Altijd zo, maar je kan het ze niet kwalijk nemen. Zodra ze het mis hebben worden ze namelijk keihard afgestraft door het volk en de overheidquote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef JDude het volgende:
De Verkeersinformatiedienst vermeldt in haar spitsverwachting bij dinsdag niets over het weer. Bij woensdagavond worden wel "onweersbuien" als oorzaak voor mogelijke extra drukte genoemd.
Doe eens wakker worden daar.
Ga je in je blote giegel in de fontein voor het station zwemmen, wedden dat het dan geen saaie dag meer isquote:Op maandag 27 juni 2011 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
nog geen waarschuwingen voor Nederland![]()
Wordt wel eens tijd dat er wat gaat gebeuren... Want dit is nu echt saai weer.
Klik dan eens op het knopje 'morgen'. Dan ziet je dat heel Nederland code geel heeft voor onweer en windstoten.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
nog geen waarschuwingen voor Nederland![]()
Wordt wel eens tijd dat er wat gaat gebeuren... Want dit is nu echt saai weer.
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ga je in je blote giegel in de fontein voor het station zwemmen, wedden dat het dan geen saaie dag meer is
Neuh, maar ik vind het dan ook geen saaie dag tot nu toequote:
Laat dat nou net tegen onze grens aan zitten...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef aloa het volgende:
Het westen van Duitsland heeft morgen code rood, vanwege de hitte. Ze verwachten daar temperaturen van 38 graden.
Heilig Nijlpaard, als dat uit gaat komenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef aloa het volgende:
Het westen van Duitsland heeft morgen code rood, vanwege de hitte. Ze verwachten daar temperaturen van 38 graden.
Ik vind dit oersaai....quote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het dan ook geen saaie dag tot nu toe
Dat zou wat zijn, nog leuker als dat op een Duitse dag zou gebeurenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik vind dit oersaai....
Eens kijken of morgen de tunnel onderloopt
Dat is nog niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:23 schreef Disorder het volgende:
Het oosten komt er dus lafjes vanaf morgen?
Mijn omaatje is al ziek en met uitdrogingsverschijnselenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heilig Nijlpaard, als dat uit gaat komen
How nice...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, tis niet voor het eerst dat wij weer eens naast de pot gaan pissen.. het wordt weer het zuiden. Tijd om te verhuizen![]()
Doe een drinkspel met je omaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn omaatje is al ziek en met uitdrogingsverschijnselen
Vanavond nog maar ff bij haar langs, nu het nog kan
Neuh, ik zou me pas echt zorgen maken bij een lvl 3. Dan niet onnodig de weg op gaan. Het gaat nu wel aardig spoken, ook bij jullie, maar het kan ergerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
How nice...![]()
Moet ik me zorgen maken? Om mijn auto, om mijn dochter (en mezelf) die ik om half zes van ballet moet halen, om mijn vriend die om zes uur naar huis moet fietsen? Dit alles in Maastricht...
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder drank ben je niet welkom.. Hoewel Grolsch een kleine verzachtende omstandigheid is.
Heerlijk fietsen met dit weerquote:Op maandag 27 juni 2011 13:16 schreef Schuifpui het volgende:
Zo, ik stap maar eens op de fiets richting het strand 50km te gaan (heen en terug). Heb 1.5L water mee.
Waarschuw me even als er weer zoiets als vorig jaar juli komt... Dan kan ik zorgen dat ik dochterlief in geen geval alleen laat. Die is nu nog panisch als het hard regent/onweert.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh, ik zou me pas echt zorgen maken bij een lvl 3. Dan niet onnodig de weg op gaan. Het gaat nu wel aardig spoken, ook bij jullie, maar het kan erger
Maar ja, die hagelstenen... als ze daadwerkelijk zo groot zijn kan dat idd schade geven.
Afwachten.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarschuw me even als er weer zoiets als vorig jaar juli komt... Dan kan ik zorgen dat ik dochterlief in geen geval alleen laat. Die is nu nog panisch als het hard regent/onweert.
Het zal morgen erger zijn dan normaal, dus als je enigszins kan dan zou ik d'r niet wegsturen of alleen latenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarschuw me even als er weer zoiets als vorig jaar juli komt... Dan kan ik zorgen dat ik dochterlief in geen geval alleen laat. Die is nu nog panisch als het hard regent/onweert.
Lees het juli stuk nog maar eensquote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Welke dag was dat dan?
Ik kan me niets echt heftigs herinneren van vorig jaar juli.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Welke dag was dat dan?
Ik kan me niets echt heftigs herinneren van vorig jaar juli.
Ik heb het "geluk" dat vriend momenteel ziek thuis zit (rug) dus onze dochter hoeft niet alleen te zijn. Maar zélf ben ik met noodweer ook liever gewoon thuis, als het voor het oosten ook erg lijkt te worden snipper ik wel een paar uurtjes en ga op tijd naar huis. 40 km autorijden is best ver met slecht weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:WEERALARM! IJSBALLEN DES DOODS
Landgenoten. Naar den schuilkelders. Er staat ons een monstrum van een onweder te wachten. Morgen. Die dertig+ temperaturen in de Lage Landen kunnen niet zonder gevolgen blijven. Daar gaan we genadeloos voor afgestraft worden. Supercel Alert! Beter nu voorbereidingen treffen dan morgen huilie doen. Pantser have en goed. Betonplex uw dakramen. Zet uw coole Kia Sportage in de garage. (Heeft u geen garage, gooi dan uw dekbedden over uw auto.) Zet regenlaarzen en helmen klaar in geval van calamiteiten. (Heeft u geen helm, gebruik dan pannen). Bent u glastuinder dan bent u fucked. Bent u openlucht-tuinder dan bent u ook fucked. Hell, wij zijn allemaal fucked. Want Nederland gaat geteisterd worden door TerrorHagel. IJsballen van 5 a 6 centimeter doorsnee. Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjes, van snoeihard allesverwoestend ijs [video en filmpje en nog een:] die ons land gaat perforeren en alle auto's een gratis cellulitisbeurt geeft. Technische uitleg over de Moeder aller Onweders hierrr, pre-weeralarm voorwaarschuwing daarrrr. Allemaal naar de bouwmarkt! SCHOTTEN! SCHUTTINGEN! We planken!
Een soort van Sony-commercial, maar dan met alleen maar witte balletjesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Pino112 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)weders_ijsballe.html
[..]
![]()
Hell, wij zijn allemaal fuckedquote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Pino112 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)weders_ijsballe.html
[..]
![]()
quote:
Om 12:34:45quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Drifter__ het volgende:
Hoe laat begint het vuurwerk morgen in de hoofdstad? Heb om 13.00u een afspraak bij de tandarts.....
Strakke planning, daar houden we van!quote:
Ik had 12:34:56 mooier gevondenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef horned_reaper het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)t-goed-voor-zijn-bmw
Zo kun je je auto ook gewoon beschermen.
Je woont in een doos?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef marcel-o het volgende:
k heb in de buurt een afdak gevondenvanavolnd maar verkassen
estofex leg plat btw
ja, met internetquote:
quote:
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ga m'n auto echt niet verplaatsen, je bent toch gewoon verzekerd?
Rijdende poffertjespan!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
Dat KAN toch alleen maar middag zijn!quote:
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Valt niet echt veel aan uit te deuken als je auto verandert is in een golfplaat volgens mij.
En maar klagen over een paar jaar als de premies omhoog gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik ben WA Caso verzekerd incl. stormschade. Dus als dat gebeurt is het allemaal verzekeringswerk. En ik zie dat mijn auto de 1e 2 jaar volledig tegen nieuwwaarde is verzekerd en hij is van november 2010Kortom die staat gewoon voor de deur.
Lees het topic anders even opnieuw door en probeer te begrijpen wat er staat.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Neeeee! Ik wil slapen vannacht zonder al dat lawaai aan mun kop. Ik slaap al zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |