Dat worden mooie schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
Nou, écht he...quote:
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
*mental note, gereduceerde vochtopname op zondag en maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..
Piesen was daarna wel goed voelbaar. Na 24u was het over.
ik heb gister een hele reep chocola gegeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Comic sans
XM ai, dat lijkt me niet prettig! Hopelijk valt het mee met die kijkacties... En hopelijk ben je er daarna echt vanaf!
Verder hoi, alles bijgelezen maar ook weer vergeten![]()
Gisteren heb ik geen D meer gehad maar wel 8 biitterballen en 5 bier, fantastisch dus. Qua kcal zit het denk ik wel ok (want rest van de dag weinig gegeten) maar goed voedingswaarde is dus 0,0. Vandaag balansdag!!
Wil je gewoon een ban?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb fok! geblokkeerd in FF zodat ik aan werken toe kom. Nu moet ik ergens IE voor gebruiken, en zie hier...ben ik er nog.
[verslaafd]...
quote:
en welke noten kan je het beste nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Men wat een kippenhok hier
Hoe lang zijn noten houdbaar? Wil een aardige hoeveelheid meenemen zodat ik niet elke vrijdag naar de markt moet.
Paranotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:47 schreef Mixende_match het volgende:
en welke noten kan je het beste nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |