abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98882776
Whooohooo. Wat ik af wilde hebben is af :D. En dat 20 minuten voor tijd. Nu snel naar huis fietsen, het wordt al donker en een bekeuring zou wel een beetje afdoen aan het blije gevoel :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98882881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Whooohooo. Wat ik af wilde hebben is af :D. En dat 20 minuten voor tijd. Nu snel naar huis fietsen, het wordt al donker en een bekeuring zou wel een beetje afdoen aan het blije gevoel :+.
Goed gedaan!!! *O*
Volgende keer wel iets ruimer plannen (of je beter aan je planning houden. :P).
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:51:18 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98883226
Fijn Chico!!

Misschien hoort dit in een hardlooptopic maar Henk is er nou toch en die heeft ook nauwelijks een hartslag :')
Heb dus ruim 10 km hardgelopen met leuke snelheid maar ik kon nog makkelijk een hele Harry Potter boek voorlezen, bij wijze van...
Denk dat mijn hartslag dus niet boven de 100 slagen kwam? (heb een hartslagband maar de batterijen zijn op) maar veel kan het niet schelen.
Of.. heb een goede conditie (kan het niet voorstellen want 3 jaar geleden piepte ik al als ik de trap op ging) of mijn hart houdt er langzaam ermee op :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98883240
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed gedaan!!! *O*
Volgende keer wel iets ruimer plannen (of je beter aan je planning houden. :P).
Punt 1 was het voornaamste probleem. Ik stond een iets te lang op het lab waardoor het schrijven in tijdnood kwam.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98883865
Fijn dat het gelukt is Chico! :)

Voor wie het nog wilde weten, die woning is niet doorgegaan. De makelaar was uiteindelijk wel bereid om nog iets meer van de bemiddelingskosten af te doen, maar dan moest ik nog steeds wel erg veel nu betalen, dus ik doe het toch niet.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98883898
*O* voor Henk en Chico!
Morgenavond uit eten en er staat veel lekkers maar weinig gezonds op de kaart, ga maar eens vragen wat ze vegetarisch serveren.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98884008
Oja, vergeet ik HPKW helemaal! Wat fijn dat het goed ging! *O*
Everything has changed
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:11:27 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98884184
Jammer Mini.. en nu?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98884542
HPKW, supergoed!! *O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98884589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Chico!!

Misschien hoort dit in een hardlooptopic maar Henk is er nou toch en die heeft ook nauwelijks een hartslag :')
Heb dus ruim 10 km hardgelopen met leuke snelheid maar ik kon nog makkelijk een hele Harry Potter boek voorlezen, bij wijze van...
Denk dat mijn hartslag dus niet boven de 100 slagen kwam? (heb een hartslagband maar de batterijen zijn op) maar veel kan het niet schelen.
Of.. heb een goede conditie (kan het niet voorstellen want 3 jaar geleden piepte ik al als ik de trap op ging) of mijn hart houdt er langzaam ermee op :')
Als dat het geval is, dan kun je nog veeeeeeeeeel harder lopen. Wat me overigens niet zou verbazen, want je hebt best een hardlopersfysiek dit in tegenstelling tot mij. Maar ik ben gewoon rete-eigenwijs en loop gewoon alsnog. B-)

Ben je wel moe als je klaar bent? Of heb je het gevoel alsof je 5 km hebt gewandeld? Heb je het gevoel dat je het uiterste van jezelf vraagt of dat je eigenlijk nog wel veel harder zou kunnen?

Vind het wel moeilijk om hier iets over te zeggen hoor. Mijn rust hartslag is heel laag, maar bij inspanningen gaat ie heel snel omhoog. Vandaag was ie op de crosstrainer heel stabiel tussen 155 en 160 slagen per minuut. En dan zweet ik ook nog eens als een gek.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:22:09 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98884822
*lage rusthartslag boks
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98885096
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband. B-) Met 8 km/u. B-) En het deed niet eens pijn. B-) En conditioneel ging het ook goed. B-) Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen. B-)
*O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:29:29 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98885208
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband. B-) Met 8 km/u. B-) En het deed niet eens pijn. B-) En conditioneel ging het ook goed. B-) Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen. B-)
Mag ik mee?
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:31:29 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98885298
Go Henk! *O*

Resultaat Argentijnse grill: een soort vlees met een lange naam wat een steak in kleine stukjes was, gemengd met kappertjes, ui, eigeel en augurk (waar je niks van terug zag :+ ), in een soort timbaal-vormpje of hoenoemjezoiets. Lekker mals vleesje, niet zo enorm ook (180 gram) met twee sides: salade en ik koos er een warme sperzieboontjes-met-tomaat-ui-en-knof-bijgerechtje bij en heb wat frietjes gejat van het vriendje (die bijna 3 spare ribs heeft verorberd :') _O- ).

En twee glazen appelsap en een ijsje toe! Ik zat niet propvol, hoera *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98885348
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag ik mee?
Met die halve? Tuurlijk!
Praktisch probleem: het is de Royal Parks Half Marathon (in Londen) en de enige manier om daar nog een plek voor te krijgen is via een sponsor plek en dan word je wel geacht een bak geld mee te nemen voor die sponsor. :D
Doe wat je niet durft.
pi_98885600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer Mini.. en nu?
Oh, niks aan de hand, gewoon een kamer zoeken waar geen makelaar tussen zit die bemiddelingskosten vraagt. :)

Klinkt redelijk gezond allemaal Maria!
Everything has changed
pi_98885807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, niks aan de hand, gewoon een kamer zoeken waar geen makelaar tussen zit die bemiddelingskosten vraagt. :)

Klinkt redelijk gezond allemaal Maria!
Dat klinkt als een hele verstandige beslissing!
En het eten van Maria klinkt idd erg lekker en behoorlijk gezond. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:41:18 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98885861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Met die halve? Tuurlijk!
Praktisch probleem: het is de Royal Parks Half Marathon (in Londen) en de enige manier om daar nog een plek voor te krijgen is via een sponsor plek en dan word je wel geacht een bak geld mee te nemen voor die sponsor. :D
Kan mijn baas altijd vragen
pi_98886083
http://royalparkshalf.com/ Dat is 'm! :)
Ik zag op FB een startfoto van vorig jaar voorbij komen. O+ En dat zag er zo ontzettend tof uit, dat kan alleen maar geweldig worden!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 00:03:34 #170
70532 loveli
N
pi_98890523
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.

Enne: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/triplechocolatebrown_7685 O-)
Zag er in het echt nog beter uit :9 Ik heb maar een klein blokje (2x4 cm of zo) genomen, maar ik kan het nu nog proeven als ik mijn ogen sluit O+
Damn you woman!
crap in = crap out
pi_98891010
Pure chocola plus melkchocola plus witte chocola equals feestje!

Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
pi_98891450
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:

Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
Dan kun je hem juist hebben! :Y)

Ik krijg er honger van...
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 00:41:52 #173
70532 loveli
N
pi_98891991
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:

Wow...
crap in = crap out
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:45:22 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98892099
Anna, 80 km!! hoe wat waar?? wat ubertof!
Wij gaan een weekendje weg en dit keer neem ik gewoon mijn Garmin mee, kijken wat we wandelen maar dat wordt bij lange na geen 80 km iig..
Wow! jaloers wel :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:59:45 #175
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98894458
Ziezo mijn mega-hectische week zit erop, vanaf nu is het ook nog een geregel en gedoe maar nu heb ik tijd voor een winkel binnen te gaan!

Lijstje:
B: peche en bak platte kaas
T: receptie met 2 glazen schuimwijn en 2 mini-broodjes (krab en kaas)
D: 4 gangen menu zonder wijn
- gemarineerde schaar en bloemkoolsoepje
- makreel met kruidenroom
- tongfilet
- melklam met artishok, wortel, aardappel en bloemkoolpuree
- aardbeitjes met vanille-ijs en rabarber ravioli
- koekjes bij de koffie

Ik heb een super groot zwart gat, een jaar naar toegewerkt en het is een zucht gedaan. Ga al mijn jaargenootjes missen! Morgen mijn contract gaan tekenen in Aalst...
Ik bijt!
(Zachtjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')