netjes van haar dat ze je niet zelf liet zoekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:20 schreef erniee het volgende:
Tijdje geleden kwam ik uit school en besloten ik en een paar studiegenootjes om bij de burgerking op het station wat te eten. Ik bestel mn menu en ga aan een tafel zitten. Leg mn OVchipkaart op mn dienblad en ga vervolgens lekker zitten eten. Eten op, dienblad legen en richting de trein. Ik wil inchecken, maar nee hoor, OVchipkaart weg.. Dus in alle zakken schooltas portemonee zoeken, tot ik moest concluderen dat ik dus echt zo stom was geweest m bij de burgerking in de afvalbak te gooien. Ik terug naar de burgerking, zie ik daar dat het heel druk is.. even overwogen om gewoon zwart naar huis te gaan en mn OV op te geven als vermistUiteindelijk netjes even aan de medewerkster verhaal uitgelegf en toen heeft zij de vuilniszak eruit gevist en achter even gezocht. Heb m met wat ketchup erop terug gekregen
Dit. Dit komt gewoon té te vaak voor bij mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
Had ik heel vaak in de klas, of soms met zijn 2en.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als ik op de fiets zit, denk ik wel eens aan iets grappigs en dan moet ik lachen. Wel een beetje beschamend, want dan kijken mensen je zo aan en zo. En hoe harder je probeert te onderdrukken hoe erger het wordt,
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
Is in je eigen kots (wegens dronkenschap) slapen zo'n beschamend moment in je eentje? Nou ja, viermaal.
De echte faal hier is natuurlijk dat je dit tegen je vrienden zegt...quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn
i lolledquote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
In t café leek er iemand van de achterkant heel erg veel op een van de boys met wie ik daar was. Bij wijze van grap ruik ik aan zijn hoofd en zeg ik 'het ruikt hier naar kankersukkel!' Bleek het iemand anders te zijn
quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Hoef je ook niet de verkeerde persoon tegen te komen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Haha ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef DeLoet het volgende:
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendquote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef fh101 het volgende:
Mijn kamer is op de benedenverdieping, aan de straat kant en heeft een groot raam want het was ooit een etalage. Ik heb nogal vaak de neiging om mn muziek keihard aan te zetten, en dan nog harder mee te bleren. Pas geleden deed ik dat weer, tot dat er opeens iemand voor mn raam naar me stond te starenGeen idee hoe lang hij er al stond.
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woonquote:Op zondag 8 april 2012 19:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Net zoiets dat als je in de file staat en keihard meebrult met de muziek tot je toevallig opzij kijkt en je buurman meewarig nee-schuddendnaar je ziet kijken...........
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dat idd. Alleen weet deze persoon nu waar ik woon
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar!quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet druk over maken... als 'ie volgende keer weer staat te gluren loop je gewoon naar buiten en vraag je waar 'ie mee bezig is.
Dat jij mee loopt te blèren is nog geen reden om maar naar binnen te gluren natuurlijk. En dat gluren vind ik ook erger dan dat jij mee loopt te blèren eigenlijk.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef fh101 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Volgende keer maak ik er een heel concert van inclusief luchtgitaar!
Volgens mij gluurt iedereen wel eens trouwens. Ik fiets vaak om 7 uur sochtends naar de bushalte. Je wil niet weten hoeveel mensen dan geen gordijnen (dicht) hebben, maar wel het licht aan hebben en in hun (half) blote kont rondlopen
Ik lag ook plat.quote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt heel grappig.![]()
Hahaha dat heb ik ook eens gehad! En omdat je een zachter geluid hebt via de luidspreker dan via de oortjes deed ik m'n muziek ook steeds harder, vond het al zo vreemd dat ie ineens zo zacht stondquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zat een keer in de trein, was mijn muziek via m'n mobiel aan het luisteren. Ik had een liedje op staan met een best wel foute tekst, sowieso eigenlijk een fout nummer. Schuin tegen over mij zaten er 2 oudere mensen me heel raar afkeurend aan te kijken. Had pas bij het volgende nummer door dat mijn oortjes niet goed in m'n mobiel zaten (terwijl ik ze wel in m'n oren had)en ze dus fijn mee konden genieten met de goede muziek smaak van mij op dat moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |