Nou dat heb ik ook weleens dat ik te lang wacht en het dan ongemakkelijk wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:57 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik was eerst verbaasd door dat dode vogeltje, toen door die vent die zo enthousiast naast me kwam zitten. En toen dacht ik: er is al teveel tijd verstreken om er nog spontaan iets van te zeggen. Maar inderdaad, normale mensen zullen dat ongetwijfeld wel doen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef hugsy33 het volgende:
Ik ging van de week een lekker stukje mountainbiken.
Op een gegeven moment wilde ik even stoppen langs de kant van de weg om wat te drinken. Dus ik klik mijn linkervoet los, wil ik m'n rechtervoet op de grond zetten![]()
ik rolde in slowmotion de dijk af en wist niet hoe snel ik weer op moest staan in de hoop dat niemand het zag![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik gooide net mijn sinaasappelsap om in de kantine van mijn stage
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
Toen ik zo ijdel was dat ik geen bril wilde dragen, zag ik op een rotonde niet dat de auto die mij geen voorgan wilde geven, dit ook niet kon omdat hij aan een sleepkabel bleek te zittenkoppeltje gedoken over de auto, niet wetende what just happened.
Als een baas een luchtbassolo weggeven terwijl ik op mijn skeelers stond met fijne muziek in de oren. Er kwam een jongen me tegemoet, in een 'fuck yeah, I rock' bui zocht ik oogcontact en zag daardoor het gat in de weg niet. Faceplant. Kerel liep trouwens gewoon door![]()
Bij de AH aan de kassa trok ik een opgefrommeld plastic tasje uit mijn gewone tas, en slingerde daarbij een tampon die tevens in mijn tas zat, in het gezicht van de cassière. Volgens mij vond zij het nog erger dan ik
Thee mee zetten, duh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iets zegt me; ik hoop dat het een gebruikte tampon was. Maar ik zie het nut er niet van in om een gebruikte tampon te bewaren..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iets zegt me; ik hoop dat het een gebruikte tampon was. Maar ik zie het nut er niet van in om een gebruikte tampon te bewaren..![]()
En nu mijn water over mijn bureauquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik gooide net mijn sinaasappelsap om in de kantine van mijn stage
dafuq bewaar jij je gebruikte tampons..?? Heb je een collectie of maak je daar tekeningen mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef MohMi het volgende:
[..]Nee, de gebruikte bewaar ik in mijn andere tasje, dat was haar mazzel
sinds wanneer hebben stagiaires een eigen bureau?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
En nu mijn water over mijn bureauGaat niet goed dit
Ik had ook een eigen bureau met pc tijdens mijn stage.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben stagiaires een eigen bureau?
Waar moet ik dan zitten? Op de grond? Ik ga gewoon zitten waar er plek is die dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben stagiaires een eigen bureau?
Een echte klassiekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daannet, tijdens het bijsnoeien van de heg met de heggeschaar, het eigen snoer doorzagen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |