abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:22:43 #26
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99458981
Ik doe zoveel beschamende dingen als ik alleen ben :')
Ook als ik niet alleen ben trouwens.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99484095
Vorig jaar rond deze tijd op de fiets naar huis. Een Pool ziet me en seint me om te stoppen. Meneer was dus op zoek naar een coffeeshop. Geen probleem; in het Engels uitgelegd hoe hij er kon komen. Ongeveer 40-45 min. lopen dus. Vond het helemaal geweldig en bedankt me zeer uitbundig.

2 weken later verteld mijn oom me dat die coffeeshop 2 maanden terug haar deuren voorgoed heeft moeten sluiten. Ik dacht terug aan die gast en zei in mezelf: Sorry pal :@ Vooral als je bedenkt dat dat de enige was in een omtrek van 25km :@
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:09:26 #28
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_99491379
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Dat doet Lt.Surge altijd :(
En dat gaat hij me daarna altijd dik uitlachen :'(
Lotgenoot :D
cudle cudle cudle :*
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100684514
De Albert Heijn binnenlopen en door dat automatische poortje naast de winkelmandjes willen, maar het poortje gaat niet open. Zachtjes er tegenaan duwen, zonder resultaat. Verward een paar stappen naar achteren doen en om je heen kijken of er niet toevallig een andere ingang is en intussen zo neutraal mogelijk blijven kijken. Constateren dat je toch echt door dat ene poortje moet, maar nog gaat hij niet open. Dan maar snel eroverheen stappen, maar op het moment dat je je ene been over dat poortje heen zwaait gaat het poortje alsnog open. Daardoor half struikelend de winkel in vallen en dan zo normaal maar snel mogelijk doorlopen.

Voor alle anderen zwaaide hij gewoon meteen open. Stom poortje. :(
pi_100684659
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:22:51 #31
19242 yavanna
Results may vary.
pi_100684993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
:D Erg grappig.

Die balkjes zorgen wel vaker voor verwarring, zie wel vaker mensen de zijkant van dat schuifding pakken denkende dat het een balkje is, ook mij weleens overkomen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_100692679
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:01:37 #33
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100696420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef RoadrunnerX het volgende:
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
Je had straf... ? :')
Wat had je gedaan. :P
pi_100697519
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je had straf... ? :')
Wat had je gedaan. :P
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:07:42 #35
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_100701207
Deze is niet van mezelf maar ik was getuige van een beschamend moment van een ander :P

Ik kwam fijn aanfietsen in de richting van een stoplicht dat op rood stond. Daar stond al een jongen stil voor te wachten. En opeens zonder dat er verder geks wat gebeurde, kiepte hij om de struiken in. Dat was wel lachen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:32:54 #36
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_100701851
Is in je eigen kots (wegens dronkenschap) slapen zo'n beschamend moment in je eentje? Nou ja, tweemaal.
pi_100706592
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik. :(
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:48:16 #38
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100706633
Haha dat heb ik ook gehad. _O-
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:50:19 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_100706676
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoor ;( Sta ja daar tegen jezelf te praten :')
Doe ik ook wel eens. En dan praat ze maar door en ondertussen zit ik even interessantere dingen te bekijken in de winkel. En dan hoor je na een minuut "o hee hier ben je ik had niks door". :+
How can I make this topic about me?
pi_100724103
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef frumslegnulk het volgende:
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik. :(
en dan een tijd later een glorieus moment in je eentje hebben als je in z'n 3 kan wegrijden vanuit stilstand :)
pi_100762907
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:08:53 #42
55829 Mayadevi
Illusie/desillusie*
pi_100766389
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Hoe herkenbaar :D

Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh... :@ Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien :W

En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg oO<
*Doorhalen wat niet van toepassing is
Are we part of the solution or we part of the pollution
pi_100769261
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Mayadevi het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar :D

Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh... :@ Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien :W

En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg oO<
Ik probeerde ook met een stalen gezicht door te zingen, maar dat ging wat lastig met de halve slappe lach :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_100769517
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)

gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
pi_100769596
Toen ik zeven jaar was , stapte ik in de verkeerde auto :')
Met de Y
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:26:04 #46
347839 Armenian
That's were I come in
pi_100772031
Heb wel eens dat er een vogel overvliegt als ik fiets of loop, en dan denk ik soms dat het een bal ofzo is die richting mij vliegt.

Dus ik midden in het centrum duiken, iedereen kijkt... :@ }:|
- Because I can -
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:06:16 #47
347839 Armenian
That's were I come in
pi_100773891
Nog een paar:

Snackbarketen 'De Muur' kennen jullie mischien wel, is een snackbarformule waarbij je geld in een automaat gooit en je eten via een luikje uit de muur haalt, zelfde als de FEBO dus.

Wij waren dus tijdens uitgaan daar speciaal naar toe gegaan omdat ik honger had, Ik geld in dat ding gooien, luikje zoeken, blijkt dat ze allemaal op zijn :@

Of toen ik klein was, had een snoepje in mijn hand, en een knikker in de andere hand.

3x raden welke in mijn keel vastzat :')
- Because I can -
pi_100777687
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld :@
Verkeerde vader zijn hand gepakt.
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef Dommel. het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik iets in mijn ooghoek zag, en dan schrok alsof ik snel moest bukken ofzo. Er bleek niks aan de hand, en dus leek ik net een mongool met spastische trekjes :'). Was in een supermarkt, maar volgens mij heeft niemand dat gezien. Hoop ik... :')
En dit door een schaduw ergens :')
pi_100778526
Laatst was ik mijn hond aan het uitlaten. Het was 's ochtends vroeg en ik was brak dus ik had geen zin om een riem te pakken voor een nogal ruime broek. Op een begeven moment kwam ik in een gebied waar mijn hond los mocht lopen. Ik ging dus voor mijn hond staan om de riem van mijn hond af te doen. Gewoon uit het niets zakte mijn broek af. Stond ik dus met mijn broek op mijn enkels en mijn hond die voor mij stond. Zooo blij dat niemand dat zag.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_100786268
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Fhaan het volgende:
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)

gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
Een fietser vanaf links bedoel je denk ik? Of zag je hem wel aankomen maar reed hij alsnog tegen je aan? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')