Dat worden mooie schoenen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
Nou, écht he...quote:
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
11/7 afspraak uroloog, speciaal spreekuur... ze kunnen dan desgewenst gelijk met een cameraatje m'n plasbuis in.
*mental note, gereduceerde vochtopname op zondag en maandagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij viel het mee, helpt dat? Ben zeer recentelijk aan de beurt geweest..
Piesen was daarna wel goed voelbaar. Na 24u was het over.
ik heb gister een hele reep chocola gegeten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Comic sans
XM ai, dat lijkt me niet prettig! Hopelijk valt het mee met die kijkacties... En hopelijk ben je er daarna echt vanaf!
Verder hoi, alles bijgelezen maar ook weer vergeten![]()
Gisteren heb ik geen D meer gehad maar wel 8 biitterballen en 5 bier, fantastisch dus. Qua kcal zit het denk ik wel ok (want rest van de dag weinig gegeten) maar goed voedingswaarde is dus 0,0. Vandaag balansdag!!
Wil je gewoon een ban?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ik heb fok! geblokkeerd in FF zodat ik aan werken toe kom. Nu moet ik ergens IE voor gebruiken, en zie hier...ben ik er nog.
[verslaafd]...
quote:
en welke noten kan je het beste nemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Men wat een kippenhok hier
Hoe lang zijn noten houdbaar? Wil een aardige hoeveelheid meenemen zodat ik niet elke vrijdag naar de markt moet.
Paranotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:47 schreef Mixende_match het volgende:
en welke noten kan je het beste nemen?
Het helpt ook tegen zweetvoeten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Blijft CS nu de hele dag? Suck-lettertype.
Even iets heel anders. Een collega van mij laat in haar nieuwe huis een urinoir plaatsen in de badkamer (voor haar teerbeminde). Ik dacht toen ik dat hoorde: "Waarom? Plassen kun je toch ook onder de douche?" Vervolgens zei ik het hardop, maar toen kreeg ik allemaal rare, licht walgende, blikken. Is plassen-onder-de-douche, behalve een waterbesparende methode, een taboe?
Er was een tijd geleden een topic over op fok, en toen bleek inderdaad (ook tot mijn verbazing) dat hele volkstammen dat een smerige gewoonte vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
Even iets heel anders. Een collega van mij laat in haar nieuwe huis een urinoir plaatsen in de badkamer (voor haar teerbeminde). Ik dacht toen ik dat hoorde: "Waarom? Plassen kun je toch ook onder de douche?" Vervolgens zei ik het hardop, maar toen kreeg ik allemaal rare, licht walgende, blikken. Is plassen-onder-de-douche, behalve een waterbesparende methode, een taboe?
haha ja ik zag het later pas! zat op mijn tellie. En nu op de laptopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Welke noten je het beste kunt nemen is al gezegd
Ik heb honger. Nog een uurtje, dan ben ik weer thuis. Ook eens kijken in de stad of mijn freya's er al zijn
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef anna82 het volgende:
De urinoir staat ook in de douchecabine?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het helpt ook tegen zweetvoeten!
Lekker samen douchen en prompt de ander z'n been onderzeiken
Ha ja, dat klopt. Zij krijgen een aparte WC beneden en dan boven een badkamer + urinoir. In mijn beleving plas je dan 's ochtends in de badkamer (op het urinoir) en de overige keren op de gewone WC beneden. Maar nu ik erover nadenk heb je natuurlijk nog de nachtelijke plasbeurten, die je uiteraard niet in de douche doet. Al denk ik dan ook meteeen weer: waarom een urionir voor de man boven en niet gewoon een extra wc waar man en vrouw gebruik van kunnen maken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even los van een eventueel taboe; wat heeft het plaatsen van een urinoir te maken met plassen onder de douche? Douchen doe je meestal één keer per dag en plassen wel vaker. Maar volgens mij begrijp ik het niet helemaal?
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik doe het ook gewoon. Bij het haren uit het putje verwijderen moet je er alleen niet aan denken
Huuuquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!
Ah kijk, ik snap hem!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef anna82 het volgende:
N
[..]
Ha ja, dat klopt. Zij krijgen een aparte WC beneden en dan boven een badkamer + urinoir. In mijn beleving plas je dan 's ochtends in de badkamer (op het urinoir) en de overige keren op de gewone WC beneden. Maar nu ik erover nadenk heb je natuurlijk nog de nachtelijke plasbeurten, die je uiteraard niet in de douche doet. Al denk ik dan ook meteeen weer: waarom een urionir voor de man boven en niet gewoon een extra wc waar man en vrouw gebruik van kunnen maken?
Bovendien vind ik urinoirs iets viezigs hebben, ik zou heel erg het gevoel krijgen dat ik in een mannen-wc aan het douchen ben.
Waar een mens zich al niet mee bezig kan houden. Ik ga even het topic doorlezen!
It's a guy thing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Huuu![]()
Ik snap de meerwaarde van een urinoir ook niet, bouw dan gewoon een extra plee!
ik vind het panisch gedoe. Net als mensen die overstuur raken van haren op klerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net of die combinatie van haar, zeep en lichaamsresten op zichzelf niet smerig is!
Dat!quote:
Dan heb ik minder testosteron dan ik dacht, want ik snap het nietquote:
Zodra jongetjes kunnen staan willen ze staand plassen. Ongeacht wat de gevolgen zijn voor wc-bril, vloer en kleding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan heb ik minder testosteron dan ik dacht, want ik snap het niet
Stom zeg! Zal wel een soort oer-impuls zijn danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodra jongetjes kunnen staan willen ze staand plassen. Ongeacht wat de gevolgen zijn voor wc-bril, vloer en kleding.
Maar Mark deed het voor je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het panisch gedoe. Net als mensen die overstuur raken van haren op kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |