Goed gedaan!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Whooohooo. Wat ik af wilde hebben is af. En dat 20 minuten voor tijd. Nu snel naar huis fietsen, het wordt al donker en een bekeuring zou wel een beetje afdoen aan het blije gevoel
.
Punt 1 was het voornaamste probleem. Ik stond een iets te lang op het lab waardoor het schrijven in tijdnood kwam.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed gedaan!!!![]()
Volgende keer wel iets ruimer plannen (of je beter aan je planning houden.).
Als dat het geval is, dan kun je nog veeeeeeeeeel harder lopen. Wat me overigens niet zou verbazen, want je hebt best een hardlopersfysiek dit in tegenstelling tot mij. Maar ik ben gewoon rete-eigenwijs en loop gewoon alsnog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Chico!!
Misschien hoort dit in een hardlooptopic maar Henk is er nou toch en die heeft ook nauwelijks een hartslag
Heb dus ruim 10 km hardgelopen met leuke snelheid maar ik kon nog makkelijk een hele Harry Potter boek voorlezen, bij wijze van...
Denk dat mijn hartslag dus niet boven de 100 slagen kwam? (heb een hartslagband maar de batterijen zijn op) maar veel kan het niet schelen.
Of.. heb een goede conditie (kan het niet voorstellen want 3 jaar geleden piepte ik al als ik de trap op ging) of mijn hart houdt er langzaam ermee op
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband.Met 8 km/u.
En het deed niet eens pijn.
En conditioneel ging het ook goed.
Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen.
Mag ik mee?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband.Met 8 km/u.
En het deed niet eens pijn.
En conditioneel ging het ook goed.
Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen.
Met die halve? Tuurlijk!quote:
Oh, niks aan de hand, gewoon een kamer zoeken waar geen makelaar tussen zit die bemiddelingskosten vraagt.quote:
Dat klinkt als een hele verstandige beslissing!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, niks aan de hand, gewoon een kamer zoeken waar geen makelaar tussen zit die bemiddelingskosten vraagt.
Klinkt redelijk gezond allemaal Maria!
Kan mijn baas altijd vragenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Met die halve? Tuurlijk!
Praktisch probleem: het is de Royal Parks Half Marathon (in Londen) en de enige manier om daar nog een plek voor te krijgen is via een sponsor plek en dan word je wel geacht een bak geld mee te nemen voor die sponsor.
Damn you woman!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.
Enne: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/triplechocolatebrown_7685
Zag er in het echt nog beter uitIk heb maar een klein blokje (2x4 cm of zo) genomen, maar ik kan het nu nog proeven als ik mijn ogen sluit
Dan kun je hem juist hebben!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:
Pure chocola plus melkchocola plus witte chocola equals feestje!
Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
Wow...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:
Pure chocola plus melkchocola plus witte chocola equals feestje!
Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |