Lotgenootquote:Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dat doet Lt.Surge altijd![]()
En dat gaat hij me daarna altijd dik uitlachen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
Je had straf... ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef RoadrunnerX het volgende:
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je had straf... ?
Wat had je gedaan.
Doe ik ook wel eens. En dan praat ze maar door en ondertussen zit ik even interessantere dingen te bekijken in de winkel. En dan hoor je na een minuut "o hee hier ben je ik had niks door".quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
en dan een tijd later een glorieus moment in je eentje hebben als je in z'n 3 kan wegrijden vanuit stilstandquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef frumslegnulk het volgende:
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik.
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Ik probeerde ook met een stalen gezicht door te zingen, maar dat ging wat lastig met de halve slappe lachquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Mayadevi het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![]()
Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh...Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien
![]()
En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg
Verkeerde vader zijn hand gepakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld
En dit door een schaduw ergensquote:Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef Dommel. het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik iets in mijn ooghoek zag, en dan schrok alsof ik snel moest bukken ofzo. Er bleek niks aan de hand, en dus leek ik net een mongool met spastische trekjes. Was in een supermarkt, maar volgens mij heeft niemand dat gezien. Hoop ik...
Een fietser vanaf links bedoel je denk ik? Of zag je hem wel aankomen maar reed hij alsnog tegen je aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Fhaan het volgende:
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)
gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |