Dat is een mooie!quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
Heel vroeger, toen ik 14 was of zo, had ik natuurlijk geen geld om op de kermis in de botswagens te gaan. Mijn vriendin zei: dan moet je gewoon aan een jongen die alleen is, vragen of je mee mag in zijn wagentje.
Zij had dat al een paar keer met succes gedaan.
Dus ik loop naar zo'n jongen toe, en vraag, mag ik met jou meerijden?
Hij zei: kom d'r op.
En ik stak mijn voet alvast in het karretje.
Toen werd hij boos en zei: Donder op! (ik had het de eerste keer dus verkeerd verstaan, harde muziek en zo)
Ik trok gauw mijn been uit de botsauto.
Op datzelfde moment ging die bel en gingen de botsauto's rijden.
Mijn schoen zat er nog in.
Wel teruggekregen uiteindelijk mag ik hopen?quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
Heel vroeger, toen ik 14 was of zo, had ik natuurlijk geen geld om op de kermis in de botswagens te gaan. Mijn vriendin zei: dan moet je gewoon aan een jongen die alleen is, vragen of je mee mag in zijn wagentje.
Toen werd hij boos en zei: Donder op! (ik had het de eerste keer dus verkeerd verstaan, harde muziek en zo)
stak je je voet al in het karretje voordat hij een antwoord gaf?quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
lekker vroeg om 09:34 uurquote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Bastard het volgende:
Mooie verhalen
Mijn jongste is een glas wijn inschenken met de dop er nog op
ook wel es in zo'n toestand tegen een lantaarnpaal gefietstquote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef Gutz het volgende:
Een keer apelazarus de sloot in gefietst op een kilometer of 15 van m'n huis, alles prima en wel, helemaal zeiknat eruit even voelen of ik alles nog had en verder gelopen. Na ongeveer een kilometer begon ik mezelf af te vragen waarom ik lopend was, ik was toch met de fiets? Ja hoor, het lichtje ging weer een beetje branden, weer een kilometer teruggelopen. Ik had geluk dat het vlak bij een lantaarnpaal was en ik iets zag schitteren anders was ik waarschijnlijk nog uren wezen zoeken.
Ik werk op een torenkraan en kan dus weleens ergens naar binnen kijken. Vorig jaar in zaandam was er ook een vrouw en die ging altijd wanneer de machinisten pauze hadden naakt op het balkon zitten.quote:Op maandag 2 april 2012 08:03 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik woon in Amsterdam ergens op 2 hoog. Mijn bed staat pal voor mijn hele gote ramen, met mijn voeteneind naar het raam toe, zeg maar. De enige die naar binnen kunnen kijken en mij zouden kunnen zien als ik in mijn bed lig zijn de buren van 3 hoog, aan de rechter kant. Gelukkig stond dat pand al een half jaar leeg want renovatie en mega hoge huur. Het was midden zomer, warm en het zonnetje scheen fel, dus ik deed het gordijn een halve meter open om verder mn boekje te lezen op mn bed. Blijkt ineens dat pand te zijn verhuurt, en m'n nieuwe buurman z'n balkon op te lopen. Hij keek me echt recht aan. Oh en midden zomer dus 's nachts warm dus niet al te veel aan. Zeg maar.
Toen gisteravond (bijna een jaar na voorval 1, en ik zie die man echt nauwelijks) kom ik 's avonds de douche uit, mn handoek om me heen (zo'n hele grote ikea handdoek van 1.50 breed, die dus bij mij op de grond hangt) als ik merk dat ik de gordijnen vergeten ben dicht te doen. Ik denk ik pak snel ff mn ondergoed. Daarvoor moest ik wel langs het raam. Ik wil mn pas wat versnellen toen ik perongeluk met mn hiel op de handoek ging staan en door mn beweging naar voor mn handoek dus lostrek. Sta ik daar. Recht in het gezicht van de buurman van 3 hoog rechts te kijken die op zn balkon een sigaretje aan het roken is.
Goed. Hij zal wel denken dat ik er op kick,ofzo.
Wat zei ze?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld
Ik moest echt hardop in de tram lachen om dit verhaalquote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Gwywen het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 15:01 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Mijn beschamende moment was vorig jaar..
Het had gesneeuwd en ik had vreselijke haast s'ochtends, dus ik snel op de fiets stappen waarop ik de hele buurt heb wakker gegild.
Er lag namelijk sneeuw op mijn zadel en ik had een panty aan..
Ik heb nog heel lang de naam 'ijskutje' moeten horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes van haar dat ze je niet zelf liet zoekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:20 schreef erniee het volgende:
Tijdje geleden kwam ik uit school en besloten ik en een paar studiegenootjes om bij de burgerking op het station wat te eten. Ik bestel mn menu en ga aan een tafel zitten. Leg mn OVchipkaart op mn dienblad en ga vervolgens lekker zitten eten. Eten op, dienblad legen en richting de trein. Ik wil inchecken, maar nee hoor, OVchipkaart weg.. Dus in alle zakken schooltas portemonee zoeken, tot ik moest concluderen dat ik dus echt zo stom was geweest m bij de burgerking in de afvalbak te gooien. Ik terug naar de burgerking, zie ik daar dat het heel druk is.. even overwogen om gewoon zwart naar huis te gaan en mn OV op te geven als vermistUiteindelijk netjes even aan de medewerkster verhaal uitgelegf en toen heeft zij de vuilniszak eruit gevist en achter even gezocht. Heb m met wat ketchup erop terug gekregen
Dit. Dit komt gewoon té te vaak voor bij mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Had ik heel vaak in de klas, of soms met zijn 2en.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
Is in je eigen kots (wegens dronkenschap) slapen zo'n beschamend moment in je eentje? Nou ja, viermaal.
De echte faal hier is natuurlijk dat je dit tegen je vrienden zegt...quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn
i lolledquote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn
quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Hoef je ook niet de verkeerde persoon tegen te komen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Haha ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef fh101 het volgende:
Mijn kamer is op de benedenverdieping, aan de straat kant en heeft een groot raam want het was ooit een etalage. Ik heb nogal vaak de neiging om mn muziek keihard aan te zetten, en dan nog harder mee te bleren. Pas geleden deed ik dat weer, tot dat er opeens iemand voor mn raam naar me stond te starenGeen idee hoe lang hij er al stond.
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woonquote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendnaar je ziet kijken...........
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woon
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar!quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.
Dat jij mee loopt te blčren is nog geen reden om maar naar binnen te gluren natuurlijk. En dat gluren vind ik ook erger dan dat jij mee loopt te blčren eigenlijk.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef fh101 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar!
Volgens mij gluurt iedereen wel eens trouwens. Ik fiets vaak om 7 uur sochtends naar de bushalte. Je wil niet weten hoeveel mensen dan geen gordijnen (dicht) hebben, maar wel het licht aan hebben en in hun (half) blote kont rondlopen
Ik lag ook plat.quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt heel grappig.![]()
Hahaha dat heb ik ook eens gehad! En omdat je een zachter geluid hebt via de luidspreker dan via de oortjes deed ik m'n muziek ook steeds harder, vond het al zo vreemd dat ie ineens zo zacht stondquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Hahaha dat heb ik ook eens gehad! En omdat je een zachter geluid hebt via de luidspreker dan via de oortjes deed ik m'n muziek ook steeds harder, vond het al zo vreemd dat ie ineens zo zacht stond
quote:
Aatwieg zeker?quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Heb ik ook eens gehad. In een lange file lekker meeknikken met je hoofd op de maat van de muziek, om vervolgens, naar links kijkend, twee meiden je te zien uitlachen en je na te doen...quote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendnaar je ziet kijken...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |