Dat is de temp in de woonkamer en daar staat alleen s'morgens de zon op. Het blijft hier goed te doen. Al loopt het nu wat op. Het is hier nu 26.2 binnenquote:
Denk je echt dat het daar aanligt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is de temp in de woonkamer en daar staat alleen s'morgens de zon op. Het blijft hier goed te doen. Al loopt het nu wat op. Het is hier nu 26.2 binnen![]()
En overdag alles dicht en s'nachts alle ramen open.
Door de zee is het hier ook koeler ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het daar aanligt?
Ik doe hetzelfde en zit toch in beide gevallen een graadje of 5 hoger.
Zal het dan misschien toch met de zee te maken hebben?
Vanavond uitgebreid in het nieuws (op 4) dat het na zondag definitief is afgelopen met deze hittegolf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Binnen 27 graden![]()
Het KNMI voorspelt dat de hittegolf tot in augustus duurt.
Ja, had ik ook gezienquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond uitgebreid in het nieuws (op 4) dat het na zondag definitief is afgelopen met deze hittegolf.
Same herequote:Op woensdag 26 juli 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, had ik ook gezien![]()
Nou ja, we merken 't wel. Als het niet gauw gaat vriezen, kun je me opvegen![]()
Inderdaad lekkere temp. buiten, hiero nu 24,7°Cquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:12 schreef scanman01 het volgende:
Regen, de hele morgen al. Lekker koel ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |