SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
Burdaard was ZO gaafquote:
Er reed een Brabants buzzybee lid mee vandaag, als je Jos bijtijds een PM had gestuurd had je vast meegemogen in zijn Mackquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Verwittig mij tijdig wanneer er een interessant truckevenement in het zuiden is
Ik wil niet mee in een Mack, ik rijd liever zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er reed een Brabants buzzybee lid mee vandaag, als je Jos bijtijds een PM had gestuurd had je vast meegemogen in zijn Mack
oh ja, tuurlijk :-) in dat geval de kalender in de gaten houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil niet mee in een Mack, ik rijd liever zelf
Ik plan doorgaans niet verder dan 3 à 4 weken vooruit want de ervaring leert dat ik het anders toch dubbel plan, vergeet of er iets anders voor in de plaats komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, tuurlijk :-) in dat geval de kalender in de gaten houden
en kan ik je alvast noteren met de KUrzhauber ofiets anders leuks voor het BuzzyBee festival in 2013?
trustenquote:
Weltrustenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, crewbash, en dat vind Yvjuh niet tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |