abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:04:55 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100800512
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..

"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van: :? :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:41 #52
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_100807518
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_100810767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Skitzofrenix het volgende:
Zwaar aangeschoten met hoge hakken over straat lopen en eerst door me linker voet heen gaan, 20 sec later door m'n rechter enkel gaan en 1 min later lag ik op de grond, was ik door beide enkels heen gegaan. Op dat zelfde moment fietstte er een groepje gasten langs, ja toen kwam er toch een beetje schaamte naar boven, ondanks dat ik dronken was.
Juist... :')

Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100811344
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat had ik ooit met 'tu es foutu' van In-Grid. Raam open, meezingen en toen had ik (ik vind mezelf heel grappig als ik alleen ben) een eigen tekst verzonnen..

"LEG M'N WORST OP DE FONDUE TUTUTUTUTUUUTUUUU"...Stond ik voor een stoplicht en keken er 2 meter bij het zebrapad een groep mensen me aan met een gezicht van: :? :')
Jezus. :')
pi_100813117
quote:

[..]

Ik heb inmiddels wel geleerd nooit met open raampjes te zingen. Veul te riskant :D :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:30:54 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100813558
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Op weg naar huis in de auto over de snelweg ongegeneerd meegalmen met niet-zo-mannelijke muziek. Schijt aan de omgeving, want die vliegt toch voorbij. Natuurlijk wordt het drukker en rij je ineens wat langzamer. Je kijkt even gezellig opzij en ziet een auto met daarin 2 dames je met een big smile twee thumbs up geven ^O^.
Oeps. :@
Geen idee hoe lang ze naast me hebben gereden, ik vrees net iets te lang. Ik schoot behoorlijk in de lach maar voelde me toch ernstig betrapt :P. Sindsdien let ik iets meer op als ik meezing in de auto...
Welk nummer was dat? :P
pi_100814178
Tijdens het rennen naar de tram, zakte mijn broek nogal af.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_100814722
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Welk nummer was dat? :P
Haha :D
Laten we het houden op iets uit een tv-serie :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_101011665
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Te veel te laat thuisgekomen van uitgaan, toen een uitgaansverbod genegeerd en nu 5 weekenden niet uit.
Nu nog maar 3 natuurlijk. Maar daarna wel een uur eerder thuis.
pi_101013073
Bij een winkelcentrum door de draaideur lopen en bij het eruit lopen dat laatste stuk glas niet zien en er vol tegenaan lopen. Gauw om me heen kijken, gelukkig heeft niemand (volgens mij) het gezien.
Ik ben gelukkig niet de enige aangezien op het werk het ook vaak gebeurt dat mensen daar tegenaan lopen, die schamen zich ook behoorlijk, en ik lach ze altijd uit. *O*
pi_101035156
Ik werk in een boekbinderij ( vakantiewerk) en sta in een grote loods, en heb als vrouw mijn maandelijkse periode..dus ik had alleen geen broekzakken, dus mijn tampons stopte ik in mijn bh. alleen ik moet regelmatig bukken om die stapels papieren van die pallets te halen, wat ik niet doorhad, was toen ik even een rondje had gelopen door de loods, dat ik ineens overal waar ik werkte tampons in plastic zag liggen.. Schaamte op je 2e dag.. :')
Gelukkig zag niemand het ..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_101035646
plaatsvervangende schaamte bij het zien van een tampontouwtje uit het badpak van vriendin hangend
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:39:43 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_101038304
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Juist... :')

Ook leuk, bouillonblokjes meenemen in de veronderstelling dat het chocoladesnoepjes zijn.
En dan sta je daar als een autist midden opstraat zure gezichten te trekken en te kokhalzen :')
_O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:47:27 #64
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_101038597
Gisteren nog een faalmoment gehad, amnesia beter gezegd.

Zat bij een maat van me, beetje op de pc te kutten omdat internet via Windows 7 niet goed werkte. Vervolgens hij een laptop erbij pakken om wat bestanden over te zetten en wat updates te downloaden voor die pc. Maar goed het lukte uiteindelijk niet, dus ik hele tijd op die laptop kijken, vragen of ie daar wat speciaals heeft gedaan, hoe ie eraan komt en instellingen vergelijken.

Ik nog hem roepen en vragen wie alles op die laptop heeft ingesteld etc hoe ie eraan kwam etc.

Zegt ie van ja jij hebt em twee weken geleden helemaal geinstalleerd en je was erbij toen ik em kocht

oja klopt :') :') woord omhoog :') :') :') :') :')

dat was het weer voor deze week
pi_101047439
quote:

[..]

_O- :')
pi_101055498
Ik had vorige week een blikje Smac gekocht, lekker!!!
Overal gezocht naar m'n blikopener, nergens kunnen vinden, en ik zag wel zo'n haakje met een oogje op de onderkant zitten, die had ik er al af gehaald.
Vervolgens zwaar gefrustreerd eerst wat andere dingen gedaan, na een uurtje weer eens naar dat blikje gekeken, zag ik een stukje metaal uitsteken, dus ik had een McGyver momentje.. ik denk ik doe dat haakje om dat stukkie metaal en dan kan ik zo een reep metaal eraf draaien... voila, blikje open!!!! Helemaal trots op mezelf omdat ik de uitvinding van de eeuw had gedaan.
Vertel ik dat de volgende dag op m'n werk.. collega lag zowat dubbel..
Nooit geweten dat dat ook echt ervoor bedoeld is....
No. I'm not part of the show.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:11:01 #67
350502 john243
Valt op blondjes
pi_101055692
Net uit mijn bed belde ik de supermarkt baas of ik moest werken dus ik zeg door de slaperigheid alleen maar "hallo weet u hoelaat ik moet werken"? Geloof me dat is kut. Hij was al pissig (hoewel ik niet hoefde te werken) en zei "Met wie spreek ik? Met hallo?" :@

Niet met je baas bellen als je net wakker bent dus |:(
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
pi_101059532
Toen ik op de middelbare school zat was ik de glijbaan ingegaan. Ik wist echter niet dat heel me zwembroek opengescheurd was :') Ik dus gewoon lekker verder zwemmen.. Toen we weer de glijbaan in wilde gaan zei een klasgenootje: hee, heel je broek is open aan de achterkant..
Ik kijken en dacht echt :{ :'(
Ik dus snel omgekleed en de rest van de dag gewacht op de rest van de groep.. Dat was niet zo best nee :') Heb daar wss nog een hele tijd mee rondgezwommen ook met meisjes zonder dat ik het wist _O- Niemand heeft wat gezegd (of ze hebben het niet gezien..)
pi_101059787
quote:

[..]

_O-
pi_101061179
Van mn fiets afgesprongen omdat ik schrok van een aanvliegende vogel :')
pi_101061688
Dit topic. _O_ Ik blijf dit zeker followen. :P Mijn pa droeg vroeger een zwarte jas, dus mijn pa die was gestopt om iets te kopen en ik zie een man met een zwarte jas en ik pak die jas van die man vast... :') Ik zei zo sorry, en ik zag daarna mijn vader aankomen. :P

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Dit heb ik zó vaak gehad. :P
pi_101061825
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen :')
pi_101062343
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef ArnosL het volgende:
's Nachts op de fiets in slaap vallen en dan bijna de sloot in fietsen. Gelukkig kon ik nog net op tijd bij sturen :')
eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:29:39 #74
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_101063801
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.

Forever alone - momentje ;(
pi_101064494
Dit blijvn geniale verhalen :D
pi_101065643
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn recent beschamend moment vond plaats in de Albert Heijn waar een man vroeg of de Corona toevallig ook in de aanbieding was.
Na hier bevestigend op gereageerd te hebben keek hij me wat vreemd aan, bleek de vraag gericht aan z'n vrouw die naast me stond.

Forever alone - momentje ;(
_O- :') :D _O-
pi_101065732
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

eh hoe krijg je dat voor elkaar haha , de koele lucht die dan langs je gezicht stroomt enzo :P
Ik werd wakker van het gestuiter toen ik de berm in reed :)
pi_101066014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 08:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Ooit toen ik bezorger was van een bekende bouwmarkt was ik vergeten de laadklep omhoog te doen en vervolgens 20 minuten over de snelweg gereden.... Ik had geen flauw idee waarom iedereen gebaren naar me maakte. Het was echt levensgevaarlijk, want in de laadruimte stond een palletwagen en als die naar buiten dondert.....
Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg :@

Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen :P
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101070886
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:09:19 #80
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_101108137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had ooit eens een rood shirtje aan in de Praxis.... praxis-rood... en toen kwamen er mensen naar me toe om te vragen waar ze bepaalde dingen konden vinden. En ik had natuurlijk niet door dat ze me voor een Praxis medewerker aanzagen en toen werden ze een beetje geirriteerd dat ik niet echt kon vertellen waar de dingen lagen en weer verder wilde gaan met mn eigen ding. Toen kregen ze door dat ik niet bij de Praxis werkte en liepen ze lachend weg :@

Toen was ik nog jonger en vond ik het beschamend.. nu zou ik er hard om lachen :P
Ik kwam ook eens uit mijn werk en liep in pak de Hema in. Vervolgens vroegen mensen of ik ze kon helpen met het bestellen van gordijnen (waar ik toevallig zelf ook voor kwam) :D :s)
pi_101110725
Laatst moest ik heel nodig plassen. Al gehurkt boven de wc probeerde ik mijn broek zsm los te maken, maar ik voelde ook een niesbui opkomen..
Nog voordat m'n broek helemaal los was, nieste ik dus voluit en knalde doordat ik zo gehurkt stond, zo met m'n kop tegen de muur voor me en piste half in m'n broek. :')
Heb mezelf echt uit staan lachen achteraf. Wat moet dat eruit hebben gezien..
-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:11:24 #82
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_101122462
quote:

[..]

_O- :D :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb ik ook heel vaak gehad :')
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:36:30 #83
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101125443
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef JustDreamy het volgende:
Laatst moest ik heel nodig plassen. Al gehurkt boven de wc probeerde ik mijn broek zsm los te maken, maar ik voelde ook een niesbui opkomen..
Nog voordat m'n broek helemaal los was, nieste ik dus voluit en knalde doordat ik zo gehurkt stond, zo met m'n kop tegen de muur voor me en piste half in m'n broek. :')
Heb mezelf echt uit staan lachen achteraf. Wat moet dat eruit hebben gezien..
_O- Die is mooi :D
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken :')
Het gebeurde in een winkelstraat :') Werd gelukkig wel geholpen :D (Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:10:50 #84
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_101126819
Beschamend moment van mezelf: om half 8 's avonds stomdronken zijn na de kerstborrel van het bedrijf waar ik werkte. Vervolgens eerst de bosjes ingefietst en later gevloerd gegaan op een fietspad en in slaap gevallen...

Het kan erger. Een collega deed diezelfde avond een Hoogerlandje, alleen stond het hek met prikkeldraad onderaan een dijk. Nog nooit zoveel hechtingen gezien, wat een flapdrol :D
pi_101166755
Ik heb een hele oude brommer met trappers. Omdat je hier in de binnenstad niet mag rijden ging ik dus fietsen op dat ding. Ik zag 4 parkeerwachters lopen en was helemaal trots op mezelf want ik zou geen boete voor rijden krijgen! Blijft mn veter haken in die trappers en door mn terugtraprem kreeg ik ze dr niet uit. Viel ik voor t oog van die wachters op de stoep, werd ik nog keihard uitgelachen ook :'(
pi_101170557
Gisteren vergadering van het werk, met zo'n 100 man in de zaal. Op een gegeven moment werd er een presentielijst doorgegeven, waar iedereen zijn naam op kon zetten. Toen de ene helft getekend had, werd de lijst echter door een onoplettende collega terug op tafel gelegd.

Ik ging de lijst halen, om ook de mensen die aan de andere kant zaten te laten tekenen. Terwijl ik de lijst aan degene die links vooraan zat gaf, wilde ik weer op mijn stoel gaan zitten. Maar ik had niet in de gaten dat ik eigenlijk nog 1 rij naar achter moest. Met als gevolg dat ik op een stoel ging zitten waar twee (gelukkig lege) theeglazen op stonden :@
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:25:26 #87
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_101474584
Ben vandaag van mn stoel gevallen O-)

mijn stoel stond eerder altijd naast mijn bed zodat ik van mijn stoel achterover op mn bed kon liggen. Maar vandaag kwam ik terug terug uit spanje en was mijn kamer opnieuw ingedeeld met een nieuwe plek voor mijn bed en ik dacht dus nog dat word ff wennen.

was dus nog wat moe van de reis en had al twee keer eerder dat ik me bijna achterover liet vallen maar bedacht me optijd dat er geen bed meer stond. bij de derde keer ging het echter fout en schoot het me te laat binnen en lag ik op de grond :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 01:09:13 #88
19242 yavanna
Results may vary.
pi_101475847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef MissVanity het volgende:

[..]

_O- Die is mooi :D
Afgelopen winter was ik aan het fietsen. Ik had een broek aan met hele wijde pijpen. Aan een kant kwam de pijp helemaal vast te zitten om de trapper. Ik probeerde de situatie nog te redden. Maar ik viel heel langzaam om. Ik kon uiteraard niet opstaan want ik moest eerst mijn broek losmaken :')
Het gebeurde in een winkelstraat :') Werd gelukkig wel geholpen :D (Had uiteraard tassen met boodschappen die ook waren omgevallen en waar alles uit was gevallen)
Kan er nu wel om lachen :D
:D Leuke plek ook. ;)

Ik heb het ook eens gehad, gelukkig op een wandelpad naast een weg en in de nacht, want ik kreeg mijn broek niet meer los. Na lang op de grond, staan lukt dan niet meer, wrikken en zulks uiteindelijk mijn broek half uitgedaan ( blote kont en winter grindpad is geen beste combi )Toen kon ik het los scheuren en snel mijn broek weer aan doen. Mijn dochter die 'op wacht' stond vond het wel komisch allemaal. :+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_101476025
Tvp :p
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101476221
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was. :') Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker. :@
pi_101479829
Stom dronken je fiets open proberen te maken. Iedere mogelijke sleutel aan je sleutel proberen. Inclusief de autosleutel... Het leek allemaal zo logisch. Ondertussen werd er naast mij wat gevochten, daar stond ik toen helemaal niet bij stil. Mijn fiets moest eerst open :P Bleek dat ik mijn fietssleutel los in mijn jaszak had zitten. Zoals altijd...

Diezelfde avond toen ik eenmaal thuis was. Na heel wat in de berm gefietst te hebben. Stond ik ineens op mams slaapkamer. Ik had de deur al dicht en had egt even zo'n momentje van heh kut wat doe ik hier eigenlijk... Ik draai me om en loop vol tegen de deur aan. Ineens hoor ik mam, wie is daar? Ik probeer de klink te zoeken maar dat lukt niet. Vooral niet als je op ooghoogte graait. Toen deed mam het licht even aan en toen kon ik de klink wel zien... Ik ben toen maar rustig richting mijn eigen kamer gewandeld zonder ook maar een woord te zeggen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:17:01 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_101480584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 01:30 schreef Chule het volgende:
Ik was een keer 's avonds in slaap gevallen in een volle bus en schrok wakker toen de bus ergens stopte. Ik dacht dat ik weer mijn halte gemist had, het was buiten ook donker dus ik zag niet precies waar ik was. Ik sprong in een reflex op en rende zowat de bus uit, echter zag ik tijdens het uitstappen dat ik nog lang niet bij mijn halte was. :') Toch ben ik uitgestapt omdat het er anders 'dom uitziet' dat ik opspring, naar de deur ren en me dan toch weer omdraai. M'n volgende bus bleek pas na een half uur te komen. Ben toen maar naar huis gelopen, drie kwartier, in de kou, in het donker. :@
_O-
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:44:14 #93
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_101481233
Ik was op mijn werk en de telefoon ging. Ik neem op en het blijkt directeur Piet te zijn! :o Hij wil bedrijfsleider Kees aan de telefoon hebben, maar Kees was niet in de buurt. Ik ga dus op zoek naar Kees. Toen ik hem had gevonden zei ik: 'Kees is voor je aan de telefoon!' Hij zo van 'Wat?!' :?
Ik: 'Onee, ik bedoelde Piet' :@ :')

Ik voelde me toen wel een beetje sullig...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:09:26 #94
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_101481949
Ik stak vanochtend netjes mijn rechterhand uit op een fietspad dat naar rechts afboog...
pi_101482271
oh, nu we het toch opver slechte busmomenten hebben, vroeger moest ik altijd met de bus naar school. direct al iritant natuurlijk maar er gingen ook nog 2 verschillende bussen vrijwel tegelijk, naar 2 verschillende plekken. standaard nippertjeswerk op tijd komen en dan met je duffe kop herhaaldelijk de verkeerde bus in stappen, en in n heel andere stad terechtkomen.

dat gebeurde niet 1 of 2 keer, maar minstens 10 keer. vreugde. slapen in de bus was niet handig :o
pi_101493478

[ Bericht 100% gewijzigd door lipper op 02-09-2011 23:07:24 ]
pi_101504582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik stak vanochtend netjes mijn rechterhand uit op een fietspad dat naar rechts afboog...
_O- Ik heb beeld op m'n netvlies. En dan met 'pokerface' doorfietsen zeker.

Woon in Deventer, en heb een keer op een voetbaltoernooi in Olst overdag te veel gedronken als surporter. Dus ipv van met de gehuurde bus, ging ik met de trein naar huis omdat ik al te kachel was om de avond ook nog door te komen. Olst-Deventer = 6 minuten. Tenzij je dronken in slaapt valt en de conducteur je wakker maakt voor je kaartje. 'Alstublieft, hier is m'n kaartje'
'Dat is voor Deventer, je bent nu in Den-Bosch. Goedenavond'.
Eindpunt van de trein...
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:58:49 #98
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_101510331
quote:

[..]

Gast! Ik moest hard lachen. :') :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_101510911
Haha, ik heb serieus zitten lachen om sommige posts hier. :D
pi_101516607
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef spiedermann het volgende:
Dronken de kroeg uitkomen.... Zeikende regen.... Keihard naar huis fietsen met mn hoofd omlaag om geen water in mn ogen te krijgen..... In volle vaart achterop een geparkeerde bestelbus knallen..... Face-down in een waterplas vallen....
een vriendin reed zo tegen iemand anders aan
resultaat
een barst in haar schedel :{
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')