Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zit al te denken aan volledig recht naar achteren zonder dempers en op het eind 1 demper oid.
Wel schuin naar achteren uiteraard
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
F13 is FWD bak, je moet een getrag240 hebben.
Ik zal eens kijken naar zoeits idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben.
Klopt, volgens mij uit een senator / rekord.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijk![]()
Hingen ze daar geen 2.4's in trouwens?
Dan moet er wel eerst een echte motor in natuurlijk hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben.
In City's? Mensen gooien er zelfs V6'en inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijk![]()
Hingen ze daar geen 2.4's in trouwens?
2.4 komt van de Omega A.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij uit een senator / rekord.
Ga ik niet doen trouwens.
Je hoeft ook geen abo te hebben om dat te kunnen weten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen abo
Ja, en LETjes ook; alles is pas te maken, mar het moet nog wel een beetje authentiek blijven vind ik, en niet te vergeten veilig, je wilt ook kunne remmen, en je aandrijflijn moet ook heel blijven enzo.. gaat dan wel heel erg veel geld kostenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In City's? Mensen gooien er zelfs V6'en in
En opvragen van de inhoudelijke notes kost geld maar administratiekosten zijn (binnen bepaalde perken) wettelijk toegestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen abo te hebben om dat te kunnen weten.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Is ook zeker zo. Al zag ik laatst een Ascona A met een 3.0 24V Dual Ram en dat is toch gaaf. Maargoed bij oude Opels horen (dubbele) carburateurs vind ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en LETjes ook; alles is pas te maken, mar het moet nog wel een beetje authentiek blijven vind ik, en niet te vergeten veilig, je wilt ook kunne remmen, en je aandrijflijn moet ook heel blijven enzo.. gaat dan wel heel erg veel geld kosten
Ik heb het verder niet uitgezocht, dus als je het er niet mee eens bent moet je bij iemand anders wezen voor die discussiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als het gekoppeld is aan een useraccount denk ik dat de rechter het niet met je eens gaat zijn. Er zijn aardig wat mazen gedicht mbt privacywetgeving en zelf uitleg aan juridische vraagstukken zonder juridische achtergrond geeft kans op fouten. Enfin in de praktijk zal het ook zo'n vaart niet lopen, maar als je wat groter bent is het mooi om het meteen netjes te doen.
Psies, dussss, 2.4 met Webers ofzo, en je gaat je broek volpoepen bij het verkeerslicht, en die lamlul in die Audi leasehoer naast je ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is ook zeker zo. Al zag ik laatst een Ascona A met een 3.0 24V Dual Ram en dat is toch gaaf. Maargoed bij oude Opels horen (dubbele) carburateurs vind ik.
Zeker met 48mm Webers en een hele wilde nokkenas. Er zijn mensen die 300pk kunnen krijgen uit een 4-cylinder CIHquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies, dussss, 2.4 met Webers ofzo, en je gaat je broek volpoepen bij het verkeerslicht, en die lamlul in die Audi leasehoer naast je ook
Alles kan, maar het moet ook nog bruikbaar blijven hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zeker met 48mm Webers en een hele wilde nokkenas. Er zijn mensen die 300pk kunnen krijgen uit een 4-cylinder CIH
Als je een Corsa A gaat verbouwen, sowieso flinke rolkooi erin. Die dingen vouwen helemaal dubbel als ze over de kop gaan. Je kan er ook een C20LET inleggen, je zal niet de eerste zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alles kan, maar het moet ook nog bruikbaar blijven he![]()
Ik heb eigenlijk altijd al een Crossa A met een C20NE willen hebben; C20XE kan ook, maar ik vind 150 Pk in een auto met luciferhoutjes als draagarmen niet echt verantwoord![]()
Maar een oude B of C Kadeath vind ik ook heel erg OK
hihi goedzak.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als je een Corsa A gaat verbouwen, sowieso flinke rolkooi erin. Die dingen vouwen helemaal dubbel als ze over de kop gaan. Je kan er ook een C20LET inleggen, je zal niet de eerste zijnOoit wil ik ook nog een Corsa A of B met een C20XE.
Veel Scania ook trouwens. Mooi!quote:
Werkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Logisch; als een XE past, past een LET ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |