vroeg ik me ook al af vanmiddag.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
Behalve laat in de avond/vannacht ( in het algemeen). Dan mag ik heerlijk tot diep in de nacht buiten zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:58 schreef zoem het volgende:
Volgens het KNMI is het hier 31.9 graden![]()
[ afbeelding ]
De hogere temperaturen zitten toch meer in het zuiden ipv het gebruikelijke oosten.
Nóg meer warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 17:35 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de autorit naar huis overleefd. Had mijn autootje heel tactisch in de schaduw geparkeerd dus het viel me hard mee.
Nu maar afwachten wat de dag van morgen brengt
Klopt, ik ga lekker buiten staan morgenavondquote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef zoem het volgende:
Makkelijk toch, hoef je ook niet meer te douchen
Grappig, dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Frutsel het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde voor iemand die misschien wat weet.
Is bekend waarom onze vaste user Kahaarin niet meer online komt?
Laatste bezoek is ruim veertig dagen geledenIs er iets mis?
![]()
Kent iemand haar? Kan die persoon me dan even pm'en met informatie?
Goede massage voor je haar idd, zo'n hagelbui met golf/tennisballen....quote:Op maandag 27 juni 2011 17:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ik ga lekker buiten staan morgenavond
Meteoriet scheert rakelings langs de aarde....quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Lees het ja. Eerste reacties geven aan dat het een behoorlijk was.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |