Dat is de temp in de woonkamer en daar staat alleen s'morgens de zon op. Het blijft hier goed te doen. Al loopt het nu wat op. Het is hier nu 26.2 binnenquote:
Denk je echt dat het daar aanligt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is de temp in de woonkamer en daar staat alleen s'morgens de zon op. Het blijft hier goed te doen. Al loopt het nu wat op. Het is hier nu 26.2 binnen![]()
En overdag alles dicht en s'nachts alle ramen open.
Door de zee is het hier ook koeler ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het daar aanligt?
Ik doe hetzelfde en zit toch in beide gevallen een graadje of 5 hoger.
Zal het dan misschien toch met de zee te maken hebben?
Vanavond uitgebreid in het nieuws (op 4) dat het na zondag definitief is afgelopen met deze hittegolf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Binnen 27 graden![]()
Het KNMI voorspelt dat de hittegolf tot in augustus duurt.
Ja, had ik ook gezienquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond uitgebreid in het nieuws (op 4) dat het na zondag definitief is afgelopen met deze hittegolf.
Same herequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, had ik ook gezien![]()
Nou ja, we merken 't wel. Als het niet gauw gaat vriezen, kun je me opvegen![]()
Inderdaad lekkere temp. buiten, hiero nu 24,7°Cquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:12 schreef scanman01 het volgende:
Regen, de hele morgen al. Lekker koel ook
25 lijkt me heerlijk, hier is het al weken niet onder de 28 geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen de warmte niet uit huis gekregen vanwege een gebrek aan wind
Dat is dan wel weer zwaar beroerd. Binnen nu 25.5 graden. Kon beroerder natuurlijk.
Ik ga s'nachts altijd vrij laat naar bed (tegen 4 uur ofzo). Dan kun je de hele nacht de boel open laten staan en koelt het toch vrij goed af. 's Morgens had ik het altijd zo'n 24 graden in huis.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
25 lijkt me heerlijk, hier is het al weken niet onder de 28 geweest.
Nu nog 28,5
Hier ookquote:
Nou... ik ziet hier al 3 kwartier tegen een gitzwarte horizon te kijken, maar geen druppel valt er boven mij (zuid Eindhoven)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef Perico het volgende:
Buiten 29.7 in Heerlen
Binnen: 27.6
Lucht is inktzwart, gaat onweren, waarschijnlijk (werd tijd, luchtvochtigheid is 56% op slaapkamer).
Hey, daar is ie weerquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Zullen we deze maar weer eens van stal halen?
Mortuarium heeft goede koeling.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens de vorige hittegolf zijn er in NL 200 meer mensen (oudere mensen) gestorven dan normaal. Dat was dus in een week tijd. Als er in NL ergens een ramp gebeurt waar 20 mensen overlijden, dan staat heel NL op z'n kop. Nu er 200 mensen doodgaan door de warmte hoor je er eigenlijk nauwelijks iemand over. Zet een airco in de verzorgingstehuizen en je hebt een groot deel van het probleem al opgelost. Maar nee, niemand die het er over heeft en op het nieuws hoor je er ook niets over. Best vreemd en schandalig eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst de ramen dicht 's nachts sinds tijden.
Het is herfst geworden.
markt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef IemandNiemand het volgende:
Elk jaar weer, dames en heren. Komt dat zien, komt dat zien!
Exactemundo.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef lelouch het volgende:
33 in me kamer waar ik nog een essay in dien te schrijven
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef lelouch het volgende:
33 in me kamer waar ik nog een essay in dien te schrijven
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |