quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:28 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn XM! Kwam er nog iets uit het bloed- en/of urineonderzoek?
Aye, i know.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef loveli het volgende:Stap 1: werken de darmen goed? Zo nee => die aanpakken. In de darmen begint alles: voedingsstoffen komen het lichaam in (of niet), immuunsysteem valt en staat bij darmen. Slechte darmen - slechte gezondheid (coco, pest je darmen alstjeblieft niet meer met frikadellen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ben ik best gezond bezig btwZal straks mn lijstje posten.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloed goed, urine weer bomvol leuko's en ook weer met rode bloedcellen. Maar weer geen bacterie of nitriet. Zij weet het gewoon niet meer. Ben echt blij met doorverwijzing.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Uit het rapport van een van mijn studenten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yupquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R: the bobcats zijn geniaal![]()
Heb je de nieuwste (3) al gezien?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R, ik snap 'm zich niet. Heb wel het gevoel dat ik dat als geek eigenlijk niet kan maken![]()
Ow, maar volgens mij heb ik die aflevering gezien. Straks nog eens even kijken voor de zekerheidquote:
Yep, die.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mini net lijstje hoor! Die extra magere dingen, zijn dat die met een deel plantaardig?
Mijn update:
O: bruine pistolet kaas
L: bruine pistolet ei/rauwkost, tomatenbouillon
T's: handje amandelen, 4 wortels, 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: 2 wijn, 3 mini kaaskroketjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: broccoli! En nog iets.
Thanks! Hebben borrel dus veel T's (anders ga ik alleen maar snacken, frituur enzo, beter wat meer gezonds eten van te voren!). Hopelijk heb ik nog de kracht om een D te doen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Yep, die.Ik heb ze al eens eerder gehad, vind ze best lekker.
Jouw lijstje is ook netjes! Je D kan met broccoli eigenlijk ook al niet meer stuk.
^^ voedingstechnisch is er nog steeds werk aan de winkel. Maar qua maaltijden en verdeling ervan doe je het al goedquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ voedingstechnisch is er nog steeds werk aan de winkel. Maar qua maaltijden en verdeling ervan doe je het al goed
Hoe gaat het met je tummie? Geen last?
Yay!quote:
Goeie oplossing inderdaad. Een paar snacks kan best, als je het daar maar bij kunt laten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! Hebben borrel dus veel T's (anders ga ik alleen maar snacken, frituur enzo, beter wat meer gezonds eten van te voren!). Hopelijk heb ik nog de kracht om een D te doen!
Zijn die lekker ja? ik eet niet zo veel vlees en als ik het dan eet zou ik dsat niet zo snel kopen... maar ben wel blij dat ze het uitvinden, hoe minder vlees hoe beter!
Ja! Zoals ik al aangaf is mijn ritme op moment min of meer non-existent, maar ik zal er morgen beter op letten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Maar even lijstje dan:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel
T: 2 boterhammen kalkoenfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, paprika, zalm + 75gr. forelfilet
T: Blikje makreelfilets + grapefruit
T: 2 boterhammen kipfilet, peer, paard
T: Shake (whey met water)
S: 1u. krachttraining
T: Shake (whey, dextro met melk)
D: Bruine bonen met spek![]()
T: Biertje bij zwager
T: 450gr magere kwark
Nette lijstjes inderdaad dames! Mini, morgen wel weer een ontbijt hoop ik?
zijn die bruine pistolets alleen bruin of ook volkoren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mini net lijstje hoor! Die extra magere dingen, zijn dat die met een deel plantaardig?
Mijn update:
O: bruine pistolet kaas
T: stukje slagroom gebak
L: bruine pistolet ei/rauwkost, tomatenbouillon
T's: handje amandelen, 4 wortels, 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: 2 wijn, 3 mini kaaskroketjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: broccoli! En nog iets.
bruine bonen met spek, lekker! Beetje stroop erover...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Maar even lijstje dan:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel
T: 2 boterhammen kalkoenfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, paprika, zalm + 75gr. forelfilet
T: Blikje makreelfilets + grapefruit
T: 2 boterhammen kipfilet, peer, paard
T: Shake (whey met water)
S: 1u. krachttraining
T: Shake (whey, dextro met melk)
D: Bruine bonen met spek![]()
T: Biertje bij zwager
T: 450gr magere kwark
Nette lijstjes inderdaad dames! Mini, morgen wel weer een ontbijt hoop ik?
Volgens mij bruin, geen keuze in de kantine. Meestal neem ik wel iets voedzamers als ontbijt maar had geen tijd en niets in huisquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zijn die bruine pistolets alleen bruin of ook volkoren?
En ik zou een stukje vlees of vis ofzo eten, bij je D. Lekker een stukje zalm met gestoomde broccoli, ofzo.
hangt ervanaf hoe groot je stukje is, natuurlijk...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
Mini trouwens echt zo weinig gewicht, 1 stukje slagroomgebak? mooi!
Nog nooit met stroop geprobeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bruine bonen met spek, lekker! Beetje stroop erover...Tijd dat ik weer eens naar NL kom!
@ CoCo: er is nog veel ruimte voor verbetering, maar het gaat de goede kant op!
Als je een chocomuffin had, kunnen we ook wel bonbons meenemen naar de Dr88meetquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelde idd iets over drachtenmeetlijkt mij ook tof!
En en en ik ging net shoppen en en en oké hij viel gewoon groot maar ik heb toch maar ff een broek in maat 36 gescoreden dan nog eentje in maat 38 en eentje in maat 40, ik hou het er dus op dat ik maat 38 heb en dat vind ik helemaal tof!
Met nieuwe passende kleren zie ik pas echt hoeveel ik afgevallen ben, daar moet echt niet meer af en dus heb ik vanmiddag bij de koffie lekker een chocolademuffin gehad![]()
D wordt: kip uit de oven, risotto met spinazi en tomaat en nog een berg stoomgroente on the side en een glaasje lekkere rode wijn.
Oh ik ben zo blij met mijn nieuwe kleren, ook nog een superdupermooi leren jasje van een of andere ontwerper van bijna 300 voor 60 MINE!!zijden blouse voor 15 euro, echt ik hou van die uitverkoop, helemaal nu de maatlabeltjes me weer bevallen. Vroeger knipte ik ze eruit, nu wil ik ze bijna aan de buitenkant plakken
lol, jawel, maar dan eten jullie er allemaal zelf ook eentjequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een chocomuffin had, kunnen we ook wel bonbons meenemen naar de Dr88meet.
Ik denk dat je wel normaal kunt eten, zo op het eerste gezicht lijkt het me een beetje weinigquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lijstje? Kan ik normaal eten bij 't diner of vooral groenten enz?
Helpt het niet door alleen al te zeggen hoe schandalig veel kcal er in 1 zo'n flutkoekje zitten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand hier Mark even aan het verstand brengen dat die kaaskoekjes van Sultana's helemaal niet gezond zijn? Mij lukt het niet.
Hij kijkt alleen naar het zout en constateert dat het slechts zoveel vd dagelijks aanbevolen hoeveelheid is en dus is het goed. En ik kan t van veel dingen niet uitleggen, ik wéét gewoon dat het niks toevoegt (ws door hier al jaren te postenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helpt het niet door alleen al te zeggen hoe schandalig veel kcal er in 1 zo'n flutkoekje zitten?
Moet je het voor 12 uur insturen of zo? Staar je niet teveel blind op kleine dingetjes, kijk naar de dingen die echt nog moeten. Succes!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Chicolate het volgende:
Niet bijgelezen, niet echt tijd voor nu.
Ik zit er even een beetje doorheen, over 4 uur een deadline en er moet nog zoveel gebeuren aan mijn scriptie. Ik weet dat het kan, maar krijg mezelf na een dag eraan werken bijna niet meer gemotiveerd ... gelukkig heb ik mn resultaten bijna af, dan nog discussie, conclusie, toekomst en verbeteren van experimenteel ... oh en een samenvatting en referenties fixen maar ik vind dat ik dat ook morgen kan doen. Het is alsnog teveel. </klaag>
Ik moet het uitprinten en om 10 uur sluit het gebouw dus dan moet het geprint zijn. Want ik heb zelf geen printer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je het voor 12 uur insturen of zo? Staar je niet teveel blind op kleine dingetjes, kijk naar de dingen die echt nog moeten. Succes!
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet het uitprinten en om 10 uur sluit het gebouw dus dan moet het geprint zijn. Want ik heb zelf geen printer.
Chiliquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
De katjes zijn zo zielig btw, heel duf, vooral Janneke. Ze liggen nu allebei in coma.
Mijn lijstje begon wel goed, eindigde minder goed(ik moet echt eens wat verschillende avondmaaltijden gaan bedenken, want daar gaat het fout: ik weet niks te bedenken --> bagger eten)
Anyway.
S: 5 km hardlopen
S: 1/3 bakje Griekse yoghurt met aardbeien
T: worteltjes
L: drie boterhammen met omelette au fromage, broodje kroket
T: twee lange vingers (kunnen er ook drie geweest zijn, though)
D: bord patat met mayo en satesaus en een broodje hamburger. Pluspunt is wel weer dat ik nu niet ook nog weer een kroket nam, maar bewust dacht: die heb ik al gehad, dus doe ik nu niet. Dat zou ik eerder niet gedaan hebben.
Naja, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Morgenmiddag ga ik nootjes halen en een staafmixer. Mark vindt de smoothies ook een goed plan.
Maaltijden plannenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Ja de kroket was echt lekker, maar de rest had niet gehoeven. Zo stom: ik eet geen patat, omdat ik het zo lekker vind, maar omdat ik niks anders weet te bedenken. Kan natuurlijk betere keuzes maken dan.
ontbijt: yoghurt met blauwe bessen, beetje muesli en lijnzaadquote:
Nou eh, gisteren had ik ook 4 dropjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef _aurum_ het volgende:
wow, da's idd weinig! Is vandaag een slechte dag of eet je altijd zo?
SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik nog een deftig truitje met lange mouwen, een turquoise t-shirt en een zwarte broek.
De inhoud van mijn kast begint zowaar weer een beetje op een garderobe te lijken!
Ik heb bijna dezelfde jurk in de kast hangen, dus ik moet wel leuk zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de bovenkleding leuk MarMar, de broeken zijn niet zo mijn smaak. Maar, je kan het prima hebben
.
Over kleding gesproken: http://www.topvintage.nl/(...)o-jurk-rood-wit.html
Leuk, niet leuk?
holy moly.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, gisteren had ik ook 4 dropjes
Ik heb erg veel moeite met balans zoeken tussen overeten/ongezond eten en gezond eten/voeldoende eten. Ik heb een paar keer de eetmeter gebruikt van het voedingscentrum niet om mijn inname te beperken, maar om ervoor te zorgen dat ik in ieder geval de 1500 kcal haalde.
leuk voor omaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de bovenkleding leuk MarMar, de broeken zijn niet zo mijn smaak. Maar, je kan het prima hebben
.
Leuk, niet leuk?
Ik was vandaag vrij, maar normaal neem ik een salade mee naar het werk. 's Morgens dus yoghurt + dingetjes en 's middags een salade met tonijn/zalm/kip/kalkoen. En dan 's avonds gewoon eten, alleen vriendlief wilde Subway en ik heb dus maar een salade voor mezelf gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef _aurum_ het volgende:
holy moly.
Ik zou proberen om voor overdag 2 basis menu's in elkaar te zetten. Die kan je omwisselen dan zodat het niet je neus uitkomt.
En iedere avond wat anders als avondeten
klinkt alsof je tussendoortjes mistquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij, maar normaal neem ik een salade mee naar het werk. 's Morgens dus yoghurt + dingetjes en 's middags een salade met tonijn/zalm/kip/kalkoen. En dan 's avonds gewoon eten, alleen vriendlief wilde Subway en ik heb dus maar een salade voor mezelf gemaakt.
qua kcals had je natuurlijk best subway kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij, maar normaal neem ik een salade mee naar het werk. 's Morgens dus yoghurt + dingetjes en 's middags een salade met tonijn/zalm/kip/kalkoen. En dan 's avonds gewoon eten, alleen vriendlief wilde Subway en ik heb dus maar een salade voor mezelf gemaakt.
klinkt alsof je daar gelijk in hebtquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Leuk, niet leuk?
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont isquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:44 schreef Jagärtrut het volgende:
qua kcals had je natuurlijk best subway kunnen hebben.
Probeer eens wat meer tussendoortjes te eten, zou dat niet helpen? Een hand nootjes, een extra boterham met pindakaas, etc.
Heb je geen trek, als je zo weinig eet?
Gezonde tussendoortjes scorenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar gelijk in hebtIk eet zelden tussendoortjes omdat ik dat associeer met snoepen (mijn tussendoortjes bestonden doorgaans uit koekjes, snoepjes etc).
Wij nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont is
en hoe mooooi jij bent!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont is
yes, het moet bij mij altijd maar extreemquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en hoe mooooi jij bent!![]()
[/dooddoener]
Volgens mij val jij altijd in 2 uitersten, of niet? Of gewoon eten, en dat betekend veel snoepen, of zoals nu veel te weinig eten..
Lijkt me ook lastig om met jouw ritme een fatsoelijk eet ritme te vinden, maar het is wel goed, denk ik!
I feel your pain... Sterkte ermee, you can do it!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Chicolate het volgende:
Niet bijgelezen, niet echt tijd voor nu.
Ik zit er even een beetje doorheen, over 4 uur een deadline en er moet nog zoveel gebeuren aan mijn scriptie. Ik weet dat het kan, maar krijg mezelf na een dag eraan werken bijna niet meer gemotiveerd ... gelukkig heb ik mn resultaten bijna af, dan nog discussie, conclusie, toekomst en verbeteren van experimenteel ... oh en een samenvatting en referenties fixen maar ik vind dat ik dat ook morgen kan doen. Het is alsnog teveel. </klaag>
Receptje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Het wachten is op de dip en de chocoladerepen met Ben & Jerry's ijs(oh, vorig weekend had mijn vriend triple chocolate brownie gemaakt, de meest goddelijke brownie ooit! Daar heb ik dus wel mooi een stuk van gehad
)
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Smaken verschillenen thx voor het compliment
ik vind het jurkje niet zo leuk en niet omdat jij mijn broeken niet leuk vindt![]()
Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Receptje?
Jeej resultaten af. Op naar de discussie (daar zie ik misschien toch wel heel erg tegenop, ik moet gaan uitleggen waarom mijn proeven mislukt zijn. Eerst maar eens artikeltje waarin ze dat schijnbaar uitleggen gaan lezen). En conclusie. En future prospects. Een uur per stuk, moet lukken.
En als ik het af heb, neem ik denk ik lekker de tram naar centraal en haal dat wat te eten. Want ik ben vergeten avondeten mee te nemen en het restaurant is al dicht. Alweer. Was van plan om bij de appie een maaltijdsalade te halen, maar dat ben ik vergeten.
Ik moet binnenkort presenteren en moet dan natuurlijk wel even mn begeleiders omkopen met hemelse chocoladetaart dingen. Dat werkte met de sollicitatie afgelopen week ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Nee chico, hier alleen recepten voor GEZONDE dingen! Ik heb er nu al zin in om wat avondmaaltijden te gaan bedenken. Wil nu eigs al beginnen, maar ben te moe.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.
Enne: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/triplechocolatebrown_7685
Zag er in het echt nog beter uitIk heb maar een klein blokje (2x4 cm of zo) genomen, maar ik kan het nu nog proeven als ik mijn ogen sluit
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben net aan t onderzoeken of ik last heb van noten! ik heb erg veel last van mn darmne lately, en.. nou ja, maar even in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Chicolate op 30-06-2011 19:14:59 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik vind het tuttig leuk. Jij zal het vast verpletterend goed kunnen hebben, omdat je niet echt omaïg bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Leuk, niet leuk?
Wil je afvallen, ben je aan het afvallen, hoeveel wil je eraf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef MarMar het volgende:
beetje wazig, maar jullie moeten het er maar mee doen
Mooi lijntje hoorSPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik nog een deftig truitje met lange mouwen, een turquoise t-shirt en een zwarte broek.
De inhoud van mijn kast begint zowaar weer een beetje op een garderobe te lijken!.
Hé, even over een Drachtenmeet, is het mogelijk om een keer ergens wat af te spreken op een geschikte lokatie waar jij ook komen kan?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef Ewelina het volgende:
Hmnmm. Ik zocht een recept voor cherrytomaatjes uit de oven, en kwam terecht op de site van de SP.
Ach ja, als het recept maar lekker is.
Kan je ook niet meer typen of telefoneren? Want dat moet toch nog wel lukken? Of schat ik het helemaal verkeerd in?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
Thx Tink, doe goed mijn best om niet meer af te vallenblijft netjes stabiel de laatste weken!
Dit is best al heel basic voor mijn doenik vind het wat dat betreft heerlijk dat ik geen rekening meer hoef te houden met werk etc. bij het kopen van kleding. al had ik natuurlijk liever wel kunnen werken
Jij doelt op de Japanse mix (nu ja het is een Griekse mix dus geen bollen en groot spul en enorm pittig merk ik).quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Als je 3 zakken leegeet wel. Anders vergelijkbaar met chips ed, alleen iets minder kcal als je de niet vette variant hebt. Geen brocollivervanging iig.
Denk dat het meer het zitten an sich is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je ook niet meer typen of telefoneren? Want dat moet toch nog wel lukken? Of schat ik het helemaal verkeerd in?
Het zitten inderdaad, maar verder het van en naar huis gaan, concentratie, soms weigeren mijn handen ook dienst en vaak voel ik me alsof ik een vette griep heb en hang ik maar wat voor pampus op de bank met de laptop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat het meer het zitten an sich is?
Je humor is niet kapotquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het zitten inderdaad, maar verder het van en naar huis gaan, concentratie, soms weigeren mijn handen ook dienst en vaak voel ik me alsof ik een vette griep heb en hang ik maar wat voor pampus op de bank met de laptop.
Nou heb ik vernomen dat sommige mensen betaald krijgen tijdens het fok!ken, dat baantje zou ik wel kunnen mits het thuiswerk is
Bellen/mailen! You never know!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Syrena het volgende:
Leuke kleren Mar![]()
Ik heb nog steeds keelpijn, maar mijn beoordelingsgesprek was goedEn net zie ik op Fok een zwarte Wii te koop voor 100 euro, blijkt het ook nog aangeboden door iemand uit mijn woonplaats
Jammergenoeg is er al een bod van 130
![]()
O: Cracker met witte chocopasta
T: Snee volkoren met kipfilet
L: Bakje pastasalade, twee snee-en volkoren met kipfilet
T: Snee ontbijtkoek van bie de Lidl (168 kcals, maar wel lekker)
D: Pasta met gehakt en tomatensaus, salade met olijven, tomatenschijven met mozarella en verse basilicum
Duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het zitten inderdaad, maar verder het van en naar huis gaan, concentratie, soms weigeren mijn handen ook dienst en vaak voel ik me alsof ik een vette griep heb en hang ik maar wat voor pampus op de bank met de laptop.
Nou heb ik vernomen dat sommige mensen betaald krijgen tijdens het fok!ken, dat baantje zou ik wel kunnen mits het thuiswerk is
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Syrena het volgende:
Leuke kleren Mar![]()
Ik heb nog steeds keelpijn, maar mijn beoordelingsgesprek was goedEn net zie ik op Fok een zwarte Wii te koop voor 100 euro, blijkt het ook nog aangeboden door iemand uit mijn woonplaats
![]()
D: Pasta met gehakt en tomatensaus, salade met olijven, tomatenschijven met mozarella en verse basilicum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Bied 105 en zeg dat je hem deze week nog op komt halen. Mensen zijn gevoelig voor snel + ophalen. Ze willen er vaak het liefst meteen van af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Syrena het volgende:
Leuke kleren Mar![]()
![]()
Soms, maar eigenlijk heb ik niet een andere keus dan er een weg in te vinden voor mezelf. Heb wel momenten dat ik me compleet opstandig en boos en verdrietig voel over alles, dat laat ik dan ook even fijn toe, maar nooit te lang. Ik probeer me toch zoveel mogelijk te focussen op de mooie dingen die ik in mijn leven heb, anders doe ik mijn leven mijn lieven en mezelf te kort.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duidelijk.
Word je niet gek thuis?
Mezelf kennende zou ik het niet uithouden.
wooohooooquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband.Met 8 km/u.
En het deed niet eens pijn.
En conditioneel ging het ook goed.
Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen.
kijk ff in dat weekmenu topic in cul. Hoe je niks zelf te bedenken, kan je gewoon kopieren en plakkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Nee chico, hier alleen recepten voor GEZONDE dingen! Ik heb er nu al zin in om wat avondmaaltijden te gaan bedenken. Wil nu eigs al beginnen, maar ben te moe.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen.
Goed gedaan!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Whooohooo. Wat ik af wilde hebben is af. En dat 20 minuten voor tijd. Nu snel naar huis fietsen, het wordt al donker en een bekeuring zou wel een beetje afdoen aan het blije gevoel
.
Punt 1 was het voornaamste probleem. Ik stond een iets te lang op het lab waardoor het schrijven in tijdnood kwam.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed gedaan!!!![]()
Volgende keer wel iets ruimer plannen (of je beter aan je planning houden.).
Als dat het geval is, dan kun je nog veeeeeeeeeel harder lopen. Wat me overigens niet zou verbazen, want je hebt best een hardlopersfysiek dit in tegenstelling tot mij. Maar ik ben gewoon rete-eigenwijs en loop gewoon alsnog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Chico!!
Misschien hoort dit in een hardlooptopic maar Henk is er nou toch en die heeft ook nauwelijks een hartslag
Heb dus ruim 10 km hardgelopen met leuke snelheid maar ik kon nog makkelijk een hele Harry Potter boek voorlezen, bij wijze van...
Denk dat mijn hartslag dus niet boven de 100 slagen kwam? (heb een hartslagband maar de batterijen zijn op) maar veel kan het niet schelen.
Of.. heb een goede conditie (kan het niet voorstellen want 3 jaar geleden piepte ik al als ik de trap op ging) of mijn hart houdt er langzaam ermee op
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Met die halve? Tuurlijk!quote:
Oh, niks aan de hand, gewoon een kamer zoeken waar geen makelaar tussen zit die bemiddelingskosten vraagt.quote:
Dat klinkt als een hele verstandige beslissing!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, niks aan de hand, gewoon een kamer zoeken waar geen makelaar tussen zit die bemiddelingskosten vraagt.
Klinkt redelijk gezond allemaal Maria!
Kan mijn baas altijd vragenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Met die halve? Tuurlijk!
Praktisch probleem: het is de Royal Parks Half Marathon (in Londen) en de enige manier om daar nog een plek voor te krijgen is via een sponsor plek en dan word je wel geacht een bak geld mee te nemen voor die sponsor.
Damn you woman!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.
Enne: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/triplechocolatebrown_7685
Zag er in het echt nog beter uitIk heb maar een klein blokje (2x4 cm of zo) genomen, maar ik kan het nu nog proeven als ik mijn ogen sluit
Dan kun je hem juist hebben!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:
Pure chocola plus melkchocola plus witte chocola equals feestje!
Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
Wow...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:
Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
Toch goed gedaan van je, dit jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:59 schreef Sjaapje het volgende:
()
Ik heb een super groot zwart gat, een jaar naar toegewerkt en het is een zucht gedaan. Ga al mijn jaargenootjes missen! Morgen mijn contract gaan tekenen in Aalst...
In twee dagen hoor Uniekjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, 80 km!! hoe wat waar?? wat ubertof!
Wij gaan een weekendje weg en dit keer neem ik gewoon mijn Garmin mee, kijken wat we wandelen maar dat wordt bij lange na geen 80 km iig..
Wow! jaloers wel
Wat ga je voor leuks doen in A'dam (behalve etenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.
Vanavond Amsterdamen de rest van de dag fingers crossed.
Lijstje:
O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten
Zal er nog wat nootjes bij oden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen in A'dam (behalve eten)? Je lijstje is wel un peu maigre, ben je aan het opsparen voor je D?
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..quote:
Nou 10 kilo in ruim een jaar is toch haske goed! En randje overgewicht? Dat was je afgelopen zaterdag écht niet aan te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen. Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel
. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant
.
Heel veel plezier! De laatste keer dat ik 80 km in 1 weekend heb gelopen ben ik alleen maar aangekomen. Zoooo frustrerend!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:
250 kcal, is dat veel of weinig?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja Vik, hoeveel calorieen zitten er in die smoothie? Indien weinig: ik hoop dat je een calorierijk diner plant, want dit is wel erg mager!
hoor ik daar een perfectionistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen. Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel
. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant
.
Waarom denk je dat noten goed voor je zijn? Door de vetten, dus het argument dat macadamia's voor 80% uit vet bestaat staat imo als een tang op een varken....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..
Amandelen en pecan+cashew.
ik heb de indruk dat wij soms superoude noten =bitter krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:35 schreef Phaidra het volgende:
Paranoten vind ik ook niet zo. Brazil nuts lijken er op en die waren wel awesome (ze kwamen wel met een soort dun suikerlaagje tho)., edit: wikipedia vertelt me dat het wel dezelfde zijn![]()
. In Nederland vind ik ze altijd enorm taai en smakeloos... Macadamia's vind ik heerlijk, maar ik heb ze nog nooit ongebrand gegeten. En duuuuuur.
waarom die stomme eierkoeken???quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.
Vanavond Amsterdamen de rest van de dag fingers crossed.
Lijstje:
O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten
maar hoe kun je met 72 kilo en jouw lengte nu een hoog bmi hebben? Jij bent denk ik zo'n 1.75? Dan zit je op een bmi van 23, dat is toch prima gezond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat wij soms superoude noten =bitter krijgen
Walnoten wil ik bijv. uit de supermarkt ook niet hebben want dan zijn ze te bitter.
ah, die had ik nog niet gelezen....Goed geschat dus van mij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaliter hang ik rond de 74, bij een lengte van 1.74. Ik was voor ik ziek werd, denk ik wel iets zwaarder, zo rond de 75-76, wat mij betreft mogen die 2-3 kg die er teveel aan zaten, wel weg blijven als ik weer beter word. Lukt ook wel denk ik.
Partanoten zijn zo ongeveer de gezondste noten in omloop. Ook voor vega's onder ons, want de eiwitten die erin zitten zijn ook heel goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Etenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel plezier! De laatste keer dat ik 80 km in 1 weekend heb gelopen ben ik alleen maar aangekomen. Zoooo frustrerend!
Erfenisje van Sonjaquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten
XM, persoonlijk denk ik dat jouw weegschaal stuk is. Kom maar eens langs om op de mijne te staan!
Oh ja, jij liep ook gewoon de 50!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen.![]()
Op vakantie gaan is veel beter voor mijn lijn, scheelt meestal een kilo of 5 in 1 maand.
Lijkt een beetje op een banaantjesvorm, ik mijd ze want het klopt wel wat Phaidra zegt, hier zijn ze muf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.
Had er nog nooit van gehoord.
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erfenisje van Sonja
Mijn weegschaal schijnt overigens ook stuk te zijn! Als ik in het ziekenhuis op een weegschaal ga staan dan ben ik altijd lichter dan 's morgens thuis(en dat met kleren en na ontbijt
)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.
Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met knappe man, zonder cola?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:10 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie!hopen dat er iets uitkomt dat je gaat helpen!
Vakantie, lekker! Ga je nog leuke dingen doen?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ga eerst proberen aardig wat te werken, zodat ik mijn collegegeld kan betalen komend jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hopen dat er iets uitkomt dat je gaat helpen!
Vakantie, lekker! Ga je nog leuke dingen doen?
Ook altijd goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ga eerst proberen aardig wat te werken, zodat ik mijn collegegeld kan betalen komend jaar. Ik ga in augustus met m'n vriendje op vakantie en verder heb ik nog niets gepland.
En ik doe het NOOIT meer!quote:
Hehehehe, het is een aangenaam bijverschijnsel. Jammer genoeg blijven die kilo's er nooit echt af.quote:En daar komt jouw reislust dus vandaan!hoe komt dat? Meer beweging, spijsverteringsissues, of?
is 80 km 2 weken van te voren dan niet een beetje veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
Jij kwam met de coco cola light breakquote:
ik heb ook zoooon zin. Vandaag over 2 weken zitten we in de auto naar het zuiden, en zondag over 2 weken begint de vakantie echt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
wij gaan volgende week op vakantie en we hebben nog niks gedaan/gekocht etc
Van het weekend maar een beginnetje maken!
Ik heb zo'n zin in vakantie
Lekker! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
wij gaan volgende week op vakantie en we hebben nog niks gedaan/gekocht etc
Van het weekend maar een beginnetje maken!
Ik heb zo'n zin in vakantie
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is vandaag niet internationale comic sans dag?
Dat jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is vandaag niet internationale comic sans dag?
zhe motherlandquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb ook zoooon zin. Vandaag over 2 weken zitten we in de auto naar het zuiden, en zondag over 2 weken begint de vakantie echt!![]()
![]()
waar gaan jullie heen?
Dan verdien je wat mij betreft wel een extra jurkje! Hopelijk is het voor 11/7 gewoon over en kun je de afspraak afzeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
jeej voor het feit dat je gelijk door kan en hopelijk hoeven er geen camera's aan te pas te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
Niet F5-en!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en met Chrome ziet alles er normaal uit
Ehh, doe eens ctrl-F5quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en met Chrome ziet alles er normaal uit
Dat worden mooie schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, écht he...quote:
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
*mental note, gereduceerde vochtopname op zondag en maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..
Piesen was daarna wel goed voelbaar. Na 24u was het over.
ik heb gister een hele reep chocola gegeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Comic sans
XM ai, dat lijkt me niet prettig! Hopelijk valt het mee met die kijkacties... En hopelijk ben je er daarna echt vanaf!
Verder hoi, alles bijgelezen maar ook weer vergeten![]()
Gisteren heb ik geen D meer gehad maar wel 8 biitterballen en 5 bier, fantastisch dus. Qua kcal zit het denk ik wel ok (want rest van de dag weinig gegeten) maar goed voedingswaarde is dus 0,0. Vandaag balansdag!!
Wil je gewoon een ban?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb fok! geblokkeerd in FF zodat ik aan werken toe kom. Nu moet ik ergens IE voor gebruiken, en zie hier...ben ik er nog.
[verslaafd]...
quote:
en welke noten kan je het beste nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Men wat een kippenhok hier
Hoe lang zijn noten houdbaar? Wil een aardige hoeveelheid meenemen zodat ik niet elke vrijdag naar de markt moet.
Paranotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:47 schreef Mixende_match het volgende:
en welke noten kan je het beste nemen?
Het helpt ook tegen zweetvoeten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Blijft CS nu de hele dag? Suck-lettertype.
Even iets heel anders. Een collega van mij laat in haar nieuwe huis een urinoir plaatsen in de badkamer (voor haar teerbeminde). Ik dacht toen ik dat hoorde: "Waarom? Plassen kun je toch ook onder de douche?" Vervolgens zei ik het hardop, maar toen kreeg ik allemaal rare, licht walgende, blikken. Is plassen-onder-de-douche, behalve een waterbesparende methode, een taboe?
Er was een tijd geleden een topic over op fok, en toen bleek inderdaad (ook tot mijn verbazing) dat hele volkstammen dat een smerige gewoonte vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Even iets heel anders. Een collega van mij laat in haar nieuwe huis een urinoir plaatsen in de badkamer (voor haar teerbeminde). Ik dacht toen ik dat hoorde: "Waarom? Plassen kun je toch ook onder de douche?" Vervolgens zei ik het hardop, maar toen kreeg ik allemaal rare, licht walgende, blikken. Is plassen-onder-de-douche, behalve een waterbesparende methode, een taboe?
haha ja ik zag het later pas! zat op mijn tellie. En nu op de laptopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Welke noten je het beste kunt nemen is al gezegd
Ik heb honger. Nog een uurtje, dan ben ik weer thuis. Ook eens kijken in de stad of mijn freya's er al zijn
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
De urinoir staat ook in de douchecabine?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het helpt ook tegen zweetvoeten!
Lekker samen douchen en prompt de ander z'n been onderzeiken
Ha ja, dat klopt. Zij krijgen een aparte WC beneden en dan boven een badkamer + urinoir. In mijn beleving plas je dan 's ochtends in de badkamer (op het urinoir) en de overige keren op de gewone WC beneden. Maar nu ik erover nadenk heb je natuurlijk nog de nachtelijke plasbeurten, die je uiteraard niet in de douche doet. Al denk ik dan ook meteeen weer: waarom een urionir voor de man boven en niet gewoon een extra wc waar man en vrouw gebruik van kunnen maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik doe het ook gewoon. Bij het haren uit het putje verwijderen moet je er alleen niet aan denken
Huuuquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!
Ah kijk, ik snap hem!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef anna82 het volgende:
N
[..]
Ha ja, dat klopt. Zij krijgen een aparte WC beneden en dan boven een badkamer + urinoir. In mijn beleving plas je dan 's ochtends in de badkamer (op het urinoir) en de overige keren op de gewone WC beneden. Maar nu ik erover nadenk heb je natuurlijk nog de nachtelijke plasbeurten, die je uiteraard niet in de douche doet. Al denk ik dan ook meteeen weer: waarom een urionir voor de man boven en niet gewoon een extra wc waar man en vrouw gebruik van kunnen maken?
Bovendien vind ik urinoirs iets viezigs hebben, ik zou heel erg het gevoel krijgen dat ik in een mannen-wc aan het douchen ben.
Waar een mens zich al niet mee bezig kan houden. Ik ga even het topic doorlezen!
It's a guy thing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Huuu![]()
Ik snap de meerwaarde van een urinoir ook niet, bouw dan gewoon een extra plee!
ik vind het panisch gedoe. Net als mensen die overstuur raken van haren op klerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!
Dat!quote:
Dan heb ik minder testosteron dan ik dacht, want ik snap het nietquote:
Zodra jongetjes kunnen staan willen ze staand plassen. Ongeacht wat de gevolgen zijn voor wc-bril, vloer en kleding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan heb ik minder testosteron dan ik dacht, want ik snap het niet
Stom zeg! Zal wel een soort oer-impuls zijn danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodra jongetjes kunnen staan willen ze staand plassen. Ongeacht wat de gevolgen zijn voor wc-bril, vloer en kleding.
Maar Mark deed het voor je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het panisch gedoe. Net als mensen die overstuur raken van haren op kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |