De airco op mijn werk doet het nu heeeeeel goed, zit met kippenvel achter mijn bureauquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
De airco op mijn werk doet het nu heeeeeel goed, zit met kippenvel achter mijn bureau. Het is of dit, of de warmte van buiten, er is geen tussenweg mogelijk
.
Wordt lekker zometeen in mijn zwarte auto zonder airco, temperatuursverschil is veel te groot.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Voor Niedersachsen ook, en daar liggen we óók tegenaan![]()
You sir, are FUCKED!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Ik bedenk me net dat de zon al wel de hele dag op de zwarte auto met zwart leren bekleding schijnt en.. ik een korte broek aan heb..
O, en dan had ik nog wel bedacht om morgen misschien maar met de auto naar werk te gaan, omdat ik de NS en de bovenleiding niet vertrouw met onweerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu al een drukke avondspits verwacht morgen ivm de buien, noodweer,onweer, hagel etc
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Ik bedenk me net dat de zon al wel de hele dag op de zwarte auto met zwart leren bekleding schijnt en.. ik een korte broek aan heb..
(Wit) kleedje erover leggen voordat je weggaatquote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Amen to that!quote:
Ze is inderdaad al een hele tijd niet meer online geweest.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
En terecht, mag het het een keer!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Ik zit tussen de 32,1 en de 30,c ofzo.. Dus zal ook wel 31,9 zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Van mij wel, want daar woon ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
En terecht, mag het het een keer!
Dat is een goeie ja. Ben geen vaste klant hier, kom alleen maar buurten als er ellende is, maar Kahaarin was altijd van de partij.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Ik ken de user Kahaarin goed, maar zou geen flauw benul hebben waarom ze niet meer online komt, mss zou je een mailtje kunnen sturen (indien je het mailadres kan lezen, mocht het verborgen zijn, meeste crewleden kunnen dat toch zien?)quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |