Dat PM voor seks, werkt dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb zowaar de auto afgespotenal moet ik de velgen nog poetsen.
Tot op heden had alles een piemol.quote:
amateurquote:Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tot op heden had alles een piemol.![]()
Dan doe je iets niet goedquote:Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
niet iedereen hangt zijn slurf in elk gat wat er voorbij komt gelopenquote:
Ten koste van kwantiteit (als in: niks) ??quote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef densmee het volgende:
[..]
niet iedereen hangt zijn slurf in elk gat wat er voorbij komt gelopen
Daar mankeerde best veel aan toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb nog een W124 voor je, 2000 euro
Lincie loopt 1 op 7 gemiddeld, 1 op 8½ is haalbaar mits je geen haast hebt en de cc gebruiktquote:Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef Duvel het volgende:
Voor 7500 kun je ook best wat leuks terugkopen dat niet 2:1 rijdt...
Door natuurlijke selectie zullen organismen met slechte genetische informatie zich minder snel voortplanten.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ten koste van kwantiteit (als in: niks) ??![]()
![]()
Dat druist tegen alle regels van survival in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
56 pagina'squote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Bara wat leesvoer: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=14827
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:47 schreef densmee het volgende:
[..]
Door natuurlijke selectie zullen organismen met slechte genetische informatie zich minder snel voortplanten.
Hierna zullen enkele voorbeeldjes verschijnenSommige dingen kunnen zich beter niet voortplanten iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik zeg ook niet iedereen zwiert hem overal zo maar inquote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Slecht voorbeeld, Lexxx zou die onderste wel doen denk ik
Da's nog best netjes eigenlijk...quote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lincie loopt 1 op 7 gemiddeld, 1 op 8½ is haalbaar mits je geen haast hebt en de cc gebruikt
Oh, is dat een bezwaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |