleine lessen wat betreft brommerrijden gingen wij naar een park in de buurt waar een groep vrienden (van mij) zaten.
In die periode zaten wij altijd in het park bij een grote vijver met een fontein (Weizigtpark in Dordrecht, voor de kenners).
Het gras was een beetje vochtig, maar dat mag de pret niet drukken.
Mijn zusje heeft er genoeg van en wil wegrijden.
Zij start haar brommer (op het gras) geeft gas, draaid het stuur om om te draaien en ....
knijpt haar voorrem in
Het resultaat:
1. Zusje onderuit op het gras
2. Zusje gelijk
3. Vrienden (en ik) in een deuk
4. Iemand anders blij gemaakt met een Puch Maxi "Lady" omdat zusje het zet was (ze had de brommer net 2 weken ofzo).

Tijdens oud & nieuw vuurwerk afsteken:
Ik had (baby)vuurpijlen die ik vasthield (zodat ik een beetje kon mikken) terwijl ik ze afstak.
Mijn zusje (toen een jaar of 14 of 15) wilde dat ook wel eens proberen.
Zij pakt een (baby)vuurpijl, steekt deze aan en durfde hem toen niet meer vast te houden en gooit hem weg.
Het resultaat was:
1. De (baby)vuurpijl komt op de grond terecht en het kruid begint te branden en de pijl vliegt weg.
2. Met een soort vanboemerangeffect ging de pijl richting mijn zusje.
3. Zusje draaid zich om en wil wegrennen maar de vuurpijl is sneller en raakt haar dus.
4. Zusje heeft hard "AUW" geroepen.
5. Zusje heeft diverse vloeken haar mond uit gegooid.
6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan
pi_39841095
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:

-verhaal-
Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten .
pi_39841860
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:09 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat mijn broer niet zulke dingen over mij hier gaat posten .
Je mag ze ook wel zelf posten hoor
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:41:01 #84
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_39848826
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.

Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.

dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.

Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar

Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen

Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van

En ik van
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_39848872
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Magic-IRC het volgende:

6. Zusje heeft een paar dagen last gehad met zitten door een blauwe plek op haar kont.
7. Zusje raakt sindsdien alleen nog maar sterretjes aan
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:56:22 #86
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39849153
tvp
pi_39849293
Op de eerste dag van mijn vorige opleiding besloot ik om koffie te gaan halen. Ik gooi geld in de automaat en druk maak mijn keuze. Daana draai ik me om en glimlach naar het groepje meisjes dat vlakbij staat te praten. Ze lachen zeer vriendelijk terug en ik voelde me gelijk helemaal de man. Ik wil mijn koffie pakken en merk vervolgens dat dit zo'n automaat is waar je zelf een bekertje onder moet zetten .

Uitlachen en toelachen lijken zoveel op elkaar
pi_39852538
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:41 schreef Razor21 het volgende:
Toen ik nog voor HP werkte...laatste paar weken lopen kloten.
Moest naar een kut klant toe om een display te vervangen van een hele nieuwe laptop. Het beeld flikkerde soms was de klacht.

Model kende ik nog niet...en ik zat al 30 min. te kutten , kreeg het display er gewoon niet af....terwijl alle schroefjes eruit waren.

dus ik dacht ach ja weet je wat. Ik doe alsof ik hem net weer in elkaar aan het schroeven ben als de klant terugkomt.

Dus idd die vent komt terug lopen dus ik fluitend die schroefjes terug draaien...hij zo van hey ben je nu al klaar

Ik zo van yep....ging makkelijker dan ik dacht het display vervangen

Hij zo van hey mag ik dat defecte display dan eens zien hoe dat eruit zie? Voordat ik iets kon doen....graaide hij al naar het sparepart...en haalt daar een display uit die nog helem ingesealed in het plastic zat...hij zo van

En ik van
Whahahaha broertje toch
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even
pi_39852803
Maar ik zal ook wel even een blunder van mezelf erop zetten dan en die was vorige week..

Ik was op mijn werk en had van een vriendin foto's gekregen via de mail (hotmail) die foto's waren van een feestje waar we nogal lallend opstonden.
Ik dacht oh leuk die ga ik doorsturen aan mijn vriend maar deed dat via outlook alleen blijkbaar was het bestand te groot (ik heb niet heel veel verstand van computers) en kreeg mijn baas hem met de melding dat het een te groot bestand was.. hij stuurd mij een mailtje terug dat ik dit niet kan mailen omdat het te groot was ik schaamde me dood omdat hij het dus had gezien en ik werk er net

En laatst met voetbal dat gingen we in de kroeg kijken met z'n allen... iedereen blij we hadden gewonnen ik ook blij en ik wil weg lopen naar iemand toe ofzo glij ik keihard onderuit in een soort van spagaat en iedereen zag het.. en het deed erg veel pijn maar dat kon ik natuurlijk niet laten merken ik stond echt voor lul
  zondag 16 juli 2006 @ 11:17:46 #90
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_39871409
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef wendy4ever het volgende:

[..]

Whahahaha broertje toch
Vertel dan meteen al je andere blunders ook even
Hey zus jij hier ook FOK
Je moet je was ophalen bij mama.....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_39897509
quote:
Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hey zus jij hier ook FOK
Je moet je was ophalen bij mama.....
Broer, zus, ga ook eens in reallife met elkaar praten
pi_39897904
Op Utrecht centraal hadden ze net gedwijld voor de burger king en ik rende nog snel even wat eten halen voor in de trein. Het was erg druk op het station en ik ging vol onderuit.. Je kunt natuurlijk al raden hoe ik me voelde toen als die gezichten mijn kant op keken en begonnen te lachen..
pi_39898476
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven

1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.

Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).

Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_39903499
Op kamp, ik wil mijn haar wassen bij de grote buitenwasbak. De jongen waar ik in stilte afschuwelijk verliefd op ben komt naast me staan, zijn tanden poetsen. Lichtelijk duizelig van de feromonen duw ik mijn hoofd onder de kraan, maak mijn haar nat, en smeer er shampoo in. Het schuimt echt voor geen meter, jeetje, was mijn haar zo goor? Dus ik pak nog wat meer, onderwijl vagelijk registrerend dat de shampoo wel erg vreemd ruikt. Maar schuimen, ho maar. Ik zie uit mijn ooghoek dat het object van mijn affectie intussen zowat in zjin tandpasta stikt van het lachen.
Dan kijk ik wat ik eigenlijk in mijn haar aan het smeren ben. Aha, de zonnebrand. Joy.
pi_39903903
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Gitanki het volgende:
Een beschamende van mezelf
Vertel later nog wel een paar van m'n oom, die een heel boek kan schrijven

1. Oma's vuurwerk
Mijn oma was overleden, iedereen was ondanks het verlies blij voor haar dat ze overleden was na een heftige dementie en ziekte, dat was net voor oud en nieuw.

Dus met de hele familie bijeengekomen en ik mocht toch mijn vuurwerk afsteken, ging goed, tot ik de mooiste sierpot in het donker op z'n kop zette (lontje zat aan de zijkant, in het donker zag ik het niet goed).

Dus die pot de lucht in, al de pijlen, vuurballen en kometen vliegen alle kanten op
Erg veel geluk gehad dat ze allemaal van ons af vlogen ..
Maar hoezo dan 'oma's vuurwerk'..
  maandag 17 juli 2006 @ 13:46:09 #96
31905 SLETPower
With the Passion
pi_39905299
echt super
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred" Soichiro Honda
  woensdag 19 juli 2006 @ 02:22:59 #97
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_39962163

Schiet me zowaar ineens wat te binnen
Paar jaar geleden, had ik samen met mn neef een jointje gerookt ergens op een bankje.
Lekker knetter lopen we naar de bus om naar de mac te gaan in de stad, in Arnhem.
Maar het jointje viel dus niet bepaald lekker en ik zakte steeds meer weg met de gedachte van "Ohh nu dus níet kotsen".
Affijn, wij de bus uit, leek weer beter te gaan, tot we bij de mac binnen stonden..
Ik stond tegen een pilaar te leunen en ik werd steeds kutter en kutter. Zakte door mn knieen, zweten, duizelig, misselijk enz enz.
Dus mn neef zo van ja ga ff naar buiten dan, op t teras zitten.

Zwaar drukke winkelstraat, liepen vertyft veel mensen.
Dus ik daar neer crashen op zo'n stoeltje buiten, komt mn neef er aan met de bestelling, een BigMac menu, en et ging nogsteeds kut..

En ik zit met mn droge smoel heel suf op een paar droge frietjes te kauwen, voel ik het spóntaan opkomen. En zonder aarzelen richt ik mn hoofd naast de stoel en klettert er een heuse klodder warme kots er neer op de grond midden op het teras in de drukke winkelstraat.

Ik hoorde het winkelende publiek vaag roepen van "Oeh! " en "wtf!" en "ieeuw! " op de achtergrond.

Maar weggezakt in mn eigen hoofd drong het niet tot me door en ik voelde me gelijk weer helemaal goed waarna ik gezellig veder ging met mn maaltijd als of er niets aan het handje was.

Mn neef zat me verbijsterd aan te kijken, wierp een blik op de dampende substantie op de grond en stond op, trok me mee, en ik maar vragen "ja waar ga je heen ik ben nog niet klaar man! "

Later heeft ie zn hele menu nog in de afvalbak gegooid want zn eetlust was verdwenen...
Maar goed.

Het drong pas later tot me door wat er gebeurd was en wat die mensen wel niet moesten denken en vooral de andere mensen op t teras

Maar goed t was ook niet zoiets dat ik zo had kunnen weten dat zou kunnen gebeuren
Achteraf gezien was het wel grappig maar ja... Wtf anders kots je ff het teras onder

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 juli 2006 @ 02:30:28 #98
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_39962301
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_39962337
Wat een afgangen!
Bestaat dat meervoud?
*Nog even nadenken over een beschamend moment dat geschikt is voor publicatie...
  woensdag 19 juli 2006 @ 03:03:03 #100
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_39962730
Trouwens ook een recente.
Zat ik achter de pc een of ander SEX topique te kijken.
Ga ik ff tv kijken, met de gedachte zo terug te zijn, sneakt mn ma achter de pc.
Hoor ik inneens "Zooooooo ik weet niet wat je allemaal doet achter de pc, maar je leert er wel een hoop van " Waar de rest van het gezin + aanhang bij zat..

Ik heb maar een matige moeder
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')