Zou me super ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Beschamend moment voor een vriend van me:
We zaten met z'n drietjes aan zo'n picknicktafel, je kent ze wel. Hij aan de ene kant, zijn vriendin en ik tegenover hem. Opeens voel ik een voet langs mijn been aaien.Denkend dat hij wel doorheeft dat hij de verkeerde aait zeg ik er maar niks over. Voet aait door.
En begint steeds hoger te aaien.
![]()
Tegen de tijd dat hij richting dijbeen ging heb ik hem maar even gevraagd of hij wel zeker wist dat hij het goede been te pakken had.Vriendin in een deuk en hij
![]()
Gelukkig is het een goede vriend van me, dus ik kon het wel hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zou me super ongemakkelijk voelen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Is dat een hek met om de vier jaar een paaltje extra?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Is dat een hek met om de vier jaar een paaltje extra?
Gewoon ordinaire schrikdraad dus. En ik ben een boer, net zoals de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Cyaa het volgende:
nee das boers woord voor prikkeldraad waar stroom op staat
Ja, je ziet altijd van die malloten die, als de trein nog lang niet stilstaat, panisch 5x per seconde op die knop rammen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
lolDat moet toch bij elke trein (als er niemand uitstapt)?
Ja, je hebt ook van die managers in pak, die nietsvermoedend met hun bedrijfspas aan hun jasje hangend, boodschappen staan te doen in Appie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef ook trainingen en dan krijgen de deelnemers altijd een plakker met hun naam erop zodat je elkaar makkelijker kunt aanspreken. En de cursusleider krijgt die natuurlijk ook. Ik ben al menig keer met die plakker op naar buiten gekomen.Altijd bijzonder als de slager je opeens met je voornaam aanspreekt.
Stroom staat niet, stroom stroomt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Cyaa het volgende:
nee das boers woord voor prikkeldraad waar stroom op staat
Dit is echt te grappig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
Vandaag me nog even geëxcuseerd bij haar. Ze vond het wel een leuk voorval want ze zag dat ik er nogal nerveus door was. Ik maakte het af door te zeggen dat ik toch niet zo laat naar bed zou gaan (hoe vroeg liet ik lekker niet weten).quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo net een zeer beschamend moment. Een klasgenote die bij mij in de buurt woont kwam iets vragen bij mij. Op zich niets bijzonders, kan gebeuren, maar ik had doordat ik net onder de douche vandaan kwam en toch niet laat naar bed ga mijn pyjama al aan. Nu weet ik helemaal niet of ze het doorgiechelt maar ik had toch wel ff een rooie kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |