Als je al ervaring hebt met links rijden in een linksgestuurde auto dan weet je ook wel wat je met een rechtsgestuurde auto kan verwachten in een land waar we rechts rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotondes nemen is in de UK toch al kutOok met een normale auto
![]()
Ogen dicht en gaaaaan!
quote:
Ik dacht alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee joh, ik zat de boel alleen maar een beetje te stangen, en dat werkt dus blijkbaar prima![]()
Rechtsgestuurde auto stelt geen klote voor. Zelfs richtingaanwijzer en ruitenwisser omgedraaid heb je meteen door. ik denk dat het komt omdat ALLES gespiegeld is dat je er zo vlug aan went.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je al ervaring hebt met links rijden in een linksgestuurde auto dan weet je ook wel wat je met een rechtsgestuurde auto kan verwachten in een land waar we rechts rijdenAlleen even wennen aan de auto zelf, schijnt iig met schakelen en zo niet zo lang te duren. Ik verwacht niet dat dit veel meer wennen is dan overstappen naar stuurschakeling. Maar ik geloof ook dat de hendels aan het stuur andersom zitten en daar schijn je je wel wat langer in te kunnen vergissen.
Die zegt toch "no"? Derhalve riep ik niet.quote:
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen aboquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Dingest het volgende:
Omdat-ie in één van de faaltopics stond:
[..]
Ik dacht al![]()
Wij laten leden dus hun banman/notes niet inzien; wij houden liever van een alwetend, op macht berustend dictatoriaal regime
Zal ook wel van de persoon afhangen hoe makkelijk je zoiets oppikt. Lang niet iedereen kon goed met Saab overwegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Rechtsgestuurde auto stelt geen klote voor. Zelfs richtingaanwijzer en ruitenwisser omgedraaid heb je meteen door. ik denk dat het komt omdat ALLES gespiegeld is dat je er zo vlug aan went.
Het links rijden duurt (voor mij tenminste) wat langer om aan te wennen. Even niet opletten op een wat minder duidelijke weg en je zit weer rechts.
Nee, ze zegt : no, no ,no, no, no, no, no, no, no, noquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die zegt toch "no"? Derhalve riep ik niet.
Ik ben 12 en wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef K.loon het volgende:
[..]
Nee, ze zegt : no, no ,no, no, no, no, no, no, no, no![]()
En ze heeft nog een lekker bekkie ook
Wettelijk moet alles wat een organistatie over een persoon heeft, opvraagbaar zijn, dus iedereen die schriftelijk zijn notes opvraagt, moet die gewoon krijgen. Zonder kosten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen abo
Naais car Bobquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef junkiexp het volgende:
En weet thuis met de bolide :
[ afbeelding ]
Moah, valt niet tegen voor die paar 100 euro die ik ervoor betaald heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais car Bob![]()
Valt het mee met de plamuur?
Een originele usertquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben 12 en wie ben jij eigenlijk?
Ziet er strak uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef junkiexp het volgende:
En weet thuis met de bolide :
[ afbeelding ]
Originele username, dat wel.quote:
Pleurt op; minder als een roodje?? ech waar??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moah, valt niet tegen voor die paar 100 euro die ik ervoor betaald heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |