Zorg je er wel voor dat die dinsdag niet weggeblazen wordt?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef Razor21 het volgende:
Ben mijn zwembad weer aan het klaarzetten. Als het goed is ongeveer rond 17:00 uur staat hij weer net zo bij als vorig jaar. Laat die hitte maar komen.
[ afbeelding ]
Gaat goed komen vorig jaar ging het ook goed. Ziet er lekker uit , maar kan je vertellen de eerste dagen is het water ijs en ijs koud.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat die dinsdag niet weggeblazen wordt?
Leuk speelgoed heb jequote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef Razor21 het volgende:
Ben mijn zwembad weer aan het klaarzetten. Als het goed is ongeveer rond 17:00 uur staat hij weer net zo bij als vorig jaar. Laat die hitte maar komen.
[ afbeelding ]
Praktisch voor anderhalve dag mooi weer ___quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
De zomer is net begonnen moet dat ding toch een keer klaar zetten. Als hij staat dan staat hij ook meteen tot eind augustus.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Praktisch voor anderhalve dag mooi weer ___
De ellende van de NS/Prorail begint nu al http://www.nu.nl/binnenland/2549979/problemen-spoor.htmlquote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat kunnen wij het .e.e.a. verwachten morgen? Moet werken tot 17:00 uur Amsterdam en daarna met de trein naar Almere.
Als het dan al zwaar onweert is de kans groot dat de bliksem ergens inslaat (sein) en dat er dan allemaal gezeik is op het spoor.
En ik wil het schouwspel graag meemaken als ik rond 1800 uur in Almere ben.
Weet ik vanmorgen rond 8.03 uur in de intercity richting Hoofddorp vanaf Almere Centrum. Die trein keerde in muziekwijk weer om naar Almere. Had een belangrijke afspraak.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:07 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
De ellende van de NS/Prorail begint nu al http://www.nu.nl/binnenland/2549979/problemen-spoor.html
Maar waar is die paarse krokodil dan ?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:47 schreef Razor21 het volgende:
Van wat ik eruit kan halen is tussen 12:00 (westen) en 18:00 (oosten) (begin). Het is maar net waar je zit.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ontstaan de buien morgenavond spontaan, of kunnen we ze aan zien komen vanuit België/Frankrijk? Weet niet of dit al een voorteken is: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur (zie ook satelliet)
Zonder drank ben je niet welkom.. Hoewel Grolsch een kleine verzachtende omstandigheid is.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Ach ja, tis niet voor het eerst dat wij weer eens naast de pot gaan pissen.. het wordt weer het zuiden. Tijd om te verhuizen![]()
Nee!!!!quote:
Als ik ga chasen ga ik dat in de buurt doen. Ik heb nog de nodige afspraakjes op de dinsdag middag.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:35 schreef garnage-patrick het volgende:
al een lokatie opgezocht voor morgen.
almere lijkt me goede plek!(uitgaande van de kaarten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |