Dus deze dag is echt een openbaringquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Anne het volgende:
Dat dus. En ik kan trouwens ook weer horen.
Dan kun je lekker tegen je ruitenwissers aan gluren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus deze dag is echt een openbaringal mis je niet veel.
Waarom regent het altijd als ik weg wil met de auto.
Met regen blijft 'ie van mij mooi staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan kun je lekker tegen je ruitenwissers aan gluren.
Of OV, of de auto van mijn ouders. Ben student.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dus als het regent ga je op de fiets?
Liefde? Wauwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is mijn vervoersmiddel en op dit moment ook iets waaraan ik liefde kan geven, aangezien waaraan ik dat eerst deed niet meer is.
Dit gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je geen vriendin hebt moet je toch maar iets/iemand anders die aandacht geven.
Het is ook maar een grapje. Maar inderdaad, een auto is niet jaloers.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant opmaar goed dat auto's niet jaloers kunnen zijn (of des te erger dat vrouwen dat wel kunnen zijn).
Plus dat ze nooit moeilijk doen over een triootje met een andere vrouw.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook maar een grapje. Maar inderdaad, een auto is niet jaloers.
Dat ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Plus dat ze nooit moeilijk doen over een triootje met een andere vrouw.
Net klaar met de vriendin op benen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar toch voel ik me nog steeds drama.
Ja, op het meest klote-moment dat ik me kan wensen/gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Net klaar met de vriendin op benen?
[img]uitlaatfoto[/img]quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is mijn vervoersmiddel en op dit moment ook iets waaraan ik liefde kan geven, aangezien waaraan ik dat eerst deed niet meer is.
Die gedachte gaf mij ook inderdaad toen ik het zei.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ [url=uitlaatfoto]afbeelding[/url] ]
Da's altijd klotequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, op het meest klote-moment dat ik me kan wensen/gebruiken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die gedachte gaf mij ook inderdaad toen ik het zei.
Hadden eigenlijk al vakantie geplant, ik ben vorig ook al niet geweest omdat m'n oma toen op sterven lag. En nu dit. Terwijl m'n ouders nu ook 12 dagen op vakantie gaan. Dus zit helemaal alleen. Vrienden zijn op vakantie etc.quote:
En? groeit hij al ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hadden eigenlijk al vakantie geplant, ik ben vorig ook al niet geweest omdat m'n oma toen op sterven lag. En nu dit. Terwijl m'n ouders nu ook 12 dagen op vakantie gaan. Dus zit helemaal alleen. Vrienden zijn op vakantie etc.
quote:
* SD paast je de roosviceequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo ben er ik nou bij met m'n gedachten.
Maar even gevraagd, ze wil geen soortgelijke fotoshoot doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Anne het volgende:
[..].
Als jij een foto plaatst van je vriendin die dat bij jou doet, maak ik een uitzondering.
Bannetje van een kwartierquote:
Saaie mutsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar even gevraagd, ze wil geen soortgelijke fotoshoot doen
Hoi o_gquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je nijntje mist 2 ballen en een tuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
jaquote:
Daar hoeft je broek niet voor uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
In de foto zijn de broekjes overigens nog aan, dus zo fout is het nou ook weer niet
Je broek uit doen tijdens het rijden is niet aan te raden neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
In de foto zijn de broekjes overigens nog aan, dus zo fout is het nou ook weer niet
Jep, van 32 naar 33 notes.. wees er maar trots opquote:
Ik had er op m'n oude account iets meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, van 32 naar 33 notes.. wees er maar trots op
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Je broek uit doen tijdens het rijden is niet aan te raden nee. Opzij schuiven die en hap.
12quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, van 32 naar 33 notes.. wees er maar trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |