Ik zit vandaag de hele dag op kantoor en heb toch mijn gezicht met factor 30 ingesmeerd, voor de terugreis aan het eind van de middagquote:Op maandag 27 juni 2011 08:00 schreef Drassss het volgende:
Vergeet iedereen even niet dat de zon deze dagen zeer gevaarlijk is, lvl 8Dus verbranden is binnen 30 minuten al aan de orde!
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zit vandaag de hele dag op kantoor en heb toch mijn gezicht met factor 30 ingesmeerd, voor de terugreis aan het eind van de middag.
Wel blij dat de level 2 morgen niet hier is, die hagelstenen zie ik niet echt zitten.
Ja want als die hagelbui over de grens trekt waar Estofex nu level 1 heeft, kapt hij er ineens meequote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef MaLo het volgende:
Wel blij dat de level 2 morgen niet hier is, die hagelstenen zie ik niet echt zitten.
Laat mij gewoon positief denkenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja want als die hagelbui over de grens trekt waar Estofex nu level 1 heeft, kapt hij er ineens mee
Nog niet zoveel. We verwachten pingpong/tennisbal hagel, onweer en misschien een verdwaalde windhoosquote:Op maandag 27 juni 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
Ok, ik zie hier allerlei noodplannen ontvouwd worden?
What's up?
Als je weet uit welke richting de wind komt kan je je auto tegen een muur zetten die beschutting biedt.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Laat mij gewoon positief denken. Nee ik hoop serieus dat áls wij hagel krijgen, het normale hagel is en niet reuze pingpongballen. Mijn autootje heeft al genoeg deukjes van steenslag
Ik zie toch duidelijk een draaiende windbeweging dinsdag in het NO van Brabant (15-20 sec.)quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.noodweercentra(...)sfilm/nederland.html
Vanaf sec 00:14 is dinsdag
Ghehe precies waar wij wonen jaquote:Op maandag 27 juni 2011 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een draaiende windbeweging dinsdag in het NO van Brabant (15-20 sec.)
Ja, zo'n dagje onweer hakt er altijd wel in hehe.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:19 schreef appelsientje het volgende:
Hmm het weer na dinsdag is ook niet echt bijzonder te noemen, de echte warmen dagen zijn dan ook weer voorbij.. jammer.
Ach ja, tis niet voor het eerst dat wij weer eens naast de pot gaan pissen.. het wordt weer het zuiden. Tijd om te verhuizenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:41 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat je net op tijd thuis bentquote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat kunnen wij het .e.e.a. verwachten morgen? Moet werken tot 17:00 uur Amsterdam en daarna met de trein naar Almere.
Als het dan al zwaar onweert is de kans groot dat de bliksem ergens inslaat (sein) en dat er dan allemaal gezeik is op het spoor.
En ik wil het schouwspel graag meemaken als ik rond 1800 uur in Almere ben.
Ik zou Limburg aanradenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, tis niet voor het eerst dat wij weer eens naast de pot gaan pissen.. het wordt weer het zuiden. Tijd om te verhuizen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |