abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:46:08 #151
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_104819259
Bij de McDonald's heb je van die dienbladen waar je eten op krijgt, ik ging dus naar de Mc met vrienden en had sleutels bij me en had die even op het dienblad gelegd zodat ik ze niet kwijt zou raken. Ik dus eten en nadat alles op was hadden we alles op mijn dienblad gelegd en in de prullenbak gegooid, met de sleutels er nog op. :'(
Dus ik aan zo'n medewerkster gevraagd hoe ik mijn sleutels terug kon krijgen, gelukkig kan die bak open zodat je makkelijker bij de prullenbak kan. :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:49:59 #152
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104819494
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij de McDonald's heb je van die dienbladen waar je eten op krijgt, ik ging dus naar de Mc met vrienden en had sleutels bij me en had die even op het dienblad gelegd zodat ik ze niet kwijt zou raken. Ik dus eten en nadat alles op was hadden we alles op mijn dienblad gelegd en in de prullenbak gegooid, met de sleutels er nog op. :'(
Dus ik aan zo'n medewerkster gevraagd hoe ik mijn sleutels terug kon krijgen, gelukkig kan die bak open zodat je makkelijker bij de prullenbak kan. :P
Hoe krijgen anders het afval uit de bak? :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:53:01 #153
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_104819678
Ja boeit mij dat nou het is maar McDonald's. :P
pi_104824500
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:10 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Vandaag me nog even geëxcuseerd bij haar. Ze vond het wel een leuk voorval want ze zag dat ik er nogal nerveus door was. Ik maakte het af door te zeggen dat ik toch niet zo laat naar bed zou gaan (hoe vroeg liet ik lekker niet weten).
Scooooorrrr
pi_104847327
Pas nog een soort van beschamend momentje: ik heb mijn auto al 3 jaar en hij is prima in orde. Maar ik ergerde me er wel aan dat mijn gordel zo in mijn nek snijdt. Ik was er altijd mijn kraag of een sjaaltje onder aan het frutten. Stom ding! :(

Een week geleden kwam ik erachter dat je de hoogte kunt verstellen met een knopje. :@ 3 jaar ergernis voor niks. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104847644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef exile79 het volgende:

[..]

Scooooorrrr
Wat bedoel je hier nou mee?
pi_104849719
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:37 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nou mee?
'score'

Trouwens, wel grappig dat de fiets zo'n centrale plek heeft verworven in dit beschamende-momenten-topic. Zo moest ik snel eventjes naar de bouwmarkt, maar mijn fiets was gaar. Dus ik pakte de omafiets van m'n zus, prima ding. Fiets, fiets, fiets, flink tempo: ik was er bijna. Met een ferme zwiep maakte ik de bocht en plande mijn stop zódanig dat ik - net zoals altijd - een half metertje voor de muur tot stilstand kwam. Dus húp in die remmen knijpen, ennnn... BAAAAM! Die laatste paar centimeter gingen echt in slow-motion en mijn voeten probeerden te vergeefs nog bij te remmen op de grond ;( Trug-trap-rem-faal :') Natuurlijk meteen om je heen kijken of iemand het gezien heeft en dan zo nonchalant mogelijk je fiets van de grond rapen en met gekneusde ribben naar binnen strompelen :@ :D
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:52:59 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104850105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:
Pas nog een soort van beschamend momentje: ik heb mijn auto al 3 jaar en hij is prima in orde. Maar ik ergerde me er wel aan dat mijn gordel zo in mijn nek snijdt. Ik was er altijd mijn kraag of een sjaaltje onder aan het frutten. Stom ding! :(

Een week geleden kwam ik erachter dat je de hoogte kunt verstellen met een knopje. :@ 3 jaar ergernis voor niks. :')
Echt zo'n momentje die je met jezelf zo :') beleeft he, klein publiek :D
The truth was in here.
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:58:52 #159
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_104850247
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Cat22 het volgende:

Dus nu zit je weer lachend achter het stuur? gijp1.gif
:D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zondag 27 november 2011 @ 13:03:07 #160
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_104873062
Naar de trein rennen (het is een veoliatrein), bemerken dat de deuren nog net openstaan, naar binnen willen sprinten, met de neus van je schoen bij het opstapje blijven haken, je evenwicht nog net weer vinden ondanks dat je bijna een faceplant van epische proporties maakt, per gevolg je komt het eerste stuk van het gangpad de trein in gehopt als skippy de kangaroe, ondanks dat je niet gevallen bent.. :') x 100000000000000

edit: Het is wel geen beschamend moment in mijn eentje.. :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_104873413
Ik probeerde m'n boodschappen af te rekenen met het namaaktientje dat in m'n splinternieuwe portemonnee zat :@
Zolang er was is, is er leven.
  zondag 27 november 2011 @ 16:11:36 #162
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_104880946
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Dinus het volgende:
Ik probeerde m'n boodschappen af te rekenen met het namaaktientje dat in m'n splinternieuwe portemonnee zat :@
:P Ergens stiekem jammer dat het niet is gelukt... :7
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_104888170
In de haast denken dat ik een bus haarspray pak, maar in werkelijkheid een bus spray pak om schoenen mee in te spuiten. Wat ik pas ontdekte toen ik het goedje in m'n haar aan het sprayen was.........
pi_104889468
Ik studeer nu voor 4 maanden in Canada. Ik was in de universiteits bibliotheek om aan een paper te werken, maar ik was aan het SOGen door De Lama's te kijken. Op een gegeven moment doet een van de lama's iets ontzettend grappigs, wat ik eigenlijk niet verwachtte en ik moest opeens keihard lachen in een doodstille bieb...
pi_104898883
Net nog, ik liep bij het ziekenhuis en er is daar een paadje wat heel steil afloopt.
Dus ik loop dat pad af en begin steeds sneller te lopen.
Op een gegeven moment rende ik en toen kon ik mijn benen ineens niet meer bijhouden en ik stopte met lopen.
Maar ja, dat gaat niet als je al een vaartje hebt op zo'n steil paadje en ik donder over dat paadje naar beneden.

Lig ik voor de deuren van het ziekenhuis.
Gelukkig was er niemand maar ik lachte mezelf wel flink uit.

Mijn polsen zijn helemaal geschaaft en mijn ellebogen (liep in een t-shirt zonder jar :') ) en mijn been doet verrekt pijn.

Wat stom ook.
En mijn laarzen zijn ook voor een klein deel flink beschadigt.

Ook zo, voor het ziekenhuis. Jezus, wat moet dat er dom hebben uitgezien.
Twiddel
pi_104900567
Semi beschamend moment en niet helemaal in me eentje-

17:02 Amsterdam Centraal, trein vertrekt en is tjok vol dus ik loop door de cabine terwijl het tussen 300 spoorwisselingen rijdt. Opeens raak ik uit balans en val ik in slowmoooooo de richting van 2 hele mooie dames in.. ik kon mezelf nog netttttt redden door me hand tegen het raam te planten.

Nu de recover: ik bleef relax, keek hun aan en zei "Sorry, ik ben voor jullie gevallen" Zij lachten en ik liep weg met een "Fuck yeah" gevoel.
Team work makes the dream work
pi_104901078
Toen ik een uur creativiteit had (tekenen, dingen bouwen etc.) ging ik naar het magazijn om een paar stukjes hout te halen. Ik zie daar een trap staan tegen de muur, dus ik ga zo met een voet op die trap staan en met de andere probeer ik mezelf in evenwicht te houden.

Ik was dus aan het balanceren op die trap, ikke dus lachen enzo. Komt mijn mentor het magazijn ingelopen en begint ie echt hard mij uit te lachen. Ik schaamde me echt kapot... :')
pi_104905671
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef November5th het volgende:
Semi beschamend moment en niet helemaal in me eentje-

17:02 Amsterdam Centraal, trein vertrekt en is tjok vol dus ik loop door de cabine terwijl het tussen 300 spoorwisselingen rijdt. Opeens raak ik uit balans en val ik in slowmoooooo de richting van 2 hele mooie dames in.. ik kon mezelf nog netttttt redden door me hand tegen het raam te planten.

Nu de recover: ik bleef relax, keek hun aan en zei "Sorry, ik ben voor jullie gevallen" Zij lachten en ik liep weg met een "Fuck yeah" gevoel.
die is wel meesterlijk.

Ik heb minder geluk wat dat betreft ;( Ik wilde alvast naar het balkon van de trein lopen om uit te stappen, maar de trein reed nog, en maakte opeens zo'n plotselinge beweging. Ik flikker vol opzij, tegen een andere passagier aan (volgens mij een oudere vrouw of man, iig geen lekkere chick). Ik verontschuldig me nog maar diegene was er niet blij mee. Hele trein keek me ook aan van 'wtf doe je'. Ben toe maar gauw naar de uitgang gelopen :P
There are only 151 Pokémon.
pi_104905860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:09 schreef penny-wise het volgende:
Vorig jaar had ik een andere auto gekocht en dacht; Ik ga hem wel met de trein om hem te halen want het station lag vlakbij de garage. w/

Dus ik s`morgens naar het perron hier in Swalmen en wacht in mijn eentje op de trein naar Nijmegen. :z

Trein (Veolia) stopt, dus ik loop naar de trein, en wacht tot de deur open gaat.
Nou, die bleef dicht en de trein rijdt door... :X

Ik bel mijn vrouw op en die zegt; Ja, bij die treinen van Veolia moet je zelf op een knop drukken om de deur te openen... :@
De treinen die langs Swalmen komen blijven ook echt maar 10 sec. staan. Kut station! Ben daar wel eens in de verkeerde trein gestapt, kwam uit in Venray ipv Den Bosch. :')
pi_104906755
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gisteren nog een faalmoment gehad, amnesia beter gezegd.

Zat bij een maat van me, beetje op de pc te kutten omdat internet via Windows 7 niet goed werkte. Vervolgens hij een laptop erbij pakken om wat bestanden over te zetten en wat updates te downloaden voor die pc. Maar goed het lukte uiteindelijk niet, dus ik hele tijd op die laptop kijken, vragen of ie daar wat speciaals heeft gedaan, hoe ie eraan komt en instellingen vergelijken.

Ik nog hem roepen en vragen wie alles op die laptop heeft ingesteld etc hoe ie eraan kwam etc.

Zegt ie van ja jij hebt em twee weken geleden helemaal geinstalleerd en je was erbij toen ik em kocht

oja klopt :') :') woord omhoog :') :') :') :') :')

dat was het weer voor deze week

zwaar triest, en past niet in dit topic
  maandag 28 november 2011 @ 00:02:18 #171
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_104906856
Ik heb een keer vastgezeten op een wc. Dat was in het nieuwe gemeenschapshuis bij ons in het dorp, die net een een aantal maanden open was.
Ik had fijn mijn behoefte gedaan en wilde weer van de wc af gaan, gaat die deur niet meer open! Ik dacht fackkkk en kreeg het al spaans benauwd. Dat is toch een van de dingen die je niet wilt dat je overkomt.
Ik kreeg hem met geen mogelijkheid open, dus ik maar met mijn lichaam tegen die deur aan bonken. Uiteindelijk vliegt hij gelukkig open met zo'n heel stuk hout van het kozijn dat afgebroken is. Ik schaamde me rot.
Die beschadiging zie je nu nog steeds en dan moet ik daar steeds weer aan denken.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_104907572
Met je vage bakkes de verkeerde fiets op slot zetten of de verkeerde fiets van het slot willen halen :')
  maandag 28 november 2011 @ 08:57:21 #173
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_104912052
Ik heb een keer vast gezeten tussen de schuifdeuren van zo'n hutje op wintersport, waar je eten kunt halen :{ Ik had ook nog net een dienblad met eten vast en toen viel een deel van mijn frietjes op de grond :'(
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 28 november 2011 @ 13:22:42 #174
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_104919399
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een keer vastgezeten op een wc. Dat was in het nieuwe gemeenschapshuis bij ons in het dorp, die net een een aantal maanden open was.
Ik had fijn mijn behoefte gedaan en wilde weer van de wc af gaan, gaat die deur niet meer open! Ik dacht fackkkk en kreeg het al spaans benauwd. Dat is toch een van de dingen die je niet wilt dat je overkomt.
Ik kreeg hem met geen mogelijkheid open, dus ik maar met mijn lichaam tegen die deur aan bonken. Uiteindelijk vliegt hij gelukkig open met zo'n heel stuk hout van het kozijn dat afgebroken is. Ik schaamde me rot.
Die beschadiging zie je nu nog steeds en dan moet ik daar steeds weer aan denken.
Weten ze daar dat jij het was die de boel gesloopt heeft?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 28 november 2011 @ 15:09:51 #175
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_104923095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:58 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Dus nu zit je weer lachend achter het stuur? [ afbeelding ]
:D
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties