abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110030829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 07:20 schreef erniee het volgende:
Tijdje geleden kwam ik uit school en besloten ik en een paar studiegenootjes om bij de burgerking op het station wat te eten. Ik bestel mn menu en ga aan een tafel zitten. Leg mn OVchipkaart op mn dienblad en ga vervolgens lekker zitten eten. Eten op, dienblad legen en richting de trein. Ik wil inchecken, maar nee hoor, OVchipkaart weg.. Dus in alle zakken schooltas portemonee zoeken, tot ik moest concluderen dat ik dus echt zo stom was geweest m bij de burgerking in de afvalbak te gooien. Ik terug naar de burgerking, zie ik daar dat het heel druk is.. even overwogen om gewoon zwart naar huis te gaan en mn OV op te geven als vermist :P Uiteindelijk netjes even aan de medewerkster verhaal uitgelegf en toen heeft zij de vuilniszak eruit gevist en achter even gezocht. Heb m met wat ketchup erop terug gekregen :@
netjes van haar dat ze je niet zelf liet zoeken :P
pi_110031120
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Dit. Dit komt gewoon té te vaak voor bij mij. :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:44:03 #228
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_110031324
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Had ik heel vaak in de klas, of soms met zijn 2en.
Lig je dan ineens stuk terwijl de hele klas denkt: wattefuck. :')
pi_110031588
Niet een beschamend moment voor mezelf maar voor iemand anders. Ik reed dus naar school door een park heen, en er kwam iemand voorbij rijden met een scooter. Hij ging redelijk snel, maar hij moest een bocht maken en het had net gevroren. Dus zijn voorwiel schuift weg in die bocht, hij maakte een harde faceplant op de grond zeg. Ben bijna van mijn fiets gevallen van het lachen. :D
pi_110042800
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
Is in je eigen kots (wegens dronkenschap) slapen zo'n beschamend moment in je eentje? Nou ja, viermaal. :'(
pi_110043870
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn :')
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  zondag 8 april 2012 @ 00:17:44 #232
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_110044106
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn :')
De echte faal hier is natuurlijk dat je dit tegen je vrienden zegt...
pi_110045133
En dat je denkt dat het grappig is :')
pi_110053258
quote:
i lolled
pi_110054603
quote:
:D
pi_110054813
quote:
Hoef je ook niet de verkeerde persoon tegen te komen.
Life is Music
  zondag 8 april 2012 @ 13:38:13 #237
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_110054839
quote:
Haha ik zie het al helemaal voor me. _O-
  zondag 8 april 2012 @ 13:41:34 #238
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_110054915
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:45 schreef hugsy33 het volgende:
En dat je denkt dat het grappig is :')
Ik vind het wel echt heel grappig. _O- :@
  zondag 8 april 2012 @ 14:11:39 #239
261627 sciter
The world is my playground.
pi_110055914
Ik liep eens over straat en toen begonnen twee mensen naar mij te zwaaien. Ik kijk naar ze en loop door, ik kende ze niet. Ze blijven vervolgens zwaaien en uiteindelijk mijn naam roepen.

Toen keek ik nog om of ze niet naar iemand anders zwaaiden. Uiteindelijk bleek dus dat ik een keer bij de febo in een dronken bui tegen hen aan heb zitten lullen.

Toen kwamen ze naar mij toe om te praten, ik wist niet wat ik moest zeggen want ik wist echt niet waar ik ze van kende.

Ik weet hun namen nogsteeds niet.
pi_110065481
Mijn kamer is op de benedenverdieping, aan de straat kant en heeft een groot raam want het was ooit een etalage. Ik heb nogal vaak de neiging om mn muziek keihard aan te zetten, en dan nog harder mee te bleren. Pas geleden deed ik dat weer, tot dat er opeens iemand voor mn raam naar me stond te staren :X Geen idee hoe lang hij er al stond.
pi_110067615
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef fh101 het volgende:
Mijn kamer is op de benedenverdieping, aan de straat kant en heeft een groot raam want het was ooit een etalage. Ik heb nogal vaak de neiging om mn muziek keihard aan te zetten, en dan nog harder mee te bleren. Pas geleden deed ik dat weer, tot dat er opeens iemand voor mn raam naar me stond te staren :X Geen idee hoe lang hij er al stond.
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddend :N naar je ziet kijken...........
pi_110068620
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Broertie het volgende:

[..]

Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddend :N naar je ziet kijken...........
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woon :')
  zondag 8 april 2012 @ 20:12:49 #243
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_110068828
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef fh101 het volgende:

[..]

Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woon :')
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.
Dat jij mee loopt te blèren is nog geen reden om maar naar binnen te gluren natuurlijk. En dat gluren vind ik ook erger dan dat jij mee loopt te blèren eigenlijk.
pi_110070755
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.
Dat jij mee loopt te blèren is nog geen reden om maar naar binnen te gluren natuurlijk. En dat gluren vind ik ook erger dan dat jij mee loopt te blèren eigenlijk.
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar! :)
Volgens mij gluurt iedereen wel eens trouwens. Ik fiets vaak om 7 uur sochtends naar de bushalte. Je wil niet weten hoeveel mensen dan geen gordijnen (dicht) hebben, maar wel het licht aan hebben en in hun (half) blote kont rondlopen :)
  zondag 8 april 2012 @ 23:51:03 #245
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_110081620
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef fh101 het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar! :)
Volgens mij gluurt iedereen wel eens trouwens. Ik fiets vaak om 7 uur sochtends naar de bushalte. Je wil niet weten hoeveel mensen dan geen gordijnen (dicht) hebben, maar wel het licht aan hebben en in hun (half) blote kont rondlopen :)
:o
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_110086191
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik vind het wel echt heel grappig. _O- :@
Ik lag ook plat. :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 20:11:59 #247
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_110151397
Met je paraplu lopen en niet doorhebben dat het allang droog is. :')

Ik moest door het verhaal van De Loet denken aan mijn man (toen nog vriend) die ooit bij een wildvreemde meid op haar rug is gesprongen (die meid stond geld te pinnen nota bene) omdat ze van achteren precies op zijn zus leek :D
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:02:14 #248
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_110159209
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment :D
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_110159963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment :D
Hahaha dat heb ik ook eens gehad! En omdat je een zachter geluid hebt via de luidspreker dan via de oortjes deed ik m'n muziek ook steeds harder, vond het al zo vreemd dat ie ineens zo zacht stond :')
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:11:26 #250
370039 Morera
more more more
pi_110163752
Oh dat heb ik ook wel eens gehad :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')