abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:27:30 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40491537
Naar een sollicitatiegesprek gaan en te laat komen omdat je dacht dat het bedrijf in een andere stad zat.
"Ja we zitten naast de V&D" ...
ikke rondvragen "Waar is hier de V&D"
"Er is hier helemaal geen V&D!"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_40492001
Een keer met gym moesten we naar een zaaltje toe omdat het veld en de gymzaal al bezet waren en daar moest je heen met de fiets, maar ik had geen fiets bij me. Ik vraag dus aan een klasgenoot of ik bij hem achterop kwam. Nou dat mocht dus hij al wegrijden ik ren er achteraan en probeer stoer te zijn door er terwijl ik ren snel op te springen, dat ging dus niet goed, ik sprong op het randje en viel er weer af precies in de struiken bij het schoolplein waar alle andere klassen op dat moment pauze hadden
:) (:
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:50:18 #203
30252 Soempie
Procreating
pi_40492231
Toen ik 17 was wilde ik op kamers. Een vriendin van me had een vriend en hij verhuurde zijn zolder. Ze vertelde in welke wijk hij woonde en 't leek me wel wat. Ik kreeg zijn telefoonnummer. Hem gebeld en afgesproken dat ik de volgende dag zou komen kijken.
De volgende dag sta ik midden in die wijk echt zo van: wtf ik weet het adres niet

Helaas had ik geen mobieltje, dus eerst op zoek naar een telefooncel. Hem weer gebeld en z'n adres gevraagd.
Uiteindelijk kwam ik drie kwartier te laat, maar kreeg de zolder wel
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40497670
Of wat dacht je van deze?

Patat halen bij de chinees omdat je ver weg bent met je gedachten. Moeder was not amused en de patat was niet echt lekker.
Nou ja gelukkig al weer jaaaren geleden maar toch.....
pi_40497983
Ik moet vast ook dingen mee gemaakt hebben.. Na een nachtje slapen zal ik jullie er mee vermaken.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:18:57 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_40499113
Baal, baal.

Eergisteren een sollicitatiebrief verstuurd via e-mail naar een functie wat ik erg graag wil hebben!

Dus een brief opgesteld, spellingscontrole erover heen, tig keer na gelezen.
Hij leek me helemaal goed, dus verstuurd.

Lees ik hem daarna weer, fuck, fuck!
Weet niet wat ik heb gedaan met de spellingscontrole maar hij heeft mijn naam, adres en woonplaats veranderd in woorden die hij wel kent
Het slaat gewoon helemaal nergens meer op!!
Die baan kan ik dus wel shaken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:59:58 #207
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40505989
Vavond post ik hier wel een beschamend moment als ik terug kom met mijn vriendin van de Gay Pride in Amsterdam
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_40518514
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Naar een sollicitatiegesprek gaan en te laat komen omdat je dacht dat het bedrijf in een andere stad zat.
"Ja we zitten naast de V&D" ...
ikke rondvragen "Waar is hier de V&D"
"Er is hier helemaal geen V&D!"
Ik had laatst een sollicitatiegesprek met Auke Neyman (Directeur), loop die zaak binnen:
"ik ben op zoek naar mevrouw Neyman"
verkoper: "er werkt hier geen mevrouw Neyman.. wel een menneer Neyman."

maargoed ben wel aangenomen .
pi_40518563
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Baal, baal.

Eergisteren een sollicitatiebrief verstuurd via e-mail naar een functie wat ik erg graag wil hebben!

Dus een brief opgesteld, spellingscontrole erover heen, tig keer na gelezen.
Hij leek me helemaal goed, dus verstuurd.

Lees ik hem daarna weer, fuck, fuck!
Weet niet wat ik heb gedaan met de spellingscontrole maar hij heeft mijn naam, adres en woonplaats veranderd in woorden die hij wel kent
Het slaat gewoon helemaal nergens meer op!!
Die baan kan ik dus wel shaken
Als je maar niet als ICT-er solliciteerde is er weinig aan de hand lijkt mij ..
pi_40519865
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Razor21 het volgende:
Vavond post ik hier wel een beschamend moment als ik terug kom met mijn vriendin van de Gay Pride in Amsterdam
Je gaat met je vriendin naar de Gay Pride? Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt dan?
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40520163
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Je gaat met je vriendin naar de Gay Pride? Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt dan?
en dat zij op mannen valt..
pi_40521039
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

en dat zij op mannen valt..
razor21 is idd zo'n halve man, echt zo'n bange haas
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40639875
Ik ging ooit voor mijn werk (gevestigd in Amsterdam) een Microsoftcursus doen.

Nu moest mijn tante, tevens buurvrouw, daar op mijn eerste cursusdag toevallig ook heen, dus ik reed met haar mee, en zij dropte mij ergens centraal in Maarssen.

Ik wist niet precies waar in Maarssen dat bedrijf zat, dus ik zoeken op zo'n billboardkaart naar de juiste straat.

'Vreemd, ik kan die straat niet vinden?!'

En toen ging er een schok door me heen...'Fuck, dat bedrijf zit helemaal niet in Maarssen, maar in Nieuwegein!!'

Dus ik gauw weer zoeken op die kaart naar het treinstation, en vervolgens met flinke snelheid die kant oplopen.

Stopt er ineens een auto naast me...'Hey Ray, wat doe jij hier? '

Ik kijken...waren het de twee directeuren van mijn werk die toevallig een afspraak hadden in Maarssen en op zoek waren naar de juiste straat

Gelukkig had ik een goede band met ze en konden ze er enorm om lachen en brachten ze me zelfs naar Nieuwegein

Maar het was al met al toch redelijk beschamend

[ Bericht 2% gewijzigd door rameijer op 09-08-2006 12:52:43 ]
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_40641811
We waren met een paar mensen een film aan het kijken, ik geloof The fast and the furious. In de film werd een kerel door een andere kerel bedreigd met de woorden: 'Je zal de rest van je leven door een rietje moeten eten.'
Ik, heel dom: 'Huh, dat doe je toch niet? Daar houd je je toch niet aan?'

Niet in mijn eentje, maar wel beschamend.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_40646701
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef rameijer het volgende:
Ik ging ooit voor mijn werk (gevestigd in Amsterdam) een Microsoftcursus doen.

Nu moest mijn tante, tevens buurvrouw, daar op mijn eerste cursusdag toevallig ook heen, dus ik reed met haar mee, en zij dropte mij ergens centraal in Maarssen.

Ik wist niet precies waar in Maarssen dat bedrijf zat, dus ik zoeken op zo'n billboardkaart naar de juiste straat.

'Vreemd, ik kan die straat niet vinden?!'

En toen ging er een schok door me heen...'Fuck, dat bedrijf zit helemaal niet in Maarssen, maar in Nieuwegein!!'

Dus ik gauw weer zoeken op die kaart naar het treinstation, en vervolgens met flinke snelheid die kant oplopen.

Stopt er ineens een auto naast me...'Hey Ray, wat doe jij hier? '

Ik kijken...waren het de twee directeuren van mijn werk die toevallig een afspraak hadden in Maarssen en op zoek waren naar de juiste straat

Gelukkig had ik een goede band met ze en konden ze er enorm om lachen en brachten ze me zelfs naar Nieuwegein

Maar het was al met al toch redelijk beschamend

Verhaal vol met toevalligheden, maar ondanks dat veel geluk bij een ongeluk...
pi_40679716
Ja, heel aparte situatie...misschien kan ie beter in het 'Toevalligheden'-topic
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:31:12 #217
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_40680820
Vriend van me vertelde over een kennis uit Den Haag die een dagje op bezoek was in Breda. Hij kwam langs een brillenzaak en zag daar een leuke bril. Hij naar binnen, bril besteld. De verkoper zou bellen als de bril klaar was. Tijdje later belt die verkoper dus dat de bril klaar is. Toen de koper ophing, bedacht ie zich dat ie helemaal niet meer wist hoe de brillenwinkel heette en waar in Breda die gevestigd was. Die bril heeft ie dus nooit meer opgehaald...
pi_40681421
ik had gister tandpasta in m'n oog
Tap tap tap
pi_40742386
Aangezien badminton niet mijn favoriete sport is, maar het wel verplicht was probeerde ik toch mijn best te doen. Lekker fanatiek meedoen dus.

Beetje te fanatiek, want op een hele rare manier belande het badminton racket in een boogje keihard in mn oog.

Later had ik echt zoiets van, wtf Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar.

Gewoon lomp zijn en moeite hebben met je coordinatie indien aanwezig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40742508
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Beroepsgokker het volgende:

Ik had laatst een sollicitatiegesprek met Auke Neyman (Directeur), loop die zaak binnen:
"ik ben op zoek naar mevrouw Neyman"
verkoper: "er werkt hier geen mevrouw Neyman.. wel een menneer Neyman."

maargoed ben wel aangenomen .
Zo heb ik eens naar een meneer Auke [achternaam] gevraagd. Wist ik veel dat er domme ouders zijn die hun dochter een jongensnaam meegeven
pi_40743129
Was in me examen jaar, een jongen uit me klas liep er nogal vies bij, ik zeg: is je moeder soms handleiding van de wasmachine kwijt, bleek ze moeder 3 dagen ervoor te zijn overleden, dat doet wel heel veel pijn
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40743368
Ik had laatst weer een muziek-moment waarvan ik denk dat veel mensen het wel herkennen.

Je denkt alleen te zijn en begint met al je muzikale vermogen een nummer na te zingen, alle hoge noten incluis: 'dont blame it on the moonlight, dont blame it on the good times, blame it on the boogie'.

Staat er ineens een klant bij de balie die ik niet had horen binnenkomen. k Heb dr maar niets over gezegd
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:27:00 #223
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40750335
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:33 schreef raptorix het volgende:
Was in me examen jaar, een jongen uit me klas liep er nogal vies bij, ik zeg: is je moeder soms handleiding van de wasmachine kwijt, bleek ze moeder 3 dagen ervoor te zijn overleden, dat doet wel heel veel pijn

darn, dan kun je wel heel diep in de grond weg zakken als je zoiets overkomt zeg.
wat was zijn reactie?
ik ben lief :)
pi_40750358
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:

darn, dan kun je wel heel diep in de grond weg zakken als je zoiets overkomt zeg.
wat was zijn reactie?
Nee, de handleiding is m'n moeder kwijt
pi_40758658
Bij een meertje gaan zwemmen, als je in de bosjes ff je zwembroek wil aan doen val je om met je zwembroek op je enkels...vol met je hand in een hondendrol

Hij is van mijn vader overigens, gelukkig
pi_40758720
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
ik had gister tandpasta in m'n oog

Mijn vriend had gisteren knoflook in zijn haar, maar hij was niet in zijn eentje. Had hij pech dat ik het zag
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_40758724
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:28 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nee, de handleiding is m'n moeder kwijt

Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_40762167
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

wat was zijn reactie?
Mjah ik zei dat, en hij zei dus dat ze moeder was overleden, tjah wat moet je dan nog zeggen....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40762374
Jaren geleden de buurman eens geholpen met nachthokken in elkaar zetten.
Houw us op deë naal (voor de niet limburgers: sla eens op die nagel).
En ik sla met de hamer op die nagel.
Twee nachten niet kunnen slapen van de pijn, tering, ik wist niet dat een blauwe nagel z'n pijn kan doen.
pi_40766034
vorig jaar eerste keer heftruck rijden
we waren bezig met de laatste dingen opruimen van een festival wat was gedeeld over 2 parkeerterreinen en daar door heen liep een weg.
nou ik eerst 5min oefenen enzo , dacht dat kan ik wel
toen naar de andere parkeerplaats (dus over die weg heen )
geen verkeer dus doorrijden netjes remmen bij het stoplicht , zonder koppeling .
nog steeds niets in de gaten , stoplicht sprint op groen ik wil wegrijden dus t gasindrukken
geen effect .
en toen maar snel een collega gebeld die snel dat ding kwam starten
046
Dank aan Yeahinho
pi_40768977
Paar jaartjes geleden, toen ik nog op de basisschool zat, hadden we buitengym. Dat was op een groot grasveld en ik liep met een vriend van me daarnaartoe. Toen we daar bijna waren deden we een wedstrijdje en ik volgde hem. Opeens week hij uit en dat zag ik te laat, waardoor ik recht in een moerasachtig gebied liep. Ergste was nog dat ik toen terug moest naar school om een andere gymbroek te halen, en ik al de andere klassen van de school tegenkwam.

Ook liep ik de bus in met van die bagagerekken en omdat ik nogal groot ben, stootte ik keihard me kop tegen dat ding. Toen ik uit wilde stappen gebeurde weer precies hetzelfde.
Tok.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:42:27 #232
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_40769052
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ook liep ik de bus in met van die bagagerekken en omdat ik nogal groot ben, stootte ik keihard me kop tegen dat ding. Toen ik uit wilde stappen gebeurde weer precies hetzelfde.
Herkenbaar. Gelukkig heb ik heel snel het instinct verkregen daar volautomatisch rekening mee te houden. Desalniettemin overkomt het me af en toe nog.

Ik ben zelf ongeveer 2 meter, give or take een paar centimeters.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_40773571
Gisteren wel iets lulligs gehad.
Ik zat bij een vriend in de auto. Dikke bak, Audi A6, had hij van zn vader meegekregen.
Deed het raam open, beetje met een bekende lullen. Na een poosje reden we verder, en ik dacht dat het raam nog open stond, alleen had die vriend het al dichtgedaan.
Dus ik had zo'n vieze groene jongen in mijn mond, en dacht deze even aan de stoep te plakken.
Gewoon flink naar buiten gerocheld, voor mijn gevoel. Zit ik daar even te denken: Hee, het waait niet in de auto. Zal het raam dichtzitten? Oh kut.
Hing mijn kunstwerk tegen het raam aan.

Stiekem weggepoetst

Maar hij zag het dus nog net.. Ik zweer je, hij ging dood!!
pi_40773714
smerig
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40782922
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:31 schreef Petra76 het volgende:
Vriend van me vertelde over een kennis uit Den Haag die een dagje op bezoek was in Breda. Hij kwam langs een brillenzaak en zag daar een leuke bril. Hij naar binnen, bril besteld. De verkoper zou bellen als de bril klaar was. Tijdje later belt die verkoper dus dat de bril klaar is. Toen de koper ophing, bedacht ie zich dat ie helemaal niet meer wist hoe de brillenwinkel heette en waar in Breda die gevestigd was. Die bril heeft ie dus nooit meer opgehaald...
ROFL
pi_41314037
Een paar dagen geleden reisde ik met de bus naar Veenendaal.

Anyway: ik dacht dat ik alleen in de bus zat en het stopknopje begint ineens te branden, dus ik bleren naar die busschauffeur dat ik niet op het stopknopje had gedrukt.

(in dit specifieke type bus waar ik in zat, ging er technisch nogal wat fout: deuren die dienst weigerden, stopknoppen die een eigen leven gingen leiden).

Die busschauffeur kijkt eens rustig naar achteren en zegt: nou dr zit nog iemand in de bus en die wil er vast wel uit, komt er vanachteren ineens een piepklein meisje tevoorschijn.
pi_41314675
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een paar dagen geleden reisde ik met de bus naar Veenendaal.

Anyway: ik dacht dat ik alleen in de bus zat en het stopknopje begint ineens te branden, dus ik bleren naar die busschauffeur dat ik niet op het stopknopje had gedrukt.

(in dit specifieke type bus waar ik in zat, ging er technisch nogal wat fout: deuren die dienst weigerden, stopknoppen die een eigen leven gingen leiden).

Die busschauffeur kijkt eens rustig naar achteren en zegt: nou dr zit nog iemand in de bus en die wil er vast wel uit, komt er vanachteren ineens een piepklein meisje tevoorschijn.
En toen was je meteen stil zeker?
Tok.
pi_41315658
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
bijna 3 uur.
Geweldig topic dit
soort van TVP weet je wel
feest
pi_41316660
Liep ik 3 weken geleden terug van de Dance Parade in Rotterdam richting Centraal station met de nodige biertjes op, zie ik me ineens een lekker wijf lopen!! Dus ik kijk uiteraard haar kant op, zelfs bijna zo lang dat m'n hoofd zowat helemaal naar achter staat, en ja hoor : loop zo met m'n ballen tegen zo'n paaltje aan

Gelukkig zag ( volgens mij ) niemand het
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:04:36 #240
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41317406
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 07:37 schreef Gebleekte het volgende:
Liep ik 3 weken geleden terug van de Dance Parade in Rotterdam richting Centraal station met de nodige biertjes op, zie ik me ineens een lekker wijf lopen!! Dus ik kijk uiteraard haar kant op, zelfs bijna zo lang dat m'n hoofd zowat helemaal naar achter staat, en ja hoor : loop zo met m'n ballen tegen zo'n paaltje aan

Gelukkig zag ( volgens mij ) niemand het
God is watching your every move
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_41322958
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

En toen was je meteen stil zeker?
Heel stilletjes in een hoekje gekropen, maar de busschauffeur kon er wel om lachen
pi_41323028
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:04 schreef Zhenar het volgende:

[..]

God is watching your every move
"Ook in de tuin, pater?"
"Natuurlijk Jantje!"
"Wij hebben helemaal geen tuin!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:38:22 #243
154145 soppig
sop sop sop
pi_41323067
ik liet een keer een scheetje op de fiets
maar het was geen scheetje

en dan nog 10 minuten doorfietsen met een pannenkoek in je onderbroek
pi_41324661
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef soppig het volgende:
ik liet een keer een scheetje op de fiets
maar het was geen scheetje

en dan nog 10 minuten doorfietsen met een pannenkoek in je onderbroek
Zal wel lekker ruiken dan.
Tok.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:37:58 #245
154145 soppig
sop sop sop
pi_41325242
meer plakken ..
pi_41326472
lekker soppig
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:32:40 #247
154145 soppig
sop sop sop
pi_41327105
zucht
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:19:48 #248
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_41328756
Willen gaan frituren en dan de pan heet laten worden terwijl het handvat nog ingeklapt zat en dus in het vet dreef. Het ding met een vork d'r uit vissen en vervolgens even later het handvat lekker beetpakken om het mandje omhoog te doen

2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep

[ Bericht 13% gewijzigd door hamkaastosti op 30-08-2006 15:28:07 ]
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:26:51 #249
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41329041
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef soppig het volgende:
..... een pannenkoek in je onderbroek
...gelukkig ben ik totaal niet visueel ingesteld...
Causaliteit....dat is 't.
pi_41329735
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
lekker soppig
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')