Ik wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef bokkepoot het volgende:
Waarom ben ik nu niet zo dik![]()
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=280271
90 euro !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wel.
Mbt de OP: de Nudie is een average Joe dry red selvage en heb nog een Sugarcane Okinawa en de momo is een 0201. Het vorige topic staat nog niet in de lijst met vorige topics.
Klopt, maar heb m'n 0201 voorlopig. Leuke dingen in de verkoop zullen altijd voorbijkomen.quote:
Squats n Milk is mijn adviesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:03 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ook...alleen ben ik weer veel te mager..
Hehe ga je die Momo kopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef T_Fuff het volgende:
Zijn we weer
Bok je hebt pm trouwens
In de OP mag mij ADL Frontier ook wel bij, die is nog lang niet af dus
Deadlifts helpen ook aardig, zeker niet vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kan uit ervaring zeggen dat dit een perfect advies is.
Haha dan moet ik toch eerst mijn oude collectie afraggen..Anders heb ik voor weet ik het hoeveel geld aan denim die ik niet pasquote:
+1 als goed is komt de mijne morgenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef M1stral het volgende:
Verdomme, ik wil dat die N&F's bezorgt worden!
Voor die prijs is het nicequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Deadlifts helpen ook aardig, zeker niet vergeten.
@Ali, laten we het hopenZijn precies goede measurements voor mij + momo: need i say more
![]()
Hahaha nee zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef T_Fuff het volgende:
Dus voor een andere prijs niet nice
Boeiend heb geld overgemaakt nu, bok je hebt pm
Edit: man, dan heb ik teveel broeken hahaha , Edwin, ALD, AD en Momo: wel een respectabel lijstje in elk geval
Zodra je meer van dit soort leuke deals ziet gewoon posten. Deze is meer voor T_F.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef bokkepoot het volgende:
Je kunt nooit genoeg broeken hebben...![]()
En als die momo 2 maten kleiner was geweest was hij mooi voor mij geweest>internet staat vol met mooie deals en mensen die niet weten wat ze verkopen..
Ik had het al begrepen, maar als het iets was waar ik instant greedy van was geworden had ik je gelijk een pm gestuurd.quote:
Ik was ook instant greedy, zeker gezien de cut en MOMO!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had het al begrepen, maar als het iets was waar ik instant greedy van was geworden had ik je gelijk een pm gestuurd.
Nananananaquote:
Fit is me net te wijd en de rise te hoog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik was ook instant greedy, zeker gezien de cut en MOMO!
[..]
Nanananana
Kick hoor. Zag trouwens dat je ze vrij cheap hebt kunnen scoren. Wel BNWT (Brand New With Tags) en ongehemd of wat?quote:
Dus niet dryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kick hoor. Zag trouwens dat je ze vrij cheap hebt kunnen scoren. Wel BNWT (Brand New With Tags) en ongehemd of wat?
Ze zijn trouwens wel one-wash hè. Dus creasen doen ze niet heel makkelijk. Maar wel supermooi broekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is de enige echte raw mijn 501STF als ik het goed heb? Mijn ALD's zijn toch ook one-wash, of heb ik dat nou helemaal verkeerd?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Zo beredeneerde ik ook. Ik raakte in de war omdat ik ging nadenken hoe je het dan moest noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:10 schreef M1stral het volgende:
Het licht eraan in welke context je het woord dry/raw gebruikt. De denimindustrie gebruikt raw/dry en one-wash te pas en te onpas. Maar een broek die niet bewerkt is, nadat deze geweven is, is gewoon dry/raw. Zelfs als deze pre-shrunk is doormiddel van wassen of eventueel een sanforization process.
Heel letterlijk genomen zou een broek alleen dry/raw zijn, wanneer deze in loomstate vanaf het weefgetouw komt en zelfs geen sanforization ondergaan heeft. De typische STF broeken zouden dan eigenlijk alleen onder die noemer vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |