vroeg ik me ook al af vanmiddag.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
Behalve laat in de avond/vannacht ( in het algemeen). Dan mag ik heerlijk tot diep in de nacht buiten zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Nóg meer warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 17:35 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de autorit naar huis overleefd. Had mijn autootje heel tactisch in de schaduw geparkeerd dus het viel me hard mee.
Nu maar afwachten wat de dag van morgen brengt
Klopt, ik ga lekker buiten staan morgenavondquote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef zoem het volgende:
Makkelijk toch, hoef je ook niet meer te douchen
Grappig, dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
Goede massage voor je haar idd, zo'n hagelbui met golf/tennisballen....quote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ik ga lekker buiten staan morgenavond
Meteoriet scheert rakelings langs de aarde....quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Lees het ja. Eerste reacties geven aan dat het een behoorlijk was.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Ik heb t niet gevoeld, maar it dan ook uiterst in het westen van de provinciequote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zit 27 km verderop, niets van gemerkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Woon niet zo ver weg van Delfzijl en heb niets gevoeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zie dat ook nog niet gebeurenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ed Aldus
Laat je niet gek maken! http://bit.ly/md86k7 kans op #hagelstenen van >5 cm is net zo groot als de kans om een nieuwe auto te winnen. #pff
We zullen het morgen wel zien!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ed Aldus
Laat je niet gek maken! http://bit.ly/md86k7 kans op #hagelstenen van >5 cm is net zo groot als de kans om een nieuwe auto te winnen. #pff
WA met beperkt casco geeft ook recht op vergoeding na stormschade. Met enkel WA waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je auto en verzekering bij hagelschade? Ik heb geen Allrisk
Ik hoop er al niet eens meer op johquote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Timmos het volgende:
Ik begin een slecht gevoel te krijgen voor Zeeland.. Zoals altijd..
Jullie zitten hartstikke goed hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop er al niet eens meer op joh
Ergens ook wel blij dat het hier vaak voorbij gaat.
Oost-Groningen!!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m woensdagochtend.
[ afbeelding ]
je hebt net een aardbeving gehad, wij krijgen nietsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oost-Groningen!!!!Wat doe je.......
Deze had het eigenlijk moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oost-Groningen!!!!Wat doe je.......
Nee tussen 1600 en 2000 uurquote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
Als dat maar wel na 18:00 uur gaat vallen dan in Noord-Holland.
Het wordt dus waarschijnlijk weer zo'n dag dat alles om Utrecht heen gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m woensdagochtend.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |