Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Juist...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
Jezus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..
"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van:![]()
Ik heb inmiddels wel geleerd nooit met open raampjes te zingen. Veul te riskantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..
"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van:![]()
Welk nummer was dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven.
Oeps.
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Hahaquote:
Nu nog maar 3 natuurlijk. Maar daarna wel een uur eerder thuis.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit heb ik zó vaak gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef ArnosL het volgende:
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |