waarom die stomme eierkoeken???quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
WAT een &%^$#% dag qua begin
Autosleutel kwijt (lag in mandje hond) en vervolgens in de auto ontdekken dat je zonnebril ws ergens in huis ligt (mag ik hopen).
Grrrrr.
Vanavond Amsterdamen de rest van de dag fingers crossed.
Lijstje:
O; Eierkoek, boterham 30+ kaas
T: boterham gegrilde ham
L: Griekse yoghurt met 2 nectarines
T: nog geen idee
D: uit eten
maar hoe kun je met 72 kilo en jouw lengte nu een hoog bmi hebben? Jij bent denk ik zo'n 1.75? Dan zit je op een bmi van 23, dat is toch prima gezond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit net ff in m'n wii-fit geschiedenis te kijken, in maart 2010 was ik 82 kg en nu 72,5. Ik denk dat ik de illusie om ooit onder de 70 te komen, maar moet laten varen. Als een maand ziek zijn het al niet doet, wat dan wel
. Maar ik blijf een redelijk hoog BMI houden, echt op het randje van overgewicht. Irritant
.
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat wij soms superoude noten =bitter krijgen
Walnoten wil ik bijv. uit de supermarkt ook niet hebben want dan zijn ze te bitter.
ah, die had ik nog niet gelezen....Goed geschat dus van mij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaliter hang ik rond de 74, bij een lengte van 1.74. Ik was voor ik ziek werd, denk ik wel iets zwaarder, zo rond de 75-76, wat mij betreft mogen die 2-3 kg die er teveel aan zaten, wel weg blijven als ik weer beter word. Lukt ook wel denk ik.
Partanoten zijn zo ongeveer de gezondste noten in omloop. Ook voor vega's onder ons, want de eiwitten die erin zitten zijn ook heel goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Paranoten vind ik echt smerig (=goedkope vulling) en macadamia's bestaan voor over de 80% uit vet..
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Etenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel plezier! De laatste keer dat ik 80 km in 1 weekend heb gelopen ben ik alleen maar aangekomen. Zoooo frustrerend!
Erfenisje van Sonjaquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik wandel als training voor de 4daagse en inderdaad, daar ben ik nog geen gram van afgevallen! Ik eet ook echt als een bootwerker op zo'n dag: breakfast, second breakfast, een elf-uurtje, lunch, etc etc. Eten
XM, persoonlijk denk ik dat jouw weegschaal stuk is. Kom maar eens langs om op de mijne te staan!
Oh ja, jij liep ook gewoon de 50!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben na Nijmegen op de weegschaal gaan staan en was na 200 km wandelen, weinig eten want ik kreeg niets weg, welgeteld 1 kilo afgevallen.![]()
Op vakantie gaan is veel beter voor mijn lijn, scheelt meestal een kilo of 5 in 1 maand.
Lijkt een beetje op een banaantjesvorm, ik mijd ze want het klopt wel wat Phaidra zegt, hier zijn ze muf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.
Had er nog nooit van gehoord.
Bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erfenisje van Sonja
Mijn weegschaal schijnt overigens ook stuk te zijn! Als ik in het ziekenhuis op een weegschaal ga staan dan ben ik altijd lichter dan 's morgens thuis(en dat met kleren en na ontbijt
)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef anna82 het volgende:
Ik moet steeds gniffelen om de paranoten. Dan zie ik een nootje voor me dat al schichtig om zich heen kijkend uit een vliegtuig springt.
Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met knappe man, zonder cola?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:10 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even een paar uur leren, dan tentamen maken en dan vakantie!hopen dat er iets uitkomt dat je gaat helpen!
Vakantie, lekker! Ga je nog leuke dingen doen?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |