quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Saind het volgende:
Ooit toen ik 8 of 9 was en we net terugkwamen van een maand vakantie werd ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moest. Maar was dus de eerste nacht dat ik weer thuis was dus ik was volkomen gedesorienteerd. Na 5 minuten zoeken naar het licht in de broek gepist... En het is een oud huis met houten vloeren dus het liep naar beneden waarop mijn zus, die onder mij slaapt, vroeg waarom het regende. Geen best moment dus
Klinkt nogal herkenbaar ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Karina het volgende:
Teruggezwaaid naar iemand die helemaal niet naar mij zwaaide
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.quote:
Idd.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.
Dat lijkt me vrij asociaal?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
Dat doet Lt.Surge altijdquote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
lol ik vroeger ook weleens..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld
Zoiets heb ik ook gehad midden in de stadquote:Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef LePoo het volgende:
Iemand voor een ander aan zien...
Ik dacht een van 'mn beste matties' te zien lopen, van achter gezien.
Wij hebben in de loop der jaren een aardig vreemde groet op gebouwd, wat er echt uit komt alsof iemand verkracht wordt.
Ik op m'n fietsje de stoep op, (fiets)bellend met die rare kreet, draait die gast ineens om.
Ik door fietsen alsof ik van niks wist.![]()
Lotgenootquote:Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dat doet Lt.Surge altijd![]()
En dat gaat hij me daarna altijd dik uitlachen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
Je had straf... ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef RoadrunnerX het volgende:
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je had straf... ?
Wat had je gedaan.
Doe ik ook wel eens. En dan praat ze maar door en ondertussen zit ik even interessantere dingen te bekijken in de winkel. En dan hoor je na een minuut "o hee hier ben je ik had niks door".quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
en dan een tijd later een glorieus moment in je eentje hebben als je in z'n 3 kan wegrijden vanuit stilstandquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef frumslegnulk het volgende:
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik.
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Ik probeerde ook met een stalen gezicht door te zingen, maar dat ging wat lastig met de halve slappe lachquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Mayadevi het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![]()
Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh...Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien
![]()
En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg
Verkeerde vader zijn hand gepakt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld
En dit door een schaduw ergensquote:Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef Dommel. het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik iets in mijn ooghoek zag, en dan schrok alsof ik snel moest bukken ofzo. Er bleek niks aan de hand, en dus leek ik net een mongool met spastische trekjes. Was in een supermarkt, maar volgens mij heeft niemand dat gezien. Hoop ik...
Een fietser vanaf links bedoel je denk ik? Of zag je hem wel aankomen maar reed hij alsnog tegen je aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Fhaan het volgende:
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)
gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Juist...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
Jezus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..
"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van:![]()
Ik heb inmiddels wel geleerd nooit met open raampjes te zingen. Veul te riskantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..
"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van:![]()
Welk nummer was dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Oeps.
Hahaquote:
Nu nog maar 3 natuurlijk. Maar daarna wel een uur eerder thuis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik zó vaak gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef ArnosL het volgende:
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.
Forever alone - momentje
Ik werd wakker van het gestuiter toen ik de berm in reedquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend wegquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Ooit toen ik bezorger was van een bekende bouwmarkt was ik vergeten de laadklep omhoog te doen en vervolgens 20 minuten over de snelweg gereden.... Ik had geen flauw idee waarom iedereen gebaren naar me maakte. Het was echt levensgevaarlijk, want in de laadruimte stond een palletwagen en als die naar buiten dondert.....
Ik kwam ook eens uit mijn werk en liep in pak de Hema in. Vervolgens vroegen mensen of ik ze kon helpen met het bestellen van gordijnen (waar ik toevallig zelf ook voor kwam)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg![]()
Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen
[..]
Heb ik ook heel vaak gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg![]()
Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef JustDreamy het volgende:
Laatst moest ik heel nodig plassen. Al gehurkt boven de wc probeerde ik mijn broek zsm los te maken, maar ik voelde ook een niesbui opkomen..
Nog voordat m'n broek helemaal los was, nieste ik dus voluit en knalde doordat ik zo gehurkt stond, zo met m'n kop tegen de muur voor me en piste half in m'n broek.
Heb mezelf echt uit staan lachen achteraf. Wat moet dat eruit hebben gezien..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die is mooi
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken
Het gebeurde in een winkelstraatWerd gelukkig wel geholpen
(Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:30 schreef Chule het volgende:
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was.Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik stak vanochtend netjes mijn rechterhand uit op een fietspad dat naar rechts afboog...
Gast! Ik moest hard lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
een vriendin reed zo tegen iemand anders aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef spiedermann het volgende:
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |