Als je een chocomuffin had, kunnen we ook wel bonbons meenemen naar de Dr88meetquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef MarMar het volgende:
* MarMar mompelde idd iets over drachtenmeetlijkt mij ook tof!
En en en ik ging net shoppen en en en oké hij viel gewoon groot maar ik heb toch maar ff een broek in maat 36 gescoreden dan nog eentje in maat 38 en eentje in maat 40, ik hou het er dus op dat ik maat 38 heb en dat vind ik helemaal tof!
Met nieuwe passende kleren zie ik pas echt hoeveel ik afgevallen ben, daar moet echt niet meer af en dus heb ik vanmiddag bij de koffie lekker een chocolademuffin gehad![]()
D wordt: kip uit de oven, risotto met spinazi en tomaat en nog een berg stoomgroente on the side en een glaasje lekkere rode wijn.
Oh ik ben zo blij met mijn nieuwe kleren, ook nog een superdupermooi leren jasje van een of andere ontwerper van bijna 300 voor 60 MINE!!zijden blouse voor 15 euro, echt ik hou van die uitverkoop, helemaal nu de maatlabeltjes me weer bevallen. Vroeger knipte ik ze eruit, nu wil ik ze bijna aan de buitenkant plakken
lol, jawel, maar dan eten jullie er allemaal zelf ook eentjequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een chocomuffin had, kunnen we ook wel bonbons meenemen naar de Dr88meet.
Ik denk dat je wel normaal kunt eten, zo op het eerste gezicht lijkt het me een beetje weinigquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lijstje? Kan ik normaal eten bij 't diner of vooral groenten enz?
Helpt het niet door alleen al te zeggen hoe schandalig veel kcal er in 1 zo'n flutkoekje zitten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand hier Mark even aan het verstand brengen dat die kaaskoekjes van Sultana's helemaal niet gezond zijn? Mij lukt het niet.
Hij kijkt alleen naar het zout en constateert dat het slechts zoveel vd dagelijks aanbevolen hoeveelheid is en dus is het goed. En ik kan t van veel dingen niet uitleggen, ik wéét gewoon dat het niks toevoegt (ws door hier al jaren te postenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helpt het niet door alleen al te zeggen hoe schandalig veel kcal er in 1 zo'n flutkoekje zitten?
Moet je het voor 12 uur insturen of zo? Staar je niet teveel blind op kleine dingetjes, kijk naar de dingen die echt nog moeten. Succes!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Chicolate het volgende:
Niet bijgelezen, niet echt tijd voor nu.
Ik zit er even een beetje doorheen, over 4 uur een deadline en er moet nog zoveel gebeuren aan mijn scriptie. Ik weet dat het kan, maar krijg mezelf na een dag eraan werken bijna niet meer gemotiveerd ... gelukkig heb ik mn resultaten bijna af, dan nog discussie, conclusie, toekomst en verbeteren van experimenteel ... oh en een samenvatting en referenties fixen maar ik vind dat ik dat ook morgen kan doen. Het is alsnog teveel. </klaag>
Ik moet het uitprinten en om 10 uur sluit het gebouw dus dan moet het geprint zijn. Want ik heb zelf geen printer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je het voor 12 uur insturen of zo? Staar je niet teveel blind op kleine dingetjes, kijk naar de dingen die echt nog moeten. Succes!
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet het uitprinten en om 10 uur sluit het gebouw dus dan moet het geprint zijn. Want ik heb zelf geen printer.
Chiliquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:
De katjes zijn zo zielig btw, heel duf, vooral Janneke. Ze liggen nu allebei in coma.
Mijn lijstje begon wel goed, eindigde minder goed(ik moet echt eens wat verschillende avondmaaltijden gaan bedenken, want daar gaat het fout: ik weet niks te bedenken --> bagger eten)
Anyway.
S: 5 km hardlopen
S: 1/3 bakje Griekse yoghurt met aardbeien
T: worteltjes
L: drie boterhammen met omelette au fromage, broodje kroket
T: twee lange vingers (kunnen er ook drie geweest zijn, though)
D: bord patat met mayo en satesaus en een broodje hamburger. Pluspunt is wel weer dat ik nu niet ook nog weer een kroket nam, maar bewust dacht: die heb ik al gehad, dus doe ik nu niet. Dat zou ik eerder niet gedaan hebben.
Naja, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Morgenmiddag ga ik nootjes halen en een staafmixer. Mark vindt de smoothies ook een goed plan.
Maaltijden plannenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
Ja de kroket was echt lekker, maar de rest had niet gehoeven. Zo stom: ik eet geen patat, omdat ik het zo lekker vind, maar omdat ik niks anders weet te bedenken. Kan natuurlijk betere keuzes maken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |