abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:43:54 #201
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_98896246
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin :')
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.

Vanavond Amsterdam *O* en de rest van de dag fingers crossed.

Lijstje:

O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten :9

waarom die stomme eierkoeken???
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen :'). Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel _O-. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant :{.
maar hoe kun je met 72 kilo en jouw lengte nu een hoog bmi hebben? Jij bent denk ik zo'n 1.75? Dan zit je op een bmi van 23, dat is toch prima gezond?
pi_98896248
Ik heb gelijk mijn BMI maar ff gecheckt, ik zit ook op het randje :')

Volgens mij kun je beter kijken naar buikomtrek, als je een appeltje bent dan heb je meer kans op diabetes type 2. En dan zou ik mij wel zorgen gaan maken :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98896249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb de indruk dat wij soms superoude noten =bitter krijgen -O-

Walnoten wil ik bijv. uit de supermarkt ook niet hebben want dan zijn ze te bitter.
Het zou me niets verbazen.

Ik ga zo naar Haarlem fietsen, daar een broodje eten en wat winkelen en dan weer terug 8-) (2x ca 45 min. fietsen).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:45:44 #204
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_98896277
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaliter hang ik rond de 74, bij een lengte van 1.74. Ik was voor ik ziek werd, denk ik wel iets zwaarder, zo rond de 75-76, wat mij betreft mogen die 2-3 kg die er teveel aan zaten, wel weg blijven als ik weer beter word. Lukt ook wel denk ik :Y.
ah, die had ik nog niet gelezen....Goed geschat dus van mij!
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 08:46:20 #205
70532 loveli
N
pi_98896287
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..
Partanoten zijn zo ongeveer de gezondste noten in omloop. Ook voor vega's onder ons, want de eiwitten die erin zitten zijn ook heel goed.

En macadamia's bestaan voor een groot deel uit enkelvoudig onverzadigd vet :9
crap in = crap out
pi_98896290
Kennen jullie deze website? Heel handig overzicht met voedingswaarden van verschillende noten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:47:19 #207
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_98896305
Planning:

T: nectarine
O: capuccino :7 , vruchtneyoghurt met allbran
L: rijst met no-butter chicken met peultjes
T: ?
D: ?
T: frambozenijsje, mango.
pi_98896336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heel veel plezier! De laatste keer dat ik 80 km in 1 weekend heb gelopen ben ik alleen maar aangekomen. Zoooo frustrerend!
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten O+

XM, persoonlijk denk ik dat jouw weegschaal stuk is. Kom maar eens langs om op de mijne te staan!
pi_98896373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:

waarom die stomme eierkoeken???
Erfenisje van Sonja O-)

Mijn weegschaal schijnt overigens ook stuk te zijn! Als ik in het ziekenhuis op een weegschaal ga staan dan ben ik altijd lichter dan 's morgens thuis O+ (en dat met kleren en na ontbijt :7 )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98896381
Mogge :)
Wat een mooie lucht vandaag.

Lijstje van gister:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kipfilet, salade, soep
T: appel
D: couscoussalade met amandel, walnoot, geitenkaas, tomaat en olijven
T: 4 chocoladekoekjes
T: nectarine
pi_98896394
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:

Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten O+

:Y herkenbaar! Denk dat het daar ook aan ligt en niet aan het wandelen zelf *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98896415
Ondanks dat ik deze week wat meer gegeten heb, weeg ik nog exact hetzelfde als vorige week *O* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98896439
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.

Had er nog nooit van gehoord.
pi_98896488
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

XM, persoonlijk denk ik dat jouw weegschaal stuk is. Kom maar eens langs om op de mijne te staan!
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen. B-)
Op vakantie gaan is veel beter voor mijn lijn, scheelt meestal een kilo of 5 in 1 maand. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98896576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen. B-)
Op vakantie gaan is veel beter voor mijn lijn, scheelt meestal een kilo of 5 in 1 maand. *)
Oh ja, jij liep ook gewoon de 50! :D

En daar komt jouw reislust dus vandaan! ;) hoe komt dat? Meer beweging, spijsverteringsissues, of?
pi_98896587
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.

Had er nog nooit van gehoord.
Lijkt een beetje op een banaantjesvorm, ik mijd ze want het klopt wel wat Phaidra zegt, hier zijn ze muf.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98896594
oja lijstje:

O: yoghurt met muesli
T: appel, cappuccino
L: dubbele boterham met hamkaasslakomkommertomaat, karnemelk
T: worteltjes, cappuccino
D: spinazie met tomaatjes en een beetje feta en een rundertartaartje
T: meloen
pi_98896600
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erfenisje van Sonja O-)

Mijn weegschaal schijnt overigens ook stuk te zijn! Als ik in het ziekenhuis op een weegschaal ga staan dan ben ik altijd lichter dan 's morgens thuis O+ (en dat met kleren en na ontbijt :7 )
Bij mij niet hoor :D heb ze gekocht deze week en behalve dat mijn Mr ze eet ga ik ze niet weggooien.
Moet maar eens zien of de bakker behalve de eierkoeken en krentebollen nog wat gezonds heeft.

-edit- Paranoot

pi_98896604
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben!

Ik val trouwens ook af op vakantie. Ik denk omdat ik veel meer beweeg dan thuis. Alles lopend doen, steden verkennen, wandeltochten zo nu en dan. Tel daarbij op lekker, maar vaak gezond eten. Denk ik. Ik eet volgens mij ook minder tussendoortjes maar meer tijdens ontbijt, lunch en diner.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98896632
Ik moet nog zien wat er deze vakantie gebeurt :) voorgaande vakanties viel ik wel wat af, maar dat kwam ook omdat ik daarmee bezig was. Meestal eet ik wel meer lekkere dingetjes en drink ik wat meer wijntjes tijdens de vakantie, maar tegelijkertijd ben ik veel meer buiten en verbrand ik ondanks dat ik er op de scootmobiel/rolstoel erop uit ga toch meer denk ik.
  Vis een optie? vrijdag 1 juli 2011 @ 09:09:53 #221
70532 loveli
N
pi_98896651
Coca-cola light break :7
crap in = crap out
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:10:47 #222
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98896668
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie! *O*
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:16:02 #223
216210 Ml-etje
pi_98896734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:09 schreef loveli het volgende:
Coca-cola light break :7
Met knappe man, zonder cola? :+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:16:43 #224
216210 Ml-etje
pi_98896741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:10 schreef Rituals het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie! *O*
^O^ hopen dat er iets uitkomt dat je gaat helpen!
Vakantie, lekker! Ga je nog leuke dingen doen?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:17:38 #225
93603 V1z0R
Hoi
pi_98896751
Mogguh!

Zin in 't weekend! Niets echt gepland maar heb er gewoon zin aan :Y
Om er al vast in te komen, de ongelofelijke talenten van Mc Dark!

Gaat vast goed komen Rituals! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')