Wij zien meer jonguhquote:
Dat wordt opschieten, het is wel 5 minuten naar de supermarchèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij mag dadelijk rijden [ afbeelding ].
Heb ik er serieus 33?quote:
De vorige keer ging je ook langzamer rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt opschieten, het is wel 5 minuten naar de supermarchè
Lekken is met Danny mee naar het Keldertje, dat wil alleen Lexxxquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb ik er serieus 33?
Daar ben ik trots op. Wat zien jullie dan nog meer? Krijg ik alleen ernstige te zien dan ofzo
Nee, alleen de niet ernstige mag jij zien. De goeie shit is blue-onlyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb ik er serieus 33?
Daar ben ik trots op. Wat zien jullie dan nog meer? Krijg ik alleen ernstige te zien dan ofzo
Ja duhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
De vorige keer ging je ook langzamer rijden.
Ben wel benieuwd nu maar ik ga geen ¤4,50 betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen de niet ernstige mag jij zien. De goeie shit is blue-only
Gelukkig komt zo de Moto GP in assen op NED2.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef Paladijn het volgende:
Mya, ik ga de race morgen waarschijnlijk ook niet kijken
Wat, met een Hayabusa blokquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.haselier.nl/in(...)icle&id=35&Itemid=44
Oe
Mij lijkt de Yamaha FJR al prima eigenlijk.quote:
jij kan er pas 11 zien idd..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik wil ook extra notes. Ik heb er pas 11. Ah toe![]()
Gezien de recente ontwikkelingen zou ik daar nog eens goed over nadenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd nu maar ik ga geen ¤4,50 betalen
Ik wilde eigenlijk binnenkort een note-marathon gaan doen.
Volgens de wet heb ik recht om alles in te zien. Dus of je liegt, of fok lapt de wet aan zijn laarsquote:
Ja maar dan wel zodanig dat er geen ban komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gezien de recente ontwikkelingen zou ik daar nog eens goed over nadenken
Is dit echt jullie systeem?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen de niet ernstige mag jij zien. De goeie shit is blue-only
Ik geloof dat die discussie bij ons op het forum ook al heeft plaatsgevonden, en na het één en ander uitzoeken blijkt dat - afhankelijk van het systeem - opgeslagen posts e.d. niet onder persoonsgegevens valt aangezien niet met zekerheid de posts aan een specifiek persoon te koppelen zijn. Maar ik weet niet hoe dit forum dat soort dingen gebruikt en of dat hier ook van toepassing isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens de wet heb ik recht om alles in te zien. Dus of je liegt, of fok lapt de wet aan zijn laars![]()
Hoeveel heb ik er dan? Mijn streven is 30 voor eind dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |