Iedereen lult een andere tijd wanneer het gaat gebeuren.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.
Ik hoop dat hij morgen komt of bij de dealer buiten staatquote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh, als onze auto nu kapot gaat is het niet erg, hij is zo oud als wat en we krijgen toch een nieuwe morgen/woensdag.
Terug naar af.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iedereen lult een andere tijd wanneer het gaat gebeuren.
Hoe weet je het.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij morgen komt of bij de dealer buiten staat
De experts kunnen eindelijk iemand uitlachen, laat ze lekker joh.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, ik vraag alleen maar wanneer het noodweer verwacht wordt. Is dat een rare vraag....
Nee, maar wel om een tijdstip te vragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, ik vraag alleen maar wanneer het noodweer verwacht wordt. Is dat een rare vraag....
Mierenneuker-alertquote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, maar wel om een tijdstip te vragen.
Zo kan het ook. Thanks.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Of jullie gaan gewoon ergens anders heen?
Anyway timing is nog niet precies te zeggen, de buien die ontstaan kunnen in de middag/avond komen. Meteogram verwacht pas in de avond de kans op onweersbuien, het noorden zou het droog houden tot woensdag begin de ochtend..maar het kan zomaar zijn dat morgen avond het hele land ineens in de onweersbuien zit. Kortom timing is altijd een probleem bij zulke dingen.
En misschien valt het allemaal met een sisser meequote:
Wat hierboven dus ook al stond.quote:
Klopt, Zeeland & Zuid Holland kunnen vannacht al iets van regen/onweer krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens teleweer kan het vannacht/morgenochtend onweren/regenen
Ah nee he, dan word het niet buitenslapen (Rotterdam)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, Zeeland & Zuid Holland kunnen vannacht al iets van regen/onweer krijgen.
Ik heb zoiets slechts 1 keer mogen aanschouwen en dat is idd zeer indrukwekkend, dus ik hoop er wel op.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef henkde_j het volgende:
Kunnen we ook weer zo'n huge ass rolwolk verwachten?
Ik heb dat bovenste filmpje nog heel helder voor de geest anders...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Iets met 'kort geheugen'.
Gewoon glad vergeten, allemaal.
De buienlijn moet nog ontstaan, beetje vreemd als die al is ontstaan, duurt nog ongeveer 24 uur voordat het echt bekend isquote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef richie29 het volgende:
Ik ben net even aan het rekenen geweest en de treksnelheid van de buien die nu in Frankrijk zitten is ongeveer 70 km/h. (Laatst eens een artikel gelezen waarin stond dat dit meestal ook een gemiddelde snelheid is)
Is het dan stom om te denken dat, gezien de afstand van 700 km tot aan Breda, het ongeveer 10 uur duurt voordat daar het 'te verwachten noodweer' aankomt? Veel eerder dan de meeste weermodellen verwachten?
Het lijkt me tenminste dat de buienlijn die nu ontstaan morgen ook de storingslijn zou moeten zijn die ons land gaat aandoen?
Gevoelstemperatuur bis zum 40grad in Nordrhein Westfalenquote:
Voor Niedersachsen ook, en daar liggen we óók tegenaanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Meteoalarm.eu geeft
[..]
Gevoelstemperatuur bis zum 40grad in Nordrhein Westfalen![]()
Laten wij daar nu tegenaan liggen
De airco op mijn werk doet het nu heeeeeel goed, zit met kippenvel achter mijn bureauquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
De airco op mijn werk doet het nu heeeeeel goed, zit met kippenvel achter mijn bureau. Het is of dit, of de warmte van buiten, er is geen tussenweg mogelijk
.
Wordt lekker zometeen in mijn zwarte auto zonder airco, temperatuursverschil is veel te groot.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Voor Niedersachsen ook, en daar liggen we óók tegenaan![]()
You sir, are FUCKED!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Ik bedenk me net dat de zon al wel de hele dag op de zwarte auto met zwart leren bekleding schijnt en.. ik een korte broek aan heb..
O, en dan had ik nog wel bedacht om morgen misschien maar met de auto naar werk te gaan, omdat ik de NS en de bovenleiding niet vertrouw met onweerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu al een drukke avondspits verwacht morgen ivm de buien, noodweer,onweer, hagel etc
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Ik bedenk me net dat de zon al wel de hele dag op de zwarte auto met zwart leren bekleding schijnt en.. ik een korte broek aan heb..
(Wit) kleedje erover leggen voordat je weggaatquote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Amen to that!quote:
Ze is inderdaad al een hele tijd niet meer online geweest.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
En terecht, mag het het een keer!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Ik zit tussen de 32,1 en de 30,c ofzo.. Dus zal ook wel 31,9 zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Van mij wel, want daar woon ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
En terecht, mag het het een keer!
Dat is een goeie ja. Ben geen vaste klant hier, kom alleen maar buurten als er ellende is, maar Kahaarin was altijd van de partij.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Ik ken de user Kahaarin goed, maar zou geen flauw benul hebben waarom ze niet meer online komt, mss zou je een mailtje kunnen sturen (indien je het mailadres kan lezen, mocht het verborgen zijn, meeste crewleden kunnen dat toch zien?)quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
vroeg ik me ook al af vanmiddag.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Behalve laat in de avond/vannacht ( in het algemeen). Dan mag ik heerlijk tot diep in de nacht buiten zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Nóg meer warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 17:35 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de autorit naar huis overleefd. Had mijn autootje heel tactisch in de schaduw geparkeerd dus het viel me hard mee.
Nu maar afwachten wat de dag van morgen brengt
Klopt, ik ga lekker buiten staan morgenavondquote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef zoem het volgende:
Makkelijk toch, hoef je ook niet meer te douchen
Grappig, dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Goede massage voor je haar idd, zo'n hagelbui met golf/tennisballen....quote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ik ga lekker buiten staan morgenavond
Meteoriet scheert rakelings langs de aarde....quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Lees het ja. Eerste reacties geven aan dat het een behoorlijk was.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Ik heb t niet gevoeld, maar it dan ook uiterst in het westen van de provinciequote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zit 27 km verderop, niets van gemerkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Woon niet zo ver weg van Delfzijl en heb niets gevoeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zie dat ook nog niet gebeurenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ed Aldus
Laat je niet gek maken! http://bit.ly/md86k7 kans op #hagelstenen van >5 cm is net zo groot als de kans om een nieuwe auto te winnen. #pff
We zullen het morgen wel zien!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ed Aldus
Laat je niet gek maken! http://bit.ly/md86k7 kans op #hagelstenen van >5 cm is net zo groot als de kans om een nieuwe auto te winnen. #pff
WA met beperkt casco geeft ook recht op vergoeding na stormschade. Met enkel WA waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je auto en verzekering bij hagelschade? Ik heb geen Allrisk
Ik hoop er al niet eens meer op johquote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Timmos het volgende:
Ik begin een slecht gevoel te krijgen voor Zeeland.. Zoals altijd..
Jullie zitten hartstikke goed hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop er al niet eens meer op joh
Ergens ook wel blij dat het hier vaak voorbij gaat.
Oost-Groningen!!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m woensdagochtend.
[ afbeelding ]
je hebt net een aardbeving gehad, wij krijgen nietsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oost-Groningen!!!!Wat doe je.......
Deze had het eigenlijk moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oost-Groningen!!!!Wat doe je.......
Nee tussen 1600 en 2000 uurquote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
Als dat maar wel na 18:00 uur gaat vallen dan in Noord-Holland.
Het wordt dus waarschijnlijk weer zo'n dag dat alles om Utrecht heen gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m woensdagochtend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt net een aardbeving gehad, wij krijgen niets
Ja, maar de buien die wij krijgen gaan hier ontwikkelen? Daar heb ik niks aanquote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jullie zitten hartstikke goed hoor!
De meeste neerslag wordt morgen boven Zeeland berekend.
[ afbeelding ]
quote:In de loop van de middag neemt van het zuidwesten uit de bewolking geleidelijk toe en er ontwikkelen zich dan regen- en onweersbuien. In de avond worden de buien zwaarder en kunnen dan gepaard gaan met hagel en zware windstoten.
quote:De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Dat filmpje heb ik al eens gezien ja. De mensen blijven gewoon op het strand zitten, terwijl de bui met een noodgang op hen afkomtquote:
28mm neem ik voor het lief mits ik lekker wat onweer kan verwachten en eventueel op foto kan zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jullie zitten hartstikke goed hoor!
De meeste neerslag wordt morgen boven Zeeland berekend.
[ afbeelding ]
Jah die heb ik al eens gezien, bizar hoe snel die komt opzetten. Zal wel een squalline zijn geweest denk ik, deze komen meestal met een enorme snelheid op je af stormen.quote:
Kei veul CAPE + een triggertje.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef Sj0rSz het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
http://wolken.buienradar.nl/nl/fr
Boven N-Frankrijk ploft ineens een bui omhoog
Lijkt wel een explosie zeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef Sj0rSz het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
http://wolken.buienradar.nl/nl/fr
Boven N-Frankrijk ploft ineens een bui omhoog
Hij groeit echt als kool, ook al een flike echo op de radar , ding is best groot, kijken of er voor de bui in de outflow wat ontstaat , dan kan het leuk worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kei veul CAPE + een triggertje.
Ik ben benieuwd hoe groot dat dat ding gaat worden, want er is genoeg voer.
Zo gek is dat toch niet? Meestal koelt het na twaalf uur 's nachts pas echt af.quote:
Dat ding komt uit het niets tevoorschijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Sj0rSz het volgende:
En check ook even de schaduw aan de oostzijde van de bui. Ongelooflijk!
We moeten toch wát bewateren, de regen doet het niet morgenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:15 schreef Frutsel het volgende:
En weer pissen wij naast de pot als dat uitkomt
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
We moeten toch wát bewateren, de regen doet het niet morgen
Nee man.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
is dat alles? waar weeralarm en al voor af gaan
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
is dat alles? waar weeralarm en al voor af gaan
Wat een bak water moet daar naar beneden komenquote:
yupquote:Op maandag 27 juni 2011 20:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]gast..... is het al Dinsdag ofzo?
Als die in dat tempo groeit is hij toch zeker wel eerder in Nederland?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:16 schreef DemonRage het volgende:
HOLY SHIT hoe snel dat dat ding groeit zeg! Check de toename in omvang tussen 19:45u en 20:00u.
http://wolken.buienradar.nl/nl/nl
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126990quote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Bleuh, heb welgeteld 1 donderslag gehad hier in Twenterand/Vroomshoop. Hopelijk dat ik morgen wat mag meemaken maar alles wijst erop dat we hier niet veel gaan zien
Zo te zien is ie al multicel dat is mooi voor BE en NL vanavondquote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mogelijk plaatje van de kleine donder
Hij blijft groeien!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:16 schreef DemonRage het volgende:
HOLY SHIT hoe snel dat dat ding groeit zeg! Check de toename in omvang tussen 19:45u en 20:00u.
http://wolken.buienradar.nl/nl/nl
Beslaat zo'n beetje half Belgiëquote:
Mooiquote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mogelijk plaatje van de kleine donder
Is wel voorspeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
Maar uhmm
dit gaat dus over nederland heen?
Zonder dat dat eigenlijk voorspeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |