Receptje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Het wachten is op de dip en de chocoladerepen met Ben & Jerry's ijs(oh, vorig weekend had mijn vriend triple chocolate brownie gemaakt, de meest goddelijke brownie ooit! Daar heb ik dus wel mooi een stuk van gehad
)
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Smaken verschillenen thx voor het compliment
ik vind het jurkje niet zo leuk en niet omdat jij mijn broeken niet leuk vindt![]()
Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Receptje?
Jeej resultaten af. Op naar de discussie (daar zie ik misschien toch wel heel erg tegenop, ik moet gaan uitleggen waarom mijn proeven mislukt zijn. Eerst maar eens artikeltje waarin ze dat schijnbaar uitleggen gaan lezen). En conclusie. En future prospects. Een uur per stuk, moet lukken.
En als ik het af heb, neem ik denk ik lekker de tram naar centraal en haal dat wat te eten. Want ik ben vergeten avondeten mee te nemen en het restaurant is al dicht. Alweer. Was van plan om bij de appie een maaltijdsalade te halen, maar dat ben ik vergeten.
Ik moet binnenkort presenteren en moet dan natuurlijk wel even mn begeleiders omkopen met hemelse chocoladetaart dingen. Dat werkte met de sollicitatie afgelopen week ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Nee chico, hier alleen recepten voor GEZONDE dingen! Ik heb er nu al zin in om wat avondmaaltijden te gaan bedenken. Wil nu eigs al beginnen, maar ben te moe.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met de rest. De discussie en conclusie zijn meestal het moeilijkst, vind ik dan. Dus ik hoop dat je dat een beetje helder voor ogen hebt, dan heb je het namelijk zo op papier.
Enne: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/triplechocolatebrown_7685
Zag er in het echt nog beter uitIk heb maar een klein blokje (2x4 cm of zo) genomen, maar ik kan het nu nog proeven als ik mijn ogen sluit
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben net aan t onderzoeken of ik last heb van noten! ik heb erg veel last van mn darmne lately, en.. nou ja, maar even in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Chicolate op 30-06-2011 19:14:59 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik vind het tuttig leuk. Jij zal het vast verpletterend goed kunnen hebben, omdat je niet echt omaïg bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de bovenkleding leuk MarMar, de broeken zijn niet zo mijn smaak. Maar, je kan het prima hebben
.
Over kleding gesproken: http://www.topvintage.nl/(...)o-jurk-rood-wit.html
Leuk, niet leuk?
Wil je afvallen, ben je aan het afvallen, hoeveel wil je eraf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik negeer al mijn hongergevoelens omdat ik bang ben terug te vallen in mijn oude eetgedrag. Jij weet hoe groot mijn kont is
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:38 schreef MarMar het volgende:
beetje wazig, maar jullie moeten het er maar mee doen
Mooi lijntje hoorSPOILER: want grote foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik nog een deftig truitje met lange mouwen, een turquoise t-shirt en een zwarte broek.
De inhoud van mijn kast begint zowaar weer een beetje op een garderobe te lijken!.
Hé, even over een Drachtenmeet, is het mogelijk om een keer ergens wat af te spreken op een geschikte lokatie waar jij ook komen kan?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef Ewelina het volgende:
Hmnmm. Ik zocht een recept voor cherrytomaatjes uit de oven, en kwam terecht op de site van de SP.
Ach ja, als het recept maar lekker is.
Kan je ook niet meer typen of telefoneren? Want dat moet toch nog wel lukken? Of schat ik het helemaal verkeerd in?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:
Thx Tink, doe goed mijn best om niet meer af te vallenblijft netjes stabiel de laatste weken!
Dit is best al heel basic voor mijn doenik vind het wat dat betreft heerlijk dat ik geen rekening meer hoef te houden met werk etc. bij het kopen van kleding. al had ik natuurlijk liever wel kunnen werken
Jij doelt op de Japanse mix (nu ja het is een Griekse mix dus geen bollen en groot spul en enorm pittig merk ik).quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Als je 3 zakken leegeet wel. Anders vergelijkbaar met chips ed, alleen iets minder kcal als je de niet vette variant hebt. Geen brocollivervanging iig.
Denk dat het meer het zitten an sich is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je ook niet meer typen of telefoneren? Want dat moet toch nog wel lukken? Of schat ik het helemaal verkeerd in?
Het zitten inderdaad, maar verder het van en naar huis gaan, concentratie, soms weigeren mijn handen ook dienst en vaak voel ik me alsof ik een vette griep heb en hang ik maar wat voor pampus op de bank met de laptop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat het meer het zitten an sich is?
Je humor is niet kapotquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het zitten inderdaad, maar verder het van en naar huis gaan, concentratie, soms weigeren mijn handen ook dienst en vaak voel ik me alsof ik een vette griep heb en hang ik maar wat voor pampus op de bank met de laptop.
Nou heb ik vernomen dat sommige mensen betaald krijgen tijdens het fok!ken, dat baantje zou ik wel kunnen mits het thuiswerk is
Bellen/mailen! You never know!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Syrena het volgende:
Leuke kleren Mar![]()
Ik heb nog steeds keelpijn, maar mijn beoordelingsgesprek was goedEn net zie ik op Fok een zwarte Wii te koop voor 100 euro, blijkt het ook nog aangeboden door iemand uit mijn woonplaats
Jammergenoeg is er al een bod van 130
![]()
O: Cracker met witte chocopasta
T: Snee volkoren met kipfilet
L: Bakje pastasalade, twee snee-en volkoren met kipfilet
T: Snee ontbijtkoek van bie de Lidl (168 kcals, maar wel lekker)
D: Pasta met gehakt en tomatensaus, salade met olijven, tomatenschijven met mozarella en verse basilicum
Duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het zitten inderdaad, maar verder het van en naar huis gaan, concentratie, soms weigeren mijn handen ook dienst en vaak voel ik me alsof ik een vette griep heb en hang ik maar wat voor pampus op de bank met de laptop.
Nou heb ik vernomen dat sommige mensen betaald krijgen tijdens het fok!ken, dat baantje zou ik wel kunnen mits het thuiswerk is
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Syrena het volgende:
Leuke kleren Mar![]()
Ik heb nog steeds keelpijn, maar mijn beoordelingsgesprek was goedEn net zie ik op Fok een zwarte Wii te koop voor 100 euro, blijkt het ook nog aangeboden door iemand uit mijn woonplaats
![]()
D: Pasta met gehakt en tomatensaus, salade met olijven, tomatenschijven met mozarella en verse basilicum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Bied 105 en zeg dat je hem deze week nog op komt halen. Mensen zijn gevoelig voor snel + ophalen. Ze willen er vaak het liefst meteen van af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Syrena het volgende:
Leuke kleren Mar![]()
![]()
Soms, maar eigenlijk heb ik niet een andere keus dan er een weg in te vinden voor mezelf. Heb wel momenten dat ik me compleet opstandig en boos en verdrietig voel over alles, dat laat ik dan ook even fijn toe, maar nooit te lang. Ik probeer me toch zoveel mogelijk te focussen op de mooie dingen die ik in mijn leven heb, anders doe ik mijn leven mijn lieven en mezelf te kort.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duidelijk.
Word je niet gek thuis?
Mezelf kennende zou ik het niet uithouden.
wooohooooquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband.Met 8 km/u.
En het deed niet eens pijn.
En conditioneel ging het ook goed.
Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen.
kijk ff in dat weekmenu topic in cul. Hoe je niks zelf te bedenken, kan je gewoon kopieren en plakkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Nee chico, hier alleen recepten voor GEZONDE dingen! Ik heb er nu al zin in om wat avondmaaltijden te gaan bedenken. Wil nu eigs al beginnen, maar ben te moe.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon 10 minuten hardgelopen op de loopband.Met 8 km/u.
En het deed niet eens pijn.
En conditioneel ging het ook goed.
Nu nog maar 20 km erbij trainen en ik kan over 3 maanden die halve marathon doen.
Goed gedaan!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Whooohooo. Wat ik af wilde hebben is af. En dat 20 minuten voor tijd. Nu snel naar huis fietsen, het wordt al donker en een bekeuring zou wel een beetje afdoen aan het blije gevoel
.
Punt 1 was het voornaamste probleem. Ik stond een iets te lang op het lab waardoor het schrijven in tijdnood kwam.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed gedaan!!!![]()
Volgende keer wel iets ruimer plannen (of je beter aan je planning houden.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |