quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:28 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn XM! Kwam er nog iets uit het bloed- en/of urineonderzoek?
Aye, i know.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef loveli het volgende:Stap 1: werken de darmen goed? Zo nee => die aanpakken. In de darmen begint alles: voedingsstoffen komen het lichaam in (of niet), immuunsysteem valt en staat bij darmen. Slechte darmen - slechte gezondheid (coco, pest je darmen alstjeblieft niet meer met frikadellen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ben ik best gezond bezig btwZal straks mn lijstje posten.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloed goed, urine weer bomvol leuko's en ook weer met rode bloedcellen. Maar weer geen bacterie of nitriet. Zij weet het gewoon niet meer. Ben echt blij met doorverwijzing.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Uit het rapport van een van mijn studenten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yupquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R: the bobcats zijn geniaal![]()
Heb je de nieuwste (3) al gezien?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R, ik snap 'm zich niet. Heb wel het gevoel dat ik dat als geek eigenlijk niet kan maken![]()
Ow, maar volgens mij heb ik die aflevering gezien. Straks nog eens even kijken voor de zekerheidquote:
Yep, die.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mini net lijstje hoor! Die extra magere dingen, zijn dat die met een deel plantaardig?
Mijn update:
O: bruine pistolet kaas
L: bruine pistolet ei/rauwkost, tomatenbouillon
T's: handje amandelen, 4 wortels, 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: 2 wijn, 3 mini kaaskroketjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: broccoli! En nog iets.
Thanks! Hebben borrel dus veel T's (anders ga ik alleen maar snacken, frituur enzo, beter wat meer gezonds eten van te voren!). Hopelijk heb ik nog de kracht om een D te doen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Yep, die.Ik heb ze al eens eerder gehad, vind ze best lekker.
Jouw lijstje is ook netjes! Je D kan met broccoli eigenlijk ook al niet meer stuk.
^^ voedingstechnisch is er nog steeds werk aan de winkel. Maar qua maaltijden en verdeling ervan doe je het al goedquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ voedingstechnisch is er nog steeds werk aan de winkel. Maar qua maaltijden en verdeling ervan doe je het al goed
Hoe gaat het met je tummie? Geen last?
Yay!quote:
Goeie oplossing inderdaad. Een paar snacks kan best, als je het daar maar bij kunt laten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! Hebben borrel dus veel T's (anders ga ik alleen maar snacken, frituur enzo, beter wat meer gezonds eten van te voren!). Hopelijk heb ik nog de kracht om een D te doen!
Zijn die lekker ja? ik eet niet zo veel vlees en als ik het dan eet zou ik dsat niet zo snel kopen... maar ben wel blij dat ze het uitvinden, hoe minder vlees hoe beter!
Ja! Zoals ik al aangaf is mijn ritme op moment min of meer non-existent, maar ik zal er morgen beter op letten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Maar even lijstje dan:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel
T: 2 boterhammen kalkoenfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, paprika, zalm + 75gr. forelfilet
T: Blikje makreelfilets + grapefruit
T: 2 boterhammen kipfilet, peer, paard
T: Shake (whey met water)
S: 1u. krachttraining
T: Shake (whey, dextro met melk)
D: Bruine bonen met spek![]()
T: Biertje bij zwager
T: 450gr magere kwark
Nette lijstjes inderdaad dames! Mini, morgen wel weer een ontbijt hoop ik?
zijn die bruine pistolets alleen bruin of ook volkoren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mini net lijstje hoor! Die extra magere dingen, zijn dat die met een deel plantaardig?
Mijn update:
O: bruine pistolet kaas
T: stukje slagroom gebak
L: bruine pistolet ei/rauwkost, tomatenbouillon
T's: handje amandelen, 4 wortels, 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: 2 wijn, 3 mini kaaskroketjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: broccoli! En nog iets.
bruine bonen met spek, lekker! Beetje stroop erover...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Maar even lijstje dan:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel
T: 2 boterhammen kalkoenfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, paprika, zalm + 75gr. forelfilet
T: Blikje makreelfilets + grapefruit
T: 2 boterhammen kipfilet, peer, paard
T: Shake (whey met water)
S: 1u. krachttraining
T: Shake (whey, dextro met melk)
D: Bruine bonen met spek![]()
T: Biertje bij zwager
T: 450gr magere kwark
Nette lijstjes inderdaad dames! Mini, morgen wel weer een ontbijt hoop ik?
Volgens mij bruin, geen keuze in de kantine. Meestal neem ik wel iets voedzamers als ontbijt maar had geen tijd en niets in huisquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zijn die bruine pistolets alleen bruin of ook volkoren?
En ik zou een stukje vlees of vis ofzo eten, bij je D. Lekker een stukje zalm met gestoomde broccoli, ofzo.
hangt ervanaf hoe groot je stukje is, natuurlijk...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
Mini trouwens echt zo weinig gewicht, 1 stukje slagroomgebak? mooi!
Nog nooit met stroop geprobeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bruine bonen met spek, lekker! Beetje stroop erover...Tijd dat ik weer eens naar NL kom!
@ CoCo: er is nog veel ruimte voor verbetering, maar het gaat de goede kant op!
Als je een chocomuffin had, kunnen we ook wel bonbons meenemen naar de Dr88meetquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelde idd iets over drachtenmeetlijkt mij ook tof!
En en en ik ging net shoppen en en en oké hij viel gewoon groot maar ik heb toch maar ff een broek in maat 36 gescoreden dan nog eentje in maat 38 en eentje in maat 40, ik hou het er dus op dat ik maat 38 heb en dat vind ik helemaal tof!
Met nieuwe passende kleren zie ik pas echt hoeveel ik afgevallen ben, daar moet echt niet meer af en dus heb ik vanmiddag bij de koffie lekker een chocolademuffin gehad![]()
D wordt: kip uit de oven, risotto met spinazi en tomaat en nog een berg stoomgroente on the side en een glaasje lekkere rode wijn.
Oh ik ben zo blij met mijn nieuwe kleren, ook nog een superdupermooi leren jasje van een of andere ontwerper van bijna 300 voor 60 MINE!!zijden blouse voor 15 euro, echt ik hou van die uitverkoop, helemaal nu de maatlabeltjes me weer bevallen. Vroeger knipte ik ze eruit, nu wil ik ze bijna aan de buitenkant plakken
lol, jawel, maar dan eten jullie er allemaal zelf ook eentjequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een chocomuffin had, kunnen we ook wel bonbons meenemen naar de Dr88meet.
Ik denk dat je wel normaal kunt eten, zo op het eerste gezicht lijkt het me een beetje weinigquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lijstje? Kan ik normaal eten bij 't diner of vooral groenten enz?
Helpt het niet door alleen al te zeggen hoe schandalig veel kcal er in 1 zo'n flutkoekje zitten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand hier Mark even aan het verstand brengen dat die kaaskoekjes van Sultana's helemaal niet gezond zijn? Mij lukt het niet.
Hij kijkt alleen naar het zout en constateert dat het slechts zoveel vd dagelijks aanbevolen hoeveelheid is en dus is het goed. En ik kan t van veel dingen niet uitleggen, ik wéét gewoon dat het niks toevoegt (ws door hier al jaren te postenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helpt het niet door alleen al te zeggen hoe schandalig veel kcal er in 1 zo'n flutkoekje zitten?
Moet je het voor 12 uur insturen of zo? Staar je niet teveel blind op kleine dingetjes, kijk naar de dingen die echt nog moeten. Succes!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Chicolate het volgende:
Niet bijgelezen, niet echt tijd voor nu.
Ik zit er even een beetje doorheen, over 4 uur een deadline en er moet nog zoveel gebeuren aan mijn scriptie. Ik weet dat het kan, maar krijg mezelf na een dag eraan werken bijna niet meer gemotiveerd ... gelukkig heb ik mn resultaten bijna af, dan nog discussie, conclusie, toekomst en verbeteren van experimenteel ... oh en een samenvatting en referenties fixen maar ik vind dat ik dat ook morgen kan doen. Het is alsnog teveel. </klaag>
Ik moet het uitprinten en om 10 uur sluit het gebouw dus dan moet het geprint zijn. Want ik heb zelf geen printer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je het voor 12 uur insturen of zo? Staar je niet teveel blind op kleine dingetjes, kijk naar de dingen die echt nog moeten. Succes!
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet het uitprinten en om 10 uur sluit het gebouw dus dan moet het geprint zijn. Want ik heb zelf geen printer.
Chiliquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
De katjes zijn zo zielig btw, heel duf, vooral Janneke. Ze liggen nu allebei in coma.
Mijn lijstje begon wel goed, eindigde minder goed(ik moet echt eens wat verschillende avondmaaltijden gaan bedenken, want daar gaat het fout: ik weet niks te bedenken --> bagger eten)
Anyway.
S: 5 km hardlopen
S: 1/3 bakje Griekse yoghurt met aardbeien
T: worteltjes
L: drie boterhammen met omelette au fromage, broodje kroket
T: twee lange vingers (kunnen er ook drie geweest zijn, though)
D: bord patat met mayo en satesaus en een broodje hamburger. Pluspunt is wel weer dat ik nu niet ook nog weer een kroket nam, maar bewust dacht: die heb ik al gehad, dus doe ik nu niet. Dat zou ik eerder niet gedaan hebben.
Naja, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Morgenmiddag ga ik nootjes halen en een staafmixer. Mark vindt de smoothies ook een goed plan.
Maaltijden plannenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Ja de kroket was echt lekker, maar de rest had niet gehoeven. Zo stom: ik eet geen patat, omdat ik het zo lekker vind, maar omdat ik niks anders weet te bedenken. Kan natuurlijk betere keuzes maken dan.
ontbijt: yoghurt met blauwe bessen, beetje muesli en lijnzaadquote:
Nou eh, gisteren had ik ook 4 dropjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef _aurum_ het volgende:
wow, da's idd weinig! Is vandaag een slechte dag of eet je altijd zo?
SPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik nog een deftig truitje met lange mouwen, een turquoise t-shirt en een zwarte broek.
De inhoud van mijn kast begint zowaar weer een beetje op een garderobe te lijken!
Ik heb bijna dezelfde jurk in de kast hangen, dus ik moet wel leuk zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de bovenkleding leuk MarMar, de broeken zijn niet zo mijn smaak. Maar, je kan het prima hebben
.
Over kleding gesproken: http://www.topvintage.nl/(...)o-jurk-rood-wit.html
Leuk, niet leuk?
holy moly.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, gisteren had ik ook 4 dropjes
Ik heb erg veel moeite met balans zoeken tussen overeten/ongezond eten en gezond eten/voeldoende eten. Ik heb een paar keer de eetmeter gebruikt van het voedingscentrum niet om mijn inname te beperken, maar om ervoor te zorgen dat ik in ieder geval de 1500 kcal haalde.
leuk voor omaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de bovenkleding leuk MarMar, de broeken zijn niet zo mijn smaak. Maar, je kan het prima hebben
.
Leuk, niet leuk?
Ik was vandaag vrij, maar normaal neem ik een salade mee naar het werk. 's Morgens dus yoghurt + dingetjes en 's middags een salade met tonijn/zalm/kip/kalkoen. En dan 's avonds gewoon eten, alleen vriendlief wilde Subway en ik heb dus maar een salade voor mezelf gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:42 schreef _aurum_ het volgende:
holy moly.
Ik zou proberen om voor overdag 2 basis menu's in elkaar te zetten. Die kan je omwisselen dan zodat het niet je neus uitkomt.
En iedere avond wat anders als avondeten
klinkt alsof je tussendoortjes mistquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij, maar normaal neem ik een salade mee naar het werk. 's Morgens dus yoghurt + dingetjes en 's middags een salade met tonijn/zalm/kip/kalkoen. En dan 's avonds gewoon eten, alleen vriendlief wilde Subway en ik heb dus maar een salade voor mezelf gemaakt.
qua kcals had je natuurlijk best subway kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij, maar normaal neem ik een salade mee naar het werk. 's Morgens dus yoghurt + dingetjes en 's middags een salade met tonijn/zalm/kip/kalkoen. En dan 's avonds gewoon eten, alleen vriendlief wilde Subway en ik heb dus maar een salade voor mezelf gemaakt.
klinkt alsof je daar gelijk in hebtquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Leuk, niet leuk?
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont isquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:44 schreef Jagärtrut het volgende:
qua kcals had je natuurlijk best subway kunnen hebben.
Probeer eens wat meer tussendoortjes te eten, zou dat niet helpen? Een hand nootjes, een extra boterham met pindakaas, etc.
Heb je geen trek, als je zo weinig eet?
Gezonde tussendoortjes scorenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar gelijk in hebtIk eet zelden tussendoortjes omdat ik dat associeer met snoepen (mijn tussendoortjes bestonden doorgaans uit koekjes, snoepjes etc).
Wij nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont is
en hoe mooooi jij bent!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |