telkens als ik jou avatar zie krijg ik hongerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
Willen gaan frituren en dan de pan heet laten worden terwijl het handvat nog ingeklapt zat en dus in het vet dreef. Het ding met een vork d'r uit vissen en vervolgens even later het handvat lekker beetpakken om het mandje omhoog te doen![]()
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
quote:Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef jors het volgende:
ik van school naar huis fietsen
denken dat iemand me roept ik kijk achterom en fiets zo de bosjes in![]()
Och, je wilt niet weten hoe vaak ik met mn brommer in de hand naar huis ben gegaan. Is niet meer op twee handen te tellen. Een keer zelfs 10 kilometerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:59 schreef CHC het volgende:
Onderweg naar je werk op de (schakel-)brommer merken dat je neit meer kan schakelen (ligt het schakelpookje een paar meter terug... Oke schakelpookje opgehaald, helaas moet je hiervoor even stil gaan staan en optrekken wilt niet lukken vanuit z'n 5e versnelling... Natuurlijk ook geen gereedschap voor handen om het stukje ijzer weer te monteren... Gevolg 30 minuten te laat op je werk verschijnen...
Na het werk ter plekke het pookje gemonteerd, is je benzine halverwege de terugweg tot op de laatste druppel op...
Volgensmij is het gewoon een pechdag maar toch is het knap beschamend als je met brommer en al langs de weg loopt...
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op maandag 4 september 2006 00:38 schreef erkel het volgende:
Bij de flat aankomen waar je al een tijdje woont en dan proberen het gebouw binnen te komen middels een sleutel in het sleutelgat te steken. Na een paar keren draaien lukt het niet om de deur te openen en denk je nog bij jezelf: 'volgens mij doe ik iets fout' Maar goed gewacht op iemand die ook een sleutel had en voila de deur ging open. Bleek ik dus de verkeerde kant op te draaien
![]()
cola verhaalquote:Op maandag 4 september 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
Bedenk er weer twee
- De leraar waar je een hekel aan hebt nadoen, iedereen vet lachen en dan opeens verschrikt kijken. Blijkt hij achter me te staan
- Ik moest de trein halen en had net daarvoor een flesje cola gekocht. Dus ik hard rennen om die trein te halen en red het op het nippertje. Buiten adem en helemaal uitgeput ga ik in die trein zitten en pak dat flesje cola om een slokje te nemen om weer tot rust te komen. Alleen niet bedacht dat dat niet zo slim wasDie cola spuit dus uit het flesje en ik ben nog zo dom om het van me af te houden, boven mijn tas
Alles nat en plakkerig...
Ja slim hequote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:08 schreef Mainport het volgende:
Echt zo'n topic om 's nachts om drie uur nog eens lekker door te lezen.
Ik heb een paarkeer het tegenovergestelde gehad. Ik woon op de 3e, complex heeft 4 verdiepingen. Ik sjouw als ik in een niet-luie bui ben (gebeurt niet vaak) soms met de trappen omhoog. Sta je daar op de 4e een beetje vreemd om je heen te kijken, komt de bovenbeurvrouw (studentenflag, lekker ding!) langs, me vreemd aan te kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 01:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik woon ook in een flat op 4 hoog en neem altijd de lift naar boven (nu niet zeggen dat ik lui ben, ik leef onder het motto waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?) en was dus een keer op 3 hoog uitgestapt zonder dat te weten. Ik dus een heel stuk over die gallerij lopen totdat ik opeens naar de huisnummers keek die me niet echt bekend voorkwamen. Jammer genoeg heeft me broertje best veel vriendjes in de flat en 1 zo`n jochie woont op 3 hoog en die kwam ik dus tegen, die me dus al aankeek met een vreemde blik van: ''wat doe jij nou hier je hoort toch op 4 hoog thuis?''.
Oh god, die keer dat ik een marshmallow ging roosteren aan een vork. En dan dat ding van de vork afhappen. En de vorkvormige brandblaren op mijn lippen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:19 schreef hamkaastosti het volgende:
2 banen met brandwonden schuin over m'n hand heen en m'n duim voorzien van een mooie streep
Dat is gewoon een kutsmoes om het lekker op een zuipen te zettenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
Net weer zoiets. Haal een pak vruchtensap uit de koelkast en giet zonder echt te kijken mn glas drinken vol, neem vervolgens een grote slok (ik had dorst) , slik door en denk.. hmm smaakt wel erg vreemd.. ik kijk in het glas drinken, zitten er allemaal stukjes schimmel in (vliesjes)
. Aangezien ik verder geen frisdrank meer in mijn koelkast had zit ik nu aan het bier
.
zo blijf je tenminste bezig!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
![]()
. Stiekem wel ja. Nog een reden om aan het bier te gaan is omdat ik nog 2 biertjes heb staan en dan de volle krat weer in kan leveren == statiegeld
. (en een opgeruimde kamer voor mn vriendin die vanavond komt
)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:09 schreef Flyga het volgende:
Ik ging eens bij een vriendin eten op de camping... haar moeder had gekookt enzo.
Dus die moeder brengt het eten op tafel.. van de lucht alleen al ging ik bijna over mijn nek.
Het was iets buitenlands ofzo,.. dus op een gegeven moment zit ik zo heel houterig te eten enzo...
Maar opeens![]()
er gleed zo'n draadje van een sperzieboon mijn keel in terwijl de boon nog in mijn mond zat wat tot gevolg had dat ik heel erg moest kokhalzen![]()
Dus ik zat zo aan tafel zo; BLuuuHhuHUhUhU uche uche BulUHlauhHhu![]()
Vet rooie kop enzo, tranen over mijn wangen (van het hoesten en kokhalzen)
omg... wat een lullige ervaring![]()
Maar ik maakte echt zo'n kut geluid vanuit mijn keel, zo'n dinosaurus geluid;
Pgggggggggggggggggggggggggggg BluHuHuHuhuhuHUH![]()
![]()
Hmhmmmm..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef sieske het volgende:
een of andere sexsite die iemand voor mij had bekeken.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef sieske het volgende:
oh ja, pas geleden ben ik ff de bieb in geweest om even te mailen en wat te internetten om de resterende tijd op te maken (10 min. is 1 euro ofzo), krijg ik opeens een paginagrote vergroting van een pijpende vrouw te zien, een of andere sexsite die iemand voor mij had bekeken.
Er zaten nog tig andere personen in die zaal, dus ik wilde meteen de pagina sluiten met dat kruisje in de rechterbovenhoek.
Tof, geen kruisje. Trouwens, die pagina had ook nog geluid (en niet zo zacht ook, leuk hè).
Ik overal op drukken met een knalrode kop, iedereen keek en vond het keilache, ik niet dus. Handen voor het beeldscherm gehouden en mijn broer snel de stekker eruit getrokken
Toen maar snel weggegaan![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 02:14 schreef Jentin het volgende:
Niet in m'n eentje, maar vrij beschamend:
Met een vriendin gaan eten bij Billy/Betty/Bella/Bruintje/Brutus/Bolke/? Beer in Breda leek een goed idee. Dus wij daarheen, maar er was nog geen tafeltje vrij. Of we even plaats wilden nemen aan de bar. Dat doen we. Die bar en bijbehorende krukken staan op een verhoging, waarvan de rand vlak achter de barkrukken zit.
Drankje besteld, rustig afgewacht, en jawel: er kwam een tafel vrij. In een poging om los te komen van bar en barkruk raakte ik verwikkeld in een hevig gevecht met jas, tas, kruk en mijzelve. Ik won, dacht ik. Op mijn allercharmantst rolde ik van de kruk af en wilde m'n voeten op de grond zetten. Dat lukte half. Ik stapte precies op het randje van de verhoging, en duik derhalve met jas en tas richting een tafel die vol met eten stond. Alleen een zeer atletisch gewapper van m'n armen en het perforeren van andermans voet voorkwam dat ik voorover in een schaal Berenfriet landde.
Een buitengewoon sportieve prestatie voor een vol restaurant.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
bijna 3 uur.
Geweldig topic dit![]()
soort van TVP weet je wel
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:54 schreef anneja het volgende:
[..]
Oh god, die keer dat ik een marshmallow ging roosteren aan een vork. En dan dat ding van de vork afhappen. En de vorkvormige brandblaren op mijn lippen.
Aargh.
ROFL: Rolling on the floor laughingquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef sieske het volgende:
sorry hoor, maar ik ben nog niet zo thuis in dit soort topics. Wat betekent ROFL, TVP, OV en TS?
Ik lees het best wel vaak, maar ik kom er maar niet achter wat het betekent.![]()
[..]
m'n bejaarde, wat doe je? Ja ik heb die taart toch gekocht.quote:Op zondag 10 september 2006 00:58 schreef Moja het volgende:
In een volle tram uit je evenwicht raken en op de schoot van een bejaarde vrouw belanden, terwijl de rest van de tram je aanstaard wat je ingodsnaam aan het doen bent![]()
Whehehequote:Op zondag 10 september 2006 02:28 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
m'n bejaarde, wat doe je? Ja ik heb die taart toch gekocht.
same here.quote:Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef plumbum het volgende:
Ik heb dr ook 1![]()
Ik zat op de fiets (zoeen stoere mountainbike) en fiets altijd vrij hard. Fiets richting een afslag (naar rechts) waar nooit iemand aan komt, dus vond ik het niet nodig daar wat mijn snelheid te minderen. Komen er een man en een vrouw heel toevallig tóch aanfietsen, waardor ik dus keihard op de rem moest. Het toeval wou dat mijn voorrem een aanzienlijk stuk krachtiger zijn werk deed dan de achterste, met als gevolg dat ik met mijn gezicht op het fietspad belandde.
![]()
Ben uiteraard uiterst stoer weggefietst, de man en vrouw onder de indruk latend dat het me allemaal niks deed.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 01:10 schreef Jegorex het volgende:
Toen ik nog op de basisschool zat moest ik elke dag 3 kilometer buiten de bebouwde kom fietsen.
Op een middag was ik zoals gewoonlijk weer bijna te laat en stond ik op de trappers om sneller te kunnen trappen.
Opeens glij ik met bijde voeten van de trappers af en val ik zo met mijn kruis op de middenstang![]()
Mijn voeten glijden over de grond en omdat ik geen handrem heb kan ik niet meteen stoppen. Ik rol dus verder en verlies bijna mijn evenwicht. Mijn fiets begint uit te wijken naar rechts, waar een vrij veel bomen stonden met daarachter een diepe sloot. Ik vlieg vlak voor een boom de berm in.
Daar gaat je dan Jegorexje, eerst knal je met je ballen op de middenstang en daarna ga je ook nog de sloot in![]()
halverwege de berm begin ik in te zien dat ik toch echt in het water zal komen totdat mijn fiets opeens besluit om toch maar weer omhoog te rollen.<------------------
Hoe kan je fiets nou omhoog rollen?Na een paar angstige seconden en een erg pijnlijk kruis stond ik uiteindelijk weer bovenaan de berm.
Na een paar minuten ben ik maar weer verder gefietst en was ik uiteindelijk toch nog op tijd op school![]()
Waarschijnlijk stuurde ik onbewust wel zelf mijn fiets weer omhoog, maar het leek toen alsof het vanzelf gebeurde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |