telkens als ik jou avatar zie krijg ik hongerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
Willen gaan frituren en dan de pan heet laten worden terwijl het handvat nog ingeklapt zat en dus in het vet dreef. Het ding met een vork d'r uit vissen en vervolgens even later het handvat lekker beetpakken om het mandje omhoog te doen![]()
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
quote:Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef jors het volgende:
ik van school naar huis fietsen
denken dat iemand me roept ik kijk achterom en fiets zo de bosjes in![]()
Och, je wilt niet weten hoe vaak ik met mn brommer in de hand naar huis ben gegaan. Is niet meer op twee handen te tellen. Een keer zelfs 10 kilometerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef CHC het volgende:
Onderweg naar je werk op de (schakel-)brommer merken dat je neit meer kan schakelen (ligt het schakelpookje een paar meter terug... Oke schakelpookje opgehaald, helaas moet je hiervoor even stil gaan staan en optrekken wilt niet lukken vanuit z'n 5e versnelling... Natuurlijk ook geen gereedschap voor handen om het stukje ijzer weer te monteren... Gevolg 30 minuten te laat op je werk verschijnen...
Na het werk ter plekke het pookje gemonteerd, is je benzine halverwege de terugweg tot op de laatste druppel op...
Volgensmij is het gewoon een pechdag maar toch is het knap beschamend als je met brommer en al langs de weg loopt...
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
Bij de flat aankomen waar je al een tijdje woont en dan proberen het gebouw binnen te komen middels een sleutel in het sleutelgat te steken. Na een paar keren draaien lukt het niet om de deur te openen en denk je nog bij jezelf: 'volgens mij doe ik iets fout' Maar goed gewacht op iemand die ook een sleutel had en voila de deur ging open. Bleek ik dus de verkeerde kant op te draaien
![]()
cola verhaalquote:Op maandag 4 september 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Bedenk er weer twee
- De leraar waar je een hekel aan hebt nadoen, iedereen vet lachen en dan opeens verschrikt kijken. Blijkt hij achter me te staan
- Ik moest de trein halen en had net daarvoor een flesje cola gekocht. Dus ik hard rennen om die trein te halen en red het op het nippertje. Buiten adem en helemaal uitgeput ga ik in die trein zitten en pak dat flesje cola om een slokje te nemen om weer tot rust te komen. Alleen niet bedacht dat dat niet zo slim wasDie cola spuit dus uit het flesje en ik ben nog zo dom om het van me af te houden, boven mijn tas
Alles nat en plakkerig...
Ja slim hequote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Ik heb een paarkeer het tegenovergestelde gehad. Ik woon op de 3e, complex heeft 4 verdiepingen. Ik sjouw als ik in een niet-luie bui ben (gebeurt niet vaak) soms met de trappen omhoog. Sta je daar op de 4e een beetje vreemd om je heen te kijken, komt de bovenbeurvrouw (studentenflag, lekker ding!) langs, me vreemd aan te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?) en was dus een keer op 3 hoog uitgestapt zonder dat te weten. Ik dus een heel stuk over die gallerij lopen totdat ik opeens naar de huisnummers keek die me niet echt bekend voorkwamen. Jammer genoeg heeft me broertje best veel vriendjes in de flat en 1 zo`n jochie woont op 3 hoog en die kwam ik dus tegen, die me dus al aankeek met een vreemde blik van: ''wat doe jij nou hier je hoort toch op 4 hoog thuis?''.
Oh god, die keer dat ik een marshmallow ging roosteren aan een vork. En dan dat ding van de vork afhappen. En de vorkvormige brandblaren op mijn lippen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
Dat is gewoon een kutsmoes om het lekker op een zuipen te zettenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Net weer zoiets. Haal een pak vruchtensap uit de koelkast en giet zonder echt te kijken mn glas drinken vol, neem vervolgens een grote slok (ik had dorst) , slik door en denk.. hmm smaakt wel erg vreemd.. ik kijk in het glas drinken, zitten er allemaal stukjes schimmel in (vliesjes)
. Aangezien ik verder geen frisdrank meer in mijn koelkast had zit ik nu aan het bier
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |