waarom die stomme eierkoeken???quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.
Vanavond Amsterdamen de rest van de dag fingers crossed.
Lijstje:
O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten
maar hoe kun je met 72 kilo en jouw lengte nu een hoog bmi hebben? Jij bent denk ik zo'n 1.75? Dan zit je op een bmi van 23, dat is toch prima gezond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen. Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel
. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant
.
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat wij soms superoude noten =bitter krijgen
Walnoten wil ik bijv. uit de supermarkt ook niet hebben want dan zijn ze te bitter.
ah, die had ik nog niet gelezen....Goed geschat dus van mij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaliter hang ik rond de 74, bij een lengte van 1.74. Ik was voor ik ziek werd, denk ik wel iets zwaarder, zo rond de 75-76, wat mij betreft mogen die 2-3 kg die er teveel aan zaten, wel weg blijven als ik weer beter word. Lukt ook wel denk ik.
Partanoten zijn zo ongeveer de gezondste noten in omloop. Ook voor vega's onder ons, want de eiwitten die erin zitten zijn ook heel goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Etenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel plezier! De laatste keer dat ik 80 km in 1 weekend heb gelopen ben ik alleen maar aangekomen. Zoooo frustrerend!
Erfenisje van Sonjaquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten
XM, persoonlijk denk ik dat jouw weegschaal stuk is. Kom maar eens langs om op de mijne te staan!
Oh ja, jij liep ook gewoon de 50!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen.![]()
Op vakantie gaan is veel beter voor mijn lijn, scheelt meestal een kilo of 5 in 1 maand.
Lijkt een beetje op een banaantjesvorm, ik mijd ze want het klopt wel wat Phaidra zegt, hier zijn ze muf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.
Had er nog nooit van gehoord.
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erfenisje van Sonja
Mijn weegschaal schijnt overigens ook stuk te zijn! Als ik in het ziekenhuis op een weegschaal ga staan dan ben ik altijd lichter dan 's morgens thuis(en dat met kleren en na ontbijt
)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.
Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met knappe man, zonder cola?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:10 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie!hopen dat er iets uitkomt dat je gaat helpen!
Vakantie, lekker! Ga je nog leuke dingen doen?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ga eerst proberen aardig wat te werken, zodat ik mijn collegegeld kan betalen komend jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hopen dat er iets uitkomt dat je gaat helpen!
Vakantie, lekker! Ga je nog leuke dingen doen?
Ook altijd goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ga eerst proberen aardig wat te werken, zodat ik mijn collegegeld kan betalen komend jaar. Ik ga in augustus met m'n vriendje op vakantie en verder heb ik nog niets gepland.
En ik doe het NOOIT meer!quote:
Hehehehe, het is een aangenaam bijverschijnsel. Jammer genoeg blijven die kilo's er nooit echt af.quote:En daar komt jouw reislust dus vandaan!hoe komt dat? Meer beweging, spijsverteringsissues, of?
is 80 km 2 weken van te voren dan niet een beetje veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
Jij kwam met de coco cola light breakquote:
ik heb ook zoooon zin. Vandaag over 2 weken zitten we in de auto naar het zuiden, en zondag over 2 weken begint de vakantie echt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
wij gaan volgende week op vakantie en we hebben nog niks gedaan/gekocht etc
Van het weekend maar een beginnetje maken!
Ik heb zo'n zin in vakantie
Lekker! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
wij gaan volgende week op vakantie en we hebben nog niks gedaan/gekocht etc
Van het weekend maar een beginnetje maken!
Ik heb zo'n zin in vakantie
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is vandaag niet internationale comic sans dag?
Dat jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is vandaag niet internationale comic sans dag?
zhe motherlandquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb ook zoooon zin. Vandaag over 2 weken zitten we in de auto naar het zuiden, en zondag over 2 weken begint de vakantie echt!![]()
![]()
waar gaan jullie heen?
Dan verdien je wat mij betreft wel een extra jurkje! Hopelijk is het voor 11/7 gewoon over en kun je de afspraak afzeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
jeej voor het feit dat je gelijk door kan en hopelijk hoeven er geen camera's aan te pas te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
Niet F5-en!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en met Chrome ziet alles er normaal uit
Ehh, doe eens ctrl-F5quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en met Chrome ziet alles er normaal uit
Dat worden mooie schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, écht he...quote:
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
*mental note, gereduceerde vochtopname op zondag en maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..
Piesen was daarna wel goed voelbaar. Na 24u was het over.
ik heb gister een hele reep chocola gegeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Comic sans
XM ai, dat lijkt me niet prettig! Hopelijk valt het mee met die kijkacties... En hopelijk ben je er daarna echt vanaf!
Verder hoi, alles bijgelezen maar ook weer vergeten![]()
Gisteren heb ik geen D meer gehad maar wel 8 biitterballen en 5 bier, fantastisch dus. Qua kcal zit het denk ik wel ok (want rest van de dag weinig gegeten) maar goed voedingswaarde is dus 0,0. Vandaag balansdag!!
Wil je gewoon een ban?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb fok! geblokkeerd in FF zodat ik aan werken toe kom. Nu moet ik ergens IE voor gebruiken, en zie hier...ben ik er nog.
[verslaafd]...
quote:
en welke noten kan je het beste nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Men wat een kippenhok hier
Hoe lang zijn noten houdbaar? Wil een aardige hoeveelheid meenemen zodat ik niet elke vrijdag naar de markt moet.
Paranotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:47 schreef Mixende_match het volgende:
en welke noten kan je het beste nemen?
Het helpt ook tegen zweetvoeten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Blijft CS nu de hele dag? Suck-lettertype.
Even iets heel anders. Een collega van mij laat in haar nieuwe huis een urinoir plaatsen in de badkamer (voor haar teerbeminde). Ik dacht toen ik dat hoorde: "Waarom? Plassen kun je toch ook onder de douche?" Vervolgens zei ik het hardop, maar toen kreeg ik allemaal rare, licht walgende, blikken. Is plassen-onder-de-douche, behalve een waterbesparende methode, een taboe?
Er was een tijd geleden een topic over op fok, en toen bleek inderdaad (ook tot mijn verbazing) dat hele volkstammen dat een smerige gewoonte vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Even iets heel anders. Een collega van mij laat in haar nieuwe huis een urinoir plaatsen in de badkamer (voor haar teerbeminde). Ik dacht toen ik dat hoorde: "Waarom? Plassen kun je toch ook onder de douche?" Vervolgens zei ik het hardop, maar toen kreeg ik allemaal rare, licht walgende, blikken. Is plassen-onder-de-douche, behalve een waterbesparende methode, een taboe?
haha ja ik zag het later pas! zat op mijn tellie. En nu op de laptopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Welke noten je het beste kunt nemen is al gezegd
Ik heb honger. Nog een uurtje, dan ben ik weer thuis. Ook eens kijken in de stad of mijn freya's er al zijn
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
De urinoir staat ook in de douchecabine?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het helpt ook tegen zweetvoeten!
Lekker samen douchen en prompt de ander z'n been onderzeiken
Ha ja, dat klopt. Zij krijgen een aparte WC beneden en dan boven een badkamer + urinoir. In mijn beleving plas je dan 's ochtends in de badkamer (op het urinoir) en de overige keren op de gewone WC beneden. Maar nu ik erover nadenk heb je natuurlijk nog de nachtelijke plasbeurten, die je uiteraard niet in de douche doet. Al denk ik dan ook meteeen weer: waarom een urionir voor de man boven en niet gewoon een extra wc waar man en vrouw gebruik van kunnen maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik doe het ook gewoon. Bij het haren uit het putje verwijderen moet je er alleen niet aan denken
Huuuquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!
Ah kijk, ik snap hem!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef anna82 het volgende:
N
[..]
Ha ja, dat klopt. Zij krijgen een aparte WC beneden en dan boven een badkamer + urinoir. In mijn beleving plas je dan 's ochtends in de badkamer (op het urinoir) en de overige keren op de gewone WC beneden. Maar nu ik erover nadenk heb je natuurlijk nog de nachtelijke plasbeurten, die je uiteraard niet in de douche doet. Al denk ik dan ook meteeen weer: waarom een urionir voor de man boven en niet gewoon een extra wc waar man en vrouw gebruik van kunnen maken?
Bovendien vind ik urinoirs iets viezigs hebben, ik zou heel erg het gevoel krijgen dat ik in een mannen-wc aan het douchen ben.
Waar een mens zich al niet mee bezig kan houden. Ik ga even het topic doorlezen!
It's a guy thing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Huuu![]()
Ik snap de meerwaarde van een urinoir ook niet, bouw dan gewoon een extra plee!
ik vind het panisch gedoe. Net als mensen die overstuur raken van haren op klerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!
Dat!quote:
Dan heb ik minder testosteron dan ik dacht, want ik snap het nietquote:
Zodra jongetjes kunnen staan willen ze staand plassen. Ongeacht wat de gevolgen zijn voor wc-bril, vloer en kleding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan heb ik minder testosteron dan ik dacht, want ik snap het niet
Stom zeg! Zal wel een soort oer-impuls zijn danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodra jongetjes kunnen staan willen ze staand plassen. Ongeacht wat de gevolgen zijn voor wc-bril, vloer en kleding.
Maar Mark deed het voor je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het panisch gedoe. Net als mensen die overstuur raken van haren op kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |