abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41331923
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
Willen gaan frituren en dan de pan heet laten worden terwijl het handvat nog ingeklapt zat en dus in het vet dreef. Het ding met een vork d'r uit vissen en vervolgens even later het handvat lekker beetpakken om het mandje omhoog te doen

2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
telkens als ik jou avatar zie krijg ik honger
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41332128
Onderweg naar je werk op de (schakel-)brommer merken dat je neit meer kan schakelen (ligt het schakelpookje een paar meter terug... Oke schakelpookje opgehaald, helaas moet je hiervoor even stil gaan staan en optrekken wilt niet lukken vanuit z'n 5e versnelling... Natuurlijk ook geen gereedschap voor handen om het stukje ijzer weer te monteren... Gevolg 30 minuten te laat op je werk verschijnen...

Na het werk ter plekke het pookje gemonteerd, is je benzine halverwege de terugweg tot op de laatste druppel op...

Volgensmij is het gewoon een pechdag maar toch is het knap beschamend als je met brommer en al langs de weg loopt...
  zondag 3 september 2006 @ 13:51:47 #253
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_41449934
TVP! haha
  zondag 3 september 2006 @ 14:15:13 #254
157361 jors
stripheld
pi_41450458
ik van school naar huis fietsen
denken dat iemand me roept ik kijk achterom en fiets zo de bosjes in
off the wall
  zondag 3 september 2006 @ 19:11:14 #255
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_41458046
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef jors het volgende:
ik van school naar huis fietsen
denken dat iemand me roept ik kijk achterom en fiets zo de bosjes in
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 3 september 2006 @ 20:06:03 #256
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_41459394
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef CHC het volgende:
Onderweg naar je werk op de (schakel-)brommer merken dat je neit meer kan schakelen (ligt het schakelpookje een paar meter terug... Oke schakelpookje opgehaald, helaas moet je hiervoor even stil gaan staan en optrekken wilt niet lukken vanuit z'n 5e versnelling... Natuurlijk ook geen gereedschap voor handen om het stukje ijzer weer te monteren... Gevolg 30 minuten te laat op je werk verschijnen...

Na het werk ter plekke het pookje gemonteerd, is je benzine halverwege de terugweg tot op de laatste druppel op...

Volgensmij is het gewoon een pechdag maar toch is het knap beschamend als je met brommer en al langs de weg loopt...
Och, je wilt niet weten hoe vaak ik met mn brommer in de hand naar huis ben gegaan. Is niet meer op twee handen te tellen. Een keer zelfs 10 kilometer
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 3 september 2006 @ 22:52:01 #257
136021 gateh
be different
pi_41465978
aan de campingbaas vragen om een ladder te lenen om vervolgens de slipper van je moeder die je zusje op het dak van het toiletgebouw heeft gegooid eraf te halen.
osdorp posse!
  maandag 4 september 2006 @ 00:38:26 #258
75556 erkel
back from Dagestan
pi_41469924
Bij de flat aankomen waar je al een tijdje woont en dan proberen het gebouw binnen te komen middels een sleutel in het sleutelgat te steken. Na een paar keren draaien lukt het niet om de deur te openen en denk je nog bij jezelf: 'volgens mij doe ik iets fout ' Maar goed gewacht op iemand die ook een sleutel had en voila de deur ging open. Bleek ik dus de verkeerde kant op te draaien
Weisst
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 01:01:54 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41470425
Geweldig topic dit Heb er zoveel, en herken veel verhalen. Ken genoeg genante momenten Zal gelijk maar één van de ergste (en leukste ) vertellen.
Ik had autogereden en kwam thuis aan. Doe de auto op slot en laat de sleutels vallen. Zit er nou net op die plek een put Dus ik om me heen kijken of iemand het gezien heeft en daarna in die put zitten loeren. Naar binnen gegaan en mijn ex om advies gevraagd. Die heeft me eerst flink uit zitten lachen en heeft me daarna teruggestuurd om die sleutels op te halen. Dus ik trekken aan die put en kreeg hem niet open. Goddank kwam er iemand langs die hem voor me open geschroeft heeft maar ik schaamde me toch flink

Oeh een ander stom moment: ik had gewerkt en werd altijd cash uitbetaald (horeca). Was toen iets van 70 gulden, best een aardig bedrag. Had het in mijn broekzak gedaan en later niet meer over nagedacht. Totdat ik 's avonds naar de wc ging en op het moment dat ik de wc doorspoelde zag dat het geld erin gevallen was Gelukkig spoelt geld niet makkelijk door, dus heb het eruit gevist (ook genant ), gewassen en laten drogen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41470640
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
Bij de flat aankomen waar je al een tijdje woont en dan proberen het gebouw binnen te komen middels een sleutel in het sleutelgat te steken. Na een paar keren draaien lukt het niet om de deur te openen en denk je nog bij jezelf: 'volgens mij doe ik iets fout ' Maar goed gewacht op iemand die ook een sleutel had en voila de deur ging open. Bleek ik dus de verkeerde kant op te draaien
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ) en was dus een keer op 3 hoog uitgestapt zonder dat te weten. Ik dus een heel stuk over die gallerij lopen totdat ik opeens naar de huisnummers keek die me niet echt bekend voorkwamen. Jammer genoeg heeft me broertje best veel vriendjes in de flat en 1 zo`n jochie woont op 3 hoog en die kwam ik dus tegen, die me dus al aankeek met een vreemde blik van: ''wat doe jij nou hier je hoort toch op 4 hoog thuis?''.
Tok.
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 01:54:58 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41471410
Bedenk er weer twee

- De leraar waar je een hekel aan hebt nadoen, iedereen vet lachen en dan opeens verschrikt kijken. Blijkt hij achter me te staan
- Ik moest de trein halen en had net daarvoor een flesje cola gekocht. Dus ik hard rennen om die trein te halen en red het op het nippertje. Buiten adem en helemaal uitgeput ga ik in die trein zitten en pak dat flesje cola om een slokje te nemen om weer tot rust te komen. Alleen niet bedacht dat dat niet zo slim was Die cola spuit dus uit het flesje en ik ben nog zo dom om het van me af te houden, boven mijn tas Alles nat en plakkerig...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41471527
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Bedenk er weer twee

- De leraar waar je een hekel aan hebt nadoen, iedereen vet lachen en dan opeens verschrikt kijken. Blijkt hij achter me te staan
- Ik moest de trein halen en had net daarvoor een flesje cola gekocht. Dus ik hard rennen om die trein te halen en red het op het nippertje. Buiten adem en helemaal uitgeput ga ik in die trein zitten en pak dat flesje cola om een slokje te nemen om weer tot rust te komen. Alleen niet bedacht dat dat niet zo slim was Die cola spuit dus uit het flesje en ik ben nog zo dom om het van me af te houden, boven mijn tas Alles nat en plakkerig...
cola verhaal
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 02:29:12 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41471990
quote:
Op maandag 4 september 2006 02:01 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

cola verhaal
Ja slim he
pi_41472657
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Helemaal mee eens.
Neen
pi_41474560
Ik werk in een schoenenwinkel. Was er eens een stel, man van normale lengte met een heel klein vrouwtje. Dus ik beetje peilen wat ze zochten, nou ze zochten schoenen in maat 34/35. Ik ging er vanuit dat dat voor hun zoon/dochter was (damesschoenen beginnen bij ons pas vanaf 35/36 meestal) dus ik haal in het magazijn een paar dozen kinderschoenen.. Bleek het dus voor die vrouw te zijn
  maandag 4 september 2006 @ 11:06:36 #266
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_41476552
tvp
  maandag 4 september 2006 @ 12:47:07 #267
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_41479221
quote:
Op maandag 4 september 2006 01:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ) en was dus een keer op 3 hoog uitgestapt zonder dat te weten. Ik dus een heel stuk over die gallerij lopen totdat ik opeens naar de huisnummers keek die me niet echt bekend voorkwamen. Jammer genoeg heeft me broertje best veel vriendjes in de flat en 1 zo`n jochie woont op 3 hoog en die kwam ik dus tegen, die me dus al aankeek met een vreemde blik van: ''wat doe jij nou hier je hoort toch op 4 hoog thuis?''.
Ik heb een paarkeer het tegenovergestelde gehad. Ik woon op de 3e, complex heeft 4 verdiepingen. Ik sjouw als ik in een niet-luie bui ben (gebeurt niet vaak) soms met de trappen omhoog. Sta je daar op de 4e een beetje vreemd om je heen te kijken, komt de bovenbeurvrouw (studentenflag, lekker ding!) langs, me vreemd aan te kijken.

Goed, week later, trek ik m'n deur achter me dicht, SHIT, sleutel vergeten. Dus, maar naar de bovenburen vragen of ik even op m'n balkon kon klimmen (had m'n balkondeur open gelaten). Zelfde meid deed open. Gaat niet wat worden dan
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_41526527
[/quote]
[quote]Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef erkel het volgende:

Ook ooit zoiets gehad: Ik paste op een huis van een maatje van me , kwam ik na een avondje stappen terug, helemaal bezopen en probeer de deur open te maken dat ging dus niet dus ik begin te trappen tegen die deur en te schelden .Plots gaat die deur open en staat er een oud wijf van 65 met een zaklamp in me bek te schijnen met in haar andere hand een grommende rotweiler aan een toen wel heel dun lijntje. Die vrouw schreeuwend idioot je moet 2 deuren verder zijn!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:00:52 #269
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41532788
Met mijn dronken hoofd probeerde ik een vuurpijl op straat te gooien (al aangestoken). Een vriend stond voor mij, en die pijl kwam dus rechtop in zijn jaszak. Ik dacht: die vliegt wel uit zijn zak de lucht in, maar hij bleef dus staat tijdens het spuiten. Heel zijn jas smolt kapot. Hij merkte de pijl pas op nadat hij zich wezenloos schrok van de knal. Jas naar de tering dus.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41541035
Na een weekend zonder al te veel slaap reed ik terug naar Nederland. In mijn auto zaten 4 idioten (mezelf meegerekend). Op een gegeven moment sloeg de bijrijden een van de achter passagiers op zijn benen met een fles cola. Pret allom. Dat liep uit in een gevecht tussen betreffende achterpasagier en bijrijder. De laatste had die fles cola nog steeds vast, en die was een beetje onhandig in het gevecht. Hij geeft die fles aan mij en ik dacht "hmm lekker slokje cola"

Tja, tijdens het gevecht was er toch minstens lichtjes met de fles geschud. Het openmaken zorgde voor een nette fontein aan cola. Deze colastraal maakte niet alleen mijn stuur plakkerig, maar ook nog mijn broek tot op mijn onderbroek aan toe nat.

Het gevecht was snel over.. ik was grappiger.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_41543283
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
Oh god, die keer dat ik een marshmallow ging roosteren aan een vork. En dan dat ding van de vork afhappen. En de vorkvormige brandblaren op mijn lippen.

Aargh.
pi_41545695
Op vakantie met de motor, op de terugweg naar NL, zeikende regen, hoosbuien. Normaal gesproken ridjt ik 260 km en dan nog max 70 km op reserve. Anyway, goed gas erop en bij 180 gereden km's pruttelpruttel uit. Ondertussen probeer ik de zeiknatte benzinekraan om te zetten op reserve, maar de motor reageert niet. Naar de vluchtstrook dus en 50 meter voor het einde ervan tot stilstand gekomen... oef.

Maar dan begint het, het volgende benzinestation was 10 km, lopen geen optie (geen vluchtstrook)

Godzijdank kwam er een spaanse motorrijden langs en hebben we wat benzine overgeheveld. Mooiste moet echter nog komen, zijn tank was vrijwel leeg en zijn motor viel nét voor het benzinestation uit zodat hij rollend nét voor de pomp tot stilstand kwam

In het vervolg gaat er een literfles benzine mee in de koffers
pi_41550050
Net weer zoiets. Haal een pak vruchtensap uit de koelkast en giet zonder echt te kijken mn glas drinken vol, neem vervolgens een grote slok (ik had dorst ) , slik door en denk.. hmm smaakt wel erg vreemd.. ik kijk in het glas drinken, zitten er allemaal stukjes schimmel in (vliesjes) . Aangezien ik verder geen frisdrank meer in mijn koelkast had zit ik nu aan het bier .
  woensdag 6 september 2006 @ 15:00:19 #274
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41550143
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Net weer zoiets. Haal een pak vruchtensap uit de koelkast en giet zonder echt te kijken mn glas drinken vol, neem vervolgens een grote slok (ik had dorst ) , slik door en denk.. hmm smaakt wel erg vreemd.. ik kijk in het glas drinken, zitten er allemaal stukjes schimmel in (vliesjes) . Aangezien ik verder geen frisdrank meer in mijn koelkast had zit ik nu aan het bier .
Dat is gewoon een kutsmoes om het lekker op een zuipen te zetten
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41550277
. Stiekem wel ja. Nog een reden om aan het bier te gaan is omdat ik nog 2 biertjes heb staan en dan de volle krat weer in kan leveren == statiegeld . (en een opgeruimde kamer voor mn vriendin die vanavond komt )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')