uhuquote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Paladijn het volgende:
Slecht voorbeeld, Lexxx zou die onderste wel doen denk ik
Goed dat je 't zegt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef Paladijn het volgende:
Ach, weegt ze tenminste't dubbele als je'm erin steekt
Vanavond om 21:00 nieuw seizoen top gear op BBC trouwens!
Nouja gezien mijn geaardheid welquote:
beide....quote:Op zondag 26 juni 2011 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Welke? Er zijn zowel een 318 als een Z4 over de vangrail gegaan... de laatste flikkerde bijna het tunneltje bij schwalbenschwanz in na een kusje van een Seat
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Bara wat leesvoer: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=14827
Dit zegt eigenlijk alles wel paal. Die allen heeft gewoon een maandagochtend product of iets dergelijks. Het lijkt me ook niet het type sleutel, misschien dat je dan niet eens aan zo'n auto moet beginnen.quote:Sorry dat te horen Allen ... wist niet dat er een speciale reden was waarvoor de tread still lag. Jij ben de enige die natuurlijk het hele verhaal kent maar ik snap niet hoe het kan dat jouw K-series zo een problemen heeft. Zoals ik al vertelde voordien heb ik 120000km op de mijne zitten, een gewone 1.6 na 100000km getuned to 180-200PK en tot nog toe zonder problemen ... trackday na trackday.
Onderste filmpje gezien waar de finish op staat? Die presentator en 1 of 2 officials staan dus gewoon op de - gezien de snelheden vrij smalle - baan die is afgezet met betonblokken. Als zo'n ding dan plots gaat glijden kan je gewoon nergens heenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Paladijn het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)merrace-Deventer.ece
zonde van de deuk
Ik kwam van de week op de A50 een Alfa 159 tegen met wat brandweervriendjes eromheenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
wat toevallig een elektrische storing in een franse auto
Jep, Lincie is één van de eerste 'downsized' modellen en heeft monopoint injectie, daardoor is hij een stuk liever in de omgang, en zuipt ie ook niet zo heel ergquote:
Nee lamaar, al is deze wel heel erg basic gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |