Ik heb t niet gevoeld, maar it dan ook uiterst in het westen van de provinciequote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Ik zit 27 km verderop, niets van gemerkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke aardschok in Delfzijl net.... de hele provincie schijnt het te hebben gevoeld.
Woon niet zo ver weg van Delfzijl en heb niets gevoeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zie dat ook nog niet gebeurenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ed Aldus
Laat je niet gek maken! http://bit.ly/md86k7 kans op #hagelstenen van >5 cm is net zo groot als de kans om een nieuwe auto te winnen. #pff
We zullen het morgen wel zien!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ed Aldus
Laat je niet gek maken! http://bit.ly/md86k7 kans op #hagelstenen van >5 cm is net zo groot als de kans om een nieuwe auto te winnen. #pff
WA met beperkt casco geeft ook recht op vergoeding na stormschade. Met enkel WA waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:10 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je auto en verzekering bij hagelschade? Ik heb geen Allrisk
Ik hoop er al niet eens meer op johquote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Timmos het volgende:
Ik begin een slecht gevoel te krijgen voor Zeeland.. Zoals altijd..
Jullie zitten hartstikke goed hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop er al niet eens meer op joh
Ergens ook wel blij dat het hier vaak voorbij gaat.
Oost-Groningen!!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m woensdagochtend.
[ afbeelding ]
je hebt net een aardbeving gehad, wij krijgen nietsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oost-Groningen!!!!Wat doe je.......
Deze had het eigenlijk moeten zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oost-Groningen!!!!Wat doe je.......
Nee tussen 1600 en 2000 uurquote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef DaMart het volgende:
Als dat maar wel na 18:00 uur gaat vallen dan in Noord-Holland.
Het wordt dus waarschijnlijk weer zo'n dag dat alles om Utrecht heen gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
De neerslagsom t/m woensdagochtend.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |