Ik had laatst een sollicitatiegesprek met Auke Neyman (Directeur), loop die zaak binnen:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Naar een sollicitatiegesprek gaan en te laat komen omdat je dacht dat het bedrijf in een andere stad zat.
"Ja we zitten naast de V&D" ...
ikke rondvragen "Waar is hier de V&D"
"Er is hier helemaal geen V&D!"
Als je maar niet als ICT-er solliciteerde is er weinig aan de hand lijkt mij ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Baal, baal.
Eergisteren een sollicitatiebrief verstuurd via e-mail naar een functie wat ik erg graag wil hebben!
Dus een brief opgesteld, spellingscontrole erover heen, tig keer na gelezen.
Hij leek me helemaal goed, dus verstuurd.
Lees ik hem daarna weer, fuck, fuck!
Weet niet wat ik heb gedaan met de spellingscontrole maar hij heeft mijn naam, adres en woonplaats veranderd in woorden die hij wel kent![]()
Het slaat gewoon helemaal nergens meer op!!
Die baan kan ik dus wel shaken![]()
Je gaat met je vriendin naar de Gay Pride? Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:59 schreef Razor21 het volgende:
Vavond post ik hier wel een beschamend moment als ik terug kom met mijn vriendin van de Gay Pride in Amsterdam![]()
en dat zij op mannen valt..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je gaat met je vriendin naar de Gay Pride? Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt dan?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
en dat zij op mannen valt..![]()
Verhaal vol met toevalligheden, maar ondanks dat veel geluk bij een ongeluk...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef rameijer het volgende:
Ik ging ooit voor mijn werk (gevestigd in Amsterdam) een Microsoftcursus doen.
Nu moest mijn tante, tevens buurvrouw, daar op mijn eerste cursusdag toevallig ook heen, dus ik reed met haar mee, en zij dropte mij ergens centraal in Maarssen.
Ik wist niet precies waar in Maarssen dat bedrijf zat, dus ik zoeken op zo'n billboardkaart naar de juiste straat.
'Vreemd, ik kan die straat niet vinden?!'
En toen ging er een schok door me heen...'Fuck, dat bedrijf zit helemaal niet in Maarssen, maar in Nieuwegein!!'
Dus ik gauw weer zoeken op die kaart naar het treinstation, en vervolgens met flinke snelheid die kant oplopen.
Stopt er ineens een auto naast me...'Hey Ray, wat doe jij hier?'
Ik kijken...waren het de twee directeuren van mijn werk die toevallig een afspraak hadden in Maarssen en op zoek waren naar de juiste straat![]()
![]()
Gelukkig had ik een goede band met ze en konden ze er enorm om lachen en brachten ze me zelfs naar Nieuwegein
Maar het was al met al toch redelijk beschamend![]()
Zo heb ik eens naar een meneer Auke [achternaam] gevraagd. Wist ik veel dat er domme ouders zijn die hun dochter een jongensnaam meegevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik had laatst een sollicitatiegesprek met Auke Neyman (Directeur), loop die zaak binnen:
"ik ben op zoek naar mevrouw Neyman"
verkoper: "er werkt hier geen mevrouw Neyman.. wel een menneer Neyman."
![]()
maargoed ben wel aangenomen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:33 schreef raptorix het volgende:
Was in me examen jaar, een jongen uit me klas liep er nogal vies bij, ik zeg: is je moeder soms handleiding van de wasmachine kwijt, bleek ze moeder 3 dagen ervoor te zijn overleden, dat doet wel heel veel pijn
Nee, de handleiding is m'n moeder kwijtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
darn, dan kun je wel heel diep in de grond weg zakken als je zoiets overkomt zeg.
wat was zijn reactie?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
ik had gister tandpasta in m'n oog
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nee, de handleiding is m'n moeder kwijt
Mjah ik zei dat, en hij zei dus dat ze moeder was overleden, tjah wat moet je dan nog zeggen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:27 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
darn, dan kun je wel heel diep in de grond weg zakken als je zoiets overkomt zeg.
wat was zijn reactie?
Herkenbaar. Gelukkig heb ik heel snel het instinct verkregen daar volautomatisch rekening mee te houden. Desalniettemin overkomt het me af en toe nog.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ook liep ik de bus in met van die bagagerekken en omdat ik nogal groot ben, stootte ik keihard me kop tegen dat ding. Toen ik uit wilde stappen gebeurde weer precies hetzelfde.
ROFLquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:31 schreef Petra76 het volgende:
Vriend van me vertelde over een kennis uit Den Haag die een dagje op bezoek was in Breda. Hij kwam langs een brillenzaak en zag daar een leuke bril. Hij naar binnen, bril besteld. De verkoper zou bellen als de bril klaar was. Tijdje later belt die verkoper dus dat de bril klaar is. Toen de koper ophing, bedacht ie zich dat ie helemaal niet meer wist hoe de brillenwinkel heette en waar in Breda die gevestigd was. Die bril heeft ie dus nooit meer opgehaald...
En toen was je meteen stil zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een paar dagen geleden reisde ik met de bus naar Veenendaal.
Anyway: ik dacht dat ik alleen in de bus zat en het stopknopje begint ineens te branden, dus ik bleren naar die busschauffeur dat ik niet op het stopknopje had gedrukt.
(in dit specifieke type bus waar ik in zat, ging er technisch nogal wat fout: deuren die dienst weigerden, stopknoppen die een eigen leven gingen leiden).
Die busschauffeur kijkt eens rustig naar achteren en zegt: nou dr zit nog iemand in de bus en die wil er vast wel uit, komt er vanachteren ineens een piepklein meisje tevoorschijn.![]()
bijna 3 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
God is watching your every movequote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:37 schreef Gebleekte het volgende:
Liep ik 3 weken geleden terug van de Dance Parade in Rotterdam richting Centraal station met de nodige biertjes op, zie ik me ineens een lekker wijf lopen!!Dus ik kijk uiteraard haar kant op, zelfs bijna zo lang dat m'n hoofd zowat helemaal naar achter staat, en ja hoor : loop zo met m'n ballen tegen zo'n paaltje aan
![]()
Gelukkig zag ( volgens mij ) niemand het
Heel stilletjes in een hoekje gekropen, maar de busschauffeur kon er wel om lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
En toen was je meteen stil zeker?![]()
"Ook in de tuin, pater?"quote:
Zal wel lekker ruiken dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef soppig het volgende:
ik liet een keer een scheetje op de fiets
maar het was geen scheetje
en dan nog 10 minuten doorfietsen met een pannenkoek in je onderbroek
...gelukkig ben ik totaal niet visueel ingesteld...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef soppig het volgende:
..... een pannenkoek in je onderbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |