Gaat een merc worden dusquote:Op zondag 26 juni 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had een liefhebber voor de Linc aan de foon gisteren, en zit ook alweer te kijken voor een vervangerHelaas bleek net dat we elkaar verkeerd begrepen hadden en issie nu weer terug naar Grön, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Binnenkort hang ik hem in de Auto&motor klassieker op het prikbord; eens kijken of dat wat vruchten afwerpt
![]()
mogelijke vervangers:
http://link.marktplaats.nl/451268601 Heerlijk pruttelbarrel voor de winterse pekeldag, en tevens ideale boodschappenbak![]()
http://link.marktplaats.nl/453817667 iets meer classy, minder fun, meer luxe![]()
http://link.marktplaats.nl/459867989 Nog zoiets![]()
Iets meer Sjonniehttp://link.marktplaats.nl/457783421
Iets beschaafder : http://link.marktplaats.nl/452247185
Of toch... http://link.marktplaats.nl/458122229![]()
![]()
Er is zoveel keus
Je hebt goedkopere kits en wat duurdere kits.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De motor is het probleem niet, meer de Engelse montage
Er is een reden dat Donkervoorts zo aan de prijs zijn, dat is niet alleen zijn winstmarge
Geen idee, zal niet heel veel zijn, ik rijd nog steeds motor, maar als het effe niet uitkomt en in de winter als het buiten een ijsbaan is, zit ik liever bij de kachel als dat ik een poging doe om op mijn bek te vallen en tegelijkertijd mijn motor te verneuken in het zoutquote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goede smaakt heb je, maar die SEC is wel fout hoor
Hoeveel ga je er mee rijden per jaar ?
Montage kun je zelf door de tijd heen verbeteren natuurlijk, abo op Loctite en je komt een heel eindquote:Op zondag 26 juni 2011 12:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De motor is het probleem niet, meer de Engelse montage
Er is een reden dat Donkervoorts zo aan de prijs zijn, dat is niet alleen zijn winstmarge
Neuh, dat is niet gezegd, ik heb ook bij Slopels zitten kijken, en zo zijn er nog wel meer kanshebbers.. maar een Merc is wel een hele toffe bak, dat dan weer welquote:
Onderdelen voor een Yank kosten juist geen drol, maar er zijn idd mensen die denken dat Chevy's met standaard doorgerotte deuren van goud zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn die amerikanen duur trouwensMoet men de onderdeelkosten terugverdienen ofzo
Dat weet je dus niet, ga eens met Allen van DF praten over zijn Caterhamquote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt goedkopere kits en wat duurdere kits.
Als je een beetje rond kijkt weet je wel wat goed is en wat niet.
50000 a 80000 voor een donkevoort is gewoon bizar voor zo'n gebakje.
Dan maar wat meer sleutelen
Geen idee wie allen is van DF.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, ga eens met Allen van DF praten over zijn Caterham
Een 7 staat ook hoog op mijn agenda, maar daar gaat zoveel werk en geld in zitten om het zelf goed te krijgen dat ik er nog niet over na durf te denken
En even OT: mooi gevecht tussen de 458 en M3 GT @ 24h
Niet mauwen; jij hebt je Tweetyquote:Op zondag 26 juni 2011 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Die eerste en laatste.
in de regen is het wel spektakel in een opgevoerde kartquote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee wie allen is van DF.
Wat ik er van lees zijn er een aantal kits op de markt wat echt een simpel bouwpakket is.
Je hebt ook kits waar je zelf aan moet gaan slijpen en lassen om het goed te krijgen.
Maar juist dat werk om zo'n ding goed te krijgen is de fun. En hoeveel km rij je met zo'n ding per jaar? Net als met een motor de zomermaanden. In de regen is er niks aan met zo'n ding.
Allen rijdt er het hele jaar in, maar heeft dus zo'n beetje alle onderdelen mogen vervangen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee wie allen is van DF.
Wat ik er van lees zijn er een aantal kits op de markt wat echt een simpel bouwpakket is.
Je hebt ook kits waar je zelf aan moet gaan slijpen en lassen om het goed te krijgen.
Maar juist dat werk om zo'n ding goed te krijgen is de fun. En hoeveel km rij je met zo'n ding per jaar? Net als met een motor de zomermaanden. In de regen is er niks aan met zo'n ding.
Ik heb nog een W124 voor je, 2000 euroquote:Op zondag 26 juni 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, zal niet heel veel zijn, ik rijd nog steeds motor, maar als het effe niet uitkomt en in de winter als het buiten een ijsbaan is, zit ik liever bij de kachel als dat ik een poging doe om op mijn bek te vallen en tegelijkertijd mijn motor te verneuken in het zout![]()
Tot nu toe reed ik gewoon door, maar dan reed ik max 15 km naar mijn werk, en dat is wel te overzien, maar 120km/dag vind ik te gek bij min 10 of kouder.. ik ben wel die-hard, maar ik ga de goden niet verzoeken
Wat mij leuk lijkt is een gebruikte westfield kopen vervolgens deze compleet te slopen om alles te verbeteren/opknapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Allen rijdt er het hele jaar in, maar heeft dus zo'n beetje alle onderdelen mogen vervangen.
Het is dus niet alleen de kit qua panelen en onderstel, maar het hele gebeuren. Zoals al gezegd, kwaliteit heeft een prijsAls ik een haal moet ik erin kunnen stappen en rijden zonder me af te moeten vragen of ik mijn ANWB kaart wel bij me heb... Een jaar lang aan de auto moeten werken om hem goed te krijgen (terwijl de insteek is dat je dat bij het monteren van de kit doet) is aan mij niet besteed. Om het maar niet over frustraties en verborgen extra kosten te hebben.
Ik rij overigens wel gewoon open in lichte regen, je bent toch niet van suiker
Niet zeuren, als er een V8 in zit is het goedquote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsss. En gisteren vond je het wel jammer dat ik iets wat jij leuk vond, niet zo mooi vond.
Jaja, die laatste wil ie bijvoorbeeld gewoon omdat ik er dan toch nooit in kan rijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zeuren, als er een V8 in zit is het goed
Allemaal Trabantjes, DKWs, Wartburgs en oude Saabjes in de F1quote:Op zondag 26 juni 2011 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
1.6 V6 in 2014 in F1?!
Nog even en ze gaan 2takt rijden
Mjah, niet iedereen vindt een Suburban mooi, dat kan ik begrijpen, maar een Malibu niet mooi vinden ..quote:Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsss. En gisteren vond je het wel jammer dat ik iets wat jij leuk vond, niet zo mooi vond.
Omdat je met zoiets alleen met echt goed weer gaat rijden en je zit er ook niet voor je lol een paar uurtjes in omdat comfort ver te zoeken is. Dus niet echt een vakantieauto en niet echt een toerauto, gewoon puur voor de fun. En die 3 dagen per jaar dat het in Nederland echt goed weer is in het weekend moet je maar net tijd hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom zou je er op uitgekeken raken?
Is toch hetzelfde als elke willekeurige 2e auto voor erbij?
Meer als die hokken die ik net postte; als ik mij niet vergis staat ie voor 7500 op MP.. en da's een redelijke prijs als je hem naast zo'n rustbucket-Chevy zet.. Linc is roestvrij en staat op 63.000 orig. miles.. En zo rijdt hij, en ziet hij er ook uitquote:
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat je met zoiets alleen met echt goed weer gaat rijden en je zit er ook niet voor je lol een paar uurtjes in omdat comfort ver te zoeken is. Dus niet echt een vakantieauto en niet echt een toerauto, gewoon puur voor de fun. En die 3 dagen per jaar dat het in Nederland echt goed weer is in het weekend moet je maar net tijd hebben.
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn.
Al vriezen dan je ballen er misschien af.
verwend kutjoch ben je soms ookquote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.
Nee hoor, die zouden hem opeten ipv er in rijdenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verwend kutjoch ben je soms ook![]()
De hongerige kindjes in afrika zouden een moord doen om met -5 in een Seven kitcar te mogen rijden
Comfort is voor watjesquote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
dit is voorlopig mijn laatste post in de PTA SC
Voorlopig is ook maar een subjectief begrip.quote:
Ik had je gemist. Blij dat je weer terug bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |