Meer als die hokken die ik net postte; als ik mij niet vergis staat ie voor 7500 op MP.. en da's een redelijke prijs als je hem naast zo'n rustbucket-Chevy zet.. Linc is roestvrij en staat op 63.000 orig. miles.. En zo rijdt hij, en ziet hij er ook uitquote:
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat je met zoiets alleen met echt goed weer gaat rijden en je zit er ook niet voor je lol een paar uurtjes in omdat comfort ver te zoeken is. Dus niet echt een vakantieauto en niet echt een toerauto, gewoon puur voor de fun. En die 3 dagen per jaar dat het in Nederland echt goed weer is in het weekend moet je maar net tijd hebben.
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn.
Al vriezen dan je ballen er misschien af.
verwend kutjoch ben je soms ookquote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.
Nee hoor, die zouden hem opeten ipv er in rijdenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verwend kutjoch ben je soms ook![]()
De hongerige kindjes in afrika zouden een moord doen om met -5 in een Seven kitcar te mogen rijden
Comfort is voor watjesquote:Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
dit is voorlopig mijn laatste post in de PTA SC
Voorlopig is ook maar een subjectief begrip.quote:
Ik had je gemist. Blij dat je weer terug bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |