Yupquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R: the bobcats zijn geniaal![]()
Heb je de nieuwste (3) al gezien?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R, ik snap 'm zich niet. Heb wel het gevoel dat ik dat als geek eigenlijk niet kan maken![]()
Ow, maar volgens mij heb ik die aflevering gezien. Straks nog eens even kijken voor de zekerheidquote:
Yep, die.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mini net lijstje hoor! Die extra magere dingen, zijn dat die met een deel plantaardig?
Mijn update:
O: bruine pistolet kaas
L: bruine pistolet ei/rauwkost, tomatenbouillon
T's: handje amandelen, 4 wortels, 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: 2 wijn, 3 mini kaaskroketjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: broccoli! En nog iets.
Thanks! Hebben borrel dus veel T's (anders ga ik alleen maar snacken, frituur enzo, beter wat meer gezonds eten van te voren!). Hopelijk heb ik nog de kracht om een D te doen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Yep, die.Ik heb ze al eens eerder gehad, vind ze best lekker.
Jouw lijstje is ook netjes! Je D kan met broccoli eigenlijk ook al niet meer stuk.
^^ voedingstechnisch is er nog steeds werk aan de winkel. Maar qua maaltijden en verdeling ervan doe je het al goedquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ voedingstechnisch is er nog steeds werk aan de winkel. Maar qua maaltijden en verdeling ervan doe je het al goed
Hoe gaat het met je tummie? Geen last?
Yay!quote:
Goeie oplossing inderdaad. Een paar snacks kan best, als je het daar maar bij kunt laten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! Hebben borrel dus veel T's (anders ga ik alleen maar snacken, frituur enzo, beter wat meer gezonds eten van te voren!). Hopelijk heb ik nog de kracht om een D te doen!
Zijn die lekker ja? ik eet niet zo veel vlees en als ik het dan eet zou ik dsat niet zo snel kopen... maar ben wel blij dat ze het uitvinden, hoe minder vlees hoe beter!
Ja! Zoals ik al aangaf is mijn ritme op moment min of meer non-existent, maar ik zal er morgen beter op letten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Maar even lijstje dan:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel
T: 2 boterhammen kalkoenfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, paprika, zalm + 75gr. forelfilet
T: Blikje makreelfilets + grapefruit
T: 2 boterhammen kipfilet, peer, paard
T: Shake (whey met water)
S: 1u. krachttraining
T: Shake (whey, dextro met melk)
D: Bruine bonen met spek![]()
T: Biertje bij zwager
T: 450gr magere kwark
Nette lijstjes inderdaad dames! Mini, morgen wel weer een ontbijt hoop ik?
zijn die bruine pistolets alleen bruin of ook volkoren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Perruche het volgende:
Mini net lijstje hoor! Die extra magere dingen, zijn dat die met een deel plantaardig?
Mijn update:
O: bruine pistolet kaas
T: stukje slagroom gebak
L: bruine pistolet ei/rauwkost, tomatenbouillon
T's: handje amandelen, 4 wortels, 150 ml yoghurt met 1 banaan
T: 2 wijn, 3 mini kaaskroketjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: broccoli! En nog iets.
bruine bonen met spek, lekker! Beetje stroop erover...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
Maar even lijstje dan:
O: Havermout met melk + banaan
T: Appel
T: 2 boterhammen kalkoenfilet
L: 2 boterhammen kipfilet, paprika, zalm + 75gr. forelfilet
T: Blikje makreelfilets + grapefruit
T: 2 boterhammen kipfilet, peer, paard
T: Shake (whey met water)
S: 1u. krachttraining
T: Shake (whey, dextro met melk)
D: Bruine bonen met spek![]()
T: Biertje bij zwager
T: 450gr magere kwark
Nette lijstjes inderdaad dames! Mini, morgen wel weer een ontbijt hoop ik?
Volgens mij bruin, geen keuze in de kantine. Meestal neem ik wel iets voedzamers als ontbijt maar had geen tijd en niets in huisquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zijn die bruine pistolets alleen bruin of ook volkoren?
En ik zou een stukje vlees of vis ofzo eten, bij je D. Lekker een stukje zalm met gestoomde broccoli, ofzo.
hangt ervanaf hoe groot je stukje is, natuurlijk...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:47 schreef Perruche het volgende:
Mini trouwens echt zo weinig gewicht, 1 stukje slagroomgebak? mooi!
Nog nooit met stroop geprobeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bruine bonen met spek, lekker! Beetje stroop erover...Tijd dat ik weer eens naar NL kom!
@ CoCo: er is nog veel ruimte voor verbetering, maar het gaat de goede kant op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |