How nice...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, tis niet voor het eerst dat wij weer eens naast de pot gaan pissen.. het wordt weer het zuiden. Tijd om te verhuizen![]()
Doe een drinkspel met je omaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn omaatje is al ziek en met uitdrogingsverschijnselen
Vanavond nog maar ff bij haar langs, nu het nog kan
Neuh, ik zou me pas echt zorgen maken bij een lvl 3. Dan niet onnodig de weg op gaan. Het gaat nu wel aardig spoken, ook bij jullie, maar het kan ergerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
How nice...![]()
Moet ik me zorgen maken? Om mijn auto, om mijn dochter (en mezelf) die ik om half zes van ballet moet halen, om mijn vriend die om zes uur naar huis moet fietsen? Dit alles in Maastricht...
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder drank ben je niet welkom.. Hoewel Grolsch een kleine verzachtende omstandigheid is.
Heerlijk fietsen met dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:16 schreef Schuifpui het volgende:
Zo, ik stap maar eens op de fiets richting het strand 50km te gaan (heen en terug). Heb 1.5L water mee.
Waarschuw me even als er weer zoiets als vorig jaar juli komt... Dan kan ik zorgen dat ik dochterlief in geen geval alleen laat. Die is nu nog panisch als het hard regent/onweert.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, ik zou me pas echt zorgen maken bij een lvl 3. Dan niet onnodig de weg op gaan. Het gaat nu wel aardig spoken, ook bij jullie, maar het kan erger
Maar ja, die hagelstenen... als ze daadwerkelijk zo groot zijn kan dat idd schade geven.
Afwachten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarschuw me even als er weer zoiets als vorig jaar juli komt... Dan kan ik zorgen dat ik dochterlief in geen geval alleen laat. Die is nu nog panisch als het hard regent/onweert.
Het zal morgen erger zijn dan normaal, dus als je enigszins kan dan zou ik d'r niet wegsturen of alleen latenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarschuw me even als er weer zoiets als vorig jaar juli komt... Dan kan ik zorgen dat ik dochterlief in geen geval alleen laat. Die is nu nog panisch als het hard regent/onweert.
Lees het juli stuk nog maar eensquote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Welke dag was dat dan?
Ik kan me niets echt heftigs herinneren van vorig jaar juli.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Welke dag was dat dan?
Ik kan me niets echt heftigs herinneren van vorig jaar juli.
Ik heb het "geluk" dat vriend momenteel ziek thuis zit (rug) dus onze dochter hoeft niet alleen te zijn. Maar zélf ben ik met noodweer ook liever gewoon thuis, als het voor het oosten ook erg lijkt te worden snipper ik wel een paar uurtjes en ga op tijd naar huis. 40 km autorijden is best ver met slecht weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:WEERALARM! IJSBALLEN DES DOODS
Landgenoten. Naar den schuilkelders. Er staat ons een monstrum van een onweder te wachten. Morgen. Die dertig+ temperaturen in de Lage Landen kunnen niet zonder gevolgen blijven. Daar gaan we genadeloos voor afgestraft worden. Supercel Alert! Beter nu voorbereidingen treffen dan morgen huilie doen. Pantser have en goed. Betonplex uw dakramen. Zet uw coole Kia Sportage in de garage. (Heeft u geen garage, gooi dan uw dekbedden over uw auto.) Zet regenlaarzen en helmen klaar in geval van calamiteiten. (Heeft u geen helm, gebruik dan pannen). Bent u glastuinder dan bent u fucked. Bent u openlucht-tuinder dan bent u ook fucked. Hell, wij zijn allemaal fucked. Want Nederland gaat geteisterd worden door TerrorHagel. IJsballen van 5 a 6 centimeter doorsnee. Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjes, van snoeihard allesverwoestend ijs [video en filmpje en nog een:] die ons land gaat perforeren en alle auto's een gratis cellulitisbeurt geeft. Technische uitleg over de Moeder aller Onweders hierrr, pre-weeralarm voorwaarschuwing daarrrr. Allemaal naar de bouwmarkt! SCHOTTEN! SCHUTTINGEN! We planken!
Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Pino112 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)weders_ijsballe.html
[..]
![]()
Hell, wij zijn allemaal fuckedquote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Pino112 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)weders_ijsballe.html
[..]
![]()
quote:
Om 12:34:45quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Drifter__ het volgende:
Hoe laat begint het vuurwerk morgen in de hoofdstad? Heb om 13.00u een afspraak bij de tandarts.....
Strakke planning, daar houden we van!quote:
Ik had 12:34:56 mooier gevondenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef horned_reaper het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)t-goed-voor-zijn-bmw
Zo kun je je auto ook gewoon beschermen.
Je woont in een doos?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef marcel-o het volgende:
k heb in de buurt een afdak gevondenvanavolnd maar verkassen
estofex leg plat btw
ja, met internetquote:
quote:
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ga m'n auto echt niet verplaatsen, je bent toch gewoon verzekerd?
Rijdende poffertjespan!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
Dat KAN toch alleen maar middag zijn!quote:
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
En maar klagen over een paar jaar als de premies omhoog gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010Kortom die staat gewoon voor de deur.
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Neeeee! Ik wil slapen vannacht zonder al dat lawaai aan mun kop. Ik slaap al zo slecht.
Iedereen lult een andere tijd wanneer het gaat gebeuren.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.
Ik hoop dat hij morgen komt of bij de dealer buiten staatquote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh, als onze auto nu kapot gaat is het niet erg, hij is zo oud als wat en we krijgen toch een nieuwe morgen/woensdag.
Terug naar af.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iedereen lult een andere tijd wanneer het gaat gebeuren.
Hoe weet je het.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij morgen komt of bij de dealer buiten staat
De experts kunnen eindelijk iemand uitlachen, laat ze lekker joh.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, ik vraag alleen maar wanneer het noodweer verwacht wordt. Is dat een rare vraag....
Nee, maar wel om een tijdstip te vragen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dude, ik vraag alleen maar wanneer het noodweer verwacht wordt. Is dat een rare vraag....
Mierenneuker-alertquote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, maar wel om een tijdstip te vragen.
Zo kan het ook. Thanks.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Of jullie gaan gewoon ergens anders heen?
Anyway timing is nog niet precies te zeggen, de buien die ontstaan kunnen in de middag/avond komen. Meteogram verwacht pas in de avond de kans op onweersbuien, het noorden zou het droog houden tot woensdag begin de ochtend..maar het kan zomaar zijn dat morgen avond het hele land ineens in de onweersbuien zit. Kortom timing is altijd een probleem bij zulke dingen.
En misschien valt het allemaal met een sisser meequote:
Wat hierboven dus ook al stond.quote:
Klopt, Zeeland & Zuid Holland kunnen vannacht al iets van regen/onweer krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens teleweer kan het vannacht/morgenochtend onweren/regenen
Ah nee he, dan word het niet buitenslapen (Rotterdam)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, Zeeland & Zuid Holland kunnen vannacht al iets van regen/onweer krijgen.
Ik heb zoiets slechts 1 keer mogen aanschouwen en dat is idd zeer indrukwekkend, dus ik hoop er wel op.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef henkde_j het volgende:
Kunnen we ook weer zo'n huge ass rolwolk verwachten?
Ik heb dat bovenste filmpje nog heel helder voor de geest anders...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Iets met 'kort geheugen'.
Gewoon glad vergeten, allemaal.
De buienlijn moet nog ontstaan, beetje vreemd als die al is ontstaan, duurt nog ongeveer 24 uur voordat het echt bekend isquote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef richie29 het volgende:
Ik ben net even aan het rekenen geweest en de treksnelheid van de buien die nu in Frankrijk zitten is ongeveer 70 km/h. (Laatst eens een artikel gelezen waarin stond dat dit meestal ook een gemiddelde snelheid is)
Is het dan stom om te denken dat, gezien de afstand van 700 km tot aan Breda, het ongeveer 10 uur duurt voordat daar het 'te verwachten noodweer' aankomt? Veel eerder dan de meeste weermodellen verwachten?
Het lijkt me tenminste dat de buienlijn die nu ontstaan morgen ook de storingslijn zou moeten zijn die ons land gaat aandoen?
Gevoelstemperatuur bis zum 40grad in Nordrhein Westfalenquote:
Voor Niedersachsen ook, en daar liggen we óók tegenaanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Meteoalarm.eu geeft
[..]
Gevoelstemperatuur bis zum 40grad in Nordrhein Westfalen![]()
Laten wij daar nu tegenaan liggen
De airco op mijn werk doet het nu heeeeeel goed, zit met kippenvel achter mijn bureauquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
De airco op mijn werk doet het nu heeeeeel goed, zit met kippenvel achter mijn bureau. Het is of dit, of de warmte van buiten, er is geen tussenweg mogelijk
.
Wordt lekker zometeen in mijn zwarte auto zonder airco, temperatuursverschil is veel te groot.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Voor Niedersachsen ook, en daar liggen we óók tegenaan![]()
You sir, are FUCKED!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Ik bedenk me net dat de zon al wel de hele dag op de zwarte auto met zwart leren bekleding schijnt en.. ik een korte broek aan heb..
O, en dan had ik nog wel bedacht om morgen misschien maar met de auto naar werk te gaan, omdat ik de NS en de bovenleiding niet vertrouw met onweerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu al een drukke avondspits verwacht morgen ivm de buien, noodweer,onweer, hagel etc
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Ik bedenk me net dat de zon al wel de hele dag op de zwarte auto met zwart leren bekleding schijnt en.. ik een korte broek aan heb..
(Wit) kleedje erover leggen voordat je weggaatquote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Amen to that!quote:
Ze is inderdaad al een hele tijd niet meer online geweest.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
En terecht, mag het het een keer!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Ik zit tussen de 32,1 en de 30,c ofzo.. Dus zal ook wel 31,9 zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Van mij wel, want daar woon ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
En terecht, mag het het een keer!
Dat is een goeie ja. Ben geen vaste klant hier, kom alleen maar buurten als er ellende is, maar Kahaarin was altijd van de partij.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Ik ken de user Kahaarin goed, maar zou geen flauw benul hebben waarom ze niet meer online komt, mss zou je een mailtje kunnen sturen (indien je het mailadres kan lezen, mocht het verborgen zijn, meeste crewleden kunnen dat toch zien?)quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |