abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104252946
quote:
schrikkeldraad hek
Is dat een hek met om de vier jaar een paaltje extra?
pi_104253243
nee das boers woord voor prikkeldraad waar stroom op staat :Y)
pi_104256391
Beschamend moment voor een vriend van me:
We zaten met z'n drietjes aan zo'n picknicktafel, je kent ze wel. Hij aan de ene kant, zijn vriendin en ik tegenover hem. Opeens voel ik een voet langs mijn been aaien. :? Denkend dat hij wel doorheeft dat hij de verkeerde aait zeg ik er maar niks over. Voet aait door. :D En begint steeds hoger te aaien. :X

Tegen de tijd dat hij richting dijbeen ging heb ik hem maar even gevraagd of hij wel zeker wist dat hij het goede been te pakken had. _O- Vriendin in een deuk en hij :X :%
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104256700
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Beschamend moment voor een vriend van me:
We zaten met z'n drietjes aan zo'n picknicktafel, je kent ze wel. Hij aan de ene kant, zijn vriendin en ik tegenover hem. Opeens voel ik een voet langs mijn been aaien. :? Denkend dat hij wel doorheeft dat hij de verkeerde aait zeg ik er maar niks over. Voet aait door. :D En begint steeds hoger te aaien. :X

Tegen de tijd dat hij richting dijbeen ging heb ik hem maar even gevraagd of hij wel zeker wist dat hij het goede been te pakken had. _O- Vriendin in een deuk en hij :X :%
Zou me super ongemakkelijk voelen _O-
pi_104257065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:51 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Zou me super ongemakkelijk voelen _O-
Gelukkig is het een goede vriend van me, dus ik kon het wel hebben.

Andere beschamende momenten:
Je favoriete werkbroek aan hebben, de kattebak gaan verschonen en als je door je hurkjes gaat RRRRATSSSSS zo je broek horen scheuren. Gelukkig was ik thuis. In mijn eentje. _O-

Ik geef ook trainingen en dan krijgen de deelnemers altijd een plakker met hun naam erop zodat je elkaar makkelijker kunt aanspreken. En de cursusleider krijgt die natuurlijk ook. Ik ben al menig keer met die plakker op naar buiten gekomen. :') Altijd bijzonder als de slager je opeens met je voornaam aanspreekt. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104257554
Laatst op m'n werk. Twee heel onbeschofte klanten die tot een paar keer toe te beroerd waren om gedag te zeggen, terwijl ik ze wel begroette. Dus die klanten de deur uit, ik tegen m'n collega vrij luid 'wat een onbeschofte teringlijers :r ' , bleek er nog een klant aan de balie te staan. Niet gezien :')
pi_104257843
Dus was jij ook een onbeschofte teringlijer :/
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:12:21 #133
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_104275886
Door de intercom op het werk een flinke scheet laten denkende dat de winkel al leeg is... :')

Sindsdien gebruik ik dat ding niet meer.
Mandy & Lisa
pi_104276034
Ik was wat laat voor de metro en dus moest ik rennen. Ik spring min of meer tussen de dichtgaande deuren door, maar die gaan hard dicht en m'n jas blijft er tussen zitten :')

Normaal gesproken gaan ze weer open als er iets tussen zit maar m'n jas was niet dik genoeg blijkbaar. Dus ik luid vloekend (in het Nederlands) sjorren om die jas naar binnen te krijgen, uiteindelijk hielp die kerel die naast de deur zat ook nog even... Ik voelde me de hele reis verder enorm bekeken :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_104276735
Ik was wezen zwemmen en had mn rugzak dus in zo'n kluisje gedaan. Toen ik terug kwam en mezelf weer omgekleed had wilde ik mn tas uit dat kluisje pakken. Maar ik had t voor elkaar gekregen om met dat dinkere dingetje aan het uiteinde van je hengels vast te komen te zitten in een hoekje van dat kluisje. Ik kreeg m er echt met geen mogelijkheid uit en dacht toch echt dat ik iemand moest gaan halen die me kon helpen, totdat hij uiteindelijk na veel gesjor en getrek toch los kwam. Ik voelde me wel behoorlijk lullig...

Ter verduidelijking: dit deel van een tas bedoel ik dus:
pi_104276819
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef frumslegnulk het volgende:

[..]

_O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_104277749
Oh, en bij ons hangt de was altijd in de gang te drogen. Dus ik loop door de was heen, en meestal glijdt het dan vanzelf over je heen als je doorloopt. Niet als er een hoeslaken hangt, ik bleef dus met mn kop in de hoek van dat laken hangen.. :+
  zaterdag 12 november 2011 @ 04:08:29 #138
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104277775
Na het stappen naar huis fietsen. Bij mijn ouders (waar ik toen nog woonde), moest je vanaf de straat een stukje over de stoep lopen, en dan een haakse bocht nemen om op het pad richting de tuin te komen waar ik mijn fiets altijd neerzette.

Na het stappen dus huiswaarts, straalbezopen op de fiets, die haakse bocht verkeerd inschatten, vol met m'n gezicht in de pas aangelegde tuin :')

's Ochtends wakker worden, en mezelf afvragen wat toch al dat zwarte spul in m'n gezicht was :')
Tics van je petten.
  zaterdag 12 november 2011 @ 04:10:49 #139
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104277778
Tijdens een "Mansluujzitting" (Voor degene die dit niet kennen, een "herenzitting", meestal voor of na de carnaval met de gebruikelijke bier/tieten/bitterballen en dergelijke) even een frisse neus gaan halen, uiteraard veel te veel gedronken, ergens op een bankje gaan zitten, in slaap vallen, uren later wakker worden, iedereen kwijt, locatie waar het feestje was is al gesloten :')

Lange tijd een stijve nek gehad van de kou ;(
Tics van je petten.
  zaterdag 12 november 2011 @ 04:13:58 #140
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104277786
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:19 schreef frumslegnulk het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Cyaa het volgende:
Gewoon ordinaire schrikdraad dus. En ik ben een boer, net zoals de rest van Nederland.
Tics van je petten.
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:06:11 #141
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104279144
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
lol :) Dat moet toch bij elke trein (als er niemand uitstapt)?
Ja, je ziet altijd van die malloten die, als de trein nog lang niet stilstaat, panisch 5x per seconde op die knop rammen...
How can I make this topic about me?
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:15:27 #142
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_104279259
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik geef ook trainingen en dan krijgen de deelnemers altijd een plakker met hun naam erop zodat je elkaar makkelijker kunt aanspreken. En de cursusleider krijgt die natuurlijk ook. Ik ben al menig keer met die plakker op naar buiten gekomen. :') Altijd bijzonder als de slager je opeens met je voornaam aanspreekt. :@
Ja, je hebt ook van die managers in pak, die nietsvermoedend met hun bedrijfspas aan hun jasje hangend, boodschappen staan te doen in Appie.

Op een training, tijdens de lunch, hadden ze van dat hele goedkope kutbestek.
Ik probeer, uit gewoonte, met de vork kracht te zetten om een stukje brood aan te prikken, en buig zo die hele steel dubbel. Oeps. Voorzichtig terugbuigen, maar het hele model was eruit. Gewoon onopvallend mee dooreten, en hopen dat niemand het zag en dat 'ie niet voortijdig zou afbreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 12-11-2011 19:26:29 ]
How can I make this topic about me?
pi_104282504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Cyaa het volgende:
Stroom staat niet, stroom stroomt.
Farts are jazz to assholes
pi_104283885
Paar blunders:

-Toen ik in Enschede ging wonen er pas na 2 maanden achter komen dat ik bij het kruispunt waar ik linksaf moest ik gewoon op de fietsstrook moest staan i.p.v. op de rijbaan voor linksaf met mijn fiets. Er heeft ook nooit een auto getoeterd, dus ik wist niet dat ik het verkeerd deed :@

-De schuifdeuren van mijn douchecabine stonden aan één kant open en dan kon ik er net tussendoor (zat een wasbak vlak naast). Ik kwam er pas na een paar weken achter dat ze ook gewoon de andere kant op konden schuiven zodat ik veel makkelijk er in en uit kon 8)7

-Heel recent, ik zou even wat in de container gooien en had mijn sleutels ook in mijn hand, je raadt het al... mijn sleutelbos vloog lekker mee de container in. En aangezien er allemaal 'los' afval in lag moest ik helemaal gaan graven. Gelukkig heeft niemand het gezien :r
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:20:15 #145
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_104286471
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef frumslegnulk het volgende:
Overigens komt de beroemde toblerone-blunder uit deze topicreeks mij bekend voor, maar dan andersom. Ik werk in een supermarkt (geen AH) en moest een keertje kassa doen (ik ben eigenlijk vakkenvuller). Ik probeerde zo'n beurt-balkje af te rekenen omdat ik dacht dat het een toblerone-reep was. De toevoeging 'die hoeft niet hoor' van de klant maakte het er niet minder beschamend op.
Dit is echt te grappig. :')
pi_104299864
Vloer van de supermarkt waar ik werkte is soms best wel glad. Ik had altijd kisten aan en soms ging dat wel oke.. deze keer helaas niet.
Had een frisdrank flesje die ik even terug ging leggen, ren erheen, slide het laatste deel, zet het flesje inhet schap en wil weer terug rennen.. Alleen gleed ik keihard uit en viel ik vlak voor mn baas op de grond.

Andere keer schap bijvullen, niet merken dat er een collega bij je is komen staan die je even op je schouder tikt. Gevolg dat ik ervan schrok en een meter naar achteren spring :') Wij de slappe lach, iedereen die je dan aanstaart.
pi_104767287
Zo net een zeer beschamend moment. Een klasgenote die bij mij in de buurt woont kwam iets vragen bij mij. Op zich niets bijzonders, kan gebeuren, maar ik had doordat ik net onder de douche vandaan kwam en toch niet laat naar bed ga mijn pyjama al aan. Nu weet ik helemaal niet of ze het doorgiechelt maar ik had toch wel ff een rooie kop.
  donderdag 24 november 2011 @ 17:55:43 #148
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_104767416
Pyjama?
pi_104768108
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:55 schreef Beavis het volgende:
Pyjama? [ afbeelding ]
Ja, dat, wat gezien wordt als nachtkleding.
pi_104808674
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef RoadrunnerX het volgende:
Zo net een zeer beschamend moment. Een klasgenote die bij mij in de buurt woont kwam iets vragen bij mij. Op zich niets bijzonders, kan gebeuren, maar ik had doordat ik net onder de douche vandaan kwam en toch niet laat naar bed ga mijn pyjama al aan. Nu weet ik helemaal niet of ze het doorgiechelt maar ik had toch wel ff een rooie kop.
Vandaag me nog even geëxcuseerd bij haar. Ze vond het wel een leuk voorval want ze zag dat ik er nogal nerveus door was. Ik maakte het af door te zeggen dat ik toch niet zo laat naar bed zou gaan (hoe vroeg liet ik lekker niet weten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')