abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:04:55 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100800512
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..

"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van: :? :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:41 #52
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_100807518
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_100810767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
Juist... :')

Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100811344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..

"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van: :? :')
Jezus. :')
pi_100813117
quote:

[..]

Ik heb inmiddels wel geleerd nooit met open raampjes te zingen. Veul te riskant :D :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:30:54 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100813558
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Welk nummer was dat? :P
pi_100814178
Tijdens het rennen naar de tram, zakte mijn broek nogal af.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_100814722
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Welk nummer was dat? :P
Haha :D
Laten we het houden op iets uit een tv-serie :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_101011665
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
Nu nog maar 3 natuurlijk. Maar daarna wel een uur eerder thuis.
pi_101013073
Bij een winkelcentrum door de draaideur lopen en bij het eruit lopen dat laatste stuk glas niet zien en er vol tegenaan lopen. Gauw om me heen kijken, gelukkig heeft niemand (volgens mij) het gezien.
Ik ben gelukkig niet de enige aangezien op het werk het ook vaak gebeurt dat mensen daar tegenaan lopen, die schamen zich ook behoorlijk, en ik lach ze altijd uit. *O*
pi_101035156
Ik werk in een boekbinderij ( vakantiewerk) en sta in een grote loods, en heb als vrouw mijn maandelijkse periode..dus ik had alleen geen broekzakken, dus mijn tampons stopte ik in mijn bh. alleen ik moet regelmatig bukken om die stapels papieren van die pallets te halen, wat ik niet doorhad, was toen ik even een rondje had gelopen door de loods, dat ik ineens overal waar ik werkte tampons in plastic zag liggen.. Schaamte op je 2e dag.. :')
Gelukkig zag niemand het ..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_101035646
plaatsvervangende schaamte bij het zien van een tampontouwtje uit het badpak van vriendin hangend
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:43 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_101038304
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Juist... :')

Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen :')
_O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:47:27 #64
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_101038597
Gisteren nog een faalmoment gehad, amnesia beter gezegd.

Zat bij een maat van me, beetje op de pc te kutten omdat internet via Windows 7 niet goed werkte. Vervolgens hij een laptop erbij pakken om wat bestanden over te zetten en wat updates te downloaden voor die pc. Maar goed het lukte uiteindelijk niet, dus ik hele tijd op die laptop kijken, vragen of ie daar wat speciaals heeft gedaan, hoe ie eraan komt en instellingen vergelijken.

Ik nog hem roepen en vragen wie alles op die laptop heeft ingesteld etc hoe ie eraan kwam etc.

Zegt ie van ja jij hebt em twee weken geleden helemaal geinstalleerd en je was erbij toen ik em kocht

oja klopt :') :') woord omhoog :') :') :') :') :')

dat was het weer voor deze week
pi_101047439
quote:

[..]

_O- :')
pi_101055498
Ik had vorige week een blikje Smac gekocht, lekker!!!
Overal gezocht naar m'n blikopener, nergens kunnen vinden, en ik zag wel zo'n haakje met een oogje op de onderkant zitten, die had ik er al af gehaald.
Vervolgens zwaar gefrustreerd eerst wat andere dingen gedaan, na een uurtje weer eens naar dat blikje gekeken, zag ik een stukje metaal uitsteken, dus ik had een McGyver momentje.. ik denk ik doe dat haakje om dat stukkie metaal en dan kan ik zo een reep metaal eraf draaien... voila, blikje open!!!! Helemaal trots op mezelf omdat ik de uitvinding van de eeuw had gedaan.
Vertel ik dat de volgende dag op m'n werk.. collega lag zowat dubbel..
Nooit geweten dat dat ook echt ervoor bedoeld is....
No. I'm not part of the show.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:11:01 #67
350502 john243
Valt op blondjes
pi_101055692
Net uit mijn bed belde ik de supermarkt baas of ik moest werken dus ik zeg door de slaperigheid alleen maar "hallo weet u hoelaat ik moet werken"? Geloof me dat is kut. Hij was al pissig (hoewel ik niet hoefde te werken) en zei "Met wie spreek ik? Met hallo?" :@

Niet met je baas bellen als je net wakker bent dus |:(
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
pi_101059532
Toen ik op de middelbare school zat was ik de glijbaan ingegaan. Ik wist echter niet dat heel me zwembroek opengescheurd was :') Ik dus gewoon lekker verder zwemmen.. Toen we weer de glijbaan in wilde gaan zei een klasgenootje: hee, heel je broek is open aan de achterkant..
Ik kijken en dacht echt :{ :'(
Ik dus snel omgekleed en de rest van de dag gewacht op de rest van de groep.. Dat was niet zo best nee :') Heb daar wss nog een hele tijd mee rondgezwommen ook met meisjes zonder dat ik het wist _O- Niemand heeft wat gezegd (of ze hebben het niet gezien..)
pi_101059787
quote:

[..]

_O-
pi_101061179
Van mn fiets afgesprongen omdat ik schrok van een aanvliegende vogel :')
pi_101061688
Dit topic. _O_ Ik blijf dit zeker followen. :P Mijn pa droeg vroeger een zwarte jas, dus mijn pa die was gestopt om iets te kopen en ik zie een man met een zwarte jas en ik pak die jas van die man vast... :') Ik zei zo sorry, en ik zag daarna mijn vader aankomen. :P

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Dit heb ik zó vaak gehad. :P
pi_101061825
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen :')
pi_101062343
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef ArnosL het volgende:
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen :')
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:29:39 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_101063801
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.

Forever alone - momentje ;(
pi_101064494
Dit blijvn geniale verhalen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')