Om 12:34:45quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Drifter__ het volgende:
Hoe laat begint het vuurwerk morgen in de hoofdstad? Heb om 13.00u een afspraak bij de tandarts.....
Strakke planning, daar houden we van!quote:
Ik had 12:34:56 mooier gevondenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef horned_reaper het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)t-goed-voor-zijn-bmw
Zo kun je je auto ook gewoon beschermen.
Je woont in een doos?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef marcel-o het volgende:
k heb in de buurt een afdak gevondenvanavolnd maar verkassen
estofex leg plat btw
ja, met internetquote:
quote:
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ga m'n auto echt niet verplaatsen, je bent toch gewoon verzekerd?
Rijdende poffertjespan!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
Dat KAN toch alleen maar middag zijn!quote:
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
En maar klagen over een paar jaar als de premies omhoog gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010Kortom die staat gewoon voor de deur.
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Neeeee! Ik wil slapen vannacht zonder al dat lawaai aan mun kop. Ik slaap al zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |