quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
Hallo. Wij zijn weer terug van het boodschappen doen
.
sd is met de vrachtwagen de supermarkt leeg wezen halenquote:
Een note-waardigheid zou ik zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
FkTwkGs2012 ; nou hebben we al heel wat domme kutkneuzen meegemaakt, maar volgens mij ben jij de eerste die 3 SC's achter elkaar verkloot![]()
Sorry, hier heb je een ijslolliequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef porsche1 het volgende:
Ik helemaal denken van een naam topic.
Maar nee hoor.
You'd wishquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een note-waardigheid zou ik zeggen
permban is meer op zijn plaats denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een note-waardigheid zou ik zeggen
mja ook een overweging.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef densmee het volgende:
[..]
permban is meer op zijn plaats denk ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry, hier heb je een ijslollie![]()
[ afbeelding ]
Doe ze de groeten in de NB van mequote:
Oké.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe ze de groeten in de NB van me
automaat wel. maar ik zou er in nld niet voor kiezen als het puur een centenkwestie is (maw ook leverbaar met links stuur)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft ooit iemand een rechtsgestuurde auto gereden?
Dit ivm vele kitcars die te koop staan rechts gestuurd zijn? Is natuurlijk wel om te bouwen, maar volgens mij wen je daar na een uurtje rijden wel aan?![]()
Niet dat ik er geld voor heb, maar ben benieuwd
Ik heb wel eens een stukkie in een Jag XJR gereden, maar dat was een automaat, en hooguit een half uurtje ofzo.. ik vond het maar engie en raarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft ooit iemand een rechtsgestuurde auto gereden?
Dit ivm vele kitcars die te koop staan rechts gestuurd zijn? Is natuurlijk wel om te bouwen, maar volgens mij wen je daar na een uurtje rijden wel aan?![]()
Niet dat ik er geld voor heb, maar ben benieuwd
Doe is normaal, tokkie.quote:
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een stukkie in een Jag XJR gereden, maar dat was een automaat, en hooguit een half uurtje ofzo.. ik vond het maar engie en raar
als je dan tegen de middenlijn gaat rijden met je stuur (zoals je doet met een links gestuurde) dan wordt het wel spannendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje.
Maar zou me niks verbazen dat je in een smal stukje je complete linker kant eraf ragt
Misschien is het hem welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
Die naam lijkt ook veul te veul op fwnk
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mooie op! profi.
* hoekje, schamen enzo *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
IKquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien is het hem wel. Het is wel een kloon namelijk.
Doe eens lief tegen mijnquote:
Maar zij doet eerst stom, dus dan verdient ze het.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijnbeebjuh
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is?
Ik denk dak het begrijp. Maar ja doen is het beste he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het het minst verwacht
dan is daar
The A-Team
ehm./// en nu een ander onderwerp want het begint pijn te doen![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:.
Ik ben te aardig.
Dat valt nog wel mee, ik vond vooral de bochten nemen en kruisingen oversteken terwijl je afslaat heel raar, je lijnen kloppen niet meer enzo ;')quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje.
Maar zou me niks verbazen dat je in een smal stukje je complete linker kant eraf ragt
Dat dusquote:
Rotondes nemen is in de UK toch al kutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, ik vond vooral de bochten nemen en kruisingen oversteken terwijl je afslaat heel raar, je lijnen kloppen niet meer enzo ;')
Oke.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotondes nemen is in de UK toch al kutOok met een normale auto
![]()
Ogen dicht en gaaaaan!
Ik heb geen idee. Dat is aan de (F)A's besteed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van wie denk jij dak een kloon ben? was de vraag.
Mjah, maar het ging over met zoeen hok hier rijden toch ??, ik heb nog nooit in de UK gereden; iedereen zegt dat het snel went, maar ik heb zo mijn twijfelsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotondes nemen is in de UK toch al kutOok met een normale auto
![]()
Ogen dicht en gaaaaan!
ow. en die doen er verder niets mee? lekker dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat is aan de (F)A's besteed.
fwnk is dan 3 treinen te laat en riskeert zijn neusbotjequote:
Oeh, crewbash, en dat vind Yvjuh niet tofquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. en die doen er verder niets mee? lekker dan.
ow wacht yvonne liep toen te gokken. dat klopt ja. maar ja yvonne is al wat oud aan het worden, want IK BEN GEEN KLOON.
kusje.
dat is geen crewbash. yvonne had gewoon geen gelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, crewbash, en dat vind Yvjuh niet tof
kusje?quote:
Yvonne heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is geen crewbash. yvonne had gewoon geen gelijk.
Je suggereert hiermee dat FOK!crew een sekte is ??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zit niet in een sekte. Yvonne is ok. Altijd gelijk gaat me te ver.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je suggereert hiermee dat FOK!crew een sekte is ??
crewbash nummertje 2
maak een eigen topic met je gezeverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maak je er gelijk ff notes van liefje
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maak je er gelijk ff notes van liefje
Uit de MC geleend?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wn,_elbow_down,.html
Wtf
Die is wel erg kewl iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)foon_spam_prank.html
Nog een mooie
Als je al ervaring hebt met links rijden in een linksgestuurde auto dan weet je ook wel wat je met een rechtsgestuurde auto kan verwachten in een land waar we rechts rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotondes nemen is in de UK toch al kutOok met een normale auto
![]()
Ogen dicht en gaaaaan!
quote:
Ik dacht alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, ik zat de boel alleen maar een beetje te stangen, en dat werkt dus blijkbaar prima![]()
Rechtsgestuurde auto stelt geen klote voor. Zelfs richtingaanwijzer en ruitenwisser omgedraaid heb je meteen door. ik denk dat het komt omdat ALLES gespiegeld is dat je er zo vlug aan went.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je al ervaring hebt met links rijden in een linksgestuurde auto dan weet je ook wel wat je met een rechtsgestuurde auto kan verwachten in een land waar we rechts rijdenAlleen even wennen aan de auto zelf, schijnt iig met schakelen en zo niet zo lang te duren. Ik verwacht niet dat dit veel meer wennen is dan overstappen naar stuurschakeling. Maar ik geloof ook dat de hendels aan het stuur andersom zitten en daar schijn je je wel wat langer in te kunnen vergissen.
Die zegt toch "no"? Derhalve riep ik niet.quote:
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen aboquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Dingest het volgende:
Omdat-ie in één van de faaltopics stond:
[..]
Ik dacht al![]()
Wij laten leden dus hun banman/notes niet inzien; wij houden liever van een alwetend, op macht berustend dictatoriaal regime
Zal ook wel van de persoon afhangen hoe makkelijk je zoiets oppikt. Lang niet iedereen kon goed met Saab overwegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Rechtsgestuurde auto stelt geen klote voor. Zelfs richtingaanwijzer en ruitenwisser omgedraaid heb je meteen door. ik denk dat het komt omdat ALLES gespiegeld is dat je er zo vlug aan went.
Het links rijden duurt (voor mij tenminste) wat langer om aan te wennen. Even niet opletten op een wat minder duidelijke weg en je zit weer rechts.
Nee, ze zegt : no, no ,no, no, no, no, no, no, no, noquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die zegt toch "no"? Derhalve riep ik niet.
Ik ben 12 en wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef K.loon het volgende:
[..]
Nee, ze zegt : no, no ,no, no, no, no, no, no, no, no![]()
En ze heeft nog een lekker bekkie ook
Wettelijk moet alles wat een organistatie over een persoon heeft, opvraagbaar zijn, dus iedereen die schriftelijk zijn notes opvraagt, moet die gewoon krijgen. Zonder kosten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen abo
Naais car Bobquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef junkiexp het volgende:
En weet thuis met de bolide :
[ afbeelding ]
Moah, valt niet tegen voor die paar 100 euro die ik ervoor betaald heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais car Bob![]()
Valt het mee met de plamuur?
Een originele usertquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben 12 en wie ben jij eigenlijk?
Ziet er strak uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef junkiexp het volgende:
En weet thuis met de bolide :
[ afbeelding ]
Originele username, dat wel.quote:
Pleurt op; minder als een roodje?? ech waar??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moah, valt niet tegen voor die paar 100 euro die ik ervoor betaald heb.
0,8 Kquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pleurt op; minder als een roodje?? ech waar??![]()
* SD is jaloers
Da's echt niet veel voor een harde.quote:
Voor zover wij het uit hebben kunnen laten zoeken - wij hebben een systeem dat geselecteerde posts, waarschuwingen, clones, bans en notities op kan slaan op een pagina voor een gebruiker - is dit niet iets wat direct aan een persoon gebonden kan worden aangezien je niet met zekerheid kan zeggen wie er op dat moment daadwerkelijk gebruik maakte van de pc waarop de post(s) gemaakt zijn. Daarom zouden het geen persoonsgegevens zijn en hoeven we geen inzage te verlenen. Niet dat we verder zo'n groot forum als fok zijn waar mensen er echt een zaak van makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen abo
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ziet er strak uit.
Heb je meer foto's?
Wat is dat voor ranzige roestbak trouwens? zijn er echt nog mensen die zich daar in durven vertonen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef junkiexp het volgende:
En weet thuis met de bolide :
[ afbeelding ]
Nee maar er is hier en daar wel een gelast, maar op de bekende plekken kan ik weinig roest ontdekken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's echt niet veel voor een harde.
Ja dat zijn ATS velgen, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef Barcaconia het volgende:
Die velgen mag je best aan mij verkopen voor 2 tientjes.
Godver, da's bijna een cadeautjequote:
3 tientjes dan, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat zijn ATS velgen, wat denk je zelf
Klopt, bedrading is alweer klaar, maar er zit ook niet zoveel inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver, da's bijna een cadeautje![]()
beetje met die bedrading klooien en je hebt een tof bakkie
Als het gekoppeld is aan een useraccount denk ik dat de rechter het niet met je eens gaat zijn. Er zijn aardig wat mazen gedicht mbt privacywetgeving en zelf uitleg aan juridische vraagstukken zonder juridische achtergrond geeft kans op fouten. Enfin in de praktijk zal het ook zo'n vaart niet lopen, maar als je wat groter bent is het mooi om het meteen netjes te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor zover wij het uit hebben kunnen laten zoeken - wij hebben een systeem dat geselecteerde posts, waarschuwingen, clones, bans en notities op kan slaan op een pagina voor een gebruiker - is dit niet iets wat direct aan een persoon gebonden kan worden aangezien je niet met zekerheid kan zeggen wie er op dat moment daadwerkelijk gebruik maakte van de pc waarop de post(s) gemaakt zijn. Daarom zouden het geen persoonsgegevens zijn en hoeven we geen inzage te verlenen. Niet dat we verder zo'n groot forum als fok zijn waar mensen er echt een zaak van maken
Hij is afgesteld op 95, en ik heb 1 1/2 tank verreden op 95 en hij doet het nog steeds.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Strak ding hoor. Moet je Euro95 of 98 tanken? Als je 98 moet tanken is het een S.
Verder zou ik alleen verlagen, die velgen lekker laten zitten (tenzij je ze laat uitlassen)
S en N heeft met compressie te maken, niet met de choke.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
S is een automagische choke, en een N is een hand choke toch?
Tja automatische is handigerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hij is afgesteld op 95, en ik heb 1 1/2 tank verreden op 95 en hij doet het nog steeds.
Dat krijg je als je 100 km met de choke aan rijdt
leuke bakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.2 idd, S of N weet ik nog niet.
Ik zit al te denken aan volledig recht naar achteren zonder dempers en op het eind 1 demper oid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En een keer een rechte einddemper ipv die zeikpijp
Ow, ok, dan effe laten meten..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
S en N heeft met compressie te maken, niet met de choke.
F13 is FWD bak, je moet een getrag240 hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, ok, dan effe laten meten..![]()
Offfffffff... er een C20 NE met een F13 in hangen
Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zit al te denken aan volledig recht naar achteren zonder dempers en op het eind 1 demper oid.
Wel schuin naar achteren uiteraard
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
F13 is FWD bak, je moet een getrag240 hebben.
Ik zal eens kijken naar zoeits idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben.
Klopt, volgens mij uit een senator / rekord.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijk![]()
Hingen ze daar geen 2.4's in trouwens?
Dan moet er wel eerst een echte motor in natuurlijk hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben.
In City's? Mensen gooien er zelfs V6'en inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijk![]()
Hingen ze daar geen 2.4's in trouwens?
2.4 komt van de Omega A.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij uit een senator / rekord.
Ga ik niet doen trouwens.
Je hoeft ook geen abo te hebben om dat te kunnen weten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen abo
Ja, en LETjes ook; alles is pas te maken, mar het moet nog wel een beetje authentiek blijven vind ik, en niet te vergeten veilig, je wilt ook kunne remmen, en je aandrijflijn moet ook heel blijven enzo.. gaat dan wel heel erg veel geld kostenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In City's? Mensen gooien er zelfs V6'en in
En opvragen van de inhoudelijke notes kost geld maar administratiekosten zijn (binnen bepaalde perken) wettelijk toegestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen abo te hebben om dat te kunnen weten.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Is ook zeker zo. Al zag ik laatst een Ascona A met een 3.0 24V Dual Ram en dat is toch gaaf. Maargoed bij oude Opels horen (dubbele) carburateurs vind ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en LETjes ook; alles is pas te maken, mar het moet nog wel een beetje authentiek blijven vind ik, en niet te vergeten veilig, je wilt ook kunne remmen, en je aandrijflijn moet ook heel blijven enzo.. gaat dan wel heel erg veel geld kosten
Ik heb het verder niet uitgezocht, dus als je het er niet mee eens bent moet je bij iemand anders wezen voor die discussiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als het gekoppeld is aan een useraccount denk ik dat de rechter het niet met je eens gaat zijn. Er zijn aardig wat mazen gedicht mbt privacywetgeving en zelf uitleg aan juridische vraagstukken zonder juridische achtergrond geeft kans op fouten. Enfin in de praktijk zal het ook zo'n vaart niet lopen, maar als je wat groter bent is het mooi om het meteen netjes te doen.
Psies, dussss, 2.4 met Webers ofzo, en je gaat je broek volpoepen bij het verkeerslicht, en die lamlul in die Audi leasehoer naast je ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is ook zeker zo. Al zag ik laatst een Ascona A met een 3.0 24V Dual Ram en dat is toch gaaf. Maargoed bij oude Opels horen (dubbele) carburateurs vind ik.
Zeker met 48mm Webers en een hele wilde nokkenas. Er zijn mensen die 300pk kunnen krijgen uit een 4-cylinder CIHquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies, dussss, 2.4 met Webers ofzo, en je gaat je broek volpoepen bij het verkeerslicht, en die lamlul in die Audi leasehoer naast je ook
Alles kan, maar het moet ook nog bruikbaar blijven hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zeker met 48mm Webers en een hele wilde nokkenas. Er zijn mensen die 300pk kunnen krijgen uit een 4-cylinder CIH
Als je een Corsa A gaat verbouwen, sowieso flinke rolkooi erin. Die dingen vouwen helemaal dubbel als ze over de kop gaan. Je kan er ook een C20LET inleggen, je zal niet de eerste zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles kan, maar het moet ook nog bruikbaar blijven he![]()
Ik heb eigenlijk altijd al een Crossa A met een C20NE willen hebben; C20XE kan ook, maar ik vind 150 Pk in een auto met luciferhoutjes als draagarmen niet echt verantwoord![]()
Maar een oude B of C Kadeath vind ik ook heel erg OK
hihi goedzak.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als je een Corsa A gaat verbouwen, sowieso flinke rolkooi erin. Die dingen vouwen helemaal dubbel als ze over de kop gaan. Je kan er ook een C20LET inleggen, je zal niet de eerste zijnOoit wil ik ook nog een Corsa A of B met een C20XE.
Veel Scania ook trouwens. Mooi!quote:
Werkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Logisch; als een XE past, past een LET ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
Burdaard was ZO gaafquote:
Er reed een Brabants buzzybee lid mee vandaag, als je Jos bijtijds een PM had gestuurd had je vast meegemogen in zijn Mackquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Verwittig mij tijdig wanneer er een interessant truckevenement in het zuiden is
Ik wil niet mee in een Mack, ik rijd liever zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er reed een Brabants buzzybee lid mee vandaag, als je Jos bijtijds een PM had gestuurd had je vast meegemogen in zijn Mack
oh ja, tuurlijk :-) in dat geval de kalender in de gaten houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil niet mee in een Mack, ik rijd liever zelf
Ik plan doorgaans niet verder dan 3 à 4 weken vooruit want de ervaring leert dat ik het anders toch dubbel plan, vergeet of er iets anders voor in de plaats komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, tuurlijk :-) in dat geval de kalender in de gaten houden
en kan ik je alvast noteren met de KUrzhauber ofiets anders leuks voor het BuzzyBee festival in 2013?
trustenquote:
Weltrustenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, crewbash, en dat vind Yvjuh niet tof
Daar kun je toch zelf wat aan doen? Of lig je vastgebonden?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
Ik had gezegd een beetje op tijd op te zullen staan om op te ruimen en te poetsen. In het eerste heb ik al gefaald; Ik lig nog in bed.
Ik ben er net een half uur uit, maar lag er pas half 5 in.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
Ik had gezegd een beetje op tijd op te zullen staan om op te ruimen en te poetsen. In het eerste heb ik al gefaald; Ik lig nog in bed.
maar het is wel erg warmquote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Tegenvaller zegbeloven ze mooi weer, is het gewoon volop bewolkt
Ja. Wel weinig wind, goed fietsweer voor de goedweerfietser die ik ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Tegenvaller zegbeloven ze mooi weer, is het gewoon volop bewolkt
Veel plezier in Nwk, zo te zien is het daar ook nog bewolkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Het is idd wel warmachtig, ik ga straks effe een retourtje Nwk doen, dus hoeft niet zo gek van mij
Het valt altijd duurder uit dan je denkt en als je hem eenmaal hebt raak je er op uitgekeken.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit nondeju al heel het weekend op Lotus Seven kitcars te geilen
Waarom zou je er op uitgekeken raken?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het valt altijd duurder uit dan je denkt en als je hem eenmaal hebt raak je er op uitgekeken.
Mir egal, ik ga alleen ff wat papierwerk ophalen, de Linc laten lopen en hallo zeggen bij mijn burenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Veel plezier in Nwk, zo te zien is het daar ook nog bewolkt.
mja, ik ben inderdaad ook nog niet uitgekeken op de Niva...quote:Op zondag 26 juni 2011 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom zou je er op uitgekeken raken?
Is toch hetzelfde als elke willekeurige 2e auto voor erbij?
Ik had een liefhebber voor de Linc aan de foon gisteren, en zit ook alweer te kijken voor een vervangerquote:Op zondag 26 juni 2011 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zit nondeju al heel het weekend op Lotus Seven kitcars te geilen
Zitten toch Furd of Slopel motoren in?quote:
Kunnen heel veel type motoren in. Zijn heel betrouwbaar hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zitten toch Furd of Slopel motoren in?
Goede smaakt heb je, maar die SEC is wel fout hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had een liefhebber voor de Linc aan de foon gisteren, en zit ook alweer te kijken voor een vervangerHelaas bleek net dat we elkaar verkeerd begrepen hadden en issie nu weer terug naar Grön, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Binnenkort hang ik hem in de Auto&motor klassieker op het prikbord; eens kijken of dat wat vruchten afwerpt
![]()
mogelijke vervangers:
http://link.marktplaats.nl/451268601 Heerlijk pruttelbarrel voor de winterse pekeldag, en tevens ideale boodschappenbak![]()
http://link.marktplaats.nl/453817667 iets meer classy, minder fun, meer luxe![]()
http://link.marktplaats.nl/459867989 Nog zoiets![]()
Iets meer Sjonniehttp://link.marktplaats.nl/457783421
Iets beschaafder : http://link.marktplaats.nl/452247185
Of toch... http://link.marktplaats.nl/458122229![]()
![]()
Er is zoveel keus
op en neer naar de benzinepomp zal het alles bij elkaar wel een km of 1000 zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goede smaakt heb je, maar die SEC is wel fout hoor
Hoeveel ga je er mee rijden per jaar ?
De motor is het probleem niet, meer de Engelse montagequote:Op zondag 26 juni 2011 12:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zitten toch Furd of Slopel motoren in?
Gaat een merc worden dusquote:Op zondag 26 juni 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had een liefhebber voor de Linc aan de foon gisteren, en zit ook alweer te kijken voor een vervangerHelaas bleek net dat we elkaar verkeerd begrepen hadden en issie nu weer terug naar Grön, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Binnenkort hang ik hem in de Auto&motor klassieker op het prikbord; eens kijken of dat wat vruchten afwerpt
![]()
mogelijke vervangers:
http://link.marktplaats.nl/451268601 Heerlijk pruttelbarrel voor de winterse pekeldag, en tevens ideale boodschappenbak![]()
http://link.marktplaats.nl/453817667 iets meer classy, minder fun, meer luxe![]()
http://link.marktplaats.nl/459867989 Nog zoiets![]()
Iets meer Sjonniehttp://link.marktplaats.nl/457783421
Iets beschaafder : http://link.marktplaats.nl/452247185
Of toch... http://link.marktplaats.nl/458122229![]()
![]()
Er is zoveel keus
Je hebt goedkopere kits en wat duurdere kits.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De motor is het probleem niet, meer de Engelse montage
Er is een reden dat Donkervoorts zo aan de prijs zijn, dat is niet alleen zijn winstmarge
Geen idee, zal niet heel veel zijn, ik rijd nog steeds motor, maar als het effe niet uitkomt en in de winter als het buiten een ijsbaan is, zit ik liever bij de kachel als dat ik een poging doe om op mijn bek te vallen en tegelijkertijd mijn motor te verneuken in het zoutquote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goede smaakt heb je, maar die SEC is wel fout hoor
Hoeveel ga je er mee rijden per jaar ?
Montage kun je zelf door de tijd heen verbeteren natuurlijk, abo op Loctite en je komt een heel eindquote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De motor is het probleem niet, meer de Engelse montage
Er is een reden dat Donkervoorts zo aan de prijs zijn, dat is niet alleen zijn winstmarge
Neuh, dat is niet gezegd, ik heb ook bij Slopels zitten kijken, en zo zijn er nog wel meer kanshebbers.. maar een Merc is wel een hele toffe bak, dat dan weer welquote:
Onderdelen voor een Yank kosten juist geen drol, maar er zijn idd mensen die denken dat Chevy's met standaard doorgerotte deuren van goud zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn die amerikanen duur trouwensMoet men de onderdeelkosten terugverdienen ofzo
Dat weet je dus niet, ga eens met Allen van DF praten over zijn Caterhamquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt goedkopere kits en wat duurdere kits.
Als je een beetje rond kijkt weet je wel wat goed is en wat niet.
50000 a 80000 voor een donkevoort is gewoon bizar voor zo'n gebakje.
Dan maar wat meer sleutelen
Geen idee wie allen is van DF.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, ga eens met Allen van DF praten over zijn Caterham
Een 7 staat ook hoog op mijn agenda, maar daar gaat zoveel werk en geld in zitten om het zelf goed te krijgen dat ik er nog niet over na durf te denken
En even OT: mooi gevecht tussen de 458 en M3 GT @ 24h
Niet mauwen; jij hebt je Tweetyquote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Die eerste en laatste.
in de regen is het wel spektakel in een opgevoerde kartquote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee wie allen is van DF.
Wat ik er van lees zijn er een aantal kits op de markt wat echt een simpel bouwpakket is.
Je hebt ook kits waar je zelf aan moet gaan slijpen en lassen om het goed te krijgen.
Maar juist dat werk om zo'n ding goed te krijgen is de fun. En hoeveel km rij je met zo'n ding per jaar? Net als met een motor de zomermaanden. In de regen is er niks aan met zo'n ding.
Allen rijdt er het hele jaar in, maar heeft dus zo'n beetje alle onderdelen mogen vervangen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee wie allen is van DF.
Wat ik er van lees zijn er een aantal kits op de markt wat echt een simpel bouwpakket is.
Je hebt ook kits waar je zelf aan moet gaan slijpen en lassen om het goed te krijgen.
Maar juist dat werk om zo'n ding goed te krijgen is de fun. En hoeveel km rij je met zo'n ding per jaar? Net als met een motor de zomermaanden. In de regen is er niks aan met zo'n ding.
Ik heb nog een W124 voor je, 2000 euroquote:Op zondag 26 juni 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, zal niet heel veel zijn, ik rijd nog steeds motor, maar als het effe niet uitkomt en in de winter als het buiten een ijsbaan is, zit ik liever bij de kachel als dat ik een poging doe om op mijn bek te vallen en tegelijkertijd mijn motor te verneuken in het zout![]()
Tot nu toe reed ik gewoon door, maar dan reed ik max 15 km naar mijn werk, en dat is wel te overzien, maar 120km/dag vind ik te gek bij min 10 of kouder.. ik ben wel die-hard, maar ik ga de goden niet verzoeken
Wat mij leuk lijkt is een gebruikte westfield kopen vervolgens deze compleet te slopen om alles te verbeteren/opknapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Allen rijdt er het hele jaar in, maar heeft dus zo'n beetje alle onderdelen mogen vervangen.
Het is dus niet alleen de kit qua panelen en onderstel, maar het hele gebeuren. Zoals al gezegd, kwaliteit heeft een prijsAls ik een haal moet ik erin kunnen stappen en rijden zonder me af te moeten vragen of ik mijn ANWB kaart wel bij me heb... Een jaar lang aan de auto moeten werken om hem goed te krijgen (terwijl de insteek is dat je dat bij het monteren van de kit doet) is aan mij niet besteed. Om het maar niet over frustraties en verborgen extra kosten te hebben.
Ik rij overigens wel gewoon open in lichte regen, je bent toch niet van suiker
Niet zeuren, als er een V8 in zit is het goedquote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsss. En gisteren vond je het wel jammer dat ik iets wat jij leuk vond, niet zo mooi vond.
Jaja, die laatste wil ie bijvoorbeeld gewoon omdat ik er dan toch nooit in kan rijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zeuren, als er een V8 in zit is het goed
Allemaal Trabantjes, DKWs, Wartburgs en oude Saabjes in de F1quote:Op zondag 26 juni 2011 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
1.6 V6 in 2014 in F1?!
Nog even en ze gaan 2takt rijden
Mjah, niet iedereen vindt een Suburban mooi, dat kan ik begrijpen, maar een Malibu niet mooi vinden ..quote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsss. En gisteren vond je het wel jammer dat ik iets wat jij leuk vond, niet zo mooi vond.
Omdat je met zoiets alleen met echt goed weer gaat rijden en je zit er ook niet voor je lol een paar uurtjes in omdat comfort ver te zoeken is. Dus niet echt een vakantieauto en niet echt een toerauto, gewoon puur voor de fun. En die 3 dagen per jaar dat het in Nederland echt goed weer is in het weekend moet je maar net tijd hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom zou je er op uitgekeken raken?
Is toch hetzelfde als elke willekeurige 2e auto voor erbij?
Meer als die hokken die ik net postte; als ik mij niet vergis staat ie voor 7500 op MP.. en da's een redelijke prijs als je hem naast zo'n rustbucket-Chevy zet.. Linc is roestvrij en staat op 63.000 orig. miles.. En zo rijdt hij, en ziet hij er ook uitquote:
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat je met zoiets alleen met echt goed weer gaat rijden en je zit er ook niet voor je lol een paar uurtjes in omdat comfort ver te zoeken is. Dus niet echt een vakantieauto en niet echt een toerauto, gewoon puur voor de fun. En die 3 dagen per jaar dat het in Nederland echt goed weer is in het weekend moet je maar net tijd hebben.
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn.
Al vriezen dan je ballen er misschien af.
verwend kutjoch ben je soms ookquote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.
Nee hoor, die zouden hem opeten ipv er in rijdenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verwend kutjoch ben je soms ook![]()
De hongerige kindjes in afrika zouden een moord doen om met -5 in een Seven kitcar te mogen rijden
Comfort is voor watjesquote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
dit is voorlopig mijn laatste post in de PTA SC
Voorlopig is ook maar een subjectief begrip.quote:
Ik had je gemist. Blij dat je weer terug bent.quote:
Dat PM voor seks, werkt dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb zowaar de auto afgespotenal moet ik de velgen nog poetsen.
Tot op heden had alles een piemol.quote:
amateurquote:Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden had alles een piemol.![]()
Dan doe je iets niet goedquote:Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden had alles een piemol.![]()
niet iedereen hangt zijn slurf in elk gat wat er voorbij komt gelopenquote:
Ten koste van kwantiteit (als in: niks) ??quote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef densmee het volgende:
[..]
niet iedereen hangt zijn slurf in elk gat wat er voorbij komt gelopen
Daar mankeerde best veel aan toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb nog een W124 voor je, 2000 euro
Lincie loopt 1 op 7 gemiddeld, 1 op 8½ is haalbaar mits je geen haast hebt en de cc gebruiktquote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Duvel het volgende:
Voor 7500 kun je ook best wat leuks terugkopen dat niet 2:1 rijdt...
Door natuurlijke selectie zullen organismen met slechte genetische informatie zich minder snel voortplanten.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ten koste van kwantiteit (als in: niks) ??![]()
![]()
Dat druist tegen alle regels van survival in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
56 pagina'squote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Bara wat leesvoer: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=14827
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:47 schreef densmee het volgende:
[..]
Door natuurlijke selectie zullen organismen met slechte genetische informatie zich minder snel voortplanten.
Hierna zullen enkele voorbeeldjes verschijnenSommige dingen kunnen zich beter niet voortplanten iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik zeg ook niet iedereen zwiert hem overal zo maar inquote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Slecht voorbeeld, Lexxx zou die onderste wel doen denk ik
Da's nog best netjes eigenlijk...quote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lincie loopt 1 op 7 gemiddeld, 1 op 8½ is haalbaar mits je geen haast hebt en de cc gebruikt
Oh, is dat een bezwaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden had alles een piemol.![]()
uhuquote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Slecht voorbeeld, Lexxx zou die onderste wel doen denk ik
Goed dat je 't zegt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef Paladijn het volgende:
Ach, weegt ze tenminste't dubbele als je'm erin steekt
Vanavond om 21:00 nieuw seizoen top gear op BBC trouwens!
Nouja gezien mijn geaardheid welquote:
beide....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Welke? Er zijn zowel een 318 als een Z4 over de vangrail gegaan... de laatste flikkerde bijna het tunneltje bij schwalbenschwanz in na een kusje van een Seat
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Bara wat leesvoer: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=14827
Dit zegt eigenlijk alles wel paal. Die allen heeft gewoon een maandagochtend product of iets dergelijks. Het lijkt me ook niet het type sleutel, misschien dat je dan niet eens aan zo'n auto moet beginnen.quote:Sorry dat te horen Allen ... wist niet dat er een speciale reden was waarvoor de tread still lag. Jij ben de enige die natuurlijk het hele verhaal kent maar ik snap niet hoe het kan dat jouw K-series zo een problemen heeft. Zoals ik al vertelde voordien heb ik 120000km op de mijne zitten, een gewone 1.6 na 100000km getuned to 180-200PK en tot nog toe zonder problemen ... trackday na trackday.
Onderste filmpje gezien waar de finish op staat? Die presentator en 1 of 2 officials staan dus gewoon op de - gezien de snelheden vrij smalle - baan die is afgezet met betonblokken. Als zo'n ding dan plots gaat glijden kan je gewoon nergens heenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Paladijn het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)merrace-Deventer.ece
zonde van de deuk
Ik kwam van de week op de A50 een Alfa 159 tegen met wat brandweervriendjes eromheenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
wat toevallig een elektrische storing in een franse auto
Jep, Lincie is één van de eerste 'downsized' modellen en heeft monopoint injectie, daardoor is hij een stuk liever in de omgang, en zuipt ie ook niet zo heel ergquote:
Nee lamaar, al is deze wel heel erg basic gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |