abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2011 @ 16:16:18 #1
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_99281990
Deel 8 alweer :D *O*

Beschamend moment in je eentje,
Beschamend moment (in je eentje) Deel 2
Beschamend moment (in je eentje) Deel 3
Beschamend moment (in je eentje) deel 4
Beschamend moment (in je eentje) Deel 5
Beschamend moment (in je eentje) Deel 6
Beschamend moment (in je eentje) Deel 7

Laatste beschamende moment :

quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Saind het volgende:
Ooit toen ik 8 of 9 was en we net terugkwamen van een maand vakantie werd ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moest. Maar was dus de eerste nacht dat ik weer thuis was dus ik was volkomen gedesorienteerd. Na 5 minuten zoeken naar het licht in de broek gepist... En het is een oud huis met houten vloeren dus het liep naar beneden waarop mijn zus, die onder mij slaapt, vroeg waarom het regende. Geen best moment dus
pi_99282289
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Karina het volgende:
Teruggezwaaid naar iemand die helemaal niet naar mij zwaaide :@
Klinkt nogal herkenbaar ja.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_99282324
Ooit een kleine peper in mijn mond gestopt in de veronderstelling dat het een kleine paprika was ;(
Twiddel
  zondag 10 juli 2011 @ 16:56:02 #4
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_99283547
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Klinkt nogal herkenbaar ja.
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 10 juli 2011 @ 17:25:38 #5
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_99284998
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 10 juli 2011 @ 17:43:17 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_99285669
Maar het meest beschamende moment was twee jaar geleden, toen ik met m'n duim vast zat tussen een stang in een druk zwembad. Ik met m'n ene hand aan de andere trekken, en al die kinderen en papa's en mama's me aankijken :') :D
Ik geruststellend lachen, komt de badmeester en trekken we samen aan m'n arm, 't hele bad is ondertussen gestopt met zwemmen en staat naar ons te kijken. Ik met een rode kop denken "blijven lachen, blijven lachen" terwijl het erg echt idioot uitzag :')
Na tien minuten kwam m'n duim eindelijk los, al die mensen applaudiseren en ik werd de rest van de dag aangestaard :') :D
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:02:46 #7
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_99286531
Of toen ik aan het leukste meisje van de klas liet zien wat een grote kauwgombellen ik wel niet kan maken. Helaas lag de kauwgom niet goed op m'n tong, waardoor ik in plaats van een mooie roze bel m'n homp kauwgom in precies d'r oog blaas :') :D
Ik stond voor schut voor het hele schoolplein en dat meisje wilde me nooit meer zien :{ :')
  zondag 10 juli 2011 @ 19:23:20 #8
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_99289125
Gevallen voor een hoer; maar dan letterlijk. Vandaag op weg naar centraal metro over de Wallen gelopen (als je toch die kant op moet ;) ) duik ik een steegje in, kijk naar binnen en struikel over een opstaande kei. :7

True story helaas :')
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_99296543
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.
Idd.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 11 juli 2011 @ 06:55:35 #10
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_99309727
Ik zat in groep 6, denk ik, en ik zwaaide naar papa op balkon. Nou, ik dus zwaaien, niet wetende dat ik recht op een boom afliep. Kadeng, harses tegen boom aan. Niemand had het gezien, denk ik.

en

Ik was net een midweek naar Duinrell geweest, en we lopen naar de bus die terug naar Amsterdam gaat.
Flikkert opeens m'n broek van m'n kont af, zo uit het niets. Was niet heel erg in m'n eentje, maar ook niemand had dat gezien, gelukkig !
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  maandag 11 juli 2011 @ 09:52:26 #11
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_99311277
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoor ;( Sta ja daar tegen jezelf te praten :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_99311324
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoor ;( Sta ja daar tegen jezelf te praten :')
Dat lijkt me vrij asociaal? :')
  maandag 11 juli 2011 @ 09:58:32 #13
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_99311422
Ja ze mompelen dan iets van "Kom, we gaan nu rechts" maar dat is dan zo onverstaanbaar dat je doorloopt :{
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:33:22 #14
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_99313714
quote:
Dat doet Lt.Surge altijd :(
En dat gaat hij me daarna altijd dik uitlachen :'(
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_99318402
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
lol ik vroeger ook weleens..
pi_99318740
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef Ace1 het volgende:

[..]

lol ik vroeger ook weleens..
Ik knuffel nog steeds vaak de verkeerde moeders :@
Mits MILF...
pi_99319157
Iemand voor een ander aan zien...

Ik dacht een van 'mn beste matties' te zien lopen, van achter gezien.
Wij hebben in de loop der jaren een aardig vreemde groet op gebouwd, wat er echt uit komt alsof iemand verkracht wordt.
Ik op m'n fietsje de stoep op, (fiets)bellend met die rare kreet, draait die gast ineens om.

Ik door fietsen alsof ik van niks wist. :'( :'(
pi_99319443
Ik heb een keer gehad dat ik iets in mijn ooghoek zag, en dan schrok alsof ik snel moest bukken ofzo. Er bleek niks aan de hand, en dus leek ik net een mongool met spastische trekjes :'). Was in een supermarkt, maar volgens mij heeft niemand dat gezien. Hoop ik... :')
pi_99320547
Afgelopen carnaval stond ik volkomen van de kop af te wachten op de laatste trein. Ik stond aardig vooraan, dus toen de deuren opengingen duwde 100 man tegen me aan om die trein in te komen (klootzakken). Ik was dus al aardig wazig en ging tegen de grond, met mijn voet tussen de trein en het perron.
Toen ik weer opstond was mijn schoen verdwenen tussen de trein en het perron.
Mijn vrienden kwamen erachter toen ik niet meeging naar afterparty omdat ik dus rondliep op maar 1 schoen en het ijskoud was...
Die hoor ik nog vrij vaak.
pi_99322752
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Noodles
pi_99375058
Half jaartje geleden; nog een beetje slaperig 's ochtends vanuit de tram de trein in hobbelen. Netjes in het voorste gedeelte instappen (zoals vaak verzocht wordt) en eenmaal in de trein ook nog wat verder door gelopen. Lekker gaan zitten, muziekje op, en in slaap gevallen. (Had een beetje lang doorgewerkt 's nachts...)

Ik weet niet hoe lang het geduurd heeft, ik weet enkel dat ik wakker werd, versuft om mij heen keek en opmerkte dat we (nog steeds) stil stonden. Eenmaal nadat ik mijn ogen had uitgewreven viel het me ook op dat het best fris was in de trein, en bovendien zo gruwelijk stil.

Terug richting het perron gelopen, eerst nog rustig door alle coupés. Niemand. Steeds sneller, nog steeds niemand te vinden. Onderweg de deuren uit proberen; allemaal op slot.
Dat was wel even een momentje van 'oh shit'. De laatste coupés letterlijk doorgerend, totdat ik weer ter hoogte het perron was. Daar als een idioot op de ramen staan bonken. (waarom is dat glas zo dik?!) Uiteindelijk na veel idioot geschreeuw, gebonk en heen en weer gespring wist ik de aandacht van de conductrice op mij gericht te krijgen. Die was niet al te blij met me (want de hele boel was al afgesloten) en heeft me uiteindelijk via het deurtje voor de machinist naar buiten weten te krijgen. En gelukkig maar, want het treinstel waar ik dus in had gezeten, was al losgekoppeld om naar het rangeerterrein te worden geleid...

Je voelt je dan toch een beetje stom.... :@ :')

Oh, en het bekende verhaal van in je fiets vast komen te zitten. Dat was 1,5 week terug nog het geval. Net wanneer iedereen van je stageadres weg is, en je welgeteld 20 meter vooruit bent gekomen op je fiets, je tot de ontdekking komen dat lange, 'zwierige' rokken en wielassen/kettingkasten niet zo'n goede combi zijn. (En terugtrapremmen zorgen altijd weer voor extra hindernissen, want dan is het wat lastiger om je trappers terug te draaien zonder dat je met je fiets meegesleurd wordt naar achteren.)

Ik zat vaster dan vast, en hoewel een aardige meneer eerst wat vreemd keek (ik blokkeerde de weg een beetje, ook omdat ik veel tassen bij me had) heeft hij me nog wel proberen te helpen. Meneer onder de smeerolie, maar rok nog steeds strakgetrokken rond de as. Onder vreemde blikken van de plaatselijke hangjeugd (niemand ook even helpen natuurlijk...) naar de supermarkt en de snackbar aan de overkant gehobbeld. (Dat was nog best lastig). Gelukkig hadden daar een aantal van mijn stage-leerlingen net een patatje besteld, dus die zaten op de eerste rang :')

Andere meneer is toen zo vriendelijk geweest voor mij een schaar te gaan halen (ik zag het al voor me, met fiets en al de supermarkt in moeten.... :D ) en we zijn toen 20 min bezig geweest (voor die snackbar dus..) met het losknippen/trekken van mijn rok.
Uiteindelijk wel gelukt, (wel iets minder rok over.....) dus vriendelijke meneer hartelijk bedankt *O*
Maar het leverde wel een beetje een klunzig tafereel op.
pi_99389572
Van te voren bedenken dat je uit moet kijken voor de tramrails en dan 5 seconden later toch onderuitgaan doordat je met je voorwiel in een tramrails terecht komt.
Dat was niet in mijn eentje en al helemaal niet onopgemerkt.
pi_99396322
- vorige winter, uur of 7 in de ochtend en het had bevroren. Omdat ik door de wekker was geslapen en de trein moest halen voor school fietste ik met een noodvaart door de wijk, ik kom bij een bocht en neem die met een noodvaart. Er slaat net een auto af, dus ik moet remmen.
Gevolg: ik val in slomotion, denk nog "kut! Dit gaat pijn doen!" En val met een been onder mijn fiets, een been erboven en met mijn handen plat op het asfalt, glij ik 3 meter door, voor de neus van die auto.
:')
Ik zo snel mogelijk opstaan, val weer opzij door de piujn die door mijn knie en pols heen trekt.
Nog een keer opstaan onder luid geschreeuw en gevloek.

Daarna nog naar school gefiets, ik moest en zou die trein halen :')

Op school werd een hoop heisa gemaakt om mijn pols, die zwol namelijk op.
En ik werd zo weer naar huis gestuurd.
Gevolg van het hele gedoe: een zwaar gekneusde pols en een knie waar ik niet meer op kan zitten, of ik val opzij (dit is me zelfs gebeurt op het werk) van de pijn :')
Twiddel
pi_99399408
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:17 schreef LePoo het volgende:
Iemand voor een ander aan zien...

Ik dacht een van 'mn beste matties' te zien lopen, van achter gezien.
Wij hebben in de loop der jaren een aardig vreemde groet op gebouwd, wat er echt uit komt alsof iemand verkracht wordt.
Ik op m'n fietsje de stoep op, (fiets)bellend met die rare kreet, draait die gast ineens om.

Ik door fietsen alsof ik van niks wist. :'( :'(
Zoiets heb ik ook gehad midden in de stad ;( Ik dacht een vriendin van me te zien dus ik ging pal voor dat meisje staan en zwaaien terwijl ik heel enthousiast "Hooooooooooi" riep. Zij reageerde niet en keek me raar aan. Na een paar seconden verward terug te kijken ben ik maar weggelopen zonder iets te zeggen :')
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  woensdag 13 juli 2011 @ 08:52:10 #25
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_99401534
Ooit toen ik bezorger was van een bekende bouwmarkt was ik vergeten de laadklep omhoog te doen en vervolgens 20 minuten over de snelweg gereden.... Ik had geen flauw idee waarom iedereen gebaren naar me maakte. Het was echt levensgevaarlijk, want in de laadruimte stond een palletwagen en als die naar buiten dondert.....
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:22:43 #26
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_99458981
Ik doe zoveel beschamende dingen als ik alleen ben :')
Ook als ik niet alleen ben trouwens.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_99484095
Vorig jaar rond deze tijd op de fiets naar huis. Een Pool ziet me en seint me om te stoppen. Meneer was dus op zoek naar een coffeeshop. Geen probleem; in het Engels uitgelegd hoe hij er kon komen. Ongeveer 40-45 min. lopen dus. Vond het helemaal geweldig en bedankt me zeer uitbundig.

2 weken later verteld mijn oom me dat die coffeeshop 2 maanden terug haar deuren voorgoed heeft moeten sluiten. Ik dacht terug aan die gast en zei in mezelf: Sorry pal :@ Vooral als je bedenkt dat dat de enige was in een omtrek van 25km :@
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:09:26 #28
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_99491379
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 11:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:

[..]

Dat doet Lt.Surge altijd :(
En dat gaat hij me daarna altijd dik uitlachen :'(
Lotgenoot :D
cudle cudle cudle :*
pi_100684514
De Albert Heijn binnenlopen en door dat automatische poortje naast de winkelmandjes willen, maar het poortje gaat niet open. Zachtjes er tegenaan duwen, zonder resultaat. Verward een paar stappen naar achteren doen en om je heen kijken of er niet toevallig een andere ingang is en intussen zo neutraal mogelijk blijven kijken. Constateren dat je toch echt door dat ene poortje moet, maar nog gaat hij niet open. Dan maar snel eroverheen stappen, maar op het moment dat je je ene been over dat poortje heen zwaait gaat het poortje alsnog open. Daardoor half struikelend de winkel in vallen en dan zo normaal maar snel mogelijk doorlopen.

Voor alle anderen zwaaide hij gewoon meteen open. Stom poortje. :(
pi_100684659
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:22:51 #31
19242 yavanna
Results may vary.
pi_100684993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
:D Erg grappig.

Die balkjes zorgen wel vaker voor verwarring, zie wel vaker mensen de zijkant van dat schuifding pakken denkende dat het een balkje is, ook mij weleens overkomen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_100692679
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:01:37 #33
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100696420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef RoadrunnerX het volgende:
Verleden zaterdagmiddag nog. Ik had huisarrest en zat daardoor in mijn pyjama thuis. Kwam een vriendinnetje van mijn zusje thuis om samen weg te gaan. Het was snel duidelijk dat ik straf had. Rooie kop als resultaat.
Je had straf... ? :')
Wat had je gedaan. :P
pi_100697519
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je had straf... ? :')
Wat had je gedaan. :P
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:07:42 #35
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_100701207
Deze is niet van mezelf maar ik was getuige van een beschamend moment van een ander :P

Ik kwam fijn aanfietsen in de richting van een stoplicht dat op rood stond. Daar stond al een jongen stil voor te wachten. En opeens zonder dat er verder geks wat gebeurde, kiepte hij om de struiken in. Dat was wel lachen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:32:54 #36
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_100701851
Is in je eigen kots (wegens dronkenschap) slapen zo'n beschamend moment in je eentje? Nou ja, tweemaal.
pi_100706592
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik. :(
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:48:16 #38
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100706633
Haha dat heb ik ook gehad. _O-
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:50:19 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_100706676
quote:
Doe ik ook wel eens. En dan praat ze maar door en ondertussen zit ik even interessantere dingen te bekijken in de winkel. En dan hoor je na een minuut "o hee hier ben je ik had niks door". :+
How can I make this topic about me?
pi_100724103
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef frumslegnulk het volgende:
Net je rijbewijs hebben en willen optrekken bij een groen verkeerslicht om een drukke kruising over te steken. Niet doorhebben dat hij in 3 staat ipv 1 en daardoor tot drie keer toe je motor uit laten vallen waarbij je elke keer een paar meter verder de kruising op hobbelt terwijl er aan je linkerkant en rechterkant wachtende auto's staan toe te kijken. Uiteindelijk maar achteruit terug geracet naar het verkeerslicht dat inmiddels alweer op rood stond. Net als ik. :(
en dan een tijd later een glorieus moment in je eentje hebben als je in z'n 3 kan wegrijden vanuit stilstand :)
pi_100762907
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:08:53 #42
55829 Mayadevi
Illusie/desillusie*
pi_100766389
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Hoe herkenbaar :D

Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh... :@ Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien :W

En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg oO<
*Doorhalen wat niet van toepassing is
Are we part of the solution or we part of the pollution
pi_100769261
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef Mayadevi het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar :D

Had `t een keer met een busje bezopen gasten, ik was net "I'm just a gift to the women in this world" van Lou Reed mee aan het zingen. Als ik zing kan ik nog wel 'ns de rare geluiden buiten de tekst ook nog 's lekker meeblèrren, en dat dus gecombineerd met die tekst als vrouw zijnde, dus eh... :@ Leuk, in de file kom je er dan ook steeds opnieuw naast te staan. Ben maar gewoon stug doorgegaan met meezingen en heb vriendelijk steeds naar dat busje knakkers terug zitten lachen en zwaaien :W

En kwam er veel later óók nog eens achter dat ik alles jaren in verkeerde snelheid mee heb gezongen, want het was er zo langzaam ingeslopen dat cassetteding jengelde (en ik heb het muzikale gehoor van een kwartel) Maar ja, op zich is het hebben van een radio-cassettespeler in de auto al beschamend genoeg oO<
Ik probeerde ook met een stalen gezicht door te zingen, maar dat ging wat lastig met de halve slappe lach :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_100769517
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)

gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
pi_100769596
Toen ik zeven jaar was , stapte ik in de verkeerde auto :')
Met de Y
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:26:04 #46
347839 Armenian
That's were I come in
pi_100772031
Heb wel eens dat er een vogel overvliegt als ik fiets of loop, en dan denk ik soms dat het een bal ofzo is die richting mij vliegt.

Dus ik midden in het centrum duiken, iedereen kijkt... :@ }:|
- Because I can -
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:06:16 #47
347839 Armenian
That's were I come in
pi_100773891
Nog een paar:

Snackbarketen 'De Muur' kennen jullie mischien wel, is een snackbarformule waarbij je geld in een automaat gooit en je eten via een luikje uit de muur haalt, zelfde als de FEBO dus.

Wij waren dus tijdens uitgaan daar speciaal naar toe gegaan omdat ik honger had, Ik geld in dat ding gooien, luikje zoeken, blijkt dat ze allemaal op zijn :@

Of toen ik klein was, had een snoepje in mijn hand, en een knikker in de andere hand.

3x raden welke in mijn keel vastzat :')
- Because I can -
pi_100777687
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Verkeerde vader zijn hand gepakt.
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:26 schreef Dommel. het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik iets in mijn ooghoek zag, en dan schrok alsof ik snel moest bukken ofzo. Er bleek niks aan de hand, en dus leek ik net een mongool met spastische trekjes :'). Was in een supermarkt, maar volgens mij heeft niemand dat gezien. Hoop ik... :')
En dit door een schaduw ergens :')
pi_100778526
Laatst was ik mijn hond aan het uitlaten. Het was 's ochtends vroeg en ik was brak dus ik had geen zin om een riem te pakken voor een nogal ruime broek. Op een begeven moment kwam ik in een gebied waar mijn hond los mocht lopen. Ik ging dus voor mijn hond staan om de riem van mijn hond af te doen. Gewoon uit het niets zakte mijn broek af. Stond ik dus met mijn broek op mijn enkels en mijn hond die voor mij stond. Zooo blij dat niemand dat zag.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_100786268
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Fhaan het volgende:
oversteken in het centrum zonder naar links te kijken, omdat je je afvraagt wat de grote vrachtwagen rechts van je gaat doen (zit ik liever niet onder)

gevolg; van rechts een fietser volop tegen je aan.
Een fietser vanaf links bedoel je denk ik? Of zag je hem wel aankomen maar reed hij alsnog tegen je aan? :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:04:55 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100800512
quote:
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..

"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van: :? :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:41 #52
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_100807518
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_100810767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
Juist... :')

Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen :')
pi_100811344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..

"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van: :? :')
Jezus. :')
pi_100813117
quote:

[..]

Ik heb inmiddels wel geleerd nooit met open raampjes te zingen. Veul te riskant :D :D
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:30:54 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100813558
quote:
Welk nummer was dat? :P
pi_100814178
Tijdens het rennen naar de tram, zakte mijn broek nogal af.
pi_100814722
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Welk nummer was dat? :P
Haha :D
Laten we het houden op iets uit een tv-serie :P
pi_101011665
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
Nu nog maar 3 natuurlijk. Maar daarna wel een uur eerder thuis.
pi_101013073
Bij een winkelcentrum door de draaideur lopen en bij het eruit lopen dat laatste stuk glas niet zien en er vol tegenaan lopen. Gauw om me heen kijken, gelukkig heeft niemand (volgens mij) het gezien.
Ik ben gelukkig niet de enige aangezien op het werk het ook vaak gebeurt dat mensen daar tegenaan lopen, die schamen zich ook behoorlijk, en ik lach ze altijd uit. *O*
pi_101035156
Ik werk in een boekbinderij ( vakantiewerk) en sta in een grote loods, en heb als vrouw mijn maandelijkse periode..dus ik had alleen geen broekzakken, dus mijn tampons stopte ik in mijn bh. alleen ik moet regelmatig bukken om die stapels papieren van die pallets te halen, wat ik niet doorhad, was toen ik even een rondje had gelopen door de loods, dat ik ineens overal waar ik werkte tampons in plastic zag liggen.. Schaamte op je 2e dag.. :')
Gelukkig zag niemand het ..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_101035646
plaatsvervangende schaamte bij het zien van een tampontouwtje uit het badpak van vriendin hangend
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:43 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_101038304
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Juist... :')

Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen :')
_O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:47:27 #64
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_101038597
Gisteren nog een faalmoment gehad, amnesia beter gezegd.

Zat bij een maat van me, beetje op de pc te kutten omdat internet via Windows 7 niet goed werkte. Vervolgens hij een laptop erbij pakken om wat bestanden over te zetten en wat updates te downloaden voor die pc. Maar goed het lukte uiteindelijk niet, dus ik hele tijd op die laptop kijken, vragen of ie daar wat speciaals heeft gedaan, hoe ie eraan komt en instellingen vergelijken.

Ik nog hem roepen en vragen wie alles op die laptop heeft ingesteld etc hoe ie eraan kwam etc.

Zegt ie van ja jij hebt em twee weken geleden helemaal geinstalleerd en je was erbij toen ik em kocht

oja klopt :') :') woord omhoog :') :') :') :') :')

dat was het weer voor deze week
pi_101047439
quote:

[..]

_O- :')
pi_101055498
Ik had vorige week een blikje Smac gekocht, lekker!!!
Overal gezocht naar m'n blikopener, nergens kunnen vinden, en ik zag wel zo'n haakje met een oogje op de onderkant zitten, die had ik er al af gehaald.
Vervolgens zwaar gefrustreerd eerst wat andere dingen gedaan, na een uurtje weer eens naar dat blikje gekeken, zag ik een stukje metaal uitsteken, dus ik had een McGyver momentje.. ik denk ik doe dat haakje om dat stukkie metaal en dan kan ik zo een reep metaal eraf draaien... voila, blikje open!!!! Helemaal trots op mezelf omdat ik de uitvinding van de eeuw had gedaan.
Vertel ik dat de volgende dag op m'n werk.. collega lag zowat dubbel..
Nooit geweten dat dat ook echt ervoor bedoeld is....
No. I'm not part of the show.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:11:01 #67
350502 john243
Valt op blondjes
pi_101055692
Net uit mijn bed belde ik de supermarkt baas of ik moest werken dus ik zeg door de slaperigheid alleen maar "hallo weet u hoelaat ik moet werken"? Geloof me dat is kut. Hij was al pissig (hoewel ik niet hoefde te werken) en zei "Met wie spreek ik? Met hallo?" :@

Niet met je baas bellen als je net wakker bent dus |:(
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
pi_101059532
Toen ik op de middelbare school zat was ik de glijbaan ingegaan. Ik wist echter niet dat heel me zwembroek opengescheurd was :') Ik dus gewoon lekker verder zwemmen.. Toen we weer de glijbaan in wilde gaan zei een klasgenootje: hee, heel je broek is open aan de achterkant..
Ik kijken en dacht echt :{ :'(
Ik dus snel omgekleed en de rest van de dag gewacht op de rest van de groep.. Dat was niet zo best nee :') Heb daar wss nog een hele tijd mee rondgezwommen ook met meisjes zonder dat ik het wist _O- Niemand heeft wat gezegd (of ze hebben het niet gezien..)
pi_101059787
quote:

[..]

_O-
pi_101061179
Van mn fiets afgesprongen omdat ik schrok van een aanvliegende vogel :')
pi_101061688
Dit topic. _O_ Ik blijf dit zeker followen. :P Mijn pa droeg vroeger een zwarte jas, dus mijn pa die was gestopt om iets te kopen en ik zie een man met een zwarte jas en ik pak die jas van die man vast... :') Ik zei zo sorry, en ik zag daarna mijn vader aankomen. :P

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Dit heb ik zó vaak gehad. :P
pi_101061825
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen :')
pi_101062343
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef ArnosL het volgende:
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen :')
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:29:39 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_101063801
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.

Forever alone - momentje ;(
pi_101064494
Dit blijvn geniale verhalen :D
pi_101065643
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.

Forever alone - momentje ;(
_O- :') :D _O-
pi_101065732
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo :P
Ik werd wakker van het gestuiter toen ik de berm in reed :)
pi_101066014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Ooit toen ik bezorger was van een bekende bouwmarkt was ik vergeten de laadklep omhoog te doen en vervolgens 20 minuten over de snelweg gereden.... Ik had geen flauw idee waarom iedereen gebaren naar me maakte. Het was echt levensgevaarlijk, want in de laadruimte stond een palletwagen en als die naar buiten dondert.....
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg :@

Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen :P
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101070886
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:09:19 #80
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_101108137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg :@

Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen :P
Ik kwam ook eens uit mijn werk en liep in pak de Hema in. Vervolgens vroegen mensen of ik ze kon helpen met het bestellen van gordijnen (waar ik toevallig zelf ook voor kwam) :D :s)
pi_101110725
Laatst moest ik heel nodig plassen. Al gehurkt boven de wc probeerde ik mijn broek zsm los te maken, maar ik voelde ook een niesbui opkomen..
Nog voordat m'n broek helemaal los was, nieste ik dus voluit en knalde doordat ik zo gehurkt stond, zo met m'n kop tegen de muur voor me en piste half in m'n broek. :')
Heb mezelf echt uit staan lachen achteraf. Wat moet dat eruit hebben gezien..
-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:11:24 #82
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_101122462
quote:

[..]

_O- :D :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb ik ook heel vaak gehad :')
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:36:30 #83
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101125443
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef JustDreamy het volgende:
Laatst moest ik heel nodig plassen. Al gehurkt boven de wc probeerde ik mijn broek zsm los te maken, maar ik voelde ook een niesbui opkomen..
Nog voordat m'n broek helemaal los was, nieste ik dus voluit en knalde doordat ik zo gehurkt stond, zo met m'n kop tegen de muur voor me en piste half in m'n broek. :')
Heb mezelf echt uit staan lachen achteraf. Wat moet dat eruit hebben gezien..
_O- Die is mooi :D
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken :')
Het gebeurde in een winkelstraat :') Werd gelukkig wel geholpen :D (Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:10:50 #84
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_101126819
Beschamend moment van mezelf: om half 8 's avonds stomdronken zijn na de kerstborrel van het bedrijf waar ik werkte. Vervolgens eerst de bosjes ingefietst en later gevloerd gegaan op een fietspad en in slaap gevallen...

Het kan erger. Een collega deed diezelfde avond een Hoogerlandje, alleen stond het hek met prikkeldraad onderaan een dijk. Nog nooit zoveel hechtingen gezien, wat een flapdrol :D
pi_101166755
Ik heb een hele oude brommer met trappers. Omdat je hier in de binnenstad niet mag rijden ging ik dus fietsen op dat ding. Ik zag 4 parkeerwachters lopen en was helemaal trots op mezelf want ik zou geen boete voor rijden krijgen! Blijft mn veter haken in die trappers en door mn terugtraprem kreeg ik ze dr niet uit. Viel ik voor t oog van die wachters op de stoep, werd ik nog keihard uitgelachen ook :'(
pi_101170557
Gisteren vergadering van het werk, met zo'n 100 man in de zaal. Op een gegeven moment werd er een presentielijst doorgegeven, waar iedereen zijn naam op kon zetten. Toen de ene helft getekend had, werd de lijst echter door een onoplettende collega terug op tafel gelegd.

Ik ging de lijst halen, om ook de mensen die aan de andere kant zaten te laten tekenen. Terwijl ik de lijst aan degene die links vooraan zat gaf, wilde ik weer op mijn stoel gaan zitten. Maar ik had niet in de gaten dat ik eigenlijk nog 1 rij naar achter moest. Met als gevolg dat ik op een stoel ging zitten waar twee (gelukkig lege) theeglazen op stonden :@
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:25:26 #87
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_101474584
Ben vandaag van mn stoel gevallen O-)

mijn stoel stond eerder altijd naast mijn bed zodat ik van mijn stoel achterover op mn bed kon liggen. Maar vandaag kwam ik terug terug uit spanje en was mijn kamer opnieuw ingedeeld met een nieuwe plek voor mijn bed en ik dacht dus nog dat word ff wennen.

was dus nog wat moe van de reis en had al twee keer eerder dat ik me bijna achterover liet vallen maar bedacht me optijd dat er geen bed meer stond. bij de derde keer ging het echter fout en schoot het me te laat binnen en lag ik op de grond :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 01:09:13 #88
19242 yavanna
Results may vary.
pi_101475847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef MissVanity het volgende:

[..]

_O- Die is mooi :D
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken :')
Het gebeurde in een winkelstraat :') Werd gelukkig wel geholpen :D (Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen :D
:D Leuke plek ook. ;)

Ik heb het ook eens gehad, gelukkig op een wandelpad naast een weg en in de nacht, want ik kreeg mijn broek niet meer los. Na lang op de grond, staan lukt dan niet meer, wrikken en zulks uiteindelijk mijn broek half uitgedaan ( blote kont en winter grindpad is geen beste combi )Toen kon ik het los scheuren en snel mijn broek weer aan doen. Mijn dochter die 'op wacht' stond vond het wel komisch allemaal. :+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_101476025
Tvp :p
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101476221
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was. :') Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker. :@
pi_101479829
Stom dronken je fiets open proberen te maken. Iedere mogelijke sleutel aan je sleutel proberen. Inclusief de autosleutel... Het leek allemaal zo logisch. Ondertussen werd er naast mij wat gevochten, daar stond ik toen helemaal niet bij stil. Mijn fiets moest eerst open :P Bleek dat ik mijn fietssleutel los in mijn jaszak had zitten. Zoals altijd...

Diezelfde avond toen ik eenmaal thuis was. Na heel wat in de berm gefietst te hebben. Stond ik ineens op mams slaapkamer. Ik had de deur al dicht en had egt even zo'n momentje van heh kut wat doe ik hier eigenlijk... Ik draai me om en loop vol tegen de deur aan. Ineens hoor ik mam, wie is daar? Ik probeer de klink te zoeken maar dat lukt niet. Vooral niet als je op ooghoogte graait. Toen deed mam het licht even aan en toen kon ik de klink wel zien... Ik ben toen maar rustig richting mijn eigen kamer gewandeld zonder ook maar een woord te zeggen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:17:01 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_101480584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 01:30 schreef Chule het volgende:
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was. :') Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker. :@
_O-
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:44:14 #93
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_101481233
Ik was op mijn werk en de telefoon ging. Ik neem op en het blijkt directeur Piet te zijn! :o Hij wil bedrijfsleider Kees aan de telefoon hebben, maar Kees was niet in de buurt. Ik ga dus op zoek naar Kees. Toen ik hem had gevonden zei ik: 'Kees is voor je aan de telefoon!' Hij zo van 'Wat?!' :?
Ik: 'Onee, ik bedoelde Piet' :@ :')

Ik voelde me toen wel een beetje sullig...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:09:26 #94
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_101481949
Ik stak vanochtend netjes mijn rechterhand uit op een fietspad dat naar rechts afboog...
pi_101482271
oh, nu we het toch opver slechte busmomenten hebben, vroeger moest ik altijd met de bus naar school. direct al iritant natuurlijk maar er gingen ook nog 2 verschillende bussen vrijwel tegelijk, naar 2 verschillende plekken. standaard nippertjeswerk op tijd komen en dan met je duffe kop herhaaldelijk de verkeerde bus in stappen, en in n heel andere stad terechtkomen.

dat gebeurde niet 1 of 2 keer, maar minstens 10 keer. vreugde. slapen in de bus was niet handig :o
pi_101493478

[ Bericht 100% gewijzigd door lipper op 02-09-2011 23:07:24 ]
pi_101504582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik stak vanochtend netjes mijn rechterhand uit op een fietspad dat naar rechts afboog...
_O- Ik heb beeld op m'n netvlies. En dan met 'pokerface' doorfietsen zeker.

Woon in Deventer, en heb een keer op een voetbaltoernooi in Olst overdag te veel gedronken als surporter. Dus ipv van met de gehuurde bus, ging ik met de trein naar huis omdat ik al te kachel was om de avond ook nog door te komen. Olst-Deventer = 6 minuten. Tenzij je dronken in slaapt valt en de conducteur je wakker maakt voor je kaartje. 'Alstublieft, hier is m'n kaartje'
'Dat is voor Deventer, je bent nu in Den-Bosch. Goedenavond'.
Eindpunt van de trein...
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:58:49 #98
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_101510331
quote:

[..]

Gast! Ik moest hard lachen. :') :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_101510911
Haha, ik heb serieus zitten lachen om sommige posts hier. :D
pi_101516607
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef spiedermann het volgende:
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
een vriendin reed zo tegen iemand anders aan
resultaat
een barst in haar schedel :{
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')