Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ga m'n auto echt niet verplaatsen, je bent toch gewoon verzekerd?
Rijdende poffertjespan!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
Dat KAN toch alleen maar middag zijn!quote:
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
En maar klagen over een paar jaar als de premies omhoog gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010Kortom die staat gewoon voor de deur.
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Neeeee! Ik wil slapen vannacht zonder al dat lawaai aan mun kop. Ik slaap al zo slecht.
Iedereen lult een andere tijd wanneer het gaat gebeuren.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.
Ik hoop dat hij morgen komt of bij de dealer buiten staatquote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh, als onze auto nu kapot gaat is het niet erg, hij is zo oud als wat en we krijgen toch een nieuwe morgen/woensdag.
Terug naar af.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iedereen lult een andere tijd wanneer het gaat gebeuren.
Hoe weet je het.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij morgen komt of bij de dealer buiten staat
De experts kunnen eindelijk iemand uitlachen, laat ze lekker joh.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, ik vraag alleen maar wanneer het noodweer verwacht wordt. Is dat een rare vraag....
Nee, maar wel om een tijdstip te vragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, ik vraag alleen maar wanneer het noodweer verwacht wordt. Is dat een rare vraag....
Mierenneuker-alertquote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, maar wel om een tijdstip te vragen.
Zo kan het ook. Thanks.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Of jullie gaan gewoon ergens anders heen?
Anyway timing is nog niet precies te zeggen, de buien die ontstaan kunnen in de middag/avond komen. Meteogram verwacht pas in de avond de kans op onweersbuien, het noorden zou het droog houden tot woensdag begin de ochtend..maar het kan zomaar zijn dat morgen avond het hele land ineens in de onweersbuien zit. Kortom timing is altijd een probleem bij zulke dingen.
En misschien valt het allemaal met een sisser meequote:
Wat hierboven dus ook al stond.quote:
Klopt, Zeeland & Zuid Holland kunnen vannacht al iets van regen/onweer krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens teleweer kan het vannacht/morgenochtend onweren/regenen
Ah nee he, dan word het niet buitenslapen (Rotterdam)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, Zeeland & Zuid Holland kunnen vannacht al iets van regen/onweer krijgen.
Ik heb zoiets slechts 1 keer mogen aanschouwen en dat is idd zeer indrukwekkend, dus ik hoop er wel op.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef henkde_j het volgende:
Kunnen we ook weer zo'n huge ass rolwolk verwachten?
Ik heb dat bovenste filmpje nog heel helder voor de geest anders...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Iets met 'kort geheugen'.
Gewoon glad vergeten, allemaal.
De buienlijn moet nog ontstaan, beetje vreemd als die al is ontstaan, duurt nog ongeveer 24 uur voordat het echt bekend isquote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef richie29 het volgende:
Ik ben net even aan het rekenen geweest en de treksnelheid van de buien die nu in Frankrijk zitten is ongeveer 70 km/h. (Laatst eens een artikel gelezen waarin stond dat dit meestal ook een gemiddelde snelheid is)
Is het dan stom om te denken dat, gezien de afstand van 700 km tot aan Breda, het ongeveer 10 uur duurt voordat daar het 'te verwachten noodweer' aankomt? Veel eerder dan de meeste weermodellen verwachten?
Het lijkt me tenminste dat de buienlijn die nu ontstaan morgen ook de storingslijn zou moeten zijn die ons land gaat aandoen?
Gevoelstemperatuur bis zum 40grad in Nordrhein Westfalenquote:
Voor Niedersachsen ook, en daar liggen we óók tegenaanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Meteoalarm.eu geeft
[..]
Gevoelstemperatuur bis zum 40grad in Nordrhein Westfalen![]()
Laten wij daar nu tegenaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |