abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98895042
Mogge!
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:59 schreef Sjaapje het volgende:
()
Ik heb een super groot zwart gat, een jaar naar toegewerkt en het is een zucht gedaan. Ga al mijn jaargenootjes missen! Morgen mijn contract gaan tekenen in Aalst...
Toch goed gedaan van je, dit jaar ^O^.
Nu eerst vakantie toch,dacht ik? Of begin je gelijk aan werk?

Kat is van schoot, ik ga nog éven terug :O :z :Z
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98895305
De kat lijkt steeds vaker weer binnen te zitten Sigme! Fijn O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 06:42:17 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98895307
Goeiemorgen. Lag om half 9 al op bed maar voel me nog steeds niet helemaal uitgeslapen :') Naja half dagje.

Vanmiddag nootjes halen op de markt. Weet niet of er vorige keer al iemand gereageerd had want mobiel lees ik nog wel eens ergens overheen maar welke nootjes moet ik hebben?
Niet meer actief op Fok!
pi_98895377
Amandelen en walnoten zijn het beste geloof ik, ongebrand en ongezouten iig.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:18:08 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98895451
Thx, Phaidra :).

En thx voor de weekmenutip Aurum, ik zie er al wat lekkere dingen tussen staan waarvoor ik eens om een recept ga vragen :9~. Ga wat eerder naar het werk zo, ben ik om 11:45 klaar :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:20:29 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98895463
O: yoghurt met aardbeien
T: 500 ml smoothie
T: koekje bij de koffie
L: twee boterhammen met boterhamworst
T: bakje kersen
D: nog verzinnen, wil iig iets lekkers en (relatief) gezonds maken
T: nootjes *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_98895569
Leuk Anna, die 80 km. :) Ga je een georganiseerde 2 daagse doen of heb je zelf een route uitgezocht?

Uniek, wat ook leuk is qua wandelen : een rondje Texel! In totaal 80 km oczo, gaat im het eiland heen en als je ergens in het midden van Texel zit, dan kun je m mooi in 2 dagen doen. :)

Lijstje :
O: Yoghurt, kwark, frambozen, cruesli
T: dubbele boterham kip
L: restje couscous salade met gegrilde groenten
T: krentenbol met kaas
D: ik denk een bak met sla, tomaten, paprika en gebakken krieltjes en broccolisoep!
B: half uur fietsen. Geen sport vandaag, dat mag morgen weer om 8.30 uur. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98895578
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin :')
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.

Vanavond Amsterdam *O* en de rest van de dag fingers crossed.

Lijstje:

O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98895588
Owja Vik, hoeveel calorieen zitten er in die smoothie? Indien weinig: ik hoop dat je een calorierijk diner plant, want dit is wel erg mager!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98895609
mogguh! Heb eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98895883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, 80 km!! hoe wat waar?? wat ubertof!
Wij gaan een weekendje weg en dit keer neem ik gewoon mijn Garmin mee, kijken wat we wandelen maar dat wordt bij lange na geen 80 km iig..
Wow! jaloers wel :')
In twee dagen hoor Uniekje :D Op dag 1 gaan we van Amsterdam naar Zandvoort wandelen en voor dag twee moet ik nog een route uitzoeken.

Hpkw: het zijn weer fietsroutes! En wat ontzettend gaaf die halve marathon!! Ik krijg bijna de neiging om een 'schaduw-training' te volgen om te kijken of mij dat ook lukt in 3 maanden :)

Goedemorgen!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:17:35 #187
171890 Chicolate
Chemicals
pi_98895918
66.4 *O*. Ik weet dat de manier waarop slecht en ongezond is, maar ik zit hierdoor al zoveel lekkerder in mijn vel. En mijn lichaam is nu eindelijk weer bikiniproof O+.

Wooow Anna wat een enorme afstanden :o. Gelukkig is er prima wandelweer voorspeld.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98895927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin :')
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.

Vanavond Amsterdam *O* en de rest van de dag fingers crossed.

Lijstje:

O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten :9

Wat ga je voor leuks doen in A'dam (behalve eten :))? Je lijstje is wel un peu maigre, ben je aan het opsparen voor je D?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:19:22 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98895939
80 km, holymoly! Ik ben niet jaloers en ben blij dat ik het niet hoef te lopen :D :P. Succes! ^O^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 08:23:35 #190
70532 loveli
N
pi_98895991
Notentip: paranoten en macadamia's.
crap in = crap out
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:30:43 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98896071
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen :'). Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel _O-. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant :{.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98896072
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat ga je voor leuks doen in A'dam (behalve eten :))? Je lijstje is wel un peu maigre, ben je aan het opsparen voor je D?
Zal er nog wat nootjes bij oden.
En inderdaad mijn D zal vast niet mager zijn (heb de kaart al bekeken).
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:23 schreef loveli het volgende:
Notentip: paranoten en macadamia's.
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..

Amandelen en pecan+cashew.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98896102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen :'). Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel _O-. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant :{.
Nou 10 kilo in ruim een jaar is toch haske goed! En randje overgewicht? Dat was je afgelopen zaterdag écht niet aan te zien :N . Het is alleen nogmaals een onderstreping dat BMI niet zoveel zegt imho.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98896121
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef anna82 het volgende:
Pure chocola plus melkchocola plus witte chocola equals feestje!

Het is dat ik aankomend weekend 80 km, dat is dus tachtig km, ga wandelen, anders ging ik die eens maken en verorberen.
Heel veel plezier! De laatste keer dat ik 80 km in 1 weekend heb gelopen ben ik alleen maar aangekomen. Zoooo frustrerend!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98896125
Paranoten vind ik ook niet zo. Brazil nuts lijken er op en die waren wel awesome (ze kwamen wel met een soort dun suikerlaagje tho)., edit: wikipedia vertelt me dat het wel dezelfde zijn :') :@ . In Nederland vind ik ze altijd enorm taai en smakeloos... Macadamia's vind ik heerlijk, maar ik heb ze nog nooit ongebrand gegeten. En duuuuuur.

[ Bericht 21% gewijzigd door Phaidra op 01-07-2011 08:40:36 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:35:09 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98896127
Normaliter hang ik rond de 74, bij een lengte van 1.74. Ik was voor ik ziek werd, denk ik wel iets zwaarder, zo rond de 75-76, wat mij betreft mogen die 2-3 kg die er teveel aan zaten, wel weg blijven als ik weer beter word. Lukt ook wel denk ik :Y.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:37:54 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98896155
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja Vik, hoeveel calorieen zitten er in die smoothie? Indien weinig: ik hoop dat je een calorierijk diner plant, want dit is wel erg mager!
250 kcal, is dat veel of weinig?

XM, dan maar een bmi op t randje, want jij bent allesbehalve dik. Bmi zegt ook niet alles.

Bril per ongeluk mee naar huis genomen gisteren en nu zit ik hier met toegeknepen oogjes :') gelukkig nog maar 3 uurtjes :P
Niet meer actief op Fok!
pi_98896174
XM ik dacht dat jij ongeveer net zolang was als ik?
Dan heb je bij 72 toch bijlange na geen overgewicht?

Oh en goedemorgen :)
pi_98896192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
hoor ik daar een perfectionist ;)

BMI is maar een indicatie!
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..

Amandelen en pecan+cashew.
Waarom denk je dat noten goed voor je zijn? Door de vetten, dus het argument dat macadamia's voor 80% uit vet bestaat staat imo als een tang op een varken....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98896216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:35 schreef Phaidra het volgende:
Paranoten vind ik ook niet zo. Brazil nuts lijken er op en die waren wel awesome (ze kwamen wel met een soort dun suikerlaagje tho)., edit: wikipedia vertelt me dat het wel dezelfde zijn :') :@ . In Nederland vind ik ze altijd enorm taai en smakeloos... Macadamia's vind ik heerlijk, maar ik heb ze nog nooit ongebrand gegeten. En duuuuuur.
ik heb de indruk dat wij soms superoude noten =bitter krijgen -O-

Walnoten wil ik bijv. uit de supermarkt ook niet hebben want dan zijn ze te bitter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')